Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Komfortiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- GTI
TRŪKUMAI
- Neišsiskiriantis dizainas
- Gana brangus
"Visi Mk7 Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacijos sistema"
Tai vienas iš tų automobilių, kuriuos itin sunku sukritikuoti, tačiau kartu sunku likti kažkuom nustebintam. Tai puikus automobilis kokybės kartelę kilsterėjęs dar aukščiau. Septintos kartos Golf dizainas yra evoliucinis – visi dizaino elementai išliko tie patys, tik tapo kiek aštresni ir agresyvesni ir dar labiau pritaikyti prie kompanijos propaguojamo stiliaus. Priekiniai žibintai buvo įkvėpti Passat, Polo ir Phaeton modelių, o galiniai – iš to paties Passat. Automobilis atrodo ne tik dinamiškiau, moderniau bet ir tapo lengvesnis, nors yra 5 cm ilgesnis, tiek pat ilgesnė ir jo ratų bazė. Privalumai matomi visur – automobilio ratai yra arčiau kampų, todėl Golf atrodo sportiškiau, salone daugiau vietos, o ir saugumo lygis padidėjo. Naujoko viduje karaliauja subtilus stilius ir itin kokybiškos medžiagos. Visi Golf variantai turi 5.8 colių LED lietimui jautrų ekraną, nors jis nėra tobulas. Ekranas spalvas atkuria neitin kokybiškai, o ir į paspaudimus reaguoja nenoriai. Prietaisų skydelis standartinis ir paprastas – dvi ryškios rodyklės rodo esminius parametrus: greitį ir variklio apsukas. Tarp spidometro ir tachometro įtaisytas juodai baltas ekranas, kuriame galima matyti pagrindinius automobilio parametrus: kuro sąnaudas, radijo ar MP3 informaciją, navigacinės sistemos nurodymus ar tiesiog laiką. Paprasta, subtilu, tačiau visada madinga. Kitas svarbus privalumas – automobilis yra tikrai erdvus ne tik priekyje sėdintiems, bet ir ant galinių sėdynių sėdintiems keleiviams. Čia dviems suaugusiems keleiviams vietos užteks ne tik pečiams, galvai, bet ir kojoms. Bagažinės erdvė taip pat nenuvils. Dauguma Golf pirkėjų rinksis vieną iš dviejų TDI dyzelinių variklių: 1,6 arba 1,9 versijų. Pirmoji turi 104 AG, antroji 150 AG. Puikiai įvetintas ir benzininis 1.4 TSI variklis su 140 AG galia. Visi Mk7 Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacijos sistema. Bluemotion versijos šių sistemų pagalba leidžia maksimaliai sutaupyti kurą, o CO2 emisiją sumažinti iki įspūdingų 82 g/km. Kelyje automobilis elgiasi nepriekaištingai – varikliai džiugina geru sukimo momentu, pakaba rafinuota, puikiai sugerianti kelio nelygumus, tačiau neatitraukianti vairuotojo nuo vairavimo proceso. Nenuostabu, kad iš naujos kartos Golf visada daug tikimasi, todėl jokios silpnybės jam nebūtų atleidžiamos. Volkswagen kompanija tai puikiai žino ir paprastai pirkėjų nenuvilia.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Volkswagen Golf buvo pripažintas Europos metų ir Pasaulio metų automobiliu 2013 metais.
Galingiausia R versija turėjo dviejų litrų 300 AG variklį:
Galingiausia R versija turėjo dviejų litrų 300 AG variklį:
2016-09-01
„Volkswagen“ konkuruos su „Tesla“: planuose – ištvermingas „e-Golf“ „Volkswagen“ vis dar kapanojasi iš „dyzelgeito“ skandalo. Naujieji koncerno „Volkswagen AG“ vadovai pažadėjo, jog viena automobilių industrijos lyderių greitai atsigaus po krizės bei pirkėjams pasiūlys eilę elektromobilių.
Panašu, jog šio savo pažado „Volkswagen“ neketina išsižadėti. Maža to, kompanija netgi ketina konkuruoti su elektromobilių rinkos lydere „Tesla“, kuri visiškai neseniai pristatė atnaujintą savo modelį, gebantį įveikti beveik 500 kilometrų atstumą vienu įkrovimu. „Teslos“ naujiena sužadino ir „Volkswagen“ ambicijas. Kaip rašo „Forbes“, Vokietijos automobilių gamintoja jau kitą mėnesį Paryžiaus automobilių parodoje pristatys „Golf“ pagrindu sukurtą elektromobilio koncepciją, kuris savo kaina galimai prilygs įprastam „Golf“. Beje, elektromobilis taip pat galės įveikti beveik 500 kilometrų atstumą vienu įkrovimu, o pilnai įkrauti baterijas elektromobiliui pakaks vos 15 minučių. Tiesa, yra menka smulkmena, tai bus tik koncepcinis modelis. „Forbes“ rašo, jog gamybai minėtas modelis bus paruoštas tik 2025 metais. Kompanija jau yra pirkėjams pasiūliusi ribotos versijos „e-Golf“, kuris vienu įkrovimu įveikia 140 kilometrų atstumą. 240 voltų įkrovėju pilnai įkrauti baterijas užtrunka 3,7 valandos, o tokio „Golf“ kaina siekia tarp 28-36 tūkst. JAV dolerių. |
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Golf TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis