Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Solidus dizainas
- Daug technologijų
TRŪKUMAI
- Brangus
- Didelis
- Kiek nuobodus
"BMW X5 kelyje elgiasi kaip ir reikia tikėtis sportiškai, tačiau pakaba tapo minkštesnė, komfortiškesnė"
Naujos kartos BMW X5 tapo 5 mm platesnis, 26 mm ilgesnis ir 14 mm žemesnis nei E70 modelis, ratų bazė išliko ta pati 2933 mm. Nepaisant automobilio masyvumo, jis tapo lengvesnis nei pirmtakas. Kalbant apie dizainą, naujas modelis išliko itin panašus į savo pirmtaką ypač galine dalimi. Visureigis tapo dar didesnis, kampuotesnis, o priekinė dalis tapo panaši į kiek anksčiau pasirodžiusio 3 serijos BMW. Tačiau bendras įspūdis yra toks, kad kartais galima sumaišyti paskutinių dviejų kartų BMW X5 modelius. Interjere istorija ta pati – kompanija pasiliko prie klientų teigiamai įvertinto dizaino. Žinoma, naudojamos medžiagos yra tik puikiausios kokybės. Reikia pažymėti be galo patogias priekines sėdynes, kurias galima reguliuoti gal kokia dvidešimčia skirtingų krypčių. Beje, galines sėdynes taip pat galima patogiai reguliuoti, o vietos ant jų tikrai užteks ir aukštiems keleiviams. Naujajame modelyje bagažinės durys yra sudarytos iš kelių dalių. Todėl galima uždaryti tik viršutinę dalį ir palikti atidarytą apatinę, kas leidžia vežti iškištus itin ilgus krovinius. BMW X5 kelyje elgiasi kaip ir reikia tikėtis sportiškai, tačiau pakaba tapo minkštesnė, komfortiškesnė. Tiesa, pasirinkus sportiškiausią pakabos režimą gausite seną gerą sportišką BMW stabilumą. Vairo mechanizmas tapo šiek tiek mažiau jautrus ir neleidžia taip pajusti kelio kaip kai kuriuose kituose sportiškuose visureigiuose. Tačiau neapsigaukite – tai visiškai neįtakoja itin paklusnaus X5 elgesio kelyje, net ir važiuojant vingiuotais kalnų keliais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2023-03-20 |
Bmw x5 f15 3.5i benzinas/dujos |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Vokiška kokybė, dujos, dizainas, pigi eksploatacija
Nestabilus snieguotu keliu važiuojant didesniu greičiu.
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,5
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 13,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Ilgą laiką buvau skeptiškai nusiteikęs prieš BMW. Automobiliai atrodė sudėtingi ir atrodė jog juos gali vairuoti tik tie kam negaila pinigų eksploatacijai. Tačiau taip atsitiko kad įsigijau f15 3.5i benziną, kai sužinojau jog į juos galima įdėti dujas. Aš važiuoju daug, todėl buvo svarbu 100 km savikaina. F15 degina benziną su dujomis kartu. Miesto sąnaudos 2ltr benzino ir 12 ltr dujų. Užmiestyje 1.5 ltr benzino ir 10 ltr duju. Tai tokio dydzio ir sunkumo automobiliui puikus rezultatas. Eksploatacijos kaštai dar sunku spresti nes nuvažiavęs automobilis 70 tūkst. km. Keičiau tepalus ir st.kakadėles bei priekinius diskus. Kainos tikrai nustebino. Ne ką brangesnės nei audi ar peugeot. Toliau nustebino jog aplamai BMW automobilio kurybai įdėta meilės tiek iš techninės tiek ir dizaino pusės. Tik spidometro norėtusi LED bei geresnės nei hi-fi garso aparatūros. Muzikos garsai kietoki. Norėtusi minkštesnio garso. Minusas kaip ir visų didžiūjų visureigių, nestabilus važiavimas snieguotu keliu. Važiuojant virš 80 km/h greičiu snieguotu keliu atrodo nori užmest automobilį. Bet sumėčius automibilį ir suveikus stabilizavimo sistemoms pavykdavo suvaldyti. Aš lyginu su pvz universalu ir priekiu varomu. Kai su pastaruoju tomis pačiomis sąlygomis vaziuojant 120km/h jauties užtikrintai. Bet iš esmės bmw f15 geras, gražus, informatyvus, pigus eksploatuoti automobilis. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
BMW X5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis