Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus ir dinamiškas kelyje
- Kietas sulankstomas stogas
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė kuomet stogas sulankstytas
Antros kartos Z4 buvo pristatytas 2009 metų Šiaurės Amerikos Tarptautinėje Automobilių parodoje. Automobilis dabar turi sulankstomą kietą stogą iš aliuminio, kuris pagamintas iš dviejų dalių ir gali būti sulankstomas per 20 sekundžių. Galingiausias variantas sDrive35i turi 2.9 L, 6 cilindrų eilėje variklį su dviem turbinomis ir išvysto 225 kW (306 AG) galią, bei 400 Nm sukimo momentą. Naujasis rodsteris turi naują interjerą ir išorės dizainą. Nors automobilio kėbulo forma liko panaši į pirmtako, tačiau stilius tapo dinamiškesnis, aerodinamiškesnis, linijos švelnesnės. Ilgas variklio dangtis, trumpa galinė dalis, puikios proporcijos - automobilis atrodo tiesiog tobulai. Naujas Z4 buvo komplektuojamas su 7 pavarų dviejų sankabų transmisija. Tai pirmasis BMW rodsteris su "iDrive" sistema. Lyginant su ankstesniuoju Z4, šis tapo ilgesnis 148 mm, 9 mm platesnis ir ženkliai sunkesnis – priaugo net 150 kg.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
BMW ruošia specialias FIA GT3 lenktynėms skirtas Z4 versijas privačioms komandoms. Šie GT3 Z4 sveria vos 1190 kg ir turi 4.4 litro V8 variklius su 515 AG (379 kW) galia:
Patalpino: Ginčius | 2023-08-01 |
Z4 savininkas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
manevringas
brangus
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu šitą automobilį jau 3 metai, važinėju tik vasaros sezono metu. Žiemą ilsisis garažė. Pas mane auto iš Amerikos, su 6 cilindų benzininiu 3,0 ltr. varikliu ir dviem turbinomis. Galia 225 kw. Važiuoja labai smagiai, nes DCT automatas perjungus į sport režimą, mėto pavaras gan greitai. Mieste niekada nelieku nepastebėtas, jei dar važiuoju be stogo. Šis automobilis tikrai traukia praeivių dėmesį, nesvarbu kad jis pagamintas 2009 metais, tačiau tuo metu, tai galima sakyti buvo šedevras visom prasmėm. Visgi turi jis tiek trūkumų tiek privalumų. Man kaip 186 cm ūgio žmogui, šis auto gan ankštokas, toliau važiuoti su juo nėra labai smagu, tiesiog trūksta vietos ir sėdima beveik ant grindų. O sėdynės atitraukti atgal jau nebėra kur, nes už nugaros pertvara. Tačiau žemesnio ūgio žmonėms manau dėl to tikrai problemų neturėtu kilti. Salone sąlyginai tylu, jei važiuoti su uždarytu stogu, tačiau su nuleistu stogu galima maloniai važiuoti nebent iki 80 km/h greičiu, greičiau lekiant jau darosi per daug vėjuota ir triukšminga. Manau mašina turi išliekamają vertę, bet tik su galingesniais varikliais, nes jei juos dar pačipavus tai galios į vieną ašį yra daugiau nei galima suvaldyti. Tie 4 cilinderų varikliai ir neskamba taip gerai ir netraukia, tad mano supratimu neverti dėmesio. Važinėti su tokia auto kasdien būtų nusikaltimas, nebent gyvenant kokioj Italijoje ar kituose šiltuose kraštuose, kur nėra žiemos, manau jis skirtas daugiau pramogai ir savaitgaliams arba tiems kas svajoja apie motocikla bet supranta kad kabrioletas gali būti labai tinkama alternatyva, nes saugesnis ir praktiškesnis. Kol kas remontui pinigų daug neišleidau, keistos tik padangos, tepalai ir kaladėlės, šitie varikliai gan kantrūs, jei perdaug jų nečipuoti ir negręžt tai laiko ir kelis šimtus tūkst. km. Tik svarbu laiku pasikeisti vandens pompą ir termostatą, nes kai šie dalykai nusibaigia gali kilti rimtų bėdų. Vasarą su juo prasilėkt su nuleistu stogu tikras malonumas, manau kad nesirinkčiau jo su 4 cilindru varikliu, nes tas 6 cilindrų garsas tikrai užburiantis, jau nekalbant apie trauką. Jei koja nėra labai sunki galima mieste į 10,5 ltr tilpti bet jei startuoti nuo kiekvienos sankryžos tai manau ir 18 ltr nepakaks. O tiek kw mašina tikrai provokuoja nusižengti eismo taisyklėms. :) Gryžtant prie pliusų, tai nesenstanti išvaizda, gan komfortiška pakaba jei nedėti 20 colių ratų, mano atveju gerai skambanti audio sistema, kietas stogas, gan ekonomiškas automobilis pagal tai kiek kw turi ir gera išliekamoji vertė. Minusai: ganėtinai žema auto, daug galios bet tik ant vienos ašies, talpina tik du žmones, maža bagažinė jei stogas nuleistas, netinkama ilgesnėm kelionems, brangios ir deficitinės kėbulo dalys jei kas nutiktu, brangus kasko nes BMW. :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Negaliu kažko pasakyti apie nuvertėjimą, nes kol kas nepardavinėju, bet šiai dienai jų kaina nuo 14 500 Eur ir daugiau, jei su mažesne rida ir 6 cilindrų varikliu. Kai pirkau kaina buvo panaši, tad sunku pasakyti. |
Patarimai perkančiajam |
pirkti tik su 3,5i arba 3,5 is varikliu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
BMW Z4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis