Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Saugus
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė ir salonas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Mažas variklių pasirinkimas
"Svarbiausia naujiena yra ta, kad naujasis Volvo V60 dabar yra nutaikytas į kiek mažesnės klasės prestižinių automobilių sektorių, kuriame karaliauja C klasės Mercedes-Benz, Audi A4 ir 3 serijos BMW"
Pažvelgite į šį Volvo V60, dar kartą... Ar gi ne puikus šio universalo dizainas? Jau spėjome pamiršti tuos laikus kai Volvo automobilių dizainas buvo laikomas kampuotų ir griežtų formų sinonimu. Dabar Volvo kompanija siūlo stilingus, patrauklius automobilius, tačiau su puikiai išlaikytu savitu Volvo stiliumi. Nors V60 turi tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip S60, tačiau dėka kėbulo tipo ir žemėjančio stogo vizualiai atrodo ilgesnis ir žemesnis. Akivaizdu, kad naujasis sportiškai atrodantis V60 kėsinasi atimti 3 serijos BMW universalo pirkėjus. Tiesa, patrauklus stilius turi ir kitą medalio pusę – priėjimas prie bagažinės yra pakankamai aukštas, o bagažinės tūris yra tik 430 litrų (net 60 litrų mažiau nei Audi A4). Sulankstome galines sėdynes (sėdynės atlošas suskaidytas tokiomis dalimis: 40/20/40) ir gauname tik 1246 litro erdvę, kas yra visais 59 litrais mažiau nei paprasto VW Golf hečbeko kėbulu! Viduje karaliauja jau gerai pažįstami Volvo kompanijos stiliaus atributai - prabangiai atrodanti "kiaura" centrinė konsolė, originalūs prietaisų skydelio rodmenys, visur dominuoja labai švelnios linijos. Prietaisų valdymo mygtukai gausiai sugrupuoti centrinėje konsolėje, tuo tarpu kitose vietose jų yra nedaug ir jie neblaško vairuotojo dėmesio. Būtina pagirti itin komfortiškas ir puikiai kūną palaikančias priekines sėdynes, bei pakankamai erdvias galines. Automobilio priekinė MacPherson tipo ir galinė nepriklausoma pakaba suderinta komfortiškai, taigi kelionės neprailgs. Tačiau posūkiuose nereikia pamiršti, kad automobilis turi nemažą posvyrio kampą, o vairo mechanizme jaučiamas kiek per didelis „lengvumas“. Automobilis yra itin tylus ir yra vienas lyderių savo klasėje pagal šį parametrą. Volvo V60 buvo siūlomas su penkiais benzininiais varikliais – pradedant mažiausiu T3 1.6 litro su 150AG galia ir baigiant galingiausiu T6 3.0 litrų motoru su 304 AG galia. Dyzeliniai yra: maksimaliai ekonomiškas DRIVe, vidutiniškas D3 2.0 litro su 163 AG galia ir galingiausias 2.4 litro D5 su dviem turbinomis pasiekiantis 205 AG galią. Šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė pasižymi kiek per stipriai ištęstomis pavaromis, taigi mes rekomenduojame automatinę Geartronic pavarų dėžę. Pirkėjams galima užsisakyti „Pedestrian Detection“ sistemą automatiškai sustabdančia automobilį (jeigu greitis neviršija 35 km/h) nustačius grėsmę partrenkti į gatvę išėjusį žmogų arba siekiant išvengti susidūrimo su priešais važiuojančia transporto priemone. Būkite tikri - Volvo niekada nepamirš saugumo.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia Polestar versija turėjo net 367 AG ir 500 Nm variklį:
Šios kartos S60/V60 buvo itin populiarus įvairių šalių ralio žiedinėse varžybose, tame tarpe ir Australijos V8 Supercars čempionate:
Šios kartos S60/V60 buvo itin populiarus įvairių šalių ralio žiedinėse varžybose, tame tarpe ir Australijos V8 Supercars čempionate:
2020-11-07 |
Nesuprantu kodėl lietuviai perka šią auto, juk tai pusiau Fordas, kokybė suprastėjo, važiavimas vidutinis, o praktiškumo mažai |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Nematau logikos pirkti
Nematau logikos pirkti
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Visiškai nesuprantu kodėl lietuviai perka šią auto. Vilniuje jų nemažai. Visų pirma ji nepraktiška - maža bagažinė ir mažai vietos gale. Antra, Ford kokybė (EUCD / P3 platforma) su rimtais "kasiakais", kaip pvz., priekiniai atraminiai guoliai. Dar galima pridėti sailenblokus, Aisin flegmatišką neekonomišką dėžę atsiliekančią nuo konkurentų, vairo stiprintuvo siurblį, vairo kolonėlę, kuro siurblį bake, oro putiką į saloną, 5 cilindrų D5 generatoriaus škyvą ir variklio pagalves, T5 tepalų ryjimą, T6 alsuoklį, VEA 4 cilindrų D5 gedimų katastrofą, o apie Ford Ecoboost ir Powershift dėžių katastrofą iš vis tyliu... Salone ant centrinės panelės irgi yra neišbaigtų dalykų. Mašinos valdymas ne ką geresnis už Škoda Octavia. Dalių kainos brangokos. Važiavimo komfortas vidutinis. Kaina per didelė už tai ką gauni. Nematau logikos pirkti. Manau dauguma žmonių dar mini Volvo geru vardu iš seniau, nors po to kai Volvo perėme Ford - iš to gero vardo mažai kas beliko. Gal galite paaiškinti kodėl žmonės perka ši modelį? |
Patarimai perkančiajam |
Pasiklausti auto servise apie gedimus, pavažinėti bent savaitę, palyginti su Audi A4, Mercedes C, BMW 3, Lexus ir Škoda Octavia. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 39)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo V60 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis