Markės
1122 iš 1940
Mercedes-Benz CLS klasė (C218,W218,X218) 2010 - 2017
Mercedes-Benz CLS klasė, (C218,W218,X218) 2010 - 2017
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tylus ir komfortiškas
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Neekonomiški varikliai
  • Kiek pasenęs interjero stilius
  • Brangus
"CLS interjeras vėlgi išlaikė jau matytas idėjas – jaučiamas apgaubimo efektas salone, dėmesys detalėms, aukščiausios kokybės apdailos elementai ir kiek kitoks nei kitų Mercedes stilius"
2003 metais Mercedes-Benz sukūrė atskirą automobilių kategoriją – kompanija sėkmingai apjungė kupė eleganciją, sedano komfortą ir prabangų interjerą. Taip dienos šviesą išvydo Mercedes-Benz CLS. Automobilių gerbėjai ir konkurentai netruko tai įvertinti – po to sekė Volkswagen Passat CC, BMW 5 GT, Porsche Panamera, Audi A5 Sportback ir Audi A7. Dabar atėjo laikas Mercedes atsakui. Naujasis CLS išlaikė sėkmingą pirmtako formulę - elegantiškas automobilio dizainas yra labai panašus į savo pirmtako, tačiau yra rafinuotesnis, priekinės dalies dizainas kiek griežtesnis - čia jaučiama naujųjų C, E klasės ir net superautomobilio SLS AMG įtaka. Šonus puošia per dureles einanti gili linija ir išraiškingos galinių ratų arkos, o durelės išliko berėmės. Kitas skiriamasis bruožas - priekiniai LED žibintai. Pirmą kartą LED technologija naudojama visoms dinamiško apšvietimo funkcijoms. Ši inovacija pasižymi ne tik įspūdingu dizainu, bet ženkliai padidina matomumą kelyje, lyginant su ankstesnėmis apšvietimo sistemomis. Automobilio dizainas gal ir nėra drąsus žingsnis naujojo stiliaus link, tačiau kam keisti sėkmės formulę? CLS interjeras vėlgi išlaikė jau matytas idėjas – jaučiamas apgaubimo efektas salone, dėmesys detalėms, aukščiausios kokybės apdailos elementai ir kiek kitoks nei kitų Mercedes stilius. Atkreiptinas dėmesys į tai, kad pavarų perjungimo svirtis yra įtaisyta į vairo kolonėlę. CLS suteikia plačias individualizavimo galimybes: penkios interjero spalvos, penki apdailos variantai ir trijų rūšių oda. Naudojama ypatingai plona tik 1,6 milimetro storio Passion oda, atitinkanti aukščiausius standartus. Klientai gali rinktis tarp trijų išskirtinių medžio rūšių: blizgaus rudos spalvos riešutmedžio, blizgaus juodojo alksnio ir šviesiai rudos tuopos apdailos. Turbūt nereikia priminti, kad visi keturi keleiviai turi daug erdvės kojoms, gal tik sėdintiems ant galinių sėdynių gali pritrūkti vietos galvai. Bagažinės tūris siekia 520 litrų, tačiau sulankstomos galinės sėdynės yra papildomoje įrangoje. Kelyje automobilis elgiasi taip kaip iš jo tikimasi – čia puikiai subalansuotas komfortas ir sportiškumas. Salono tyla maloniai dera su vos girdimu variklio burzgimu. Automobilio kapotas, bagažinės dangtis ir sparnai yra pagaminti iš aliuminio – tai suteikia gerą balansą posūkiuose. Silpniausias variklis yra vos 2.1 litro dyzelis su 201 AG galia, galingiausias – CLS 63 AMG su 549 AG galia ir įspūdingu 800 Nm sukimo momentu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia versija Mercedes-AMG CLS63 AMG S:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
Marius | 2024-08-25
Puikus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Elegantiškas
Bagažinėje galėtu būti daugiau vietos
Tik 4matic! Pravažumas fantastika,sportiškas,komfortiškas,patikimas,patikimi dyzeliniai varikliai 3.0
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2024-04-27
Stilingas, patogus, patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinau
Išvardinau
Reikėjo automobilio kiekvienai dienai + ilgoms kelionėms. Ieškojau tik Mercedes ir norėjau kažko įdomesnio nei E klasė. Manau CLS yra būtent toks automobilis – išskirtinis ir patogus, ir talpus. Jokių problemų tiek mieste, tiek užmiestyje. Pneumatinė pakaba pakelia automobilį per 4 cm jei reikia, todėl galite saugiai važiuoti keliu su provėžomis užmiestyje, kaime, sode. Visų ratų pavara žiemą yra absoliučiai nepakeičiamas dalykas, dabar neįsivaizduoju gyvenimo be to. Automobilis atrodo labai stilingai, kaskart priparkavus norisi apsisukti užmesti akį į puikias CLS linijas, ypač vakare. Išvaizda tikrai išsiskiria gatvėje tarp beveidžių E klasės mercedes ir penktos klasės BMW. Nors mašina didelė, bet už vairo jokio “sunkumo” ar didelės masės nejaučiate. Dažnai tenka per dieną prasukti po 200 km įvairiais keliais, galiu pasakyti kad visai nejaučiu nuovargio už vairo. Kaip tai pavyksta Mersedese man iki šiol neaišku. Automobilis turi daug įvairių elektroninių asistentų. Iki šiol niekada nemaniau, kad jų tikrai reikia, bet per šiuos su metus būtent šie pagalbininkai mane išgelbėjo nuo avarijos, bent vieną kartą tai tikrai. Degalų sąnaudos juokingos, pilu pilną baką du kartus per mėnesį. Komfortas aukštumoje - kad ir kuo važiuočiau sėdęs į savo mersedesą supranti kaip stipriai ši kompanija lenkia kitus gamintojus. Patikimumas atrodo irgi geras, automobilis niekada nepavedė nors pravažiuoju daug. Apskritai labai geras jausmas, kai žinai kad be klausimų nuvažiuosi ten kur reikia. Dabar minusiukai. Garso izoliacija neitin gera, tačiau berėmiai langai visada labiau praleidžia triukšmą nei standartiniai. Bagažinės anga labai siaura didesnių krovinių pakrovimui, nors pati bagažinė didžiulė + galinės sėdynės susilanksto. Variklio dinamika - nuo 130 km/h lenkti gali tik jei labai pasitiki situacija. Aišku kaip dyzeliniui varikliui būtų galima nesunkiai pakoreguoti programą, bet nenoriu lysti ten kur nereikia. Yra kaip yra. Pakaba – nors ir pneumatinė, bet sportiškos natūros. Važiuojant per duobes gana aiškiai girdi permušimus, bet geru keliu veikia puikiai - atrodo kad plauki asfalto paviršiumi.
Pilnas atsiliepimas...
Modestas | 2016-11-28
Išskirtinis perliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, Komfortas, Kainos ir kokybės santykis tobulas.
Labai brangi eksploatacija ir labai didelė mygtuku gama kurių tiek nereikėjo.
Tai va, jai šeštadieniais tu jautiesi vienišas ir liūdnas, šis automobilis tikrai ištaisys šia nemalonę tavo dilema. Kėbulo ir interjero dizainas nuostabus net nerekomenduoju ieškot čia minusu nes jų tiesiog nėra. vairuoti važiuoti tiesiog puiku, tikrai sužinosi žodžio reikšmę "Komfortas". Mano spalva buvo matine rusva, nes tai buvo naujovė ir man be galo patiko.(na nebent trūksta patirties automobilio sferoje tada pirk juodos spalvos) kaip žinai čia yra ne sedanas o 4 durų kupė. čia skaitosi tokia klasė. jai kaškas drys pasakyti kad čia "sedanas" drasiai gali išsiimti iš bagažinės golfo lazda nes ji numatyta komplektacijoje. Automobilis puikiai tinka jai tu esi, verslininkas, direktorius, nusikalstamo pasaulio veikėjas, 21 amžiaus vadybininkas, ar tiesiog turi turtingus tėvus, o gal gavai velniškai gera palikimą. remontuoti automobilio dar neteko, nes jį nusipirkau iš merscedes centro Lietuvoje. Žinoma važinėta, bet rida nebuvo didelė. Na eksploatacija vienareikšmiškai yra be galo brangi. nes tokiu automobiliu tu tiesiog privalai rūpintis ir per diena nuplauti kartais 2 kartus. Dyzelis, tylus malonus garsas. Na eksploatacija vienareikšmiškai yra be galo brangi. Na manau nesugalvosi automobilio pirkti iš kokio skelbimo portalo ji gerai nepatikrinęs, tiesiog nueini i merscedes centra ir pasižiuri ka turi pasiulyti iš važinėtų.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GLS klasėGLS klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt