Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus salonas
- Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
- Nuobodus interjeras
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Ne taip išsiskiria kaip konkurentai
"Automobilis gaminamas tiek su dviejų, tiek su visų varomųjų ratų sistemomis, su aukšta 190 mm prošvaisa ir plastiku apsaugota kėbulo apačia"
Renault toliau kepa simpatiškus krosoverius – neseniai pasirodė mini krosoveris Captur, o dabar ir didesnis pirmasis C segmento Renault krosoveris Kadjar. Renault kompanijos receptas šioje perpildytoje rinkoje yra paprastas – gaminkime kaip galima patrauklesnius automobilius. Kadjar išsiskiria banguotu gražiai suderintu išorės dizainu. Priekyje puikuojasi naujasis ir reikia pripažinti pagaliau sėkmingas Renault kompanijos stilius, kur visas dėmesys skirtas dideliam logotipui. Šonuose itin ekspresyviai išreikštos atletiškos ratų arkos bei chrominiai langų linijos apvadai, o gale paprastas ir puikiai suderintas krosoveriams būdingas stilius. Viduje Kadjar nėra toks žaismingas kaip Captur, tačiau inžinieriai sukūrė paprastą ir patogų interjerą, o svarbiausia kad netaupė interjero medžiagoms. Automobilis gaminamas tiek su dviejų, tiek su visų varomųjų ratų sistemomis, su aukšta 190 mm prošvaisa ir plastiku apsaugota kėbulo apačia bus tinkamas išvažiuoti į bekelę, tačiau didžiausi jo privalumai yra mieste. Tai kompaktiškas, manevringas automobilis aprūpintas ekonomiškais varikliais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-04-04 |
Rekomenduoju |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Trauka, manevringumas, išvaizda
Garso izoliacija
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
1,2l benzininį Kadjar vairuoju jau netrumpai ir jis vis dar man patinka. Pas mane komplektacija ne pilniausia, tai nėra automatinio parkavimo, galinės kameros (vietoje to - parktronikai iš visų auto pusių), kelio ženklų atpažinimo, tačiau iš esmės aš to nepasigedau. Perkant buvo abejonių, ypač pasiskaičius apžvalgas, ar pakaks variklio galios. Visgi dabar galiu pasakyti, kad galios tikrai užtenka, nes 90% laiko važinėju mieste. Turbo variklis norint staigiau iššokti iš kokio šalutinio kelio netgi lengvai prasuka ratus. Tai gana netikėta. Tiesa užmiestyje norint padaryti greitesnį ar ilgesnį lenkimą ir važiuojant su trimis keleiviais jau būtina teisingai įvertinti galimybes - galios staigiam manevrui gali ir pritrūkti. Tiesa, tiek mieste, tiek užmiestyje galima išsijungti "Eco" funkciją, kas tikrai juntamai prideda staigumo. Iš minusų galima paminėti garso izoliaciją - na girdimi tie garsai iš išorės kartais, tačiau ir nesitikiu limuzinui prilygstančios miegamojo tylos iš automobilio kainuojančio keliolika tūkstančių, tai man čia toks nedidelis minusas. Dar galbūt kas nors paminėtų kuro sąnaudų minusą, bet čia vėlgi aš kažkaip iš esmės to nepajutau (tipo suskaičiuoti galima, bet ar tikrai tas stipriai per piniginė pasijunta, tai dar klausimas), nors į Kadjar persėdau iš dyzelio su 6l mišriom sąnaudom. Iš kitos pusės, ką jau minėjau, išvaizda ir bendras jausmas vairuojant man vis dar patinka. Pravažumas taip pat neblogas - teko ir po pievas ieškant patogios vietos ralio stebėjimui pasivažinėti, ir ant bordiurų mieste užlipti. Salonas gana kokybiškas, netraška, nebarška net važiuojant per akmeninį grindinį pro Katedrą. Žodžiu automobilis tiems, kurie neturi poreikio budulinti gatvėse, bet mėgsta gražius ir patogius daiktus. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontų kol kas neprireikė, benzino gal kaip kam atrodys, kad ir daugokai degina, bet manęs visai tas nesmaugia, nes labiau džiugina tylus gražus variklio darbas (tą tylą įvertinau tik persėdęs po dviejų dyzelių turėtų prieš tai). |
Patarimai perkančiajam |
Sunku pasakyti, kaip antrinėje rinkoje atrodys Kadjar, bet mano Kadjar'ui per 2 su trupučiu metų kol kas nei vienos problemos neišlindo. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Kadjar TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis