Markės
768 iš 1939
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Geras nuvažiuojamas atstumas
  • Erdvus salonas
  • Charizmatiškas, išsiskiriantis automobilis
TRŪKUMAI
  • Maža, neitin praktiška bagažinė
  • Maža erdvė galinių keleivių galvoms
  • Stilius įtiks ne visiems
"Teoriškai šis Hyundai Ioniq 6 modelis šiai dienai yra pats efektyviausias elektromobilis rinkoje"
Įprasta, kad automobilių gamintojai savo automobiliams paprastai formuoja vieningą stilių. Tai dar labiau pastebima elektromobilių gamoje, kurie dažniausiai tampa panašūs vieni į kitus kaip du vandens lašai. Tarkim ID. elektromobilių serija Volkswagen arba EQ serija Mercedes-Benz kompanijoje. O štai Hyundai kompanija prieš metus pristačiusi kampuotų sportiškų formų Ioniq 5 modelį, dabar mus nustebina visiškai kitokios stilistikos Ioniq 6 modeliu. Naujasis Hyundai elektromobilis atrodo visiškai kitoks – tai be galo aptakus, glotnių apvalainų linijų, ištęstos formos su nuožulnia galine dalimi šeimyninis automobilis. Būtų gal kiek keista, tačiau toks automobilio dizainas formuoja aiškią žinutę – tai itin aerodinamiškas elektromobilis skirtas maksimaliam nuvažiuojamam atstumui ir maksimaliam šeimos poreikių patenkinimui. Būten tokia automobilio forma yra pati aerodinamiškiausia. Taigi, pati efektyviausia galiniais ratais varoma ir 77,4 kWh talpos bateriją turinti Ioniq 6 versija gali įveikti net 610 kilometrų siekiantį atstumą. Pasirinkus versiją su visų varomųjų ratų pavara, įveikiamas atstumas siekia 583 km. Šie duomenys buvo užfiksuoti naudojant „WLTP“ bandymų procedūrą. Našiausia yra tik galiniais ratais varoma versija su standartine 53 kWh talpos baterija – ji vidutiniškai sunaudoja tik 13,9 kWh/100 km. Teoriškai šis Hyundai Ioniq 6 modelis šiai dienai yra pats efektyviausias elektromobilis rinkoje. Tokius duomenis pasiekti leido šio automobilio gamybai panaudota Hyundai kompanijos elektromobilių architektūros modulinė platforma E-GMP ir itin žemas oro pasipriešinimo koeficientas, pasiekiamas dėl automobilio kėbulo dizaino. Ioniq 6 oro pasipriešinimo koeficientas yra vos 0,21 ir yra mažiausias tarp visų kompanijos gaminamų transporto priemonių ir vienas žemiausių visoje rinkoje. Oro pasipriešinimo koeficientą mažiną ir tokie inžineriniai sprendimai kaip, kad priekinio buferio apačioje, viduryje esančios aktyvios oro sklendės. Kai baterija įkaista ši sklendė atsidaro ir ją aušina, kai to nereikia ji būna uždaryta. Be to elektromobilio kėbulo neturi beveik jokių aštrių kampų, kurie sujauktų oro srautus. Norėdami tai pasiekti automobilio kūrėjai paslėpė durelių rankenas, kurios yra integruotos į duris. Taip pat nedideli skaitmeniniai šoniniai veidrodėliai-kameros, kurie sukuria gerokai mažesnį pasipriešinimą orui nei klasikiniai veidrodėliai. Dar viena puiki automobilio savybė yra neįtikėtinai didelis atstumas tarp ašių siekiantis net 2950 mm. Šis sprendimas leidžia užtikrinti ypatingai erdvų interjerą ne tik priekyje, bet ir gale sėdintiems keleiviams. Prie bet kokių priekinės sėdynės padėčių, gale vietos užteks net labai ilgas kojas turinčiam žmogui. Tiesa, vietos galvai galinėse sėdynėse sėdintiems keleiviams yra kiek mažiau. Tai yra duoklė puikiai automobilio aerodinamikai, kuriai užtikrinti reikalinga nuožulni galinė automobilio dalis. Kalbant apie erdvę, jos gali pritrūkti keliautojams ar norintiems pervežti didelių gabaritų krovinius. Kad ir kaip atrodytų Hyundai Ioniq 6 nėra hečbekas, todėl turi klasikinę sedano bagažinės ertmę. Automobilio bagažinės talpa yra gana siaura ir gili ir sieka tik 401 litrą. Tiesa, priekyje yra dar viena bagažinė, kurios talpa modeliuose su galiniais varomais ratais siekia 45 litrus, o modeliuose su visais varomais ratais dar mažiau – vos 14,5 litrus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2023 metais Hyundai Ioniq 6 automobilis buvo išrinktas „Pasaulio metų automobiliu“, „Geriausią metų dizainą turinčiu automobiliu“ ir „Pasaulio metų elektromobiliu“, o „Hyundai“ dizaino vadovas Sangyupas Lee buvo paskelbtas automobilių pasaulio metų asmenybe.

Konkurentų: 5
BMW i4 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Kia EV6 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Tesla Model S 2012 - dabar
Elektra: n/d litro
Volkswagen ID.5 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Volkswagen ID.7 2023 - dabar
Įvertink automobilį pirmas!
Hečbekas, Universalas
Elektra: n/d litro

Hyundai modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   i10i10i10
  Maži  AccentAccentAccent  
  Getzi20i20i20
  Kompaktiniai   ElantraElantraElantraElantraElantra
  i30i30i30
   Ioniq 
  Vidutiniai  SonataSonatai40  
    Ioniq 6
  Dideli   GrandeurGrandeurGrandeur 
  Reprezentaciniai   GenesisGenesis 
  Equus  
  Kupė  CoupeCoupeCoupe  Veloster  
  Genesis Coupe  
   Veloster 
  Mini krosoveriai    KonaKona
    Bayon
    Inster
  Krosoveriai   Tucsonix35TucsonTucson
    Ioniq 5
  Dideli krosoveriai   Santa FeSanta FeSanta FeSanta FeSanta Fe
  Visureigiai   Terracan   
  ix55  
  Mini vienatūriai   Matrixix20  
  Vienatūriai  Trajet   
  Dideli vienatūriai  H-1H-1 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt