Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Kokybiškas interjeras
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Mažas salonas
- Brangus išlaikymas
- Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
2018-04-11 |
Bmw e46 325i 2003 RWD sedanas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patogus vairuotojui, greitas ir manevringas, daug galimų modifikacijų, daug šrote dalių, palyginus nebrangi eksploatacija
Aukšta kaina, rūdyja, eilinis automobilis, bloga reputacija,
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Nemėgstu BMW dėl pilkos išvaizdos, maniškis juodas, pastoviai murzinas. Nusiplauni nusipoliruoji, ir akys blizga, norisi prasilėkt, ir niekada iš jos neišlipt, nes vel murzina pamatysi. Lekia tikrai neblogai (įsivaizduoju 3,0 dar geriau), o ryja kaip 1,8. Geriau paspaudus 14L. Užmiesty 90km/h 6,5l lygiam kely. Trūksta LSD (limited slip differential), nors ir be jo galima išsiverst pasitreniravus. Ramiai važinėjant nepajuntama, bet išlekus į trasą atrodo, kad kartingą vairuotum. Kad ir ne 7-tukas, niekas salone nebarška, nenervina. Geras matomumas nors pirma kartą prisėdus vairas keistai aukštai atrodo, bet esu aukštas tai man pasaka su tokiu. Variklis mėgsta gerus tepalus... Susipyliau rimtos firmos, tai pamiršau apie papildymą, nors kartais prisiminti tikrai verta. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Dažnai keičiu padangas (turbūt dėl žeminančios važiuoklės atsiradusio išvirtimo). Vis koks stabilizatorius pavargsta. Stabdžių vamzdelius pasikeičiau,,, apskritai pasikeičiau visą stabdžių sistemą į ATE firmos, nes girdėjau originalūs netarnauja ilgai. Labai dabar patenkintas Rudyja Kaina nekrenta, manau dabar už tą pačią kainą parduočiau, nes daug kas ieško, o niekas neparduoda. Ir šiaip nesaugau aš jos kely, tai bent servise papurtau gerai Vairo stiprintuvo siurblys 300-600e jei neklystu- šrotuose nėra. |
Patarimai perkančiajam |
Važiuoja kaip tankas, todėl net daužtą nusipirkus sunku nusivilti. Visgi rekomenduociau jungtis kompą, nes daug elektronikos. Važiuoklė nuo Lietuvos kelių kenčia stipriai, bet laiko. 2.5i su dujom draugauja nors pats nedėčiau. Brangiausi ir geriausią komplektaciją turintys e46 beveik visi Lietuvoje važinėjantys, todėl išsiskirt gali būdamas paprastas :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis