Volkswagen | 2012-06-23 |
1.9TDi 66kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patogus, erdvus, savo klases auto ekonomiskas, nera brangus remontas, nebijo baltarusisko dyzelio :D
silpna vaziuokle, didelis nuvertejimas, megsta bulbasai visokie.... taip kad prestizas nekoks ;D
|
As turiu sedana jau 5metus, siaip labai buvau patenkintas iki tol, kol nepamaciau kiek jis dabar kainuoja :D nuvertejimas zveriskas, taciau tuo metu kai pirkau, geresnio varianto kazin ar buciau rades. Dabar pirkciau tik universala, taciau sedano bagazine irgi labai talpi. Mano varianto komplektacija pati skurdziausia, bet viskas ko reikia yra. Pagrindines bedos su vaziuokle (sarnyrai, sailentblokai, amortizatoriai) pastaruoju metu granatos pradejo viena po kitos trasket. Remontas nera brangus, turint garaza su duobe ir siek tiek igudziu, viska galima paciam pasidaryti. Detales geriau pirkti geras, nes lenku ar taiwanio nelabai laiko... Butina laiku keisti tepalus, t.y. kas 10000km nes turbinos isrankios tepalu buklei. Visada pildavau sintetini tepala ir bedu nemaciau. Salonas labai ergonomiskas, patogus, detales nelinkusios nusideveti, tik luzta ivairios rankeneles, o siaip labai neblogas auto. Variklis dirba gal siek tiek per garsiai (lyginant su tokiu metu BMW ar Mercedes benz), taciau trauka tikrai gera. Nesunku modifikuoti, padarius chip tuninga galima 30% padidinti variklio galia ir sanaudos nuo to praktiskai nesikeicia. Kaip minejau, kaina per 5 metus nukrito perpus. Tai manau yra pagrindinis minusas, nes norint parduoti, labai gaila prarasti tiek pinigu per toki trumpa laika... Remonto ir daliu kainos nesikandzioja. Brangiausiai kainuojantys remontai, tai pagrindinio dirzo keitimas apie 600-700Lt, vairo koloneles restauravimas 600Lt, turbinos remontas apie 1000Lt. Vaziuokle irgi kainuoja nemazus pinigus, taciau patarimas: jei keiciat vienos puses sarnyra nauju, tai butinai pasikeiskit ir kitos puses sarnyra, o siaip sarnyru restauravimas iki 80Lt. Keiciau galinius amortizatorius tai irgi patarsiu pirkt geresnius (komplektas apie 300Lt) nes teko susideti lenkiskus po 90Lt, tai po 3men teko pirkti kitus.... apziurekit ar nera rudziu, nes tikrai tai ne tas auto, kuris linkes rudyti. Jei surudijes, vadinasi dauztas buvo. Patikrinkit ar veikia turbina, ar nemeta daug juodo dumo (is pradziu gali, nes susikaupia ismetimo vamzdyje smalkes, taciau po kokiu triju geru akseleratoriaus paspaudimu dumai turi isnykti), turbina uzsipucia ties 2000rmp, jei vaziuokle labai bilda, muskit kaina arba ieskokit kito varianto :) sekmes!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aris | 2012-05-21 |
Passat 2.8
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera trauka, gražus int. ir ext., praktiškas, minkštas, geros komplektacijos, V6 variklis nepavargstantis
Vairo stiprintuvas, elektronika, pakaba, kai kur pigios plastmasės salone, kuro sąnaudos
|
Važinėju beveik 4 metus, universalo kebulas labai praktiškas, o ir atrodo neprastai. Su variklių problemų išvis nebuvo, pasitaikė tik elektronikos ir vairo stiprintuvo gedimų. Geras kelionėms, gali su chebra nuvažiuot į festivalį su daiktais, taip pat tiktų ir šeimai. Juokinga, kai koks su "kregžde" bando draguot, tai pastačius į vietą geri veidukai būna :) Žodžių praktiškas tikrai, ir trauka gera, ir kelionėms, ir miestui. Bet išlaikymas ne pigiausias, kas neturi pinigų, geriau žiūrėt 1,8 koki ar iš dyzelinių variantų ir ne 4 varomų. 2.8 V6 Eksploatuot nėra pigu, bet ir nėra ypač brangu, žiūrint su kuo lyginsi. Kaip ir visi passatai, kainos nelaiko, pvz prieš 4 metus kainavo 14-15 gabalų, dabar per pusę galima sakyt. Tikrinti elektroniką, stiprintuvo sistemą,daryti diagnostiką, purtyti servise pakabą. Jei rūpi kuro sąnaudos, ieškoti silpnesnio variklio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ilgsas9 | 2012-02-12 |
geras auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
palyginti labai ekonomiskas smagus ir patogus auto
priekine vaziuokle
|
turiu tris metus dideliu bedu neturejau praktiskas ir labai patogus 1.9 tdi 66 kw
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kęstas | 2011-11-14 |
VW Passat 98 m., 81 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, kuro ekonomija ir dinamika
Priekinė važiuoklė, vietomis prasta antikorozinė apsauga.
|
Aprašau gero draugo automobilį, kurį pačiam teko nemažai kartų vairuot. Automobilio rida - 350000 km. Gražus automobilio dizainas ( aišku, skonio reikalas). Interjere sudėtos kokybiškos plasmasės, patinka rodmenų apšvietimas neonine spalva, yra automatinė klimato kontrolė, el. langai, šildomi veidrodėliai ir tt. Salone vietos daug, gale laisvai gali susėsti trys žmonės. Važiuoja maloniai, pakankamai minkštai, tačiau stabiliai. Dinamikos ir greičio mašinai pakanka, garso izoliacija nebloga - važiuojant apie 140 km. neūžia kaip japoniukės senesnės. Gera kuro ekonomija - vid. sąnaudos mišriu režimu 6,5 - 7 ltr. dyzelino. Tad sakyčiau, jog pakankamai ekonomiška mašinėlė. Dabar pereisiu prie minusų - didžiausias šios mašinos minusas yra jos priekinė aliumininė važiuoklė. Pastoviai reikia keisti šarnyrus, selenblokus ir traukutes - kartais atrodo, kad šios detalės popierinės. Važiuojama tikrai beveik vien tik asfaltuotais, gerais keliais, tad nuolatiniai važiuoklės remontai labai erzina. Per metus kartai reikia sukišti vos ne 700 - 1000 lt važiuoklei, tad manyčiau, kad tai didelis mašinos minusas. Draugas neseniai pastebėjo, kad stipriai pradėjo rudyti stogas prie priekinio stiklo, o ir ant kitų mašinos kėbulo dalių ima atsirasti nedidelių rūžių telkinių. Kas dar nepatiko, tai dažnai perdegančios priekinių žibintų lemputės. 81 kw, Traukia iki 100 km. maždaug per 11,5 - 11,7 sek. Variklis pakankamas šitokios masės automobiliui, traukia neblogai tiek mieste, tiek užmiestyje. Neseniai nusprogo kuro siurblys, tačiau čia buvo jau nekokybiško kuro pasekmė. Buvo trūkus viena tąsolo šlangelė, tad variklis kurį laiko leido tąsolą. Turbinos gedimų kol kas nėra, tepalų ji nevalgo. Patarimas šiam varikliui pilti geros kokybės tepalą W 40 501, keičiant jį kartus su filtru kas 15000 km.- ilgiau tarnaus. Pagrindinio diržo keitimas su viskuo ( vandens pompa, rolikai, diržas) - apie 1000 lt. Jei varant į miesto servisą dar ir daugiau ( reikia nuardyti vos ne visą priekį keičiant diržą, nes variklis stovi išilgai). Važiuoklės dalių kainos - šarnyras apie 50 lt, vairo traukė apie 100, įvorė apie 70 lt. Mašinos nuvertėjimas pakankai didelis - per 3 - 4 m. dvigubai. Prieš kelis metus toks automobilis kainavo apie 5000 tūkst. eurų, dabar apie 2500 - 3000 maksimum. Nerekomenduoju tik dėl priekinės važiuoklės. Jei visdėlto jau ruošiatės pirkt, atsidėkit pinigų važiuoklės remontams. Nežiūrint to, tai pakankamai nebloga mašina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nerijus | 2011-10-17 |
VW passat b5
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Auto tikrai ekonomiskas, tik vat liga - sarnyrai, kurios reikia restauruot pora kart per metus.. Bent jau man taip buvo. Erdvus auto. 1.9tdi Keisti: visi filtrai, dirzas, tepalai, restauruoti sarnyrai visi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jonas | 2011-03-22 |
Kas per daug, tas nesveika.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigios automobilio detalės, ekonomiškas motoras.
Labai dažnai gendantis (tiek važiuoklė, tiek motoras) dėl nekokybiško surinkimo ir perdėto taupumo jį gaminant.
|
Automobilis iš išorės atrodo gana solidžiai, o ir kaina, palyginus su kitais savo vokiškais konkurentais - Audi, BMW, Mercedes-Benz yra mažesnė, tačiau ji mažesnė ne veltui... Akivaizdus automobilio trūkumas - per didelis taupumas jį gaminant, būtent todėl sudėtos nekokybiškos detalės. Tas pats jaučiasi ir įsėdus į automobilio saloną. Pigios medžiagos, visur plastmasinės detalės ir vėl primenančios faktą, kad gaminant automobilį buvo perdėtai taupoma ir buvo rūpinamasi automobilio kaina, o ne kokybe, komfortu. Varikliai ekonomiški, ypač dyzeliniai, tačiau taip pat dažnai gendantys dėl to pačio perdėto taupumo juos surinkinėjant. Senesni Volkswagen Passat modeliai (1996 - 2000 (šis) ir 2000 - 2005) kokybiškam eksplotavimui tinka apie 5 metus (žinoma, jums gali pasisekti, jeigu automobilis buvo mažai eksplotuojamas), tačiau jei įsigysite 1996 - 2000 metų modelį, naivu tikėtis, kad jis bus mažai eksplotuotas, to pasekoje jį labai dažnai teks remontuoti. Taip, įsigyti naujesnį automobilį už žemą kainą vilioja visus, tačiau įsigijus šį (ar 2000 - 2005) modelį, į jį dažniausiai teks daug investuoti. Remonto kainos nėra didelės, dažniausiai siekiančios kelis šimtus, tačiau kai per maždaug pusę metų teks tą pačią detalę remontuoti du ar net tris kartus kaip, kad atsitikdavo man, viskas nebe atrodys taip "pigiai", o genda tikrai ne viena ir ne dvi detalės... Taip pat labai problematiška automobilio važiuoklė, pagaminta iš aliumos, todėl taip pat labai dažnai gendanti. Kas liečia kainos nuvertėjima, tai būtent dėl nekokybiško jų surinkimo, jų kaina labai greitai krenta. Gerai apžiūrėti automobilį ir patikrinti kaip galima daugiau jo vietų servise, nes kitaip tikrai pavargsite jį remontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
artis | 2010-11-11 |
vw passat
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
taip masinike ok tik kad daug po zvyrkrlius varau tai ir pakaba nelaiko . 1,9 tdi 81kw pakeista visa pakaba kaikurie sarnyrai is eolto atlaike kelis menesius restauruotas laiko puikia, paskirstimo dirza, restauravau turbina, filtrai, tepalai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
LIESAS | 2010-05-19 |
Kaip cia pasakius???
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiskas,stabilus,grazus
Vaziuokle
|
Pas mane Passat 2000m.1.9TDI paprasciausias variantas.Del variklio lyg ir viskas ok,buvo visko,luzo itempejas generatoriaus dirzo,uzkirto sparnuote,vienu zodziu buvo reikalu,laimei,kad radijatoriaus neprakirto.Siaip masina pakankamai konfortiska,jei vaziuokle tvarkoj tai vaziuoja tikrai puikiai,tikrai geriau negu AUDI A6,vietos dauk,daugiau negul A6,vidus puikus. Nusipirkus dyzeli iskart pasikeist reikia dirzus abu,neprosali butu ir itempeja generatoriaus dirzo,aisku pasitikrinkit pakaitinimo zvakes.Man su juo tikrai nepasiseke,tik nusipirkus pasikeiciau dirzus,bet po kurio laiko truko itempejas,paskui vandens pompa parejo,po to generatoriaus guolis uzsikirto,jis veikia starterio bendikso principu,is pradziu nesupratau,kodel ant mazu apsuku pvz.vaziuojant aikstelej visai letai cypdavo gen.dirzas,o gi del to,kad skyvas uzsikirtes.Paskui truko sankabos diskas,jis yra is 2 daliu sukniedytas,aliuminis,truko tos kniedes,uzskersavo,buvo reikalu kol deze iseme.Paskui pradejo uzti galinis guolis,ta pakeiciau ir prasidejo priekine vaziuokle,traukes-traukutes,sarnyriukai....Visos aliumines,vaikiskos,kaina pakankamai auksta,dabar kazkur 7 men.po pakeitimo ir vel atsirado barskejimas,muset koks antgalis vel.varysiu ant stendo,nes uztenka,kad kazkuri pareitu ir tuoj prasides kitos,O kas del pacio variklio,tikrai neblogas,kuro kokie 6l.daugiau nebus,jegos kaip ir uztenka. Eksplotacija aisku ne Merso,bet jei detales originalias pirkt brangokos.Kaina nera didele,skaitau uz 2000m. 2500e.pats tas. Pasitikrinkit kiek imanoma,bet pasilikit koki 1000lt.remontui smulkiam
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2010-02-17 |
Passat TDI 81kw+Chip+GT17 turbo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras automobilis, tik kai kurios procedūros brangokos (kuro siurblio restauracija +1000lt). Diržų keitimas (pilnas servisas) virš 1000lt. Šiaip mašina maloni važiuot, aukščiausia komplektacija, dauguma šiuolaikinių privalumų. 1.9 96kw+ Galines įvores, guolį, kuro siurblį, žibintus, turbiną nuo 96kw, chip.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ceska | 2009-10-27 |
VW Passat Variant 3B5
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Per 2,5 nuvaziavau 60tkm, prie motoro nekista ranku (zr.rida), vaziuokle irgi minimaliai tvarkyta. Kuro sanaudos misrios 5,5, vien vilniaus mieste 6,3. Tik nusipirkes isidejau chipa (www.vimota.lt), ne varza! Galios nematavau bet apie 130 AG (realiu) turetu buti, sukimo momento i valias (apie 280-300 NM) 1,9 TDI 81 kW Priekines ir galines stabdziu kaladeles, priekinius stabdziu diskus, abu vairo traukes antgalius ir viena virsutini sarnyra, granata ir einamieji remontai dirzai, tepalai, filtrai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456 |