2020-06-07 |
bmw 328i LCI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
galingas, gerai valdomas, labai gražus eksterjeras ir interjeras
ankštas, žemas, nelabai ekonomiškas, kieta pakaba,
|
2017 USA įsigijau nestipriai daužtą, bet nedaug nuriedėjusį. Ir tai buvo neblogas sprendimas:)
e90 LCI tai tipiškas BMW trečiukas - sportiškas, gerai valdomas, kokybiškai surinktas ir jaunatviškas automobilis.
per du metus man jokių bėdų nebuvo, - tik šypsena.
172 kw varilkis su 6 laipsnių automatine dėže - patikimas variantas, važiuoja sklandžiai, tvarkingai važiuojant pavaros jungiasi prie gan žemų apsukų, beveik nesijaučia. norint spustelti staigiau, būna kelių sekundžių LAG'as. tačiau įjungus sportinį režimą auto persimaino neatpažįstamai, traukia fantastiškai, variklis riaumoja kaip m3.
variklis pakankamai dar ekonomiškas - 11l/100km kompas rodė:)
N52/N51 ko gero paskutinis patikimas atmosferinis 6 cilindrų bmw variklis.
Pats automobilis nedidelis, salonas ankštokas, prieky gerai įsitaisius, gale labai mažai vietos lieka.
garso izoliacijos tikėjausi geresnės...
dar trūkumas kad neatsilenkia galinės sėdynės:)
tai dviejų žmonių auto. tikrai ne šeimyninis.
salonas kokybiškas, panelės prietaisai paprasti ir patogūs.
sėdynės, nors ne sportinės, tačiau gan patogios ilgose kelionėse, nenuvylė.
Automobilis sunkus, bet stabilus ir gerai stovi ant kelio. vairas sunkus.
Pakaba gan kieta ir gaudo visus kelio nelygumus (su r17 RFT). komforto tikrai nedaug važinėjant Lietuvos keliais:) galvoju užsidėt R16:)
kadangi auto žiemos nematęs ir pakankamai nesenas, tai per kelis metus neatsirado nė vienos rūdelės.
apibendrinant, automobilis paliko teigiamą įspudį ir pirkti rekomenduočiau.
jeigu rasit geros būklės, nesudrožtą, nedaug nuriedėjusį - tikrai džiaugsitės.
o aš pereisiu į F30 LCI:)
p.s. perskaičiau kitus (neigiamus) atsiliepimus apie e90 ir nustebau - tarsi skirtingas mašinas turėjom. gal lavonus buvo nusipirkę?
jei norit pigios eksploatacijos praktiškumo ir komforto - pirkit civic , golf, passat, tojota...
eksploatacija buvo pigi, nes apart alyvos keitimo, pavogtų veidrodėlių ir priekinių amortizatorių keitimo (70 Eur /vnt) - nieko nereikėjo daryti. tik pilti benziną:)
esmė kad šių, kaip ir kitų naujesnių automobilių, resursas yra apie 200 000 KM. po šios ribos viskas pradeda gesti ir reikia viską keisti. tai kainuos labai daug. ypač jei ankstesni savininkai prastai prižiūrėjo, drožė.
nuvertėjimas nėra labai didelis, nors jų privežta gana daug ir pasirinkimas yra platus. svarbu nepikrti pigiausio varianto. Jokiu būdu nepirkti jokio bmw: su keturių cilindrų varikliais, nepirkti pigiausio, pirmo pasitaikiusio varianto, nepirkti nuriedėjusio virš 200 000 km,
tikrinti servise.
tikrinti istoriją pagal VIN.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-26 |
Tokį gali pirkti tik kvailys, tai ne BMW , o renault su bmw ženkliuku
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nėra
Visi kokie tik pasiekiami
|
Siaubingas variantas viskas genda, taisyti nespėji, o jau kiti gedimai. Pirktas benzininis 2.6l kabrioletas. Visas auto remontas apsiėjo 1,100 Eur. Laikytis atokiau nuo jo ir jo nepirkti, bet jei turite mažai proto galite pirkti, bet žinokite, kad kai parduosite ši siaubą jūsų piniginė bus tuščia.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-26 |
Dėmesio vertas tik auto laužyne ir tai BMW, o renault su BMW ženkliuku
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manau, kad tokių nėra
Visi kokie tik galimi.
|
Sveiki, norėčiau papasakoti apie šį BMW 320d 2011 taigi šis automobilis yra nelaimė, per 1 metus remontuotas kone visas automibilis. Pirktas 2016 m. su 140k rida ir 2.0l dyzeliu sūnui. po savaitės sūnus skundėsi, kad starteris nesisuka. Tada po 2 sav. sankabos defektas. I taip visus 1 metus. Galų gale šis bmw atsidūrė auto laužyne. Su šiuo automobiliu sūnus daugiau taisė ir nei važiavo. Tai yra ne BMW, o didelis pinigų ir degalų ryjikas. Nevardysiu visko kas sugedo, bet pasakysiu, kad apsoliučiai viskas kas sugedo per 1 metus, sudėje visas remonto sumas, mes sumokėjome 1,047 Eur. Nepirkti jo
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-17 |
BMW LCI 325D 145kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdomumas, kuro sąnaudos, dizainas, patikimumas
Kai kuriems gali pasirodyti kietokas
|
Puikus automobilis, veržlus, dinamiškas, mažos kuro sąnaudos, daug detalių pasirinkimo, pilni forumai entuziastų, tad informacijos visada pilna.
Iš visos dyzelinių serijos, vienas patikimiausių (jei ne patikimiausias) yra 325D 145kw. 330D pasitaiko šiek tiek daugiau problemų, dažniau būna nuvaikyti. Be to, 325D jei trūksta galios, galima pakelt iki 200kw be problemų. Nuvertėjimas nedidelis, remontų daug nepatyriau, eksploatacija nėra tokia brangi, kaip visi įsivaizduoja. Pažiūrėt, ar nėra šviežių skysčių nutekėjimų, ar viskas veikia.
Geriau pirkti 6 cilindrų variklį nei 4, nes jie patikimesni, turi mažiau problemų, kuro sąnaudos labai mažai skiriasi nuo 4, be to turi geresnę išliekamąją vertę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-16 |
320i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Garso aparatura
dažnai genda
|
2009m. 105kw benzinas. Eksplotavome apie tris metus, malonus vairuoti automobilis. Labai kieta važiuoklė. Degalų sanaudos apie 10 litrų. Viskas gerai kol nereikia apsilankyti servize, detalių ir remonto kainos labai didelės o ir gedimai kaip prasideda tai tik po servizus ir važinėji.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-03 |
Bmw 320
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ant akumo
trukumai visi ir dazni
|
Isvaizdus auto,bet nuolatinis servisu ir degalines klientas. Turejau 2010m benzinini 2l 105kw modeli. Gedo is esmes viskas,kas tik gali sugest. Reduktorius,pavaru deze,smagratis,variklis su tiek bedu,kad net neverta pradet rasyt???? elektronika prasta,slikstus orandzinis spidometro apsvietimas,panele visada reikia purkst silikonu,nes lenda kazkokie plemeliai balti. Salonas skesta po plovyklos visada,peciukas ijungus kuri laika skleidzia garsus kaip is siaubo filmo. O geriausia,kad visi gedimai yra dazni gedimai. Purkstukai kainuoja tikrai nepigiai kaip tokiai ubagei. Prastesnes auto nesu turejes gyvenime
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-01 |
Bmw 318i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
malonus valdomumas
genda viskas,elektronika tragiska,grandine variklio nuo dviracio,brangus remontas. Trumpai masina neverta visiskai pinigu
|
Nelaime ne masina. Net masina vadint neverta tos imitacijos
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-03-22 |
320i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
1.Valdymas 2. dizainas 3. variklio trauka
1. Tepaluojasi variklis 2. Variklio grandine (girdejau cia dazna problema, nors as bildejimo savam e90 negirdejau) 3. Nekokios pakabos detales 4. Lambda zondas 5. Kondicionierius neveike
|
Nemegstu issiplesti tai labai trumpai. Tikejusi daugiau is auto, bet deje pasitaike nuvalkiotas 2006m bendzininis BMW ko pasekoje isleidau daug pinigu. Turejau sita auto tik 2 ar 3 menesius ir juo atsikraciau nes vis kazkas gedo.
Siaip patogus, grazus auto, labai patiko trauka ir valdymas
Komforto man pakako, nebusiu kaip koks storas senis kuris verkslena del pakabos kietumo ir erdves trukumo, nes visi tokie marozisiki seniai manau geriau jau vazinetu su 7 serijos ar isviso nusipirkit autobusa ;) jei vietos mazai ir norisi minkstos pakabos. Man asmeniskai kaip 31 metu vyrui labai patinko standi pakaba, jausmas lyg kartinga vairuoji. Preciziskas vairavimas, gera akseleracija, stabiliai sedi ant kelio ir vietos man uzteko pats esu 178 ugio
Ankaciau vairavau mitsubishi colt, tad pereiti ant treciuko buvo didelis suolis i prieki, todel bagazine man pasirode didele, vietos gale yra OK nei daug nei mazai
Sudas tik tas kad sedynes nenusilenkia i prieki, kad per bagazine galima butu koki tarkim dvirati ar lentas ir t.t. prakist. Cia manau bus tau idomu :)
Pirkau auto is pirikupo Rokiski...BIG MISTAKE ! manau cia buvo pirmas ir paskutinis kartas kada is pirikupo kazka perku. Mokejau 3500 euru. Kadangi vaziavau sestadienio ryte auto paziuret ir pirkt servisai nedirbo, o pats kai ne mechanikas nieko per daug nesuprantu kas yra normalu o kas ne, bet anyway.
Pirma menesi keiciau 3 variklio tarpines, tik 3, nes kitu atveju reiktu traukti varikli ir keisti visa kita, kas kainuotu vien uz istraukima ir pastatyma 300 euru + detales + darbas. Tad nusprendziau pakeisti galvos tarpine kuri labiausiai tekejo, dar ten kazkokia tarpine virsujeis sono ir Vanos gumytes. Dar tekejo is pacios apacios is to vadinamo Oil Pan (pagooglink kas tai) dar tekejo mazdaug is variklio vidurio ir priekio is po Cranckshaft sproket (velgi pagooglink)
Sutvarkiau tik puse viso to kas tekejo nes nenorejau islaidauti ant tokio sudo. Tuo paciu pakeiciau zvakes, tepalus, oro ir tepalo filtrus, tad visas sitas malonumas atsiejo apie 700 euru ir butu DAR BLOGIAU jei buciau viska taises.
Tada uzsidege check engine ant dasho, paziurejus parejo lambda zondas, ju kaip supratau yra 4 vnt (man parejo Bank1 sensor 2) + 100 euru
Bank 1 sensor 1 ir 2
Bank 2 sensor 1 ir 2
Antra menesi mistiskai luzo priekine desines puses spyruokle ir kartu supiso amortika, tad keiciant viena puse keiciasi ir kita + 300 euru uz 2 pigiausius amortikus su spyruoklem, Is tarpu kale tarp padangu ir arku manau reikejo pakeisti dar ir gale amortikus su spruoklem tad butu buve dar tiek pat moket.
A/C neveike, tad reikejo uzpilti a/c ko nedariau nes vistiek pardavinejau jau savo auto, o tas tai ka zinau jei niekas neprakiure gal butu kainave iki 40 euru + dar daugiau jei butu teke kazka sandarint ar keist
Tad reziume is mano kisenes 1000 euru suejo per 2 menesius ir galejo buti dar daugiau jei buciau keites VISKA ka reikejo pakeisti. Ar rekomenduoju ? Tikrai TAIP jei auto yra tvarkingas, o toki rasti bus sunku ir tiketina kainuos 6000 euru ir daugiau, nes na mokejau 3500 euru tai gavau tai uz ka ir mokejau ... Jei kalbam apie tai ka pardavineja pirikupai ir dauguma pardaveju intike speju tai bus nuvalkioti BMW ir bus kaip buvo man, o tokiu atveju NE tikrai siulyciau kazka kita pasiziuret. As mastau jau apie Ford fiesta, Honda Civic arba VW polo
p.s. Patariu patikrinti servise !!! geriau sumoketi servisui truputi nei uzskristi ant lavono ir moketi tuktantines remonto islaidas !!!
Patikrink. variklio grandine, pasiziurek ar neteka variklio tepalai, pajunk diagnostika paziureti ar meta kokias klaidaspvz Bank1 sensor 1 cia butu lambda, patikrink amortikus paziurek tarpus tarp padangos ir arkos ar visur vienodos, jei vasara pirksi paleisk oro kondicionieriu ir paziurek ar pucia salta ora
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-02-17 |
Vokiskas moskvicius
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ivaizdis
Prasti varikliai,dideles kuro sanaudos,mazas talpumas savo klaseje
|
Silpniausia vieta variklis, kardano pakabinamas guolis,elektra ir visa elektronika.Labai nepatogios sedynes ,be jokio palaikymo.Nepatogi posukiu svirtis be fiksacijos ,Rasoti linke langai is vidaus.Ziema ledo daugiau viduje nei isoreje,taip pat rasoja viduje faros.Trauka vidutine nors ir 120 kw. matomai daug energijos atima varomas galas.Variklis virs 2000 apsuku linkes valgyti tepalus ,prasideda rasojimas per visas tarpines.Valdymas neblogas nes kieta pakaba ir geri stabdziai,tik kiek per sunkus vairas.Talpumas viduje tarp polo ir golfo nors kazkodel deklaruoja kaip 4 klase. Didziausi remontai tenka varikliams ,turbinos,purkstukai, sklendes, egr,kintama geometrija intercoleris,pakaitinimo zvakes ,cekai ir kt Daliu kainos vidutines.Nuvertejimas didelis ,nes linkes rudyti .Jau po vienos ziemos LT atsiranda matomu vietu,po 3 darosi problematiska. Nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-12-16 |
BMW E91 330D (A)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškas ( normaliam kelyje), stabilus, Galingas, aukšta interjero surinkimo kokybė, Gražus
su m packet važiuokle, kančiau važiuojant prastais keliais ( duobėti, nelygus žvyrkeliai), daugiau nežinau
|
Mano turėtas bmw buvo universalas (E91) 3 litrų dyzelinis automatas
Nuo pat isigyjimo labai patiko komfortas nors pas mane buvo m važiuoklė, nesitkėjau tokio komforto ir stabilumo ant kelio, aišku lipant į mašina atrodė kad lipi į kokį kupė, nes mašina gan žema buvo, kas turėjo savo minusų ir pliusų, trauka tikrai gerai jautėsi, nepalyginčiau net su senesniu e46 330d (A). gale sėdint jautėsi didelė erdvė, kaip ir priekyje, manau vietos labai panašiai kaip E60 modelyje, mašina labai gerai laikėsi ant kelio, saugumo klausimu, manau tarp konkurentu tikrai įvertinčiau aukščiau nei vidutiniškai, salono interjeras aukštos kokybės, pas mane buvo problema su automato dėže (trūko tepalo), variklis ryjo šiektiek tepalo, buvo įprastu ligų su žvakėmis, jeigu tenka važinėti per žvyrkelius, patarčiau net nežiūrėti į m packet versijas, ko pasekoje važiuojant kratysities ir keiksities.
Iėškojau mechaninio varianto bet pakrito automatas ir nusprendžiau pasiimti, tai nežinau nebuvau labai patenkintas, norėjosi daugiau kontrolės,
Patarimas tiem kurie ieško mechano, jeigu rasite neigiamu atsiliepimų apie mechaninę dėžę, nekreipkite dėmesio, imkite mechaną ir džiaugsitiės, o kad keisti reikės sankabą tai tikrai mažiau išleisite palyginus su automatu :D Detalių kainos vidutinės, patarimas imti tik kokybiškas, ne kinietiškas, tepalus keisti laiku, būtinai pasitikrinti automato dėžę prieš perkant.
pilti kokybiškus tepalus, patikrinti servise prieš perkant, siulyčiau imti mechaninį, kadangi 3 serija, jis yra dinamiškas automobilis, manau jam labiau tiktu mechaninė dežė, tuo metu automatinė dežė nebuvo tokia išdirbta kokios jos dabar yra. Imti geresnės komplektacijos, Laiku tvarkykite ir nebus problemu su šiuo automobiliu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456 |