Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Itin komfortiškas
- Itin technologiškas
- Smagus kelyje
TRŪKUMAI
- Dizainas įtiks ne visiems
- Itin brangus
"Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams"
Kartu su Mercedes-Benz S klase ir Audi A8, 7 serijos BMW yra tarp pačių trokštamiausių vokiškų automobilių. Visgi tenka pripažinti, kad BMW atstovas nors ir itin dinamiškas bei sportiškas, kiek nusileisdavo savo didžiausiam konkurentui iš Mercedes stovyklos komforto ir technologijų srityse. Tad šis naujos kartos BMW siekia šią spragą užpildyti su kaupu. Kaip ir pirmtakas naujasis 7 serijos BMW nėra itin išsiskiriantis savo išore automobilis, nematome čia jokių įdomesnių BMW sprendimų. Ši BMW kompanijos filosofija atsispindi tiek 5 serijos, tiek 3 serijos automobiliuose, tad flagmanas tikrai nebus tas, kuris nubrėž naujas dizaino madas. Kita vertus automobilis pasižymi gražiomis, rafinuotomis linijomis ir chromo detalių gausa, kurios pabrėžia automobilio statusą. Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams. Nėra prasmės kalbėti apie šio automobilio standartinę įrangą, įdomiau toji įranga, kuri prieinama už papildomus pinigus. Šiame sąraše galima užsisakyti tokias sistemas kaip autonominę parkavimosi sistemą, dvigubą panoraminį stoglangį, sistemą kuri praktiškai įgalina automobilį savaime judėti lėtame spūsčių režime, galines visomis kryptimis valdomas ir masažuojančias sėdynes, informacinės sistemos funkcijas valdomas vien judesiu ir t.t. Kita vertus panelėje palikta nemažai mygtukų, kurie visi yra puikios kokybės ir itin malonūs liesti. Po variklio kapotu nerasime 12 cilindrų motoro, tačiau yra keturių cilindrų hibridinė versija. Kelyje didžiulis automobilis elgiasi puikiai. Žinoma, tai ne 3 serijos BMW, tačiau kaip tokios masės automobiliui BMW yra stebėtinai stabilus. Tam pasitarnauja ir keturių vairuojamų ratų bei visų varomųjų ratų "xDrive" sistemos. Elektrinis vairo stiprintuvas suteikia reikiamą informaciją posūkiuose net ir aštresniuose, o aštuonių pavarų automatinė dėžė veikia nepriekaištingai. Taigi naujas BMW kiek keičia savo toną ir iš riaumojančio 12 cilindrų turinčio didžiulio monstro tampa šiuolaikišku hibridiniu automobiliu su maksimaliu dėmėsiu vairuotojo ir keleivių komfortui ir patogumui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia M760Li versija turėjo net 6.6 litro 12 cilindrų 449 kW (610 AG) ir 800 Nm variklį:
Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:
Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:
Patalpino: VM | 2021-07-26 |
Naujasis septintukas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Valdymas, dinamika, degalų sąnaudos, pakaba, triukšmo izoliacija, komfortas, interjero dizainas
Paslaugų/remonto kaina, bagažinė
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Nesu didelis ekspertas ir tikrai gerai nesuprantu techninių niuansų, todėl apžvalgą rašau iš savo perspektyvos :) Bendrai mašina yra nuostabi, nežinau kiek ji sveria, bet vairuojant atrodo tikrai lengvesnė nei yra ištikrųjų – puikiai greitėja, stabdo, įveikia posūkius. Manau dėl galinių vairuojamų ratų ir nerealiai gerų stabdžių. Pagreitis puikus, greičio nejaučiate iki kokių 200–220 km/h. Kas malonu - važiuoji 120, tau reikia aplenkti – ir staiga tu jau važiuoji 200. Kelyje automobilis užtikrintai laikosi trajektorijos, nėra jokios baimės tiek dėl stabilumo tiek dėl staigaus stabdymo. Pagalbos sistemos - kamščiuose ir užmiestyje nuolat jomis naudojuosi – juostos palaikymo ir adaptyvią kruizo kontrolę. Audio aparatūra “Bowers&Wilkins”, yra CD grotuvas kurio nenaudoju. Salonas – kreminės spalvos, su blizgaus “piano” paviršiais. Beje, vairuotojo sėdynė yra labai patogi. Teko išbandyti tikai ilgose kelionėse ir likau nustebintas geraja prasme. Ratai - iškart nusipirkau 19 ratus. Puiki šildymo/kondicionavimo sistema – jei žinote, kad išvažiuosite už 5-10 minučių, einate į telefone esančią programą, įjunkite oro kondicionierių ar šildymą. Beje, komplekte yra raktas dydžio sulig mobiliuoju telefonu, nesuprantu kam tokį masyvų reikėjo pagaminti. Lazeriniai priekiniai žibintai – kažkas nuostabaus. Naktį trasoje įjungiate automatinį tolimųjų šviesų valdymą ir paliekate automobiliui pačiam tvarkytis - jis sumaniai apšviečia priekyje atvažiuojančias transporto priemones ir apskritai visas tamsias kelio atkarpas, tiltų kolonas ir kitas kliūtis kelio pakrašty. Sąnaudos - kompiuteris rodo 10,1l/100km, užmiesty - 11 litrų. Neprastai kaip automobiliui su 400 arklių. Bendrai tai automobilis, kurį norite vairuoti ir vairuoti - šimtus ir tūkstančius kilometrų. Niekada neatsibosta. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
BMW 7 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis