Markės
1519 iš 1918
Renault Safrane, 1992 - 2000
540Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 40
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Safrane buvo prabangiausias Renault automobilis, vėliau pekeistas Vel Satis modeliu ir kitu trumpą laiką gamintu dviejų durų Avantime. Safrane buvo pristatytas 1992 metų pabaigoje ir pakeitė senstantį Renault 25 modelį. Jo švarus aerodinamiškas dizainas buvo ganėtinai konservatyvus, tačiau labai tipiškas to meto automobiliams. Visi Safrane buvo penkerių durų hečbekai su skersai montuojamais varikliais. Automobilis nuo pagrindinių savo konkurentų – vokiškų Mercedes-Benz, BMW ir Audi iš esmės skyrėsi tuo, kad nebuvo gaminamas sedano kėbulu. Taip buvo ketinama privilioti klientus hečbeko praktiškumu. Safrane buvo priekiniais arba visais ratais varomas automobilis su benzininais ar dyzeliniais varikliais, taip pat buvo pirmas Renault su oro pagalvėmis. Kritikai gyrė automobilio patogų ir erdvų interjerą, puikią triukšmo izoliaciją ir aštrų valdymą. Tačiau buvo kritikuojamas dėl prastos mechaninės pavarų dėžės, ekonomiškumo ir galios trūkumo. To pasekoje Safrane pardavimai už Prancūzijos ribų buvo vangūs ir nepralaužė vokiečių prestižinių automobilių barjero. 1994 buvo gaminama itin reta sportinė visais ratais varoma Biturbo versija turinti 3.0 L V6 (Alpine A610) variklį su dviem turbinomis ir išvystanti 262 AG (193 kW) galią. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su vokiečių komapnijomis Hartge ir Irmscher. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 806 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Safrane buvo brangiausias ir prabangiausias Renault automobilis per savo gamybos metus.

1994 buvo gaminama itin reta sportinė visais ratais varoma Biturbo versija turinti 3.0 L V6 (Alpine A610) variklį su dviem turbinomis ir išvystanti 262 AG (193 kW) galią. Variklis buvo sukurtas bendradarbiaujant su vokiečių komapnijomis Hartge ir Irmscher. Tokių automobilių buvo pagaminta tik 806 vienetai:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 40
dovis | 2008-07-07
renault safrane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
su siuo limuzino klases automobiliu vaziuoti tikrai labai smagu ypac mieste :) bet remontuoti tikrai kainuoja ne mazus pinigus nepatarciau pirkti sio automobilio su automatine pavaru deze 2,2tsi per 6 metus keiciau stabdziu diskus, kaladeles, ventiliatoriu, radiatoriu 2kartus, varikli, vairo kolona, galini guoli, posukiu mechanizma, pavaru deze tvarkiau 4 kartus o paskutini karta isvis pakeiciau nes remontas labai brangus
Pilnas atsiliepimas...
... | 2008-06-14
Renault Safrane 2.2 12v Baccara
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaziuokle gan nebloga: 1. del komforto, 2. neteko kisti nagu, nors tikrai nevengiu duobiu. Palyginus BMW 525 e34 vaziuokle opesne. Elektronika - nu ir n... - salono ventiliatorius ir siaip visi kontaktai reikalauja pastovios prieziuros. Persasi nuomone, kad Renault skirta elektriko spec. turintiems :) Sumoje: labai patogus auto, ypac tolimose kelionese, mieste letokas, nemazai paprasantis degalu (jei tik spusteli). Varikliai opus, taciau tai niekis palyginus su elektronika. Vaziuokle - norm, antikorozija - super. Galite ramiai miegoti del vagysciu - niekas jos neims. 2.2 12v Generatoriaus tiltelis (~90Lt), starterio sepeteliai (~45 Lt), nuluzo ant max padeties valytuvas (devetas 50 Lt), pradege voztuvas (galvos remontas, slifavimas ir tt 1000Lt), kaladeles galines (35 Lt), pagrindinis dirzas + like dirzai + guolis + darbas (450 Lt) - daliu kainos gan pakenciamos.
Pilnas atsiliepimas...
Aivaras | 2008-06-12
Renault Safrane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tai 2 mano Sarafans, turejau 92m; 2,1 dyzeli ju liga perdega sviesu perjungimo svirtele. Dabar turiu 99m dyzeli 2,2 ka galiu pasakyti apie abu modelius tai kad super varikliai ir degalu sanaudo fantastiskos su 80l baku 1200km atsiputes. 2,2TD Galines atramines gumas 140lt 2vnt, stabdziu kaladeles ir prieki ir gale po 75lt 4vnt termostata 45lt 1vnt pakaitinimo zvakes sudejau BOSCH firmos po 40lt 4vnt.
Pilnas atsiliepimas...
Augis | 2008-05-23
renault safrane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pirkdamas nesitikejau kad renuske taip gerai tarnaus, kai kas sako kad elektronika prasta - nu nezinau, vazineju jau pus antru metu ir nieko. Bet kada nutruko akseleratoriaus trosas - vat tada paprakaitavau kol radau servisa kur ji pakeis. Is penkiu tik vienas sutvarke. detales nebrangios bet remontas vos ne trigubai brangesnis uz koki audi, o seip komfortas super, didelis erdvus auto, tik 2.2 variklis per silpnas ir benzo rija 12-13 litru 2.2 Seip beviaik nieko, viena salinbloka, puse duslintuvo ir ausinimo skiscio siurbli kai tik nusipirkau, akseleratorio trosa
Pilnas atsiliepimas...
asrc | 2008-04-26
Renault safrane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nupirkau jau nemazai kelio maciusi auto,istikro labai komfortiskas auto, kelyje nesijaucia greico, nors jis ir didelis butu. Bet labai nestabili posukiuose, vos tik isvaziavus i zvyrkelius, auto tampa gana sunkiai valdomas, nemalonus pakabos darbas (bildesys), labai greit nusibaigia stabilizatoriai, pastovus girgzdesys priekineje pakaboje,ju didele beda esantis salone ventiliatorius,labai greit nusibaigia. Gana daug suvalgo degalu, gal net per daug, duju su mano vaziavimu net ir 15-16l simtui reikia, benzino iki 12-13l uztenka. Mazokai galios, ypac mieste, uzmiestyje galima kenteti, tik erzina gana dideles apsukos variklio, vaziuojant jau 120km/h, trupas 5-as begis, atrodo net 6-as galetu buti. Reikalauja gana daug prieziuros ir labai kruopscios, brangokas remontas, man asmeniskaj taj pigi masina, kas megsta komforta, bet nuvilia ypac dazni elektros ir pakabos gedimai. Reikia su ja buti pedantu,pavyzdingu vairuotoju, kitajp ji rodo kaprizus. 2,2i 8v sarnyrus, sailentblokus,vairuotojo puses priekini guoli, granatu gumas, atramines gumas, stabilizatorius, priekiniu sakiu gumas, sankaba, isminamaji guoli, paskirstymo dirza su itempejais, vairo stiprintuva remontavau, salono apsildymo ventiliatoriu, karterio tarpine.
Pilnas atsiliepimas...
xxxxxx | 2008-02-22
renault safrane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
labai geras automobilis: erdvus komfortabilus traukos uztenka detaliu aguti lengva vazineju jau metai 2.0i viena davikli varyktije (25lt) temostata (27lt)
Pilnas atsiliepimas...
Arrunass | 2008-01-15
Renault Safrane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Masina - fantastiska. Vaziuot vienas malonumas. Vienintele problema, kuri mane nervina nerealiai tai peciukas ir jo padeties reguliavimo mechanizmas. Audio sistena puiki - lyg sedetum koncertu salej. Jeigu neskaitant kai kuriu smulkmenu - ji nepakartojama. 2.1 TD Galinio amortizatoriaus guma, priekinese spyruoklese abu guoliai, keleta traukiu, centrinio uzrakto mechanizma, 2 uzraktu varikliukus ir dar visokiu menknkiekiu???. O ka noret, taigi sena tarka, 93-iu ...:)) Tiesa, pilna sankabos komplekta (Valeo firmos).
Pilnas atsiliepimas...
gromas | 2007-12-29
Renailt Safrane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Problema su ventiliatorium 2,2i Ventiliatoriaus mikroschemas keletą kartų,važiuokles traukes ir šarnyrus,stiklo pakelimo mechanizmą,vandens pompą
Pilnas atsiliepimas...
Gusia | 2007-11-07
Reanault Safrane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tik nupirkes pakeiciau sarnyra ir tiesiai technikini praejau be jokiu problemu. Eksplotuojama tik vakaru Europoje. Po metu vazinejimu pakeiciau tik vandens pompa. Po dvieju metu pradeda listi gedimai, bet tai naturalu sena masina. Pagal kaina Renault gera masina. 2.2si 12v Sarnyra, vandens pompa, stiprintuvo dirzeli.
Pilnas atsiliepimas...
Aurius | 2007-11-02
Renault Safrane
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
keiciau labai gumas ir pompa,na zvakes, o siaip tai automobiliukas labai liuks,del daliu tai kainos normalios man atrodo 2.2 12V vandens pompa, ir stabilizatoriaus gumas
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt