Markės
198 iš 1939
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Iššaukiantis dizainas
  • Dinamiški varikliai
  • kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Iššaukiantis dizainas
  • Konservatyvus interjero dizainas
  • Daug netikrų dalykų - netikros grotelės, netikras difuzorius, netikras variklio garsas
"Iš esmės mažasis BMW itin panašus į savo didįjį BMW 8 serijos brolį – tiek glotniais priekiniais žibintais, tiek ištęstais galiniais žibintais, galinio bamperio forma ir jame įmontuotomis netikromis grotelėmis ir netikru difuzoriumi, net durelių rankenomis"
Štai ir naujasis ketvirtos serijos BMW. Šį kartą BMW dizaineriai nusprendė sportiškai BMW linijai suteikti išskirtines dizaino sąvybes – automobilis yra itin panašus į koncepcinį modelį ir stipriai skiriasi nuo jam giminingo 3 serijos BMW, bent jau prekine dalimi. Svarbiausias dizaino akcentas yra didžiulės radiatoriaus grotelės kaip ir koncepciniame modelyje. Jos tokios didelės, kad didesnių jau negali būti (ar gali?). Nuo šiol jos galės tik mažėti – kogero taip ir bus, nes atėjo elektromobilių era, kur radiatorius išviso praranda prasmę, o su prasme ateis ir mada. Naujas ketvirtukas išsiskiria itin nuožulnia stogo linja, kuri primena 8 serijos BMW. Iš esmės mažasis BMW itin panašus į savo didįjį brolį – tiek glotniais priekiniais žibintais, tiek ištęstais galiniais žibintais, taip pat galinio bamperio forma ir jame įmontuotomis netikromis grotelėmis ir netikru difuzoriumi ir net durelių rankenomis. Tad dizaino prasme šis automobilis nėra toks netikėtas kaip gali pasirodyti. Viduje nėra tokių „kontraversijų“ kaip išorėje – čia matome tokį patį kaip trečios serijos BMW gana konservatyvų prietaisų skydelį. Į vairuotoją orientuota iš kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių BMW ciferblatų, vietoje jų matome panašius į Peugeot naudojamą konfigūraciją kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. BMW infosistemą galima valdyti įvairiausiai – sukiojant arba liečiant ratuką esantį centrinėje konsolėje, per lietimui jautrų ekraną, taip pat balsu ir gestais. Automobilio važiuoklė yra 23 mm platesnė, 57 mm žemesnė ir turi kiek žemesnį svorio centrą nei trečios serijos BMW. Po variklio dangčiu slepiasi standartinių litražų varikliai – 2 litrų keturių cilindrų arba 3 litrų šešių cilindrų benzininiai turbo varikliai, kurių galia siekia nuo 184 iki 374 AG. Taip pat 2 litrų keturių cilindrų arba 3 litrų šešių cilindrų dyzeliniai varikliai. Visi varikliai derinami tik su automatinėmis 8 pavarų dėžėmis. Galingiausia versija M440i generuoja 500 Nm sukimo momentą ir leidžia įsibėgėti iki 100 km/h per vos 4,5 sekundės. O juk tai yra Porsche ir Ferrari teritorija.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Nors naujas priekinės dalies stilius yra tikrai įdomus ir turi potencialo įvairioms variacijoms, tačiau koncepcinio modelio atrodė gerokai gražiau. Serijinis modelis:



Koncepcinis modelis:



BMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabarBMW 4 klasė 2020 - dabar
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt