| Justinas | 2025-06-18 |
2016 Q5, 2.0 Benz.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas, Gera garso izoliacija, Komfortiškas
Neekonomiškas, Maža bagažinė, Brangus išlaikymas
|
Automobilis gan minkštas, galima sėdėti šiek tiek plačiau nei hečbeke, tačiau mašinos ilgis mažas, todėl vietos nėra labai daug. Lubų aukštis neblogas, dar telpu. Palyginus maža bagažinė.
Kuro sąnaudos 11-14 ltr, priklauso ar mieste važiuosi per kamščius ar autostradoj.
Dinamika nebloga, bet variklio aptarnavimas labai nuvylė. Diržų keitimas servise apie 2000 Eur, Tepalo valgymo problemą sprendė 2 servisai, kol gale paaiškėjo, kad susėdo žiedai ant švaistiklio cilindre ir be kapitalinio nieko nebus, kaina kapitaliniam nuo 1000 Eur., remonto nedariau, pilu 1,5 litro tepalo, kas 1000 km ir važiuoja. sugedo turbūt visi įmanomi variklio davikliai ir kt.
Važiuoklės remonto kaina dar suprantama, detalės vidutine kaina. Granata apie 100 Eur, guoliai apie 60 Eur. ir t.t.
Ne visi servisai nori tvarkyti automobilius su šiuo varikliu.
Multimedija atrodo labai sena ir labai keistas, nepatogus valdymas.
Automobilis jau atrodo senstelėjęs.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
| Flintas | 2025-05-18 |
Audi q5 2010 m. 2.0TDI 125kw qauttro DSG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera garso izoliacija, patogus atsisėsti ir išlipti.
Per silpnas variklis, prastos DSG pavarų dėžės, labai brangus išlaikymas, kėbulas linkęs rūdyti, elektronikos gedimai, sudėtinga važiuoklė ir t.t.
|
Didelis nusivylimas šiuo automobiliu. Ieškant šio automobilio, teko apžiūrėti ne viena, dauguma buvo surūdiję, kiti su keistomis pavarų dėžėmis, treti labai nuvažinėti. Ilgai ieškojus radome ganėtinai tvarkingai atrodantį, nesurūdijusį Audi Q5 parvarytą iš Prancūzijos. Salonas buvo tvarkingas (kiek nuo saulės odinės sėdynės buvo kietos, keleivio sėdynė net įtrūkusi), gera komplektacija, visa automobilio istorija, tikra rida 270000. Tik nusipirkus buvo atliktas pilnas aptarnavimas - tepalai variklyje, ir pavarų dėžėje, filtrai ir diržai ir t.t. (Pavarų dėžės filtro kaina virš 400 e). Automobilis su šiuo varikliu lėtas, turi dideles kuro sąnaudas, lėtai šyla variklis. Variklis triukšmingas. Pavarų dėžė veikia lėtai. Ganėtinai komfortiškas, patogu atsisėsti ir išlipti ir ganėtinai talpi pagažinė. Automobilį turėjome lygiai metus laiko, pardavėme dėl nesibaigiančių gedimų už puse kainos, kiek jis mums kainavo. Tik nusipirkus prasidėjo smulkūs gedimai - raktelio klaida, bėgo vanduo į saloną per stiklą (stiklas buvo originalus), bėgo ir per salono ventiliatoriaus varikliuką. Vėliau pradėjo leisti vandenį abi galinės lempos (kadangi automobilis iš Prancūzijos nuo karščio ar saulės visi klijai buvo sukietėja ir praradę savo savybes) ir durų spynėlės neveikti. Toliau sakė bagažinės lifto problemos, pačio salono ventiliatoriaus. Vėliau atsirado vairo stiprintuvo problemos ir barškėjimas. O dar, kad smagumo netrūktų kiek pavažinėjus prasidėjo DSG pavarų dėžės gedimai - iš pradžių jautėsi iš vietos pajudant šaltu variklio šiokia tokia vibracija, vėliau ji atsirado važiuojant tolygiu greičiu - klaidų jokių nebuvo, pavaras jungė sklandžiai, bet atėjus žiemai esant šaltam varikliui ant pirmos sankryžos sustojant pradėjo purtytis perjungiant bėgį iš 2 į 1. Vėliau pradėjo net užgesti šiuo momentu. Dar vėliau smūgiuoti pavarų dėžė (jokių klaidų kompiuteris nerodė, tačiau žiūrint gyvus parametrus sankabos spaudimas buvo virs 8 bar). Pasitarus su meistrais buvo priimtas sprendimas keisti sankabą į naują. Pakeitus meistras rodė, kad senosios buvo sudeginti mažieji sankabos diskai. Taip pat paaiškėjo, kad pavarų dėžės mechatronikas jau yra keistas. Po sankabos keitimo automobiliui nenuvažiavus net 500 km vėl pradėjo smūgiuoti pavarų dėžė jungiant iš 2 į 1. Servizai negalėjo garantuoti, kad suremontavus mechatroniką viskas bus gerai, todėl buvo priimtas sprendimas parduoti automobilį su defektu. Su automobiliu iš viso nuvažiavome apie 7000km. Tiek sankabos tiek pavarų dėžės remontų kainos kosminės!!! Patarčiau nepirkti su automatine pavarų dėže, nes visi meistrai sako, kad jos visos parduodamos su pavarų dėžės gedimais o jų remontas labai brangus. Jeigu yra galimybė apžiūros metu stebėti gyvus pavarų dėžės parametrus (RMP, BAR). Apžiūrėti kėbulą, nes labai daug surūdijusių.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
| Tomas | 2025-01-27 |
Q5 2009m. 3.0 176 kw Sline.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusai nugali minusus
Nereikšmingi minusai
|
Komfortiškiausias auto kokį esu vairaves. Galios užtenka, apsilenksit bet kada. Vairuoju jau 1.5 metų, nuvažiuota apie 40.k ir vistiek ji mane džiugina. Mašina gyva, jausmas kad vairuotum pusiau lengvaja masina, o ne visureigi. Vaziavimo malonumas 9-10 balų, tai ne kokiam dideliam ir vangiame Xtraile. Visos tarsos sistemos vietoje, dar niekas nedaryta, nei tepalu, skysciu dinginejimo, as su tuo nesusiduriau. Pirmas auto automatas. Į mechanine dėze daugiau gyvenime nebeziureciau. Per visa eksploatavimo laiką esu tvarkęs starterį, nes vangiai sukti buvo pradėję, dabar kaip bite. Greičių dėžės tepalai keisti (būtina) 50-60k., Ir priekiniai stabdziu diskai, kalades. Tepalai, filtrai kas 10-12k. Puikus auto, tikrai rekomenduoju. Kuris beje gerai išlaiko savo vertę. Perkant būtinai tikrinti. Vengčiau orinės pakabos, to komforto ir taip per akis, bus mažiau galvos skausmo. Siulyciau vienareiksmiskai 3.0 litru dyzelinį variklį (dėl benzininių nesusidūres).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
| Tomas | 2025-01-06 |
Audi Q5 2.0 TFSI, 2016
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas, Gerai valdomas
Neekonomiškas, maža bagažinė, brangus išlaikymas.
|
Mašina komfortiška, gerai bėgėjasi.
Kadangi modelis pradėtas gaminti 2008 metais, išvaizda per 10 metų gamybos moraliai paseno, pavaidinti su šita mašina nebeišeis, o ir už 5000 Eur galima nusipirkti kretantį variantą.
Valdymo skydelis lyginant su kitais konkurentais pasenęs su senoviniu valdymu.
Važiuoklę tvarkyti sąlyginai nėra brangu, tarkim guoliai keičiasi atskirai nuo stupicos.
Variklis košmaras, ryja tepalus, pilu 1 ltr tepalo kas 1000 km, užvedus meta mėlyną dūmą.
Sugedo turbina, davikliai ir...
Prblemos su DSG, jau reiktų keisti
Kėbule rūdžių neatsirado
Labai daug ryja kuro
Su didesne rida 254,000 km ir atsiradusiom problemom stipriai nuvertėjo, gaila parduoti....
Pilnas atsiliepimas...
|
|
| Ramūnas | 2024-05-10 |
Audi Q5 3.0 V6 TDI 176 kW, Quattro, 2012
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Premium-šiame žodyje yra visuma savybių-konstrukcija, vidaus medžiagos, valdymo savybės, JAUSMAS į(atsi-)sėdus, ati(už-)darant duris, užvedant variklį. Važiuojant...
Brangi eksploatacija, senstėlėjęs išorės ir vidaus dizainas, sena multimedia, jaučiasi, kad tai SUV, o ne l/a.
|
Tai jau senstelėjęs automobilis, bet vis dar Premium lygio - aukštos kokybės vidaus interjero medžiagos (beje, naujajame modelyje, nuo 2018, kokybiškų medžiagų interjere sumažėjo:(), labiausiai tai išduoda multimedijos ekranas ir jo valdymas, nors ir pakankamai nesunkiai perprantamas. Bang Olufsen aparatūra čia verta savo pavadinimo ir pinigų. Odinės sėdynės "priimtinos", nors oda galėtų būti "švelnesnė":) Na, gal ne tokia kaip lexuse, bet truputį... Tačiau bet kokiu atveju, ji tvirta. Sėdėjimo padėtį šiame auto turėtų surasti kiekvienas, juolab jis sėkmingai buvo pardavinėjamas už Atlanto, o ten truputį kitokios kompleksijos naudotojai. Gal todėl Q5 jie vadina "small SUV";) Vietos gale ne fontanai, bet normalaus sudėjimo žmogus gali patogiai įsitaisyti. Konstrukcija apart to, kad paaukštinta (SUV), yra kokybiška ir analogiška A4 (naudojasi ta pačia platforma). Aukštis ir didesnė masė ir lemia tai, kad Q5 važiavimas neatrodo toks smagus kaip su A4, bet turi kitų privalumų-aukštesnė sėdėsena, lengvesnis į(iš-)lipimas, matomumas visomis kryptimis geresnis, borteliai, kelio nelygumai mažiau "rūpi". Teko eksploatuoti ir naujesnius SUV (RAV4, Tiguan), tai ši, nors ir vyresnė, yra ir jaučiasi, kad yra kito lygio žaidėja. Gerokai aukštesnio. Trumpai. Eksploatacija brangi. Bet ir auto toks, ne A3. Yra keletas niuansų, kuriuos turiu paminėti. Žinoma, 3.0 TDI jau brangiau už 2.0 litrus, bet sunkiam automobiliui jo reikia...Kad važiuotų, o ne stenėtų. EGR ir DPF yra dyzelinių variklių BLOGIS, kurie turi įtakos jų resursui ir patikimumui. Bet čia galioja visiems dyzeliams. 7 pavarų S Tronic (arba VAG DSG) dėžė reikalauja priežiūros-būtinai (profesionaliai) keiskite alyvą ir 2 filtrus (išorinis ir vidinis) kas ~60 000 km. Taip ji dirbs sklandžiau ir tarnaus ilgiau. Kodėl dar žmonės renkasi dyzelius, ypatingai sunkesniems SUV ir visureigiams? Todėl, kad dyzelis suderina gerą trauką (tam reikia NM, o ne arklių. Žinoma, gerai ir arkliukai) visais diapazonais ir esant įvairioms apkrovoms, ir tuo pačiu su kuru elgiasi sąžiningiau. Kai kurie Q5 būna su adaptyvia važiuokle (CDC: continuous damping control), tai turėkite omeny, kad ten stovi ir kitokie, reguliuojantys TIK amortizavimo charakteristikas, bet ne kėbulo aukštį, amortizatoriai (beje, juos gamina tiks Sachs) ir jie kainuoja ~ 5 kart brangiau už paprastus. Vokiški automobiliai, kaip, beje, ir senesni japoniški dar buvo konstruojami taip, kad šiek tiek techniką išmanantis savininkas galėtų pats smulkius darbus pasidaryti, o į servisą vyktų tik esant rimtesniems darbams. Terminas "Premium" sugalvotas ir suteikiamas ne šiaip sau. Jei daiktas priklauso šiai klasei, tai ir jo priežiūra yra/turi būti "Premium" lygio. Brangiau... Tikrinti rimtai. Nes pvz. nepatikrinus adaptyvios važiuoklės amortizatorių, kurio vnt. kaina ~ 500 Eur, galima papulti... Kėbulas rūdžių nebijo, nebent ... Bet pakabos detalės, deja, stipriai kenčia nuo jų, kaip ir dugnas. Taigi, planuojant ilgesnį eksploatacijos laiką, reikėtų pasidaryti antikorozinį. Ar tikrai reikia 3.0 V6 TDI, nes 2.0 TDI ar 2.0 TSI (nuo 2013 m., 165 kW) bus ženkliai pigiau eksploatuojami ir remontuojami, nors kuro sąnaudos nebūtinai tą parodys. Ar turėti "Premium", kad ir senesnį, galintį nuvažiuoti 300-500 tūkst. km, ar turėti naujesnį, su tapšnokliu, modernesnį, gal ir ne tokį ilgaamžį (kas su ja važinės 10 metų?) auto? Be to, ir dyzelį, vargšelį, Europa siekia nužudyti... Šis automobilis kurtas ilgam ir kokybiškam naudojimui. Kad ir su brangia eksploatacija. Ar to reikia? Spręsti Jums. Sėkmės rinkimuose!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
| 2021-03-14 |
Audi Q5 2014. 2.0 benzinas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, patikimumas ir aukšta sėdėsena.
Brangūs nusipirkti.
|
Pradėsiu nuo to, kad šis Audi yra premium segmento ir važiuoti su juo tikrai labai malonu. Rinkausi tarp dyzelinio ir benzininio, tačiau visi dyzeliniai buvo nuvažiavę virš 250000 km. O tai, mano supratimu, jau yra įvairių mazgų remontų pradžia. Pradėjus gilintis, sužinojau, kad nuo 2012 metu galo buvo kardinaliai atnaujintas Audi Q5. Tiek facelift, tiek varikliai (varikliai itin patikimi, jei yra 162-165 kW, tai šie varikliai atnaujinti). Jei 155 kW, tai senasis problemų turintis variklis. Žodžiu nupirkau Q5 su ~163000 km rida, važiuoja itin patikimai. Keičiau skysčius su filtrais, padangas ir akumuliatorių. Akumuliatorius pigus- 90 eurų. Tepalų keitimas su darbais ~80 eurų. Padangos po 100 eurų už vienetą. Prieš perkant būtinai vežti į servisą, kad patikrą atliktų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
| 2021-02-04 |
Audi Q5 2,0TFSI benzinas nuo 2013 metų!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, galia, saugumas, tyla salone, erdvus, PATIKIMAS, nebrangus remontas.
Naujo kaina.
|
Sveiki. Pirkau 2014 metų Audi Q5 atvarytą iš Amerikos. Svarbu, jei perkate Q5, pirkite tik nuo 2013 metų, kuris yra iš pagrindų atnaujintas ir sutvarkytos visos bėdos (pasidomėkite intenete). Taip pat pasirinkau 2.0TFSI benzininį variklį (162-165 kW) ( kuro sąnaudos tik 9-10 litrų 100 km. benzino!) Automatinė greičių dėžė dirba puikiai, rida jau 130'000 km. Pravažiavau nemažai- 35'000 km. Elektronika idealiai, jokių klaidų, jokių gedimų. Komplektacija Premium Plus, pilnas išpildymas (odinis salonas, panorama, kameros, memory+elektra sėdynės, Bang and Olufsen aparatūra, Key les go, bagažinės liftas ir t.t.). Automobilis labai erdvus, ekonomiškas, GALINGAS ir PATIKIMAS, nesinori iš jo išlipti. Rekomenduoju kiekvienam išbandyti Q5, neapsiriksite. Dar, kas laiko automobilį lauke, geros naujienos, kasko nebrangus (~600 eurų. 2021 metai.).
Europietiškiems ir amerikietiškiems Audi Q5 modeliams dalys eina identiškos. Kainos tikrai, kad nesikandžioja. Pilnas internetas devėtų ir naujų dalių. Būtinai automobilį tikrinkite servise, nepasitikrinsite, tai patys po to save ir kaltinkite. Dar, jei ieškote pačio pigiausio, tai nepati geriausia žinia... Yra patarlė: Skūpas moka du kartus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
| 2020-07-27 |
2.0 TFSI variklis košmaras
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Greita, manevringa, maloni vairuoti, patogi
Labai nepatikimas variklis
|
Vairavau 2008m. 2.0 TFSI (benzinas). Galiu pasakyti, kad komfortiškesnės mašinos nesu vairavęs. Be proto patogi, manevringa, vairuoti buvo tikras malonumas. Kokybiška apdaila, niekas nebarška. Labai greita, bėgejasi labai greitai, jokio vėlavimo. Deja, be patogumo ir grožio daugiau nieko gero nėra ką pasakyti apie šį automobilį. Labai, labai nepatikimas variklis. Kiek teko domėtis, jau iš gamyklos buvo paleisti su broku (tepalų ryjimas). Kai naujas automobilis, ryjimas nebuna labai pastebimas, deja su laiku situacija tik blogėja. Kai nusipirkom, ryjo 1 l ant 1000 km, prieš parduodant, ryjimas buvo 1l ant 200-300km. Remontas šio defekto apie 2000 eur. Negana to, labai nepatikimos grandinės variklio, dažnai nutrūksta (mus šis 'malonumas' ištiko prie 130 000 km ridos, remontas 2500eur). Nors labai graži ir patogi ši Audi, deja toks nekokybiškas variklis užmušė be kokį norą dar kadanors dairytis į Audi pusę. Remontuoti labai brangu, detalės brangios. Jei sugenda kas rimtesnio, be kelių tūkstančių neapsieisit. Nepirkit šio modelio 2.0 TFSI benzininio varianto
Pilnas atsiliepimas...
|
|
| 2019-02-25 |
Gedimų tesinys 3
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakaba, surinkimas
Elektros komponentai.
|
Rida jau 210000. Turim sugedusį ACC radarą. Buvo mėginimai reanimuot seną tačiau išvada Amen (bėda kad nužaliavo kontaktai ir takeliai). Naujo kaina 2200 todėl mėginsim pirkt panaudotą už 300 plius montavimas ir kalibravimas spec stende dar 200-300 eur. Tai tiek kainuoja saugumas. Būtų galima nekreipt dėmesio ką sėkmingai ir darau nuo sausio, bet nustojus veikt ACC neveikia ir tempomatas, autostopas ir kitos sistemos, o tai jau pradeda erzint. Dar žiema nustojo tinkamai veikt beraktis atrakinimas nuo durų rankenų. Tai amžina ir nepagydoma liga. Tenka susitaikyt su tuo ir naudot pulta. Tad kam suges Key Les nesugalvokit pirkt naujų rankenos valdiklių nes veiks kol lauke bus sausa. Per didesnius šalčius (apie -10) šalta greičių dėžė pradėjo ožiuotis ir nejungt ar aštriu smūgiu jungt bėgius tad po truputį pradedu suprast kad brangūs remontai dar tik laukia. Turim ir gerų naujienų. "Kūška" be problemų praėjo TA. Vadinasi galima konstatuot kad pakaba itin stipri jei per 210 000 visos detalės pakabos dar originalios ir pasiruošusios pavasario duobėms. Kitas didelis pliusas kad solone mirtina tyla. Nekrebžda nė viena plasmasė. Išimtis nebent bagažinės dangtis kuris nemėgsta gulinčių policininkų ir tada bamsi taip primindamas apie save. Visiem saugių km. Laukit tesinio. Acc Nėra "stebūklingo" patarimo. Visi auto turi ir + ir -, o kiekvienas mūsų galva ant pečių.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
| 2018-07-11 |
Q5 3,0 TDI 176KW S LINE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
tai yra audi
dar neradau
|
audine kuattro nesenai pirkta jau 3000 km nuvaziavom ir viskas tvarkoje, jokiu skysciu prabegimo. Salonas kokybiskas .
Pilnas atsiliepimas...
|
|
| |
| 12 |