Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Iššaukiantis dizainas
- Dinamiški varikliai
- kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Iššaukiantis dizainas
- Konservatyvus interjero dizainas
- Daug netikrų dalykų - netikros grotelės, netikras difuzorius, netikras variklio garsas
"Iš esmės mažasis BMW itin panašus į savo didįjį BMW 8 serijos brolį – tiek glotniais priekiniais žibintais, tiek ištęstais galiniais žibintais, galinio bamperio forma ir jame įmontuotomis netikromis grotelėmis ir netikru difuzoriumi, net durelių rankenomis"
Štai ir naujasis ketvirtos serijos BMW. Šį kartą BMW dizaineriai nusprendė sportiškai BMW linijai suteikti išskirtines dizaino sąvybes – automobilis yra itin panašus į koncepcinį modelį ir stipriai skiriasi nuo jam giminingo 3 serijos BMW, bent jau prekine dalimi. Svarbiausias dizaino akcentas yra didžiulės radiatoriaus grotelės kaip ir koncepciniame modelyje. Jos tokios didelės, kad didesnių jau negali būti (ar gali?). Nuo šiol jos galės tik mažėti – kogero taip ir bus, nes atėjo elektromobilių era, kur radiatorius išviso praranda prasmę, o su prasme ateis ir mada. Naujas ketvirtukas išsiskiria itin nuožulnia stogo linja, kuri primena 8 serijos BMW. Iš esmės mažasis BMW itin panašus į savo didįjį brolį – tiek glotniais priekiniais žibintais, tiek ištęstais galiniais žibintais, taip pat galinio bamperio forma ir jame įmontuotomis netikromis grotelėmis ir netikru difuzoriumi ir net durelių rankenomis. Tad dizaino prasme šis automobilis nėra toks netikėtas kaip gali pasirodyti. Viduje nėra tokių „kontraversijų“ kaip išorėje – čia matome tokį patį kaip trečios serijos BMW gana konservatyvų prietaisų skydelį. Į vairuotoją orientuota iš kokybiškų medžiagų pagaminta priekinė panelė turi logiškai išdėstytus ir lengvai suprantamus valdiklius. Prietaisų skydelis jau nebeturi tradicinių apvalių BMW ciferblatų, vietoje jų matome panašius į Peugeot naudojamą konfigūraciją kur apsukų rodyklė juda į priešingą pusę – reikės šiek tiek laiko priprasti. Tai padaryta norint tarp abiejų pagrindinių ciferblatų patalpinti navigacijos rodmenis. BMW infosistemą galima valdyti įvairiausiai – sukiojant arba liečiant ratuką esantį centrinėje konsolėje, per lietimui jautrų ekraną, taip pat balsu ir gestais. Automobilio važiuoklė yra 23 mm platesnė, 57 mm žemesnė ir turi kiek žemesnį svorio centrą nei trečios serijos BMW. Po variklio dangčiu slepiasi standartinių litražų varikliai – 2 litrų keturių cilindrų arba 3 litrų šešių cilindrų benzininiai turbo varikliai, kurių galia siekia nuo 184 iki 374 AG. Taip pat 2 litrų keturių cilindrų arba 3 litrų šešių cilindrų dyzeliniai varikliai. Visi varikliai derinami tik su automatinėmis 8 pavarų dėžėmis. Galingiausia versija M440i generuoja 500 Nm sukimo momentą ir leidžia įsibėgėti iki 100 km/h per vos 4,5 sekundės. O juk tai yra Porsche ir Ferrari teritorija.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Nors naujas priekinės dalies stilius yra tikrai įdomus ir turi potencialo įvairioms variacijoms, tačiau koncepcinio modelio atrodė gerokai gražiau. Serijinis modelis:
Koncepcinis modelis:
BMW 4 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis