Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
- Galingi efektyvūs varikliai
- Erdvus, lengvai perprantamas interjeras
TRŪKUMAI
- Blankus interjero dizainas
- Brangus išlaikymas
"Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės – šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje"
Automobilis vertas ypatingo dėmesio – tai ne tik savo segmento lyderis daugelyje rinkų pasaulyje, bet ir valdymo, kokybės bei puikaus balanso tarp galios ir komforto pavyzdys. Pavyzdžiui nedera būti vidutiniškam – panašu, kad BMW kompanijos darbuotojai tai supranta ir vertina. Taigi, naujasis 3 serijos BMW tapo kiek išvaizdesnis – agresyvesnis automobilio priekis, ypač žibintai ir aukšta kapoto „kakta“, puikiai dera su likusia automobilio dalimi. Dabar visų kėbulo dalių proporcijos yra labiau suderintos. Nors automobilis išliko panašus į savo pirmtaką, o galinė dalis kaip du vandens lašai panaši į 5 serijos BMW, tačiau bendras įspūdis yra teigiamas. Belieka palaukti kaip dizainerių sprendimus įvertins laikas. Kaip ir dauguma naujos kartos modelių jis tapo didesnis visomis kryptimis - 9,3 cm ilgesnis, 3,7 cm platesnis priekyje ir 4,7 cm platesnis gale, automobilio bazė išaugo 5 cm. Tokiu būdu keleiviams salone atsirado net 10 cm daugiau erdvės. Naujas kėbulas yra standesnis ir saugesnis. Interjero dizainas - didelis žingsnis į priekį. Vietoje pirmtake dominavusio asketiškumo, šioje kartoje dominuoja subtilumas ir rafinuotumas. Tipiškas BMW dizainerių stilius netrukdo patogiai išdėstyti visus prietaisus vairuotojo neapkraunant gausybe mygtukų. Garsiają „iDrive“ sistemą inžinieriai nuolat tobulina, todėl nenuostabu, kad šioje versijoje meniu sudėliotas logiškai, informacija atvaizduojama kokybiškai ir gražiai. Centriniame porankyje įrengtas USB lizdas priims viską ką jungsite – ar tai būtų mobilus telefonas, atminties raktas ar kita įranga. Puiku. Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės. Šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje, o 40 kg sumažėjęs svoris tai dar labiau pabrėžia. Pirmą kartą šios klasės automobilyje BMW siūlo aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ją galima rinktis tiek su dyzeliniais, tiek su benzininiais varikliais. Kartu su šia dėže standartinėje įrangoje yra „Start-Stop“ sistema. Turbūt nereikia pabrėžti, kad automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai. Galingiausia yra 335i versija su šešiais cilindrais, dviem turbinomis kas leidžia pasiekti 306 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Automobilyje galima užsisakyti itin patrauklią „Driving Experience Control“ sistemą, kurios pagalba galima rinktis vieną iš keturių vairavimo režimų: „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ ir „Eco Pro“. Taigi BMW kompanija toliau siekia užsibrėžtų tikslų – tapti ne tik sportiškų, bet ir ekonomiškų, puikiai subalansuotų bei subtilaus dizaino automobilių gamintoja.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Sąžiningas | 2021-09-07 |
320 sąžininga apžvalga |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gana pigi priežiūra, kuro bako pakanka 1000 km greitkelyje, puiki dinamika, puikus automobilis 3 asmenų šeimai, daug galimybių pigiai pasitobulinti kaip jums patinka
Prasta triukšmo izoliacija, prastos kokybės standartinė eko oda, braižytis linkęs priekinis stiklas, nėra vietos atsarginiam ratui, labai prasta standartinė garso sistema su 6 garsiakalbiais
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Kuro suvartojimas greitkelyje 130 km greičiu - 5,6 litro. Vilniuje vasarą kur vidutinis greitis yra 25 km/h sąnaudos - 7,2–7,8. Žiemą apie 8, o pačiomis prasčiausiomis sąlygomis nukrenta iki 10,2. Visada pašildau automobilį maždaug 2 minutes arba kai variklis sušyla bent iki +10 (tą galima pamatyti borto menu). Iš išorės automobilis atrodo nedidelis, bet nulenkus galines sėdynes lengvai tilps 2 buferiai su slenksčiais. Neseniai tapau tėčiu ir galvojau pakeisti automobilį į 3GT arba VW Touareg, tačiau pasirodo vaiko vežimėlis irgi telpa į bagažinę jei nuimu priekinius ratus :) Neturiu problemų su vieta viduje, žmona patogiai jaučiasi gale. Daugelis sako, kad palyginti su E90, automobilis yra labai minkštas, bet man ji yra gana standi - vasarą važiuoju 18x 225/45 ratais, o žiemą su 17x 225/55, tačiau atsiranda jaučiamas automobilio posvyris. Valdymo savybės fenomenalios – kiek suki vairą, tiek sukasi ir automobilis. Viskas tiksliai ir aiškiai. Palyginus su nauja A6 C7, kuri taip pat neblogai valdoma - BMW šiuo atžvilgiu visgi geresnis. Dėžė yra patikima, tepalą keičiau po 60 tūkstančių, nors gamintojas tvirtina, kad alyva turi būti keičiama kas 80 tūkst., tiksliai nepamenu. Triukšmo lygis automobilyje yra labai prastas - važiuojant 130 km/h, staiga atsiranda aerodinaminis triukšmas, neaišku kodėl. Kažkas teigia, kad taip yra dėl veidrodėlių, kažkas - dėl priekinio stiklo gumų. Nėra vietos normaliam atsarginiui ratui. Turėjau antifrizo problemą – ją išsprendžiau pakeisdamas išsiplėtimo bako dangtelį. Pakaba yra gana patikima. „Xdrive“ yra superinis dalykas! Nusipirkę automobilį daugelis neskaito instrukcijų ir patenka į avarijas. Visų pirma - važiuojant šlapiu ar slidžiu keliu „eco pro“ režimu yra nesaugu, antra - nepatariu važiuoti eco režimu su įjungta „StartStop“ sistema. Smagu, kad šis trečiukas turi galybę įvairių išorės, vidaus mod’ų, kuriais konkurentai negali pasigirti. Galima nesunkiai personalizuoti automobilį pagal savo norus. Manau, kad dyzelinis variantas vis dar yra pigiausias ir patikimiausias eksploatacijoje kad ir ką žmonės sakytų. Skirtingai nei benzininiai, dyzelinis variklis nesuris 15 litrų šimtui km, neryja tepalo, nėra problemos su plastikiniais alyvos filtro korpusais ir apskritai pamiršit kad yra toks dalykas kaip žvakės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis