Markės
1504 iš 1918
Renault Koleos, (HC) 2016 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.54% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Komfortiškas erdvus salonas
  • Gera įranga
  • Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės ir vidaus dizainas
  • Prastoka interjero kokybė
  • Nėra septynviečio varianto
Antros kartos Renault Koleos visureigis pasitinka pirkėjus su moderniu dizainu adaptuotu iš Renault Talisman ir Renault Megane modelių bei geresniu interjeru. Nauja dizaino strategija, kurią pristatė Laurens van den Acker galima apibūdinti kaip bandymą solidumą suderintą su avantiūriškumu. Panašu šis netikėtas derinys veikia neblogai, nes naujasis Koleo nesulyginamai geriau atrodo nei jo pirmtakas – apvalainų formų visureigis, kuriam akivaizdžiai trūko visureigio įvaizdžio. Viduje naujasis Koleos turi aukštą, platų prietaisų skydelį, kuris suteikia keleiviams savotišką saugumo jausmą. Nauja 4x4 transmisija taip pat užtikrina geresnį saugumą ir stabilumą, neutralizuojant per didelį ir per mažą pasukamumą bei optimizuojant sukibimą su kelio danga sunkiomis sąlygomis. Kad būtų patenkinti įvairūs poreikiai yra gaminama ir ekonomiškesnė versija tik su priekiniais varomaisiais ratais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2017-06-26

Atletiškas ir rafinuotas aukštos klasės SUV modelis – jau Lietuvoje

Atletiškas ir rafinuotas aukštos klasės SUV modelis – jau Lietuvoje
2016 metais Kinijoje, Pekino automobilių parodoje, pristatytas naujasis „Koleos“, jau parduodamas Australijoje, Persijos įlankos šalyse ir tam tikrose Pietų Amerikos bei Azijos rinkose, šį mėnesį jau pasiekė Europos rinkas, įskaitant ir Lietuvą. 
 
Šis D segmento SUV automobilis tvirtą ir išskirtinį stilių, visų varančiųjų ratų pavarą bei didelę prošvaisą suderina su sedanui būdinga elegancija ir komfortu, erdviu ir kruopščiai įrengtu salonu. Vairavimo patogumu rūpinasi pažangi ir gausi įranga bei R-LINK 2 multimedijos sistema su interneto prieiga. 
 
Kartu su „Talisman“, „Talisman Grandtour“ ir „Espace“ papildydamas aukštos klasės „Renault“ kolekciją, naujasis „Koleos“, šalia „Captur“ ir „Kadjar“, vainikuoja markės miesto visureigių gamą. Po „Clio“, „Espace“, „Talisman“ ir „Captur“ tai yra penktasis modelis, Lietuvoje siūlomas su išskirtine „Initiale Paris“ versija, kuri išsiskiria aukščiausio lygio „Renault“ elegancija, komfortu, įranga ir savybėmis.
 
Pagaliau naujajame „Koleos“ atsirado pasitvirtinusios pavaros sistemos ir technologijos, du siūlomi dyzeliniai varikliai derinami tiek su „X-Tronic“ automatine, tiek su mechanine transmisija.
 
Lietuvoje naujojo aukštos klasės SUV „Renault Koleos“ kaina prasideda nuo 25 570 eurų, o išskirtinės, itin prabangios versijos „Initiale Paris“ modelis startuoja nuo 36 030 eurų.  
Naujasis „Koleos“ – „Renault“ aukštos klasės modelių gamos flagmanas
 
Kaip ir kiti D segmento „giminaičiai“ – „Espace“, „Talisman“ ir „Talisman Grandtour“, naujasis „Koleos“ priklauso „Renault“ aukštos klasės modelių gamai, ir tai perteikia jo išorės bruožai. Akivaizdžiausias trijų automobilių panašumas yra jų priekinių dalių dizainas su dideliu, vertikaliai įkomponuotu „Renault“ ženklu ir chromuotomis grotelėmis. Veržlią naujojo „Koleos“ išvaizdą dar labiau sustiprina dideli ratai (išorinis diametras yra 730 mm) ir žema kėbulo linija (1,68 m). Šie patrauklūs stiliaus bruožai naująjį „Koleos“ iš pirmo žvilgsnio išskiria kaip aukštos klasės „Renault“ modelį.
 
„Full LED“ tipo žibintų šviesos simbolis

Panašumą su „Espace“ ir „Talisman“ modeliais sustiprina „Full LED“ tipo priekinių ir galinių žibintų šviesų simboliai. Kaip ir „Talisman“ modelyje, C formos šviesų simbolis peržengia priekinių žibintų ribas, suformuodamas dar įspūdingesnį reginį. Priklausomai nuo versijos naujasis „Koleos“ komplektuojamas su „Pure Vision“, „Full LED“ tipo priekiniais žibintais. Dienos žibintai suformuoja išskirtinio, skvarbaus žvilgsnio įspūdį. Palyginti su halogeniniais žibintais, ši technologija sukuria 20 procentų stipresnį šviesos srautą, kuris leidžia pagerinti matomumą tamsiuoju paros metu. Nuolat švytinčiuose galiniuose žibintuose panaudota „Edge Light“ technologija, sukurianti skaidrų ir ryškų trijų matmenų efektą, pastebimą tiek iš arti, tiek iš didesnio atstumo. 


Išskirtinė asmenybė

Išskirtinį naujojo „Koleos“ siluetą ir asmenybę akcentuoja daug naujų dizaino ypatybių. Ryškios, chromuotos priekinės dalies dekoracijos suteikia automobiliui veržlumo, o nuo priekinių žibintų per visą sparną einančios ir dureles siekiančios chromo dekoracijos vizualiai pailgina variklio gaubtą ir naująjį „Koleos“ išskiria iš konkurentų. Aukštos klasės įvaizdį sustiprina mažesni tarpai tarp kėbulo skydų ir aštrūs jų kontūrai. Galinio buferio apatinėje dalyje įkomponuota chromo dekoracija natūraliai atkreipia dėmesį į dvi išmetimo vamzdžių angas.
 
Elegantiškų, šiuolaikiškų spalvų pasirinkimas

Natūrali naujojo „Koleos“ elegancija ir rafinuotumas gali būti pabrėžiami panaudojant plačią kėbulo spalvų ir skirtingo dizaino ratlankių gamą. Galima rinktis iš septynių kėbulo spalvų: „Ultra Silver“ sidabrinės, „Universal White“ baltos, „Metallic Grey“ pilkos, „Metallic Black“ juodos, „Mineral Beige“ rusvos, „Meissen Blue“ mėlynos ir „Solid White“ baltos. Galimi keturi ratlankių modeliai: 17 colių „Silver Grey Esquis“, 18 colių „Silver Grey Taranis“, 18 colių „Erbé Grey“ deimanto efekto „Argonaute“ ir 19 colių „Erbé Grey“ deimanto efekto „Proteus“.
 
Aukštos klasės komfortas – visiems keliaujantiems asmenims 
 
Naujojo „Koleos“ viduje „Renault“ atsisakė kompromisų dėl keleivių komforto ir automobilio išvaizdos. Jo išorė buvo nuosekliai suprojektuota, siekiant visiems penkiems salone esantiems asmenims suteikti aukščiausio standarto komfortą. Ilgiausia ratų baze klasėje (2 710 mm, kėbulo ilgis 4 670 mm) pasižymintis naujasis „Koleos“ išsiskiria rekordiškai didele salono erdve. Ant galinės sėdynės sėdintiems keleiviams skirta didžiausia klasėje keliams skirta erdvė (289 mm) ir išskirtinai didelė erdvė galvos, pečių ir alkūnių lygyje.

Ši rekordinė salono erdvė suderinta su didele, lengvai konfigūruojama bagažine ir daugybe praktiškų dėtuvių. Matuojant pagal VDA metodiką, 498 dm3 talpos bagažinėje (atitinka 579 litrus) pakrovimo slenksčio lygyje sumaniai įrengtas išimamas dugnas. Naudojantis bagažinėje esančiomis rankenomis „Easy Break“ sistema leidžia akimirksniu nulenkti 60/40 dalimis padalintą galinę sėdynę, suformuojant 1 706 dm3 (pagal VDA atitinka 1 795 litrus) tūrio bagažo skyrių. Naujojo „Koleos“ salono dėtuvės sudaro papildomą 35 litrų talpos erdvę, įskaitant 11 litrų talpos pirštinių dėtuvę ir 7 litrų talpos dėžę centrinėje konsolėje.
 
Rafinuotas komfortas – visiems salone esantiems asmenims

Tiek naujojo „Koleos“ priekyje, tiek gale sėdintys asmenys yra supami rafinuoto komforto. Priekinės naujojo „Koleos“ sėdynės yra komfortiškos ir malonios ne tik dėl apglėbiančios formos ar skirtingo tankio putų – jos yra ir vienos didžiausių šio modelio klasėje. 


Priklausomai nuo versijos priekinės sėdynės gali būti elektra reguliuojamos šešiomis kryptimis, su individualiai pritaikoma juosmens atrama, šildomomis apatinėmis dalimis ir atlošais, taip pat dviem skirtingais režimais veikiančia integruota ventiliacijos sistema. Centrinė konsolė gali būti stumdoma 80 mm pirmyn arba atgal, taip suteikiant galimybę rasti idealią vairuotojo sėdėseną. 
Lenkta priekinių sėdynių nugarėlių forma suformuoja didesnę erdvę gale sėdinčių keleivių kojoms ir sustiprina didelės erdvės įspūdį. Gale sėdintys keleiviai taip pat gali naudotis šildomomis sėdynėmis – net naujojo „Koleos“ segmente nedažna funkcija. 

Durelių dizainas apsaugo slenksčius nuo purvo, nuo ištepimo apsaugodamas ir į automobilį įsėdančių ar išlipančių asmenų drabužius.

Prioritetas – visų keleivių gerovė

Projektuojant naujojo „Koleos“ vidų kiekvienas sprendimas buvo priimtas siekiant iki menkiausių smulkmenų užtikrinti keleivių gerovę. Automobilio salone akcentuojama kokybė ir tvirtos medžiagos, matinio chromo dekoracijos panaudotos ant vairo, pavarų jungimo svirties, ventiliacijos angų ir centrinėje konsolėje. 

Prietaisų skydelio ir durelių vidinių skydų apdailai panaudotos minkštos medžiagos, odiniai apmušalai ir oda aptraukti ranktūriai dekoruoti kontrastuojančiomis siūlėmis. Kelionės malonumą dar labiau sustiprina suderinamas LED šviestuvų salono apšvietimas, kurio spalvų gama – žalia ir mėlyna, geltona, raudona arba violetinė leidžia rinktis apšvietimą pagal vairuotojo arba keleivių nuotaiką. Naujojo „Koleos“ saloną natūralia šviesa užpildo galines sėdynes siekiantis didelis (0,80 m2) atidaromas stoglangis. Kita „premium“ segmento verta ypatybė yra priekinis puodelių laikiklis su šildymo arba šaldymo funkcija.
 
SUV – bet kokiomis aplinkybėmis

Be to, kad padidina naujojo „Koleos“ pravažumą, „ALL MODE 4x4-i“ transmisija suteikia geresnes dinamines savybes, padidina stabilumą ir saugumą. Važiuojant 4WD AUTO režimu, sensoriai nuolat stebi tiek skersinius, tiek išilginius automobilio pagreičius, taip pat kampinio nuokrypio dinamiką ir vairo judesius. Kaupiant šią informaciją, optimizuojama priekiniam ir galiniam tiltui perduodama variklio galia (santykiui kintant nuo 100/0 iki 50/50), taip suteikiant patį geriausią sukibimą ir eliminuojant per didelį arba per mažą pasukamumą.

Du dyzeliniai varikliai (130 ir 175 AG)

Naujojo „Koleos“ variklių ir transmisijų gama buvo sukurta ją priderinant prie Europos rinkų poreikių ir lūkesčių. Rinktis galima iš dviejų dyzelinių variklių, pasiekiančių 130 arba 175 AG pajėgumą. Šių agregatų galia į ratus gali būti perduodama tiek per „X-Tronic“ automatinę transmisiją, tiek per 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę. 

