Markės
761 iš 1921
BMW 3 klasė (E90/E91/E92/E93) 2005 - 2012
BMW 3 klasė, (E90/E91/E92/E93) 2005 - 2012
552Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 52
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Padidinta interjro erdvė
  • Galimos keturių varomų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Prastos kokybės interjeras
  • Nedinamiškas išorės dizainas
"2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu"
BMW E90 3 serijos modelis yra jau penktos kartos trečiukas ir gaminamas su sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tik pristatytas automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje. E90 stilius yra visiškai naujas – įdomus dizainas, nauji varikliai, nauja transmisija, interjeras, pakaba ir daug naujų technologijų. E90 kabrioletas taip pat yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu. Be to E90 modelyje vėl sugrįžo turbo varikliai, šįkart siekiantys 300 AG galią ir 410 Nm sukimo momentą. E90 sedanas yra 49 mm ilgesnis, 78 mm platesnis ir 9 mm aukštesnis negu jo pirmtakas E46. Kadangi pailgėjo ir tarpuratis, automobilis siūlo daugiau vietos keleivių kojoms ir galvoms – tai sritis, kurioje senesnės kartos 3 serija buvo stipriai kritikuojama. Automobilio mazguose plačiai naudojamas aliuminis tam, kad svoris būtų kuo mažesnis. 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų BMW E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos "Xdrive". Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tik pristatytas E90 automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje.

Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje.

E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.

Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!

Šis automobilis kovojo su geriausiais BTCC ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B3 ir D3 modeliai:



Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
  • 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos.
  • Metų dyzelinis automobilis (žurnalas “The Diesel Driver”) 2011 m.
  • 2005 ir 2006 metais Japonijoje išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
  • Geriausias metų automobilis (žurnalas “What Car?”) 2006 m.
  • Geriausias kompaktiškas prabangus automobilis (žurnalas “What Car?”) 2010 m.
Tokį BMW su kabrioleto kėbulu vairavo dainininkė Britney Spears:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 52
Vitoldas | 2009-09-11
Tikro vairuotojo automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai suderinta pakaba, standus, tvirtas pojutis ant kelio. Situacijos valdymas, manevringumas ir t.t. Geras, galingas, tolygus variklis ir vieninga visuma visu techniniu dalyku. Idomus nauji sprendimai automobilio interjere. Kiek daugiau erdves viduje.
Tiek dizainas, tike interjeras yra per daug svelnus. Kai kurios medziagos interjere saukiasi buti solidesnem. Viduje pojutis mazesnio automobilio nei yra istikruju. Brangios originalios detales.
Naujasis 3 serijos bmw su pirmtaku neturi nieko bendra - tai visais atzvilgiais naujas automobilis, taciau filosofija liko ta pati - tai automobilis skirtas netgi ne vairuotojui, o tiesiog vairavimui. Sio automobilio pagrindiniai konkurentai panasios filosofijos automobiliai - Honda Accord, Lexus IS, galbut Audi A4. Taciau kas anksciau yra vazinejes su BMW, tas vargiai perses ant kitos markes. Pas mane trejetas su I6 2.5 litro varikliu - labai neblogas pasirinkimas. Automobilis turi prieinama kaina ir nemaza galia. Apie dizaina - Chris Bangle sukurtas kontroversiskas 7 ir 5 klases BMW dizainas buvo priimtas nevienareiksmiskai. Vieniems baisiai nepatiko automobiliu bagazines dalis, kiti gyre uz originaluma. Viena aisku - automobiliu pardavimai nuo to laiko tik augo, taigi sprendimai pasiteisino. 3 serijos BMW turi nuosaikesni dizaina - kebulas aptakus, be issisokimu. Kiek per blankiai atrodo galines automobilio faros. Automobilis pailgejo lyginant su pirmtaku - todel turi daugiau vietos gale sedintiems ir tai pastebima net ziurint is isores. Bendrai automobilis atrodo kompaktiskai, taciau sportiskai. Visgi dizainui kiek truksta charakterio, agresyvumo ar grubumo. Viduje - pazistamas prietaisu skydelio vaizdas, aiskus rodmenys. Skydelis daugiau nepasuktas i vairuotojo puse, kogero BMW stengiasi daugiau demesio atkreipti i keleivius :) pats dizainas tikrai naujoviskas, taciau yra pernelyg paprastas, o medziagos tikrai ne auksciausios kokybes, o isauge matmenys niekaip nesijaucia viduje. Gal man tik taip atrodo - taciau 3 serijos pirmtakas viduje atrodo didesnis. Sedynes ankstokos, sedima aukstai, taciau tai budinga BMW automobiliams. Gale sedintiems vietos kiek daugiau nei buvo. Taciau viduje viskas vistiek tviska nepriekaistingu surinkimu, preciziskumu, kokybe. Dabar rimtesni dalykai rupintys tikram vairuotojui - nors tai ne pats greiciausias automobilis, taciau vistiek tik BMW turi viska viename - rimta varikli, galia, sukimo momenta (max tik prie 2750), ausktus sukius, puku kelio laikimasi, manevringuma. Stabdziai taip pat puikus. Automobilis deka gero sukimo momento prie zemu reaguoja staigiai ir galingai. Be to neapleidzia pojutis, kad automobilis yra standus kaip vienas metalo gabalas. Sis jausmas dar stipresnis nei senesniuose treciuose. Kartu neapleidzia jausmas, kad automobilis ne toks artimas kaip senesnieji. Brangu
Pilnas atsiliepimas...
Sudoku | 2009-03-02
Mano geriausias draugas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras variklis, gerai laiko kelia ir labai grazus automobilis. Viduje – prabanga, taciau neperkrauta visokiu nereikalingu arba mazai reikalingu mygtuku.
Kol kas neturejau jokiu problemu, gedimu, tai sunku pasakyti. Automobilis siaip skirtas ne tiems kas labai nori issiskirti. Girdejau, kad sis variklio turbinos linkusios perkaisti ir turi kuro siurblio problemu.
Turiu 2007 metu BMW 335i kupe varianta koki pusmeti. Galiu saziningai pasakyti, kad velniskai megstu si automobili. Nepamenu kada taip buvo smagu vairuoti automobili, tai neisivaizduojamai puikiai valdomas automobilis. Sis BMW savyje suderina sportiskuma ir Mercedes prabanga. Galios automobiliui beveik niekada nepritruksta. Vazinejau su Mercedes E klase anksciau, taciau Mersas kazkaip prastai jauciasi ant kelio, na nera to stabilumo jausmo. Be to man tikrai nepatinka MB dizainas – jis toks ne itin rimtas. Aisku tai skonio reikalas, bet BMW man atrodo rimciau. Valdymas- viena svarbiausiu sio automobilio savybiu. Kadangi automobilis dviduris jis standesnis nei keturduris, galiniai varomi ratai – posukius ima kaip ant begiu. Automobilis turi neprasta varikli, nors nuo 0 iki 100km/h jis pasiekia per 5.3 sekundes, taciau realiai galima pasiekti dar gerenius rezultatus, jeigu pas automobili yra mechanine greiciu deze. Galia apie 300AG, taciau skaiciau, kad realiai si galia yra didesne. Ant dyno stendo buvo matuota, rezultate buvo gauta apie 285 AG galiniams ratams. Na paskaiciavus, pats variklis generuoja didesne galia, tai kogero ir gautusi kokie 330AG varikliui. Kadangi sis variklis turi 2 nedideles turbinas, todel nejauciamas turbolagas kaip pas daugeli kitu turbo varikliu. Todel galia labai tolygi ir didejant apsukoms nemazejanti.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt