Markės
1533 iš 1918
Renault Zoe, 2012 - 2019
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės ir vidaus dizainas
  • Komfortiškas
  • Geras nuvažiuojamas atstumas
  • Itin aukšta sėdėjimo padėtis
TRŪKUMAI
  • Euro NCAP saugos įvertinimas lygus nuliui
  • Standi pakaba
  • Itin aukšta sėdėjimo padėtis
Puikus, mažas ir itin simpatiškas elektromobilis Renault ZOE buvo gaminamas ant Renault Clio platformos ir yra kiek didesnis – 22 mm ilgesnis, bei 114 mm platesnis už pastarajį. Negalima nepastebėti gražaus dizaino, turinčio keletą įdomių ir malonių akiai sprendimų. Automobilis atrodo lyg būtų nužengęs tiesiai nuo koncepcinių automobilių stendo. Interjere sutinkame išraiškingą, tačiau jau matytą prietaisų skydelį. Tokį jau naudoja minėtas artimas giminaitis Clio. Pagrindinis skirtumas yra elektroninis mėlynos spalvos displėjus. Įdomi naujovė - ZOE klimato kontrolė reguliuoja ne tik oro temperatūrą, bet ir drėgmę. 290 kg sveriančios baterijos yra patalpintos po priekinėmis ir galinėmis sėdynėmis. Dėka to nenukenčia bagažo skyrius, kuris siekia 338 litrus ir yra 38 litrais didesnis nei Clio. Nors visiems keleiviams tenka sėdėti gana aukštai, tačiau vietos užtenka ir aukštiems asmenims. Tuo pačiu galima pagirti gerą apžvalgą, kurią įvertinsite miesto gatvėse. Kita savybė, kuria gali pasigirti ZOE – tai puikiai suderinta, komfortiška ir tyliai dirbanti pakaba. Nors didesnį automobilio svorį galima pajusti staigiuose posūkiuose, tačiau dėka to, kad svoris sukoncentruotas labai žemai didelio kėbulo posvyrio nepajusite. Renault kompanija teigia, kad Renault ZOE su vienu pakrovimu gali nuvažiuoti 210 km. Automobilis gali būti įkrautas ir dalinai užtrunkant nuo 30 minučių iki 9 valandų. Elektros motorui energiją taip pat tiekia 87 AG galios vidaus degimo variklis. Didele galia Renault ZOE nepasižymi, tačiau elektromobiliams būdingas didelis sukimo momentas leižia 100 km/val. greitį pasiekti per 8 sekundes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Renault ZOE tapo ilgiausią atstumą per 24 valandas nuvažiavusiu masiškai gaminamu elektromobiliu. Prancūzijoje esančiame Aubevoye žiede įveikęs 363 ratus ZOE iš viso nuvažiavo 1618 km distanciją. Taip buvo pagerintas 1280 km siekęs ankstesnis rekordas.

2017-10-19

Elektrinis „Renault ZOE“ automobilis jau Lietuvoje

Elektrinis „Renault ZOE“ automobilis jau Lietuvoje
„Renault“ atstovai Lietuvoje „Sostena“ savo salonuose siūlo išbandyti naująjį elektromobilį „ZOE“, kuris vienu įkrovimu gali nuvažiuoti net iki 400 kilometrų. Tai yra vienas geriausių rodiklių elektromobilių segmente, kuriame „ZOE“ išsiskiria ir ypač konkurencinga kaina.

Pasauliui sparčiai keičiantis ir tobulėjant, o technologijoms į priekį lekiant nebe septynmyliais, o visais tūkstantmyliais žingsniais ekologiškieji elektromobiliai mūsų keliuose jokia naujiena. Vis dėlto vidaus degimo variklis dar smarkiai karaliauja, nes elektrinis konkurentas daugeliui atrodo labiau ateitis nei dabartis. Pagrindiniai skeptikų argumentai – didelė kaina ir pernelyg trumpas vienu įkrovimu įveikiamas atstumas.
 
Važiuoja ilgiau

Europoje elektromobilių pionieriumi vadinamas prancūzų gamintojas „Renault“ neseniai pateikė smarkiausią argumentą visiems skeptikams – antrosios kartos „ZOE“. Pasak atstovų, dėl naujos elektromobilio baterijos „Z.E 40“ vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas pailgėjo kone dvigubai. Dabar kartą įkrovus „ZOE“ galima nuvažiuoti net iki 400 kilometrų (remiantis NEDC metodika), o tai puiki žinia tiems, kurie vis dar abejojo, ar elektromobiliu įmanoma keliauti didesnius atstumus, bei tiems, kurie apskritai negalėjo peržengti psichologinio barjero ir patikėti, kad elektromobilis gali būti tinkamas ilgesnėms savaitgalio kelionėms. Be to, baterijos talpa padvigubinta išvengus didelio svorio ir gabaritų didinimo. Kitaip sakant, naujosios baterijos dydžio ir talpos santykis šiuo metu geriausias rinkoje.

 
Išmėginus „ZOE“ realiomis vairavimo sąlygomis galima tvirtinti, kad kartą įkrovus automobilį šiltuoju metų laiku tikrai galėsite nuvažiuoti daugiau nei 300 kilometrų, o šaltuoju – per 200 kilometrų. Tiesą pasakius, 80 procentų europiečių kasdienių kelionių atstumas tarp namų ir darbo nesiekia 60 kilometrų, tad kartą įkrovus, be vargo galite riedėti visą standartinę penkių dienų darbo savaitę.
 
Greitasis įkrovimas

Elektroninė akumuliatoriaus valdymo sistema optimizuoja važiuojančio „ZOE“ energijos naudojimą, o nauja oro cirkuliacijos sistema palaiko nuolatinę akumuliatorių temperatūrą – taip užtikrinamas ekonomiškumas, kai elektromobiliu naudojamasi labai karštu arba labai šaltu oru.
 
„ZOE“ automobiliuose įdiegta „Renault“ patentuota „CaméléonTM“ įkrovimo sistema leidžia prisitaikyti prie įvairių Europoje egzistuojančių įkrovimo stotelių. Vos per 30 minučių akumuliatorių galima įkrauti tiek, kad būtų galima nuvažiuoti papildomus 80 kilometrų. O naudojant greitojo įkrovimo funkciją, per tą patį laiką automobilis paruošiamas 120 kilometrų kelionei. Kraunant greituoju režimu visiškai baterija įkraunama per 65 minutes.
 
Tylus ir greitas

Pasak gamintojų, prie vidaus degimo variklių pripratusius vairuotojus be abejonės nustebins tylus „ZOE“ variklio darbas. Vairuojant jo visiškai nesigirdi, taip pat nejuntamos vibracijos, tad, rodos, variklis visai neegzistuoja. Be to, kartą pajautus, ką reiškia elektrinio variklio dinamika, kai automobilis iš vietos iki 50 km/val. šauna vos per 4 sekundes, iš jo išlipti tikrai nesinorės. Pasiekus 40–75 km/val. greitį salone girdimas vos 60–65 decibelų garsas. Tai 2–3 kartus tyliau nei standartiniame vidaus degimo variklio automobilyje.

 
Dar viena naujovė – pastovią temperatūrą palaikanti kondicionavimo sistema. Įsivaizduokite, kad žvarbią žiemą vos įsėdus į automobilį jame jau nustatyta 21 °C temperatūra – kas gali būti geriau? Nebent tai, kad automobilyje įdiegtas dar ir toksinių medžiagų sensorius bei oro jonizatorius – juk gera sveikata visada svarbiausia.
 
Skatinamosios lengvatos

Prie elektromobilių populiarinimo smarkiai prisideda ir įvairių Lietuvos miestų savivaldybės, ypač sostinės. Štai Vilniuje įrengtos išskirtinai elektromobiliams ir greitiesiems autobusams skirtos eismo juostos – puiki galimybė išvengti transporto spūsčių piko metu. Ne ką mažiau naudinga ir tai, kad didžiųjų Lietuvos miestų ir Trakų savivaldybių administruojamose stovėjimo aikštelėse elektromobilius galima laikyti nemokamai. Be to, šiandien tiek greitojo, tiek įprasto įkrovimo stotelėse už įkrovimą mokėti nereikia nė cento. Tiesa, reikėtų pasidomėti kiekviename mieste galiojančiomis taisyklėmis.
 
Ko gero, apie elektromobilių, ypač „ZOE“, privalumus būtų galima kalbėti valandų valandas, tačiau geriau kartą patirti ir pamatyti nei 100 kartų išgirsti. „ZOE“ išbandyti galima „Sostena“ salonuose, kur jo kaina nuo 28 000 € su PVM, o tai, ko gero, geriausias kokybės ir kainos santykis rinkoje.
 


Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt