2019-11-16 |
Bmw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tvirta pakaba
Prasti varikliai, didelės kuro sąnaudos, nepatogios sėdynės, maži veidrodėliai era posūkių fiksacijosmaza prosvaisa varomas galas, rūdys sunkus ne informatyvus vairas,, prasta audio, šildomos sėdynės vienodai šyla visose trijose padėtyse, prasta garso izo
|
Nuo 8 metu problematiška varikliai. Issitampancios grandinės neilgai tarnaujančius turbinos dėl pdf ir egr. Grybaujanti kintama uždegimo sistema. Tepalų veržimasis pro visas tarpinės nuo 3t apsukų. Kuro sąnaudos užmiestyje 7 mieste nuo 10 dyzelio. Trauka vidutinė. Mieste kiek silpnokas nuo starto linijos. Didelė turbo duobę. Komforto jokio kietos, siauro ir nepatogios sėdynės norisi islipt kas 100 km. Labai nepatogus posūkiai be fiksacijos, supratau kodėl bmw nerodo posūkių. Sukant vairą nepatogu juos laikyt. Taip pat rūdys jau daug kur pastebimos po 1 žiemos Lt. Nesireguliuoja sėdynės apatinės dalies kampas. Keičiant grandinė reikia išimti variklį kas yra brangu. Šiaip dalys nėra brangios. Dar viena pliusą galėčiau pridėti už neblogus stabdzius
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-10-14 |
Bmw 318d e90 2008m. 105 kw manual
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus valdymas, geri stabdziai, mazos kuro sanaudos, kokybiskas odinis salonas.
N47 dariklio grandiniu defektas ko pasekose butinas variklio grandiniu keitimas
|
Sveiki visi. Si auto pirkau po tureto e46. Tai skirtumas buvo labai didelis. Galingesnis variklis, grazesnis kebulas ir salonas, issprestos vaziuokles bedos. Isties labai smagus auto vairuoti tiek mieste, tiek greitkeliuose.
Mano auto buvo su N47 318 d 105 kw varikliu. Pirkau su «tradicine» 160000 km rida. Jau per pirma ziema pasikeiciau akumuliatoriu. Pirkau suomiska Exide, puikiai kuresi net prie -25. Pasikeiciau pakaitinimo rele, zvakes.
Nuvaziavus 70000 km prasidejo keisti variklio garsai. Patikrinau keliuose servisuose, tada Krastoj. Sako deja, bet teks keisti variklio grandines. N47 varikliai turi grandiniu defekta. Kai jau pasigirsta grandines susidevejimo garsai variklio skyriuje - geriau keisti kuo greiciau, antraip laukia kapitalinis remontas ar variklio keitimas. Krastoje pakeite grandines, itempejus ir tt uz 1400 eur (2016 m). Tai buvo brangu, bet dave 2 metu garantija be ridos apribojimu. Keiciau prie 234000 km ridos. Krasta sake naujas grandiniu komplektas laikys 150000 - 200000 km. Buvau rades garazistus kurie butu uz 500 eur ale pakeite grandines. Bet jokios garantijos.
Dar teko keisti smargrati ir sankaba, nes pradejo dunkseti pavaru dezej. Keiciau i restuoruota smagrati ir sankabos komplekta tuo uzsiimancioje firmoje uz automobiliu turgaus Kaune. Nepamenu kiek kainavo, bet puikiai viska atliko kadangi kitus 60000 km bedos nesikartojo.
Per 4 metu ekstplotacijos vaziuokles jokiu remontu nebuvo, tik galiniu amortizatoriu pakeitimas.
Sia auto tikrai rekomenduoju. Puikiai tarnavo
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-08-10 |
BMW E91 320 Automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringumas, stabilumas, išvaizda, kokybės surinkimas.
Brangus eksploataciniai kaštai.
|
Nusipirkus automobilį labai džiaugiausi, juodas, "Shadowline" apdaila, automatas. Kakavinis salonas, gražus gatvėje.. Vairuoti buvo tikrai malonu. Automobilis ganėtinai stabilus kelyje, posūkiuose, komforto daug čia nerasi ypač salono išdėstyme, mažai kišenėlių kur pasidėti daiktus, porankis ir šoninės durelės, viskas, šitas nepatiko.. Automatas superinis. Važiuojant jauti visas duobes, šitas tikrai nervuodavo, bet gi čia 3 klasė BMW, jis labiau skirtas agresyvesniam važiavimui ir sportiškesnis.. Variklis.... nuvylė labiausiai... 2,0l 120kw, 2006m., automobilį turėjau 1 metus, po metų pradėjo kalenti alkūninis velenas, iš pradžių pakeistas buvo alkūninio veleno skriemulys nes jis klaksėjo, kol galų gale pats variklis pradėjo dainuoti savo priešmirtinius garsus... Kaip žinia BMW varikliu paeiškos yra sudėtingos ypač 2,0l.. tad teko atsisveikinti.
Automobilis buvo parvarytas iš Italijos, čia didžiausia klaida mano, kad pirkau iš Italijos..
Remontas buvo tikrai brangus. Prasidėjus žiemai prasidėjo visi linksmumai, kadangi iš Italijos automobilis jis buvo neprižiūrėtas visiškai.. Žvakės, pakaitinimo relė (kuri apie 50eur), amortikai, važiuoklė, parktronikai, įtempėjai, ir dar .... paskaičiuoti kaštai per metus suinvestuota apie 1600 euru į eksploatacines medžiakas ir remonta su padangomis.
Nuvertėjimas tikrai nesijaučia, kaina šis automobilis tikrai laiko, ir vėl priklauso nuo komplektacijos, pas mane buvo ir be TV, bet su oda ir bixenon žibintais bei juodas. Tik ne iš ITALIJOS ! Ir ne 130kw, grandinės trūkinėja. 120kw, geri varikliai, tik žiūrėti nenužgainiota variklį, gerai prasitikrinti. Jei pirkčiau vėl tos klasės BMW žiūrėčiau tik 3,0l.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-07-25 |
Tikrai geras automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, traukia gerai, mažos degalų sanaudos, medžiagų ir surinkimo kokybė nenuvilia.
Kieta pakaba, gale mažai vietos tiek galvai, tiek kojoms, prieky irgi mažai voetos
|
Pirkau automobilį autopliuse ir tikrai dIlžaugiuosi juo. Traukia gerai, degalų sąnaudos tikrai mažos ( mieste 7l, užmiestyje 4,5l). Šeimai tikrai nerekomenduočiau, bet jeigu važinėji vienas, tai didesnio automobilio net nereikia. Minusai būtų tokie: mažai vietos gale, bet ir prieky ne per daugiausia ir taip pat kieta pakaba. Šiaip jeigu palygintume šito trečiuko pakabą ir b8 pasato standartinę pakabą, tai trečiukas amortizuoja tikrai minksčiau. Tikrai rekomenduoju pirkti su dvilitriu dyzeliu, (184 AG) traukos sočiai užtenka. Mašinų su didelėmis ridomis nežiurėkite- turėsite problemų. Tikrai rekomenduoju pirkti šita automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-02-28 |
Bmw 330d E91
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdomumas, Daug galios, garso izoliacija, vidinė apdaila negirgžda ir nesibaladoja.
0 praktiškumo, neekonomiškas, mažesnis pravažumas žiemą, žemas,
|
Vienintelis automobilio privalumas - galingas variklis.
Bendrai paėmus automobilis prastai suprojektuotas. Tačiau norint tą suprast, reikia jį nusipirkt. Tik tada supranti, jog iš tikro šios markės automobiliui iki tokių gamintojų kaip Audi dar reikia nemažai ką nuveikt.
Keli neptiką dalykai, kurių kitose automobiliuose nėra, arba kurie išspręsti geriau:
1. Techninė pusė - Kuro filtras po vairuotojo durelėmis. Nors ir turi šildytuvą, tačiau žiemą jis vis vien tampa silpna vieta. Run flat padangos, dėl kurių automobilis neturi ir standartinio domkrato ir normalios vietos atsarginiam ratui... Važiuojant kažkur toliau, tai tampa problema. Prakirtus Run flat, tikrai nenuvažiuosi to deklaruojamo atstumo ką ten rašo, o su pridėtu kompresorium tikrai nepripūsi oro į prakirstą ratą. Palyginti su senesnių metų audi A6, šio BMW šviesos yra vos vidutinės.
2. Salonas - tragedija. Atsisėdus viskas atrodo gražu ir malonu. Tačiau, vietų ką nors pasidėti vos viena kita ir jų talpa labai maža. Keleivio daiktadėžės talpa juokinga. Porankio talpoje vieta skirta kavos puodeliui, tačiau ji nepatogi ir keisto standarto, galbūt ten dedasi termosas ar kažkoks specialus BMW puodelis.. Prie pavarų svirties vieta telefonui ar monetoms. Viskas.. 3 daiktadėžės 3 daiktam.. Palyginimui 1996 metų audi A4 turėjo ir kavos puodelio laikiklį, dvigubai talpenę daiktadėžę, talpesnį porankį, o A6 priedo dar ir du stalčius po priekinėmis sėdynėmis. Toliua, galinėje dalyje nėra nei peleninės... Bagažinė bent 30proc. mažiau talpesnė, nei bet kurio audi, iš tikro šis universalas savo talpa gali lygintis su sedanais...
Vairavimo malonumas - priekyje nėra normalaus kavos puodelio laikiklio. Galinio vaizdo veidrodėlį galit pamiršt, jis geriausiu atveju skirtas galinės sėdynės keleiviams nužvelgt. Galinis langas mažas ir per vaizdo veidrodėlį praktiškai nieko nematyti. posūkio svirtis nelabai patogi - labai jautri, jungiant posūkį į vieną pusę pvz persirikiuojant, jis nesugrįžta atgal reikia pirštu vėl bakstelti, jeigu perstipriai įsijungia posūkis į kitą pusę... Pavarų perjungimo svirtis šiek tiek gruboka, bėgiai nenuslysta į jų vietas, reikia stumti ranka iki galo. Šildomos sėdynės... Kadangi sėdynės pusiau odinis, kraštai odiniai, vidurys medžiaginis. Įjungus šildomas sėdynes, sėdynės kraštai įkaista stipriau ir pradeda deginti sėdmenis net ir per džinsus, tai nepriklauso nuo to kokio stiprumo šildymą įjungi, taip pat paspaudus mygtuką vieną kart įsiijungia stipriausias šildymas ir spaudžiant toliau jis mažėja - nuo kito galo...
Prasta garso sistema. Ją lygint galima nebent su Opel, Renault, ar kitais prastesnių gamintojų automobiliais. Teko pavažinėt su 5 klasės bmw kuriame buvo geresnė aparatūra, groja gražiai. Tačiau standartinė, nekažką.. Audi atveju praktiškai visose A4/A6 modeliuose buvo bent 10 kalonėlių garso sistema..
šildymas žiemą - prastokas, sujungus oro srautą ant stiklo į saloną ir į kojas, jis nestiprus, prioritetas langų šildymui. Važiuojant greičiau, kai lauke -15, po kurio laiko pradeda iš vidaus šarmoti vairuotojo pusės langas, nuo viršutinės dalies.
Teigiami dalykai:
Smagiai vairuojasi. Jaučiamas automobilio svoris, vairas vidutinio sunkumo. Tai gana svarbu tokiam automobiliui. Kaip pvz Audi a6 2008 metų, elektrinis stiprintuvas, vairas labai lengvas. Sunku jausti automobilį. BMW šiuo klausimu geriau pasidarbavo.
Gera stabilumo kontrolė. Vos galas pradeda bėgt, automobilis tuoj pat išlyginamas, prireikus mažinamas kuro padavimas ir t.t. Jeigu ji veikia, slidžiame kelyje suskersuoti automobilį praktiškai nelabai išeina.
Geras stiklų apipurškimas, skystį paskirsto po didelį stiklo plotą, lengvai nusivalo stiklas.
Bendrai paėmus, tai automobilis skirtas važiuoti kažkiek greičiau nei kiti. Jis kietokas, nepraktiškas, neekonomiškas, jo išlaikymas nėra pigiausias, kaip ir visi automobiliai, jis irgi genda, jo kaina yra sukelta dirbtinai. Visi jį garbina tik dėl kilovatų skaičiaus... Kuro sąnaudos žiemą važiuojant normaliai, kartais paspaudžiant norint ką nors apsilnekti 11ltr. Palyginimui, Audi a6 2,5tdi 120kw važiuojant tokiu pat maršrutu ir visiškai netaupant, spaudžiant kiekvieną kart iki redline ir t.t. - ~8,5ltr
Kad šis automobilis imtų 6ltr, reikia važiuot ilgą atstumą negreičiau nei 120km/h paskui kitą automobilį išliekant jo sukurtame oro maiše. Visa kita pasakos prieš miegą...
Sunku jį rekomenduoti. Tinkamiausias jis nebent stotelių daužymui, nes visą kitą kiti automobiliai atlieka geriau. Tai pirmas ir greičiausiai paskutinis mano BMW automobilis.
Eksplotacija brangoka nes mažesnių ratų, nei R17 neuždėsi, dėl stabdžių diskų dydžio. Reikia 7,5ltr 5w30 tepalo. Visa kita +- kaip ir kitų automobilių. Šiek tiek brangiau nei Vw/Audi. Tačiau pas pastaruosius pastovios problemos su važiuoklės dalim, granatom ir jų gumom..
Kuro filtras ~25e. Važiuoklė patvari. Grandinė praktiškai nekeičiama, o teoriškai kas +-pusę milijono, grandinės komplektas + darbas apie 400e, remontas jeigu ji buvo nutrūkus apie 800e. Purkštukai ne elektroniai, todėl jų kaina nedidelė.
Remontai nėra įspūdingai brangūs. Visapusiškas patikrinimas. Geriausiai nepagailės pinigų ir nuvaryt į atstovybę, kad patikrintų pagal VIN. Taip pat patikrint su kompiuteriu, kad nebūtų jokių klaidų. Nepirkt iš jaunimėlio, nebent jaunimėlis neatsilupęs.
Tai galu varomas automobilis su daug kilovatų, taigi 95proc. kad jis bus pavaikytas.. Klausimas kaip stipriai.
Kartais būna, kad atleidžiant sankabą, ar mėtant bėgius girdisi ir jaučiasi dunksėjimas gale, tai reduktoriaus problemos, pirma indikacija, kad automobilis nebuvo saugomas ir mylimas. Stabdžių diskai nuo perkaitinmo susbuktuoja... Vienu žodžiu viskas, kas susija su važiuokle, saulučių paišymais ir t.t. Kas liečia patį variklį, tai jį užmušt gana sunku.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-02-13 |
BMW 318d 2008m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera garso izoloacija, manevringas, saugus, ekonomiskas
Turi defektu (grandine), po 200 tuks prasideda bedos - paleidzia tepalus, gali subyreti smagratis, gana nepigus remontas
|
Manevringas, saugus ir patikimas automobilis
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-01-29 |
BMW E92 330D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekoniska. Grazus dizainas, bei interjeras, labai patikimi varikliai ir vaziuokle, stabilumas
Garso izoliacija, vaziuojant greitai svilpia pro langus, kieta vaziuokle, 4 sedimos vietos, nelbai graziai perjungia pirmas pavaras
|
Automobilis gerai traukia, padarius Chip tuning su sankaba neturejau kokiu problemu ( nuo 170kw iki 217kw ), ekonomiskas, grazi isore bei vidus, kokybiskos medziagos, nenuobodus automobilis, nesenstantis modelis, pigus islaikymas, nuvaziavus 90.000km pakeiciau tik generatoriu ir minuso laida del “inteligence battery sensor” , kainavo 150€ uz abu vokietijoje, daugiau niekada neturejau problemu, keiciau tik tepalus ir filtrus, esu nustebes bei labai patenkintas sio automobilio patikimumu. Rytai neteko niekada nerimauti ar automobilis uzsives ar ne, ko negaleciau pasakyti apie savo merginos E60, kuris genda i menesi bent karta. :)
Minusai butu tokie, kad sportine vaziuokle su R19 ratais jau per daug kieta, lyg be amortizatoriu, navigacijos ekranas kaskart uzvedus prigesta ir palengva uz poros sekundziu vel veikia, bet tai daugelio ju problema. Taip pat 4 vietos yra ne prie automobiliu pliusu , bagazine normali atlenkus abi sedynes parsiveziau 2,5m stalvirsy 60cm plocio, bet gale sedint gana kieta vaziuoti, ilipti nera patogu, nes coupe. :)
Nuvertejimas labai mazas, vertas demesio, asmeniskai rekomenduociau ieskantiems kazko panasaus, esu patenkintas. :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-01-20 |
Bmw E92 cupe
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, nerudyja, ekonomiskas, ergonomiskas, turi daug siuolaikiniiu technologiju.
brangios dalys
|
Puikus automobilis , 130kw galios dizeliukas, ekonomijos ir galios balansas. Ieskoti su maza rida ir keisti laiku tepalus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-05-30 |
Bmw 330XD 2006
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, trauka, kuro sanaudos, stabilumas
Kietoka
|
ilgai rinkausi tarp e60 ir e90 modeliu , taciau teko patureti abu. 5tukas palikes ispudi tik del komforto, o trecias lenkia viskuo kitu. Su e60 2004m. turejau daug problemu, vis kazkokia problema islysdavo. Trecia nusipirkau, keiciau tik priekinius amortizatorius ir galines ivores. Daugiau nieko, vaziuoju kaip vaziaves jau metai laiko. Patikima. Nustebino kuro sanaudos. R17 xdrive 170kw 8l Klaipeda. Mano manymu super sanaudos kaip tokio galingumo automobiliui. Buvau uzsidejes R18, taciau greit ir numoviau. Nebedeciau daugiau. Nebe masina tampa , o karieta. Kiekviena duobe jaucias. Neisivaizduoju kaip kiti vazineja su R19.. Daugiau kaip ir viskas, vietos tikrai uztenka, dazniausiai vazinejam dviese, bet jei kas ir i gala isoka , problemu nesukelia. Grazus, patikimas, galingas treciukas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ramas | 2017-04-03 |
320D E92 COUPE 2008 metų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizdus, stabilus, manevringas automobilis su mažom kuro sąnaudom.
Brangi eksploatacija, brangus draudimas.
|
Manevringas, atkreipiantis dėmesį, agresyvios išvaizdos automobilis. Mažos kuro sąnaudos. Būtent su 2.0 dyzelinu 130 kw buvo iškilę daugybę problemų. Automobilis buvo eksploatuojamas 2 metus, pravažiuota per 50 000 km, tiek Lietuvoje-Latvijoje. Rida buvo tikrinta pagal vin krastoje, 2014 metais pirktas su 200 000 rida.
Remontas to meto kainomis:
Alkūninio veleno škyvas - 170~ EUR
Turbinos restauracija su naujais tepalais keitimas - 300~ EUR;
Tepalo aušintuvo keitimas, alkūninio riebokšlis bei automatinės greičių dėžės tepalų keitimas - 700 EUR;
DPF filtro išprogramavimas - 200 EUR;
Generatoriaus remontas - 100 EUR.
Kaladėlės, padangos - tai nesiskaito išlaidos.
Patarimai perkantiems:
Patarimas atkreipti dėmesį į pečiuką - ar neūžia. Automobilį tikrinti gerame servise. Prie ridos 200 000~ neretai pasitaikantis atvejis, kad pradeda leisti tepalus, o būtent skaudžiausiai kainuoja alkūninio riebošklio keitimas. Servise tikrinant pakėlus ir nuėmus apsaugas įjungus ant bėgio palaikyti paspaudus akseleratoriaus pedalą ir stebėti varvėjimus. Bėdos su standartinėmis magnetolomis - su laiku prie karštos temperatūros neberodo lcd ekranėlis, atkreipti dėmesį į turbiną kurią anksčiau ar vėliau visvien teks remontuot. Automobilių grandinės dažniausiai būna dar keičiamos garantiniame aptarnavime, tai galite pasitikrinti pagal VIN Krasta auto. Asmeninė patirtis: buvo kalbų kad būtent šiuose varikliuose yra bėdos taip pat ir su vandens pompom ir tepalo grandinėm, tačiau to neteko taisyti.
Automobilio nuvertėjimas - pirktas už 8100, parduotas už 6500.
Perkant gerai papurtyti autoservise, patikrinti ar gerai užhermituzuotas dangtelis po grandinės keitimo, juos servise atskiria pagal spalvas - tiksliai negaliu atsakyti kokios turi būti, bet pas mane nors ir italijoje BMW servise buvo keista - buvo blogai užhermetizuota ir pro ten taip pogi rasojo ir leido tepalus. Apmąstyk ar tikrai tau jo reikia? :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456 |