Naujojo „Koleos“ du dyzeliniai varikliai atitinka „Euro 6b“ normas ir yra komplektuojami su „Stop & Start“ sistema, NOx valymo įranga ir kietųjų dalelių filtru.

Pirmasis iš dviejų variklių – ekonomija ir efetyvumu pasižymintis „1.6 dCi“ agregatas. Didžiausia šio keturių cilindrų, 16 vožtuvų variklio galia siekia 130 AG (96 kW) esant 4 000 aps./min., o didžiausias sukimo momentas siekia 320 Nm ir yra pasiekiamas esant 1 750–2 250 aps./min. Šis išskirtinai efektyvus, nedidelis (kvadratinė architektūra, turbokompresorius) variklis yra automobilių sporte ir ypač – „Formulės 1“ lenktynėse, sukauptos „Renault“ patirties vaisius. Šis variklis gali būti derinamas tik su priekinių ratų pavaros sistema, tačiau, priklausomai nuo rinkos, gali būti komplektuojamas tiek su „X-Tronic“ automatine pavarų dėže, tiek su 6 laipsnių mechanine transmisija.


„2.0 dCi“ variklis yra galingiausias, naujajame „Koleos“ montuojamas agregatas. Šis 4 cilindrų, 16 vožtuvų agregatas komplektuojamas su kintamos geometrijos turbokompresoriumi, 1 600 barų slėgio degalų įpurškimo sistema ir elektriniais purkštukais. Didžiausia galia siekia 175 AG (127 kW) esant 3 750 aps./min. 380 Nm siekiantis didžiausias sukimo momentas pasiekiamas diapazone nuo 2 000 iki 3 000 aps./min. Šis aljanso naudojamas „2.0 dCi“ agregatas užtikrina žvalią reakciją esant vidutiniam sūkių diapazonui, o platus sukimo momento diapazonas suteikia spartų greitėjimą važiuojant bet kuriuo režimu. Jis, priklausomai nuo rinkos, gali būti derinamas su „X-Tronic“ automatine transmisija (su priekinių arba visų ratų pavaros sistema) arba su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže (tik su visais varančiaisiais ratais).
 
Sukurtas Europai
 
Naujasis „Koleos“ nuo pat pradžių buvo kuriamas galvojant apie Europos rinką, tad jai numatytos šios specifinės savybės kaip prietaisų skydelio apmušalai (pradedant „Intens“ lygio) ir šilko efektą sukurianti durų vidinių skydų apdaila. Taip pat specialiai Europos rinkai pasirūpinta papildoma salono garso izoliacija, užtikrinančia tobulai malonų važiavimą, daug dėtuvių salone, matinio chromo durų rankenėlių apdaila, standartinėje įrangoje esančiu ištraukiamu bagažinės uždangalu ir kt. Naujasis „Koleos“ pasižymi išskirtiniais išorės elementais: dažyta priekine dugno apsauga, ryklio peleko formos antena ant stogo, chromuotu bagažinės slenksčiu.

Malonus SUV automobilis

Naujasis „Koleos“ yra aukštos klasės, visos šeimos komfortu pasirūpinantis SUV automobilis. Jis siūlomas su praktiškais privalumais ir išmaniomis ypatybėmis, palengvinančiomis naudotojų kasdienybę. 

Bagažinės dangtyje įmontuotas išmanus laisvų rankų atidarymo mechanizmas. Net jeigu rankos užimtos, o beraktės įrangos pultelis – giliai kišenėje, bagažinę galima atidaryti paprasčiausiai pamojavus koja po galiniu buferiu. Priklausomai nuo rinkos klimato zonos, kai kurios versijos siūlomos su šildomu vairo ratu ir greitai šildomu priekiniu stiklu.

Rinkose, kuriose leidžiamas nuotolinis automobilio užvedimas, aukščiau išvardytos funkcijos gali būti įjungiamos prieš vairuotojui sėdant į automobilį. Jų įsijungimo laiką galima nustatyti naudojant R-LINK 2 sistemą.

Pirmą kartą tokio tipo automobilyje gali būti įrengiamas motorizuotas priekabos tempimo grąžulas. Paspaudus bagažinėje esantį mygtuką grąžulas vos per 15 sekundžių būna paruoštas naudoti. 
 


Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt