Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus išorės dizainas
- Itin komfortiškas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė
- Mažas variklių pasirinkimas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
Volvo paskatinti XC90 didžiulės sėkmės ilgai nelaukė ir pristatė kompaktišką visureigį. Puikaus dizaino automobilis susilaukė didelės sėkmės nors jam teko konkuruoti su visa armija kompaktiškų SUV. Automobilis turi tikrai išskirtinį, tačiau kartu ir tipišką Volvo dizainą. XC60 komplektuojamas su jau esančiais gamyboje benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Visureigis buvo gaminamas ant Volvo P24 platformos ir dalinosi kai kuriomis technologijomis su Land Rover Freelander, todėl automobilis nebus “pėsčias” ir važiuojant bekelėje. Galingiausias variklis yra 6 cilindrų turbo su 285 AG (213 kW) ir visų varomųjų ratų sistema Haldex. Automobilis pasižymi patogiu, prabangiu interjeru, puikiomis sėdynėmis, 40/20/40 santykiu sulankstomomis galinėmis sėdynėmis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2009 metais Volvo XC60 buvo geriausiai parduodmas Volvo automobilis.
XC60 buvo vienas iš trijų automobilių (kartu su Nissan Qashqai ir Renault Megane), kuris buvo įvertintas 37 balais iš 37 galimų EuroNCAP susidūrimo testuose.
XC60 buvo vienas iš trijų automobilių (kartu su Nissan Qashqai ir Renault Megane), kuris buvo įvertintas 37 balais iš 37 galimų EuroNCAP susidūrimo testuose.
2020-03-11 |
Vežimas šeimos moterims iš serijos ''noriu džipo'' |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Geras vežimas šeimos moterims ''noriu džipo''
Brangus vežimas
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Stiliovas vežimas šeimos moterims ar boboms. Pakaba kieta, važiuojant sulopytu lietuvišku asfaltu jaučiasi viskas - mašina visiškai neplaukia, o važiuojant duobėtu kaimo keliu iš vis vežimas. Užtektų prisikrauti į bagažinę šieno, užsileisti Pūko radijo stotį ir jausiesi kaip iš laukų vežant šieną su arkliu. Gale yra vietos tik 2 suaugusiems nes per vidurį gali sėdėti tik mažas vaikas. Vairas nejautrus, kaip negyvas, jokios emocijos nesukelia mašinos valdymas - tik skandinavišką hygge arba depresiją, bet važiuojant ir galvoj mąstant kaip paimti vaiką iš treniruotės, spėti pas draugę ir ką padaryti vakare valgyti - ir nereikia įtraukiančios mašinos. Bandant agresyviau manevruot, slysti mašina jaučiasi kaip 2 tonų luitas, tankas. Todėl ir pakaba tokia kieta, kad nesiubuotų ir būtų stabili ant kelio. Girdisi šioks toks ūžimas nuo ratų ir su brangiom ir su pigiom padangom. Variklis D5 visas kratosi, spurda, jaučiasi vibracija net salono viduje. Dėžė Aisin flegmuoja, paspaudus gazą ir norint lenkt reikia momentą palaukt. Didelis apsisukimo spindulys, kad apsisukti reikia blokuoti ir savo juostą ir priešingą eismą. Tankiai užstatytose aikštelėse landžioti ir parkuoti itin sunku, mašinos eiga ribota. Kadangi AWD reikia keisti daug tepalų - variklis, haldex, 2 reduktoriai, greičių dėžė. Mašina nuobodžioms šeimos boboms nes ''noriu džipo''. Vienintelis pliusas, kad stiliova išvaizda ir pigesnė kaina ir pigesnis išlaikymas negu BMW, Audi ar Mercedes analogiškų vežimų iš serijos "noriu džipo" ir ''mano šeimos finansai geresni negu tavo". Salono kokybė kaip vokiečių premium, už japonus aukščiau. Būkit racionalūs žmonės - pirkit XC70. XC70 vietos keleiviams, vietos daiktams - lygiai tiek pat. Pravažumas toks pats. Bet XC70 keliu važiuoja komfortiškai, minkštai, eina kaip lengvoji. XC70 rinkoje kainuoja 1000 eurų pigiau, už tuos pinigus galit pasiimti mašiną su geresne komplektacija, su ventiliuojamom sėdynėm, su distroniku ir premium garsu ir turėsit nuostabią šeimos, kelioninę, laisvalaikio mašiną. Tik vat boboms ''noriu džipo'' netinka. Grįžkim į racionalius logiškus laikus kai ŠEIMOS MAŠINA buvo UNIVERSALAS arba MINIVENAS, o moterys pas drauges arbatos nuvažiuot vairavo mažiukus hečbekus (tam yra gražuolės V40, V40CC arba C30). Krosoveris yra brangi nesąmonė. Krosoveriai po 30 metų bus prisiminti kaip šių viskuo iškrypūsių laikų kūrinys. Valdomumas - prastesnis už lengvosios, matomumas į galą - beveik nieko, ratai - dideli ir brangūs, pravažumas - prastesnis už tikro džipo, AWD - išlaikymas dar papildomai kainuoja, uždrožus parketinį visureigį tikroje bekėlėje AWD neatlaiko ir genda, o daugeliu paprasto žmogaus atvejų AWD net nereikia nes svarbiausia vairuotojo įgūdžiai ir geros padangos, talpumas - mažesnis už miniveno, o vat KAINA - didesnė už visų! Logika? ''Noriu džipo''!!! Gailiuosi, kad pirkau XC60, o ne XC70! Įvaizdis? Mašina kaip kostiumas, laikrodis? Jeigu BMW, Mercedes kaip magnetas trauks kaimietes, susireikšminusias visiškas vidutinybes ir barakudas/šliūchas, tai XC60 trauks rimtas, išsilavinusias, pareigingas merginas, laisvas moteris po 30 ir išsiskyrusias. Geroms, rimtoms moterims patiksit. Bet kadangi žmoną jau turėjau tai ir iš to jokios naudos nebuvo. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertėja apie 1000 eurų per metus. Jų labai daug privežta ir pardavimui, ir dalims. Dalių gaut lengva ir naudotų, ir originalių, ir gerų analogų. Kad išlaikymas brangus - mitas, nebent nusipirksit visišką lavoną arba dėsit tik originalias dalis, kurios kartais nuo OEM skiriasi tik Volvo štampu. Lietuvio gaunančio vidutinę algą kyšenei jau pakankamai įperkamas auto todėl rinkoje populiarus. Pigesnis ir patikimesnis už vokiečius, aukštesnė klasė nei japonai todėl Lietuvoje populiarius. Dabar kai išėjo XC60 II tai pirmas vakaruose atpigo. Manau šiuo metu neblogas laikas pirkti, bet po 1-2 metų kai jų kainos Lietuvoje dar labiau nukris bus dar geresnis nuvertėjimo prasme. |
Patarimai perkančiajam |
Galvok savo galva! Mieste į darbą - V40, C30, S60 Šeimai, komfortui - S80 Į kaimą, į gamtą, po Europą, atostogas - V70, XC70 |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 63)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
EX90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo XC60 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis