Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis dizainas
- Gerai valdomas
- Gera įranga
- Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Neitin ekonomiškas
- Brangus išlaikymas
BMW 5 serija yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gamintas sedano, universalo kėbulais ir yra varomas galiniais arba visais ratais. Šiame BMW kompanija puikai suderino tradicinių ir modernių technologijų mišinį, o priekyje išilgai montuojami puikūs 6 cilindrų varikliai ir galiniai varomi ratai suteikia puikų svorio balansą. BMW E34 turi kietesnį kėbulą nei pirmtakas ir be kita ko daug patrauklesnį dizainą labai panašų į BMW E32 7 seriją. Šis nuostabaus stiliaus BMW iškarto buvo įvertintas pirkėjų - jis greitai tapo klasės etalonu ir pavyzdžiu net ir Mercedes kompanijai. Be to BMW E34 buvo tarp pačių patikimiausių prabangių automobilių rinkoje, taip pat buvo vienas saugiausių - aprūpintas priekinėmis oro pagalvėmis, ABS sistema ir itin kieta kėbulo strukutūra. E34 nuo 97 iki 0 km/h sustoja per 40 m ir tai buvo pats geriausias rezultatas tarp visų sedanų pasaulyje 1990 metais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
E34 nuo 97 iki 0 km/h sustoja per 40 m ir tai buvo pats geriausias rezultatas tarp visų sedanų pasaulyje 1990 metais.
Savo laiku E34 buvo vienas saugiausių automobilių rinkoje turėjęs oro pagalves, ABS, stabilumo kontrolės, antipraslydimo sistemas ir itin standų kėbulą.
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Savo laiku E34 buvo vienas saugiausių automobilių rinkoje turėjęs oro pagalves, ABS, stabilumo kontrolės, antipraslydimo sistemas ir itin standų kėbulą.
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Patalpino: Vitoldas | 2012-01-17 |
Labai saugus, gražus ir rajus automobilis (535i) |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puki išvaizda, puikus valdymas, puikus stabdymas, puiki trauka, geras jausmas vairuoti
Didelės kuro sąnaudos, sudėtinga ir opi pakaba
|
Bendras automobilio aprašas |
Išvaizda nuostabi, salonas labai patogus, tačiau jų visų liga atkrentančios lubos gale bei galinių durelių apmušalų atplyšimas. Veliūrinės sėdynės labai nepatvarios, odinės tvirtos. Apie ekonomiją nėra ko kalbėti, kelyje 10 l, mieste apie 25 l (automatinė dėžė, Vilniuje ir be kamščių, vienu kartu nuvažiuojant apie 20 km), nemėgsta trumpų atstumų, nes šaltas variklis labai rajus. Vairavimo malonumas didžiulis. Valdomumas puikus. Avarijos metu labai saugus ir tvirtas, aišku jei nesupuvęs dugnas. Durys rudyja apačioje, po plastmasinėm apdailom. Pakaba bijo lietuviškų kelių, ypač bijo aštrių duobių, pakabos svirtys plonos, greit linksta. |
Variklis |
M30B35 pats patvariausias kada nors gamintas BMW variklis, žinoma jei tinkamai prižiūrimas. Jei nėra tinkamų žinių ir įgūdžių apie variklio priežiūrą, tada jo priežiūra servise kainuos gana brangiai. Vien vožtuvų reguliavimas ir tepalo padavimo vamzdelio priveržimas būtinas kas 15000 km, kitaip gali supjauti paskirstymo veleną ir lauks brangus remontas. Daugiau jame niuansų kaip ir nėra, išskyrus tai, kad variklio paskirstymo grandinę reiktų pakeisti po kokių 300000 km, o tai jau brangus remontas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilio dalys tikrai brangios, ypač specifinės, kurios būna retuose variantuose, nes be originialių parduotuvių ir negausi, nebent siunčiant iš užsienio. Tačiau automobilio nuvertėjimas mažas, ypač jei buvo gerai prižiūrimas. 535 mėgstamas sportininkų, tad parduoti tokį modelį su geru kėbulu ir varikliu neturėtų būti jokių problemų. Jei kėbulas supuvęs arba variklis papjautas, tai tada mažai kam jis bereikalingas. Reziumė: automobilis ne kiekvienam, bet suprantančiam ir mylinčiam BMW. |
Patarimai perkančiajam |
Jei rinktis BMW, tai tik 535i arba 540i, nes bet kuriuo atveju tai nebus kelioninė mašina, tai bus mašina malonumui. Prieš perkant paskaityti istorijos, pasinagrinėti forumus, pasidomėti automobilio ligomis, kad žinotum, ką perki. Perkant pasiimti ką nors jau turinčio arba turėjusio tokią mašiną, nes vienas pirkadamas gali nepastebėti niuansų. Turėti atliekamų pinigų, nes jei nusipirksit pigiausią variantą, tai sukišit labai daug, kol prikelsit. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis