Markės
1499 iš 1918
Renault Kadjar, 2015 - 2022
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.814% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 5
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
  • Nuobodus interjeras
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Ne taip išsiskiria kaip konkurentai
"Automobilis gaminamas tiek su dviejų, tiek su visų varomųjų ratų sistemomis, su aukšta 190 mm prošvaisa ir plastiku apsaugota kėbulo apačia"
Renault toliau kepa simpatiškus krosoverius – neseniai pasirodė mini krosoveris Captur, o dabar ir didesnis pirmasis C segmento Renault krosoveris Kadjar. Renault kompanijos receptas šioje perpildytoje rinkoje yra paprastas – gaminkime kaip galima patrauklesnius automobilius. Kadjar išsiskiria banguotu gražiai suderintu išorės dizainu. Priekyje puikuojasi naujasis ir reikia pripažinti pagaliau sėkmingas Renault kompanijos stilius, kur visas dėmesys skirtas dideliam logotipui. Šonuose itin ekspresyviai išreikštos atletiškos ratų arkos bei chrominiai langų linijos apvadai, o gale paprastas ir puikiai suderintas krosoveriams būdingas stilius. Viduje Kadjar nėra toks žaismingas kaip Captur, tačiau inžinieriai sukūrė paprastą ir patogų interjerą, o svarbiausia kad netaupė interjero medžiagoms. Automobilis gaminamas tiek su dviejų, tiek su visų varomųjų ratų sistemomis, su aukšta 190 mm prošvaisa ir plastiku apsaugota kėbulo apačia bus tinkamas išvažiuoti į bekelę, tačiau didžiausi jo privalumai yra mieste. Tai kompaktiškas, manevringas automobilis aprūpintas ekonomiškais varikliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-04-04
Rekomenduoju
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Trauka, manevringumas, išvaizda
Garso izoliacija
Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
1,2l benzininį Kadjar vairuoju jau netrumpai ir jis vis dar man patinka. Pas mane komplektacija ne pilniausia, tai nėra automatinio parkavimo, galinės kameros (vietoje to - parktronikai iš visų auto pusių), kelio ženklų atpažinimo, tačiau iš esmės aš to nepasigedau. Perkant buvo abejonių, ypač pasiskaičius apžvalgas, ar pakaks variklio galios. Visgi dabar galiu pasakyti, kad galios tikrai užtenka, nes 90% laiko važinėju mieste. Turbo variklis norint staigiau iššokti iš kokio šalutinio kelio netgi lengvai prasuka ratus. Tai gana netikėta. Tiesa užmiestyje norint padaryti greitesnį ar ilgesnį lenkimą ir važiuojant su trimis keleiviais jau būtina teisingai įvertinti galimybes - galios staigiam manevrui gali ir pritrūkti. Tiesa, tiek mieste, tiek užmiestyje galima išsijungti "Eco" funkciją, kas tikrai juntamai prideda staigumo. Iš minusų galima paminėti garso izoliaciją - na girdimi tie garsai iš išorės kartais, tačiau ir nesitikiu limuzinui prilygstančios miegamojo tylos iš automobilio kainuojančio keliolika tūkstančių, tai man čia toks nedidelis minusas. Dar galbūt kas nors paminėtų kuro sąnaudų minusą, bet čia vėlgi aš kažkaip iš esmės to nepajutau (tipo suskaičiuoti galima, bet ar tikrai tas stipriai per piniginė pasijunta, tai dar klausimas), nors į Kadjar persėdau iš dyzelio su 6l mišriom sąnaudom. Iš kitos pusės, ką jau minėjau, išvaizda ir bendras jausmas vairuojant man vis dar patinka. Pravažumas taip pat neblogas - teko ir po pievas ieškant patogios vietos ralio stebėjimui pasivažinėti, ir ant bordiurų mieste užlipti. Salonas gana kokybiškas, netraška, nebarška net važiuojant per akmeninį grindinį pro Katedrą. Žodžiu automobilis tiems, kurie neturi poreikio budulinti gatvėse, bet mėgsta gražius ir patogius daiktus.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontų kol kas neprireikė, benzino gal kaip kam atrodys, kad ir daugokai degina, bet manęs visai tas nesmaugia, nes labiau džiugina tylus gražus variklio darbas (tą tylą įvertinau tik persėdęs po dviejų dyzelių turėtų prieš tai).
Patarimai perkančiajam
Sunku pasakyti, kaip antrinėje rinkoje atrodys Kadjar, bet mano Kadjar'ui per 2 su trupučiu metų kol kas nei vienos problemos neišlindo.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt