Markės
1504 iš 1918
Renault Koleos, (HC) 2016 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.54% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Komfortiškas erdvus salonas
  • Gera įranga
  • Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės ir vidaus dizainas
  • Prastoka interjero kokybė
  • Nėra septynviečio varianto
Antros kartos Renault Koleos visureigis pasitinka pirkėjus su moderniu dizainu adaptuotu iš Renault Talisman ir Renault Megane modelių bei geresniu interjeru. Nauja dizaino strategija, kurią pristatė Laurens van den Acker galima apibūdinti kaip bandymą solidumą suderintą su avantiūriškumu. Panašu šis netikėtas derinys veikia neblogai, nes naujasis Koleo nesulyginamai geriau atrodo nei jo pirmtakas – apvalainų formų visureigis, kuriam akivaizdžiai trūko visureigio įvaizdžio. Viduje naujasis Koleos turi aukštą, platų prietaisų skydelį, kuris suteikia keleiviams savotišką saugumo jausmą. Nauja 4x4 transmisija taip pat užtikrina geresnį saugumą ir stabilumą, neutralizuojant per didelį ir per mažą pasukamumą bei optimizuojant sukibimą su kelio danga sunkiomis sąlygomis. Kad būtų patenkinti įvairūs poreikiai yra gaminama ir ekonomiškesnė versija tik su priekiniais varomaisiais ratais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2017-11-17

„Renault“ žiniasklaidos atstovams surengė krosoverių išbandymą

„Renault“ žiniasklaidos atstovams surengė krosoverių išbandymą
Nei rudeniškas merkiantis lietus, nei vėsus oras, nei sunkiai išbrendami miško ar kaimo keliukai nebaisūs vairuojant tinkamą automobilį! Vadovaudamiesi tokia filosofija Prancūzijos automobilių gamintojo „Renault“ atstovai Lietuvoje lapkričio 9 dieną surengė visos krosoverių gamos pristatymą, kurio metu pasiūlė ir ekstremalų pasivažinėjimą naujaisiais SUV klasės „Koleos“ bekelę menančia trasa.

Purvinas išbandymas

Pristatyme „Europos Centro Golfo Klube“ renginio dalyvius pasitiko gausi rikiuotė „Renault“ automobilių: charizmatiškieji miesto visureigiai „Captur“ ir „Kadjar“ bei visas ketvertas prabangių SUV „Koleos“, kurie tapo svarbiausiu renginio akcentu. Įgaliotojo „Renault“ prekės ženklo atstovo Lietuvoje „Lautra Motors“ pardavimų vadovas Mantas Katauskis renginio pradžioje pristatė vieną naujausių gamintojo automobilių „Koleos“, neseniai pasirodžiusį Lietuvoje. Jį papildė „Renault“ atstovo Lietuvoje „Sostena“ marketingo ir komunikacijos vadovė Beata Kunevičienė, kuri neslėpė džiaugsmo, kad šis aukštos klasės SUV papildė vis didesnio populiarumo sulaukiančio segmento modelių šeimą. „Per ketverius metus gamintojas ne tik radikaliai pakeitė markės automobilių dizainą, tačiau ir gausiai praplėtė modelių gamą. Šiandien ir pristatome vieną iš naujienų, automobilį, derinantį patrauklų stilių, puikų pravažumą ir valdymo savybes, kokybę ir pažangią įrangą už konkurencingą kainą, atitinkančią vairuotojų lūkesčius“, – kalbėjo B. Kunevičienė.


Lydimi keliautojo ir 4x4 visureigių testavimo bri vairavimo instruktoriaus Audriaus Sutkaus, pasiruošusio padėti dalyviams įveikti net ir sudėtingiausius bandomojo važiavimo trasos ruožus, pristatymo svečiai vėliau sėdo į  „Koleos“, nusiteikę automobilius kaip reikiant išpurvinti. Maršrute, besidriekiančiame Vilniaus apylinkėse, netrūko nei pažliugusių miško takų, nei įprastam automobiliui sunkiai įveikiamų kaimo keliukų, kuriuose „Koleos“ galėjo įrodyti savo pravažumą bei tvirtą charakterį. 

Privalumų gausa

„Renault Koleos“ – D segmento SUV automobilis, suderinantis tvirtą išskirtinį stilių, visų varančiųjų ratų pavarą bei didelę prošvaisą su sedanui būdinga elegancija ir rafinuotu komfortu, erdviu bei kruopščiai įrengtu salonu. Naujasis „Koleos“ patenka į „Explore“  dizaino kategoriją, kuri akcentuoja tvirtumą ir nuotykių skonį: tai liudija didelė, 210 mm siekianti automobilio prošvaisa, o puikias automobilio pravažumo galimybes įgalina „ALL MODE 4x4-i“ transmisija, nuolat fiksuojanti sukibimo lygį ir bet kokiomis sąlygomis užtikrindama optimalų sukibimą. Be to, ši transmisijos sistema suteikia geresnes dinamines savybes, padidina stabilumą ir saugumą. „Renault Koleos“ gali būti komplektuojamas su dviem dyzeliniais varikliais 1,6 dCi ir 2,0 dCi, atitinkamai pasiekiančiais 130 arba 175 AG pajėgumą.


Kuriant „Koleos“ didelis dėmesys buvo skiriamas ne tik gebėjimams įveikti sunkiai išvažiuojamus kelius, tačiau ir ypatingam kasdienio naudojimo patogumui: būtent todėl tiek priekyje, tiek gale sėdintys asmenys yra supami prabanga alsuojančio komforto. Priekinės naujojo „Koleos“ sėdynės yra komfortiškos ir malonios ne tik dėl apglėbiančios formos ar skirtingo tankio putų – jos yra ir vienos didžiausių šio modelio klasėje, o gale sėdintys keleiviai taip pat gali naudotis šildomomis sėdynėmis – šiame segmente nedažna funkcija.  

Rekordinė salono erdvė naujajame „Koleos“ suderinta su didele (498 dm3 talpos pagal VDA), lengvai konfigūruojama bagažine ir daugybe praktiškų dėtuvių, o kasdienį naudojimą dar patogesniu paverčia pažangiosios sistemos, tokios kaip galinio vaizdo kamera, priekiniai, galiniai ir šoniniai atstumo jutikliai, „Easy Park Assist“ automatinė automobilio statymo sistema ar bagažinės dangtyje įmontuotas išmanus laisvų rankų atidarymo mechanizmas. 


Naujajame „Koleos“ pasitelkta didžiulė „Renault“ patirtis pasyviojo ir aktyviojo saugumo srityje pelnė šiam SUV maksimalų 5 žvaigždučių „Euro NCAP“ saugumo bandymų įvertinimą.  „Koleos“ standartinėje saugumo įrangoje – traukos kontrolės sistema, naujausios kartos elektroninio stabilumo kontrolės sistema, elektroninė stabdžių jėgos paskirstymo sistema ir pajudėjimo į įkalnę pagalbinė sistema. Šią įrangą papildo pažangios pagalbinių vairavimo sistemų (ADAS) funkcijos: aktyvi avarinio stabdymo (AEBS „City and Inter-Urban“) ir automatinė tolimųjų žibintų perjungimo sistemos, išvažiavimo iš eismo juostos stebėjimo sistema, saugumą užtikrina aklosios zonos stebėjimo ir eismo ženklų atpažinimo sistemos, bei daugybė kitų funkcijų, leidžiančių džiaugtis saugiu ir komfortišku vairavimu.
 


Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt