Markės
1533 iš 1920
Renault Zoe, 2012 - 2019
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės ir vidaus dizainas
  • Komfortiškas
  • Geras nuvažiuojamas atstumas
  • Itin aukšta sėdėjimo padėtis
TRŪKUMAI
  • Euro NCAP saugos įvertinimas lygus nuliui
  • Standi pakaba
  • Itin aukšta sėdėjimo padėtis
Puikus, mažas ir itin simpatiškas elektromobilis Renault ZOE buvo gaminamas ant Renault Clio platformos ir yra kiek didesnis – 22 mm ilgesnis, bei 114 mm platesnis už pastarajį. Negalima nepastebėti gražaus dizaino, turinčio keletą įdomių ir malonių akiai sprendimų. Automobilis atrodo lyg būtų nužengęs tiesiai nuo koncepcinių automobilių stendo. Interjere sutinkame išraiškingą, tačiau jau matytą prietaisų skydelį. Tokį jau naudoja minėtas artimas giminaitis Clio. Pagrindinis skirtumas yra elektroninis mėlynos spalvos displėjus. Įdomi naujovė - ZOE klimato kontrolė reguliuoja ne tik oro temperatūrą, bet ir drėgmę. 290 kg sveriančios baterijos yra patalpintos po priekinėmis ir galinėmis sėdynėmis. Dėka to nenukenčia bagažo skyrius, kuris siekia 338 litrus ir yra 38 litrais didesnis nei Clio. Nors visiems keleiviams tenka sėdėti gana aukštai, tačiau vietos užtenka ir aukštiems asmenims. Tuo pačiu galima pagirti gerą apžvalgą, kurią įvertinsite miesto gatvėse. Kita savybė, kuria gali pasigirti ZOE – tai puikiai suderinta, komfortiška ir tyliai dirbanti pakaba. Nors didesnį automobilio svorį galima pajusti staigiuose posūkiuose, tačiau dėka to, kad svoris sukoncentruotas labai žemai didelio kėbulo posvyrio nepajusite. Renault kompanija teigia, kad Renault ZOE su vienu pakrovimu gali nuvažiuoti 210 km. Automobilis gali būti įkrautas ir dalinai užtrunkant nuo 30 minučių iki 9 valandų. Elektros motorui energiją taip pat tiekia 87 AG galios vidaus degimo variklis. Didele galia Renault ZOE nepasižymi, tačiau elektromobiliams būdingas didelis sukimo momentas leižia 100 km/val. greitį pasiekti per 8 sekundes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Renault ZOE tapo ilgiausią atstumą per 24 valandas nuvažiavusiu masiškai gaminamu elektromobiliu. Prancūzijoje esančiame Aubevoye žiede įveikęs 363 ratus ZOE iš viso nuvažiavo 1618 km distanciją. Taip buvo pagerintas 1280 km siekęs ankstesnis rekordas.

2010-10-26

„Renault Zoe“ elektromobilis turi kainą

„Renault Zoe“ elektromobilis turi kainą
Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas ir 2012 metais mūsų gatves pasieksiantis elektromobilis „Renault Zoe“ jau turi kainą. „Renault“ prieš kelis mėnesius užsiminė, kad jų elektromobilis kainuos panašiai kaip šiuo metu parduodami panašaus dydžio hečbekai su benzininiais ar dyzeliniais varikliais. Šiandien išaiškėjo, kad prancūzai savo tikslą įgyvendino.

Įvairūs šaltiniai internete skelbia, kad šio elektromobilio kaina Europoje bus apie 50 tūkst. lt. Be abejo, „Renault“ nei patvirtino, nei paneigė tokią kainą – juk iki gamybos pradžios dar liko visi metai.

Jei šių šaltinių informacija pasitvirtins, „Zoe“ kainuos labai panašiai kaip „Clio“. Ir šių modelių ne tik kainos bus panašios – jų dydis yra beveik vienodas, taip pat jie dalinsis nemažai vienodų komponentų.

Šio elektromobilio priekinius ratus suks 80 AG elektrinis motoras. Nors ne ypač galingas, dėl gero sukimo momento jis automobiliui suteiks neblogos dinamikos. Iki 100 km/h per 8 sek ir 135 km/h maksimalų greitį.

Pilnai pakrautais ličio jonų akumuliatoriais „Zoe“ nuvažiuos  iki 160 km. Bet čia „Renault“ turi kuom pasigirti – dėl naudojamos greito pakrovimo technologijos vos per 10 minučių elektromobilis pasikraus dar 60 km distancijai.

„Zoe“ nenorintiems krauti akumuliatorių prijungus automobilį prie elektros tinklo, siūlo baterijas tiesiog pakeisti. Atvykus į degalinę primenantį centrą jo akumuliatorius bus išimtas, o vietoje tuščio įstatytas pilnai pakrautas. Tai užtruks tris minutes.


Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt