Markės
225 iš 1760
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Naujausias G80 modelis išlaikė klasikinę komponuotę – 3 litrai, 6 cilindrai eilėje, žinoma be turbinos (šįkart twin-scroll tipo) nebuvo apsieita plius naujasis M3 yra komponuojamas ir su visais varomais ratais – pirmą kartą M3 modelyje"
BMW automobiliai yra unikalūs tuo, kad praėjus daug laiko beveik visi jų modeliai neatrodo pasenę nepaisant to kaip jie mums atrodė kai pamatėme pirmą kartą. Galbūt pastebėjote tai? Tarkim 2003 metais pirmą kartą pamačius BMW E60, šis atrodė baisiai keistai ir tuomet tikrai neatrodė kad atlaikys laiko išbandymą. Bet kaip tik BMW automobiliai ir atlaiko šį išbandymą – dėl to E30, E34, E36, E38, E39 ir kiti buvo ir bus mėgstami. Įdomu kaip laiko išbandymą atlaikys naujosios BMW priekinės radiatoriaus grotelės? Sunku įsivaizduoti, kad šis dizainas kažkada taps klasikiniu. Bet būtent taip ir turėtų būti. Ar jums patinka ar nelabai patinka naujasis BMW priekinės dalies stilius, tačiau galinė dalis neabejotinai patiks. Ji puiki pas įprastą trečiuką ir žinoma atrodo įspūdingai pas M3 kur akcentuojami keturi tradicinėje vietoje įtaisyti dujų išmetimo vamzdžiai. Automobilis ženkliai skiriasi nuo įprasto trečiuko – oro angos buferiuose, M3 ženklinimas ant sparnų, anglies pluošto stogas, kitokio dizaino šoniniai veidrodėliai, platesni sparnai ir t.t. Bendros liko tik šoninės durelės. Įdomu stebėti ne tik M3 dizaino evoliuciją ar revoliuciją, bet ir komponuotės ir variklių pasikeitimus. Jei pirmasis E30 M3 turėjo gana kuklius 2-2.5 litro keturių cilindrų variklius su maždaug 200 AG, tai E36 variklis padidėjo iki 3-3.2 litro, galia iki 300 AG, o cilindrų skaičius išaugo iki šešių. Sekančios kartos E46 variklis išliko 3.2 darbinio tūrio, tačiau galia paaugo iki 360 AG, be to šis modelis gavo sportiškesnę pakabą. Sekantis E90 modelis gavo dar didesnį 4-4.4 litrų, 8 cilindrų variklį pasiekiantį net 450 AG. Sekančio F80 modelio darbinis tūris buvo ženkliai sumažintas - iki 3 litrų ir buvo sugrįžta prie 6 cilindrų komponuotės, tačiau variklis gavo turbiną, tad galia ir dinaminės savybės tik padidėjo. Naujausias G80 modelis išlaikė klasikinę komponuotę – 3 litrai, 6 cilindrai eilėje, žinoma be turbinos (šįkart twin-scroll tipo) nebuvo apsieita plius naujasis M3 yra komponuojamas ir su visais varomais ratais – pirmą kartą M3 modelyje. Matome, kad laikui bėgant automobilio darbinis tūris didėjo, pasiekė piką ir dabar ima mažėti. Jei tendencija išsilaikys, o greičiausiai taip ir bus, tai greitai vėl pamatysime M3 su keturių cilindrų varikliais. Bus tik vienas esminis skirtumas – M3 daugiau niekada nebus nedideliu, aukštų sūkių, atmosferinio variklio sportiniu automobiliu kokiu buvo sumanytas. Na, bet galios ir dinamikos tikrai turėsime daugiau, o sekundžių iki 100 km/h tikrai mažiau.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Visos BMW M3 kartos:



Nors naujas priekinės dalies stilius yra tikrai įdomus ir turi potencialo įvairioms variacijoms, tačiau koncepcinio modelio atrodė gerokai gražiau. Serijinis modelis:



Koncepcinis modelis:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS Competition 3.0 (510 Hp) Steptronic
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 480
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema -
Variklio tipas Cilindrai eilėje Turbo
Baterijos talpa, kWh -
Rida su vienu įkrovimu, km -
Variklio pozicija -
Darbinis tūris, cm3 2993
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps.per min. 510/380/6250
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 650/5500
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3.9
Maksimalus greitis, km/h 250
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Priekiniai
Vairo stiprintuvas -
Pavarų dėžė Automatinė 8 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4794
Plotis, mm 1903
Aukštis, mm 1437
Svoris/Max svoris, kg 1730
Atstumas tarp ašių, mm 2857
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Dviejų skersinių svirčių
Galinė pakaba Daugiasvirtė nepriklausoma
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 275/40 ZR18
Galinės padangos 285/35 ZR19
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 14.6
Užmiestyje, l/100km 7.6
Vidutinės, l/100km 10.2
CO2 emisija, g/km 234
Degalų bako talpa, l 59
Autoterminų paaiškinimai...
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Maži    i3
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai Z1 Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1
   X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt