Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
šeštosios kartos modelio patobulinimas – toks pat siluetas, tokia pati šoninių langų linija, priekinės dalies dizainas ir tokie patys iš trijų vertikalių dalių sudaryti galiniai žibintai. Nedideli pasikeitimai išorės dizaine skirti tam, kad sukurti dinamiškesnį įspūdį – tai siauresni LED priekiniai žibintai su integruotais posūkio žibintais, kurie vizualiai “prispausti” agresyviu variklio dangčiu, dvi vertikalios oro įleidimo angos priekinėse grotelėse GT versijoje, agresyvesnio dizaino 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai slepiantys Brembo stabdžius. Galinėje dalyje labiausiai pastebimi klasikinio stiliaus žibintai, kurie įgavo trikampę formą. Ir nors automobilis savo dizainu nenustebins, tačiau jis atrodo teisingai – taip kaip ir turėtų atrodyti “musclecar” tradicijas tęsiantis ir puikiai parduodamas sportiškas automobilis. Mustang salone pasikeitimų kiek daugiau – čia buvo atsisakyta simetriškos formos prietaisų skydelio dizaino su dviem iškilimais, kurie buvo būdingi visoms ankstesnėms Mustang kartoms. Logiška, kad dabar prietaisų skydelis bus sudarytas iš ekranų, kurie žinoma atima individualumą, tačiau prideda modernumo. Mustang prietaisų skydelis sudarytas iš 12,4 colio plataus ekrano priešais vairuotoją ir dar didesnio 13,2 colio jutikliniu ekranu centrinėje dalyje per kurį valdoma Ford SYNC4 infosistema. Pašalinus fizinius audio sistemos ir klimato valdymo mygtukus prietaisų skydelis tapo švaresnis ir labiau skaitmenizuotas. Ford teigia, kad naujo automobilio kabina yra labiausiai orientuota į vairuotoją kokia tik buvo iki šiol, su nauju storesniu apačioje šiek tiek plokščios formos vairu ir sportiškomis odinėmis sėdynėmis. Tačiau įdomiausia yra tai, kad Ford Mustang išliko tradiciškas po variklio kapotu. Čia slepiasi kelios jėgainės – viena yra 2.3 litro EcoBoost jėgainė, kuri mums nelabai įdomi, o kita - senas geras 5 litrų V8 „Coyote“ variklis be jokių nereikalingų priedų – be papildomos elektrinės galios, be turbokompresoriaus, tiesiog kogero puikiausiai skambantis amerikietiškas V8 variklis. Naujas variklis turi padorią galią bei sukimo momentą - 480 AG ir 500 Nm. Be naujo dizaino dvigubų radiatoriaus grotelių automobilio priekyje, Mustang V8 variklis turi ir dvigubą oro padavimą kiekvienam cilindrų blokui atskirai. Naujasis Mustang taip pat siūlomas ir su šešių greičių “Getrag” mechanine pavarų dėže arba 10 greičių automatine. Abi pavarų dėžės galią žinoma siunčia į galinius ratus. Kelyje automobilis elgiasi panašiai kaip jo pirmtakas – tai labai stabilus automobilis nepaisant savo dydžio ir masės. Tačiau naujasis Mustang nėra kažkas iš esmės naujo, todėl patobulinimai nėra dramatiški, o vairo mechanizmas deja liko toks pats lengvas ir neinformatyvus kaip ir anskčiau - gerokai per lengvas kaip automobiliui, kuriam nelikus Chevrolet Camaro ir Dodge Challenger dabar teks konkuruoti su Toyota Supra ar Nissan Z automobiliais. Kita vertus gal ir gerai, kad Mustang išlaikė savo unikalų charakterį – nors ir ne pats sportiškiausias ar greičiausias, tačiau puikią dinamiką turintis galines padangas deginantis “musclecar” automobilis su fantastišku variklio garsu. Šiais laikais kai visi automobiliai sparčiai vienodėja ir tampa vieni į kitus panašūs kaip išmanieji telefonai, tai bus Mustang privalumas – kogero tokia ir yra Ford kompanijos pardavimų strategija.
Ford pristato populiariausią pasaulyje sportišką kupė automobilį - septintos kartos Ford Mustang. Iš pirmo žvilgsnio šis Mustang atrodo kaip SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Ford Mustang išliko tradiciškas po variklio kapotu. Čia slepiasi kelios jėgainės – viena yra 2.3 litro EcoBoost jėgainė, kuri mums nelabai įdomi, o kita - senas geras 5 litrų V8 „Coyote“ variklis be jokių nereikalingų priedų – be papildomos elektrinės galios, be turbokompresoriaus, tiesiog kogero puikiausiai skambantis amerikietiškas V8 variklis
|
Ford Mustang TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis