Markės
236 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin greitas
  • Praktiškas ir greitas
  • Visi varomieji ratai
TRŪKUMAI
  • Komfortas ne pati stipriausia M3 pusė
  • Dizainas abejingų nepaliks, susižavėjusių irgi
  • Visi varomieji ratai
"Naujausias G80 modelis išlaikė klasikinę komponuotę – 3 litrai, 6 cilindrai eilėje, žinoma be turbinos (šįkart twin-scroll tipo) nebuvo apsieita plius naujasis M3 yra komponuojamas ir su visais varomais ratais – pirmą kartą M3 modelyje"
BMW automobiliai yra unikalūs tuo, kad praėjus daug laiko beveik visi jų modeliai neatrodo pasenę nepaisant to kaip jie mums atrodė kai pamatėme pirmą kartą. Galbūt pastebėjote tai? Tarkim 2003 metais pirmą kartą pamačius BMW E60, šis atrodė baisiai keistai ir tuomet tikrai neatrodė kad atlaikys laiko išbandymą. Bet kaip tik BMW automobiliai ir atlaiko šį išbandymą – dėl to E30, E34, E36, E38, E39 ir kiti buvo ir bus mėgstami. Įdomu kaip laiko išbandymą atlaikys naujosios BMW priekinės radiatoriaus grotelės? Sunku įsivaizduoti, kad šis dizainas kažkada taps klasikiniu. Bet būtent taip ir turėtų būti. Ar jums patinka ar nelabai patinka naujasis BMW priekinės dalies stilius, tačiau galinė dalis neabejotinai patiks. Ji puiki pas įprastą trečiuką ir žinoma atrodo įspūdingai pas M3 kur akcentuojami keturi tradicinėje vietoje įtaisyti dujų išmetimo vamzdžiai. Automobilis ženkliai skiriasi nuo įprasto trečiuko – oro angos buferiuose, M3 ženklinimas ant sparnų, anglies pluošto stogas, kitokio dizaino šoniniai veidrodėliai, platesni sparnai ir t.t. Bendros liko tik šoninės durelės. Įdomu stebėti ne tik M3 dizaino evoliuciją ar revoliuciją, bet ir komponuotės ir variklių pasikeitimus. Jei pirmasis E30 M3 turėjo gana kuklius 2-2.5 litro keturių cilindrų variklius su maždaug 200 AG, tai E36 variklis padidėjo iki 3-3.2 litro, galia iki 300 AG, o cilindrų skaičius išaugo iki šešių. Sekančios kartos E46 variklis išliko 3.2 darbinio tūrio, tačiau galia paaugo iki 360 AG, be to šis modelis gavo sportiškesnę pakabą. Sekantis E90 modelis gavo dar didesnį 4-4.4 litrų, 8 cilindrų variklį pasiekiantį net 450 AG. Sekančio F80 modelio darbinis tūris buvo ženkliai sumažintas - iki 3 litrų ir buvo sugrįžta prie 6 cilindrų komponuotės, tačiau variklis gavo turbiną, tad galia ir dinaminės savybės tik padidėjo. Naujausias G80 modelis išlaikė klasikinę komponuotę – 3 litrai, 6 cilindrai eilėje, žinoma be turbinos (šįkart twin-scroll tipo) nebuvo apsieita plius naujasis M3 yra komponuojamas ir su visais varomais ratais – pirmą kartą M3 modelyje. Matome, kad laikui bėgant automobilio darbinis tūris didėjo, pasiekė piką ir dabar ima mažėti. Jei tendencija išsilaikys, o greičiausiai taip ir bus, tai greitai vėl pamatysime M3 su keturių cilindrų varikliais. Bus tik vienas esminis skirtumas – M3 daugiau niekada nebus nedideliu, aukštų sūkių, atmosferinio variklio sportiniu automobiliu kokiu buvo sumanytas. Na, bet galios ir dinamikos tikrai turėsime daugiau, o sekundžių iki 100 km/h tikrai mažiau.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Visos BMW M3 kartos:



Nors naujas priekinės dalies stilius yra tikrai įdomus ir turi potencialo įvairioms variacijoms, tačiau koncepcinio modelio atrodė gerokai gražiau. Serijinis modelis:



Koncepcinis modelis:



2022-06-22

Debiutuoja pirmasis BMW sportinis M serijos universalas – „BMW M3“

Debiutuoja pirmasis BMW sportinis M serijos universalas – „BMW M3“
Vokietijos premium klasės automobilių gamintojas BMW išleis pirmąjį sportinės M serijos universalą. Galingas naujasis modelis tuo pačiu bus greičiausias BMW universalas – 100 km/val. greitį jis pasieks per 3,6 sekundės. Oficiali BMW atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ skelbia, kad Lietuvoje „BMW M3“ turėtų debiutuoti 2023 m. pradžioje. 

„Nors „BMW M“ modeliai leidžiami jau 50 metų, iki šiol tarp jų nebuvo nė vieno universalo. Pirmasis tokio kėbulo tipo „M3“ yra unikalus tuo, kad suderina M serijai būdingą sportiškumą ir tikslų valdymą su praktiškumu bei komfortu kasdienėse kelionėse. Tad tai universalas ne tik dėl kėbulo formos, bet ir dėl savo teikiamo vairavimo malonumo įvairiuose keliuose – ir lenktynių trasoje, ir ilgose kelionėse“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
 
„BMW M3“ iš išorės atrodo itin moderniai, kėbulo linijos atletiškos, o sportiškumą pabrėžia svarbūs akcentai – didelės oro įsiurbimo angos, raumeningos ratų arkos, 19 colių ratlankiai priekyje ir 20 colių – gale. Kurdami dizainą inžinieriai pasirūpino, kad galingas „M3“ variklis gautų pakankamą aušinimą, o kėbulas būtų aerodinamiškas.
 
Greičiausias BMW universalas

M modelių gerbėjams visuomet svarbiausia, kas slypi po naujojo modelio variklio dangčiu. O čia – vienaeilis šešių cilindrų benzininis agregatas su „M TwinPower Turbo“ technologija. Variklio galia siekia net 375 kW/510 AG ir išvysto maksimalų 650 Nm sukimo momentą. Variklio sistemos galingumą ir patvarumą „M3“ paveldėjo iš lenktynėms skirto „BMW M4 GT3“ modelio. 
 
Nuo 0 iki 100 km/val. naujasis universalas gali įsibėgėti per 3,6 sekundės, o nuo 0 iki 200 km/val – per 12,9 sekundės. Automobilyje maksimalus greitis ribojamas elektroniniu būdu iki 250 km/val, tačiau įsigijus „M Driver“ paketą jis sieks iki 280 km/val.

 
Variklio galia į ratus perduodama per aštuonių laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžę su „Drivelogic“ sistema, kuri leidžia pasirinkti iš trijų pavarų perjungimo programų ir gali būti valdoma ant vairo esančiomis pavarų svirtelėmis. „M3“ ratus suka visų varančiųjų ratų sistema „M xDrive“, tačiau norint galima atjungti dinaminę stabilumo kontrolės sistemą ir tuomet automobilis bus varomas tik galine ašimi. 
 
Daug dėmesio inžinieriai skyrė ir tobulinant automobilio važiuoklę, kad ji būti universali ir sportiniam, ir kasdieniam važiavimui. Tam atlikta daug bandymų skirtingomis sąlygomis – važiuojant lenktynių trasose, miesto keliais ir užmiestyje. Automobilis turi itin tvirtą pakabą, papildomus tvirtinimo elementus po grindimis ir bagažo skyriuje. Dėl to jis yra stabilesnis, dinamiškesnis, geriau įsikimba į kelią ir yra labai tiksliai valdomas.

 
Standartiškai visi „BMW M3“ universalai turės adaptyviąją M pakabą su elektroniniu būdu valdomais amortizatoriais ir kintančio sportinio vairavimo sistemą su „M Servotronic" stiprintuvu. Automobilio vairuotojas taip pat galės reguliuoti stabdžių pedalo jautrumą (du skirtingi režimai). Už papildomą mokestį bus galima įsigyti „M Carbon“ keramikinius stabdžius. 
 
„M3“ automobilyje įdiegta dinaminė stabilumo kontrolės sistema (DSC) turi ratų praslydimo ribojimo funkciją, kuri integruota variklio valdymo bloke. Standartiškai sportinis universalas turės „M Dynamic Mode“ ir „M Traction Control“ sistemas.
 
Piloto kabinos jausmas

Naujojo modelio salone vairuotojas jausis kaip tikras lenktynių pilotas. Priekyje montuojamas išlenktas BMW ekranas, kurį sudaro 12,3 colio skersmens valdymo ekranas ir 14,9 colio skersmens prietaisų ekranas. Pastarajame vairuotojui suteikiama svarbi važiavimo informacija, naudojami nauji grafikos ir M stiliaus sprendimai. Už papildomą mokestį bus galima užsisakyti ir projekcinį ekraną (Head-Up Display), pritaikytą M modeliams.
 
Standartiškai modeliai turės M sportines sėdynes su atminties funkcija. Kaip papildomą įrangą galima bus užsisakyti anglies pluošto „M Carbon“ sėdynes priekyje. Šios itin lengvos ir patogios sėdynės leidžia automobilio svorį sumažinti 9,6 kilogramo.
 
„BMW M3“ taip pat turės tris važiavimo režimus – įprastiems keliams skirtą (road), sportinį (sport) ir lenktynių trasos (track). Universale taip pat yra M modeliams skirta valdymo sistema ir spartusis nustatymų mygtukas, kurį spustelėjus galima nustatyti įvairius variklio, važiuoklės, vairavimo, stabdymo ir visų varančiųjų ratų sistemos „xDrive“ parametrus. Vairuotojo patogumui, galima išsaugoti dvi automobilių parametrų versijas ir jas vėliau greitai įjungti ant vairo esančiais mygtukais. Standartiškai pirkėjai su „M3“ universalu gaus „M Drive Professional“ įrangą su traukos kontrolės sistema „M Traction Control“, „M Drift Analyser“ ir „M Laptimer“. 

 
Standartinėje komplektacijoje „BMW M3“ turės ir plačią komforto įrangą. Joje – trijų zonų automatinė klimato kontrolės sistema, „BMW Live Cockpit Plus“ įranga su navigacijos sistema „BMW Maps“, salono apšvietimas, aukštos kokybės garso sistema, vidinių ir išorės veidrodėlių paketas.
 
Erdvaus „M3“ universalo gale – trys pilnos sėdimo vietos. Bagažinės talpa siekia 500 litrų, o nulenkus galines sėdynes – net 1510 litrų. Standartinėje komplektacijoje yra elektroninio bagažinės dangčio atidarymo ir uždarymo funkcija, taip pat atskirai atidaromo bagažinės lango galimybė. 
 
Plati bazinė saugumo įranga

Saugumo kelyje suteiks vairavimo ir parkavimo asistentai. Iš gamyklos išriedantys „M3“ standartiškai turės perspėjimo apie priekinį susidūrimą sistemą, greičio ribojimų atpažinimo bei draudimo lenkti sistemą, išvažiavimo iš eismo juostos perspėjimo sistemą ir parkavimo atstumo kontrolės sistemą. Už papildomą mokestį bus galima užsisakyti ir kitą įrangą – „Driving Assistant Professional“ su vairavimo ir eismo juostos palaikymo funkcija, „Active Cruise Control“ su „Stop&Go“ funkcija, šviesoforų signalų atpažinimo sistemą ir kitas.
 
Automobilyje diegiama naujausia BMW operacinė sistema (8-oji jos versija), kuri yra patogiai valdoma ir interaktyvi. Prie automobilio galima prijungti mobilųjį telefoną su „CarPlay“ ar „Android Auto“, yra e-Sim kortelės galimybė su 5G ryšiu, o valdyti automobilį nuotoliu galima per „My BMW“ programėlę.  
 


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt