Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus dizainas
- Gerai valdomas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Prastas bekelėje
- Nekomfortiška pakaba
"Jeigu jus domina panašaus krosoverio pravažumo sąvybės, pagalvokite apie Range Rover Evoque"
Pirmos kartos BMW X1 niekada neatrodė panašus į visureigį, net ir į kompaktišką. Gal todėl jis neužkariavo pirkėjų širdžių. Antros kartos BMW X1 kūrėjai nusprendė šią klaidą ištaisyti – dabar automobilis yra 53 mm aukštesnis ir 23 mm platesnis. Kadangi automobilis gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir BMW 2 serijos Active Tourer, todėl jį galima laikyti labiau priekiniais nei galiniais ratais varomu automobiliu. BMW X1 nebėra toks aštrus kelyje kaip 3 serijos BMW, tačiau jis vis dar yra tarp pačių geriausių savo klasėje pagal stabilumo ir valdymo parametrus. Neapsigaukite – solidesnis automobilio eksterjeras dar nereiškia, kad jis tapo tikresniu visureigiu. Jeigu jus domina panašaus krosoverio pravažumo sąvybės, pagalvokite apie Range Rover Evoque. Tačiau kuo galės pasidžiaugti BMW X1 savininkai, tai gerokai didesne bagažo erdve – dabar ji siekia 505 litrus, net 85 litrais didesnė nei buvo. Nuleidus sėdynes gausime visus 1550 litrus kas yra 200 litrais daugiau nei pirmtako ir 135 litrais daugiau nei pas tiesioginį konkurentą Audi Q3. Akivaizdu, kad BMW X1 kūrėjai šiam perspektyviam modeliui siekė suteikti daugiau tikrų visureigių sąvybių. Lauksime pirkėjų reakcijos.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2022-10-23 |
Ale premium |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ergonomiskas salonas,geras matomumas is vidaus.
Ypatingai prastos sedynes
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,6
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,2 |
Bendras automobilio aprašas |
Kapotas atsidaro su teleskopais.Cia ir baigiasi premium.Salono medziagos kietos.Sedyniu oda prastos kokybes.Garso izoliacija nekokia.Sedynes nepatogiausios kiek teko matyti.Palaikymo jokio nera,norisi islipti pravaziavus 10km. Sunkus vairas neprisideda prie gero valdymo.Audio prastos kokybes.Netiksli pavaru deze. Kas geresnio.Galines sedynes susilanksto i lygu pavirsiu.Savo pirmoje klaseje neblogas talpumas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Silpniausia vieta varikliai.Daugiausia sansu kad bus problemu su grandine,purkstukais egr ar dpf |
Patarimai perkančiajam |
Nepirkti |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
BMW X1 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis