Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus dizainas
- Gerai valdomas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Prastas bekelėje
- Nekomfortiška pakaba
"Jeigu jus domina panašaus krosoverio pravažumo sąvybės, pagalvokite apie Range Rover Evoque"
Pirmos kartos BMW X1 niekada neatrodė panašus į visureigį, net ir į kompaktišką. Gal todėl jis neužkariavo pirkėjų širdžių. Antros kartos BMW X1 kūrėjai nusprendė šią klaidą ištaisyti – dabar automobilis yra 53 mm aukštesnis ir 23 mm platesnis. Kadangi automobilis gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir BMW 2 serijos Active Tourer, todėl jį galima laikyti labiau priekiniais nei galiniais ratais varomu automobiliu. BMW X1 nebėra toks aštrus kelyje kaip 3 serijos BMW, tačiau jis vis dar yra tarp pačių geriausių savo klasėje pagal stabilumo ir valdymo parametrus. Neapsigaukite – solidesnis automobilio eksterjeras dar nereiškia, kad jis tapo tikresniu visureigiu. Jeigu jus domina panašaus krosoverio pravažumo sąvybės, pagalvokite apie Range Rover Evoque. Tačiau kuo galės pasidžiaugti BMW X1 savininkai, tai gerokai didesne bagažo erdve – dabar ji siekia 505 litrus, net 85 litrais didesnė nei buvo. Nuleidus sėdynes gausime visus 1550 litrus kas yra 200 litrais daugiau nei pirmtako ir 135 litrais daugiau nei pas tiesioginį konkurentą Audi Q3. Akivaizdu, kad BMW X1 kūrėjai šiam perspektyviam modeliui siekė suteikti daugiau tikrų visureigių sąvybių. Lauksime pirkėjų reakcijos.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2021-11-27 |
BMW X1 1.5 (F48) - 2018.03 gamyba |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Eiklus variklis, gera pavarų dėžė, jautrus ir informatyvus valdymas
Brangokas išlaikymas
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,6 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilį pirkau visai naują su bazine komplektacija + LED žibintai (priekyje/gale), 7 pavarų ZF automatas ir PDC davikliai gale, sDrive (varomas priekis). Visų pirma maloniai nudžiugino aukšta sėdėsena ir patogus vairuotojo pozicijos nustatymas: sėdynės dideles, plačios, gerai apgaubiančios nugarą, porankis dešinėje ir pan. Kitas didesnis privalumas – daug erdvės virš galvos, tiek priekyje, tiek ir gale. Kas maloniai nustebino važiuojant pirmus kilometrus? Visų pirma variklis – tai 1,5l, 3 cilindrų benzinas, labai jautrus pedalo paspaudimui, bei maloniai eiklus ir puikiai suderintas su ZF pavadų dėže kuri veikia tiesą sakant labai gerai, turbūt net iki dabar tai geriausią įspūdį paliekanti greičių dėžė: veikia greitai ir sklandžiai. Tiesa sakant 1,5l+automatas man paliko malonesnį „user experience“, nei prieš tai turėtas BMW3 2.0 (F31) su mechanine dėže. Jau pravažiuota apie 36k kilometrų, kurių 90% daugiausia mieste, tai degalų sąnaudos yra 9,6l. Gedimų kolkas nebuvo, daromi tik reguliarūs aptarnavimai. Prie tų pačių 35k reikėjo jau pakeisti priekines kaladėles, kaina ~350 EUR. Kodėl X1 arba ne pvz X3? Tiesą sakant sėdėjau važiavau ir X3 ir X4, tačiau nepajutau kažko tokio, už ką reikėtų gerokai brangiau mokėti. Dabar ko laukčiau – naujo 2023 X1 modelio Iš trūkumų, tai galima paminėti, kad erzina plastmasės krebždesys kažkur gale bagažinės apdailoje. Bazinė įranga nėra tokia gausi (arba visai negausi) ką galėtų pasiūlyti konkurentai už panašią automobilio kainą. Santykinai brangus aptarnavimas, brangios detalės etc. kadangi tai mano variantas - priekiu varomas, tai pravažumo irgi nereiktų tikėtis, bet paaukštinta prošvaisa leidžia nebijoti bordiūrų mieste |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Priekinės kaladėlės (greitai ir galinės) Periodiniai aptarnavimai (kartą į metus) |
Patarimai perkančiajam |
Prieš perkant - pravažiuoti, kai kas skundžiasi, kad pakaba kietoka, tad reiktų pasižiūrėti ar tinka Jei tai naudotas automobilis - beabejo visa aptarnavimo istorija, remontas brangus, tad gerai žinoti kas jau daryta ir pan |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
BMW X1 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis