Markės
249 iš 1922
BMW X1 (F48) 2015 - 2022
BMW X1, (F48) 2015 - 2022
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.029% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)41% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)42% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Gerai valdomas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Prastas bekelėje
  • Nekomfortiška pakaba
"Jeigu jus domina panašaus krosoverio pravažumo sąvybės, pagalvokite apie Range Rover Evoque"
Pirmos kartos BMW X1 niekada neatrodė panašus į visureigį, net ir į kompaktišką. Gal todėl jis neužkariavo pirkėjų širdžių. Antros kartos BMW X1 kūrėjai nusprendė šią klaidą ištaisyti – dabar automobilis yra 53 mm aukštesnis ir 23 mm platesnis. Kadangi automobilis gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir BMW 2 serijos Active Tourer, todėl jį galima laikyti labiau priekiniais nei galiniais ratais varomu automobiliu. BMW X1 nebėra toks aštrus kelyje kaip 3 serijos BMW, tačiau jis vis dar yra tarp pačių geriausių savo klasėje pagal stabilumo ir valdymo parametrus. Neapsigaukite – solidesnis automobilio eksterjeras dar nereiškia, kad jis tapo tikresniu visureigiu. Jeigu jus domina panašaus krosoverio pravažumo sąvybės, pagalvokite apie Range Rover Evoque. Tačiau kuo galės pasidžiaugti BMW X1 savininkai, tai gerokai didesne bagažo erdve – dabar ji siekia 505 litrus, net 85 litrais didesnė nei buvo. Nuleidus sėdynes gausime visus 1550 litrus kas yra 200 litrais daugiau nei pirmtako ir 135 litrais daugiau nei pas tiesioginį konkurentą Audi Q3. Akivaizdu, kad BMW X1 kūrėjai šiam perspektyviam modeliui siekė suteikti daugiau tikrų visureigių sąvybių. Lauksime pirkėjų reakcijos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2020-01-10

BMW pristatė iškart dvi hibridines naujienas

BMW pristatė iškart dvi hibridines naujienas
 
Nuosekliai elektrifikuotų automobilių gamą plečianti Vokietijos gamintoja BMW pristatė naujus iš tinklo įkraunamus hibridinius „BMW X1 xDrive25e“ ir „BMW X2 xDrive25e“ modelius. Abiejuose kompaktiškuose „premium“ segmento visureigiuose sumontuota aukšto efektyvumo Bavarijos koncerno hibridinė pavara su naujausios kartos ličio jonų akumuliatoriais, leidžianti vien elektra nuvažiuoti iki 57 kilometrų atstumą.
 
Dėl savo veiklos specifiškumo hibridinė pavara užtikrina greitą ir tikslų galios paskirstymą tarp abiejų ašių, taip suteikiant vairuotojui daugiau automobilio valdymo pasitikėjimo ir dinamikos malonumo.
 
Abiejų automobilių vidutinės degalų sąnaudos siekia 1,9-2,1 litro 100 kilometrų, o CO2 emisija – nuo 43 iki 48 gramų kilometrui. Bendras „BMW X1 xDrive25e“ energijos suvartojimas yra nuo 13,8 iki 14,3 kWh 100 kilometrų, atitinkamai „BMW X2 xDrive25e“ – nuo 13,7 iki 14,2 ikWh 100 kilometrų. 
 
Daugiau lankstumo ir efektyvumo
 
Automobiliuose naudojamą hibridinę pavaros sistemą sudaro 1,5 litro 3 cilindrų benzininis variklis su „BMW TwinPower Turbo“ technologija ir specialiai šiam modeliui sukurta elektrinė pavara, paimta iš BMW grupėje naudojamos modulinės sistemos „eDrive“. 
 
Benzininis variklis išvysto didžiausią 92 kW/125 AG galią ir 220 Nm maksimalų sukimo momentą. Vidaus degimo variklio galia priekiniams ratams perduodama per 6 laipsnių „Steptronic“ transmisiją. Elektrinis variklis generuoja 70 kW/95 AG galią, kuri per nuolatinės pakopos transmisiją 165 Nm sukimo momentą perduoda galiniams ratams. Tokio veikimo hibridinė visų ratų pavara abiems modeliams suteikia tiek aukšto lygio pravažumą, tiek ir geresnes valdymo savybes. 
 
Bendra kiekvieno automobilio galia – 160 kW/220 AG, o pasiekiamas didžiausias sukimo momentas – 385 Nm. Naujasis „BMW X1 xDrive25e“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,9 sekundės, o „BMW X2 xDrive25e“ nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėja per 6,8 sekundės. 
 
Didžiausias naujojo „BMW X1 xDrive25e“ greitis siekia 193 km/val., o naujasis „BMW X2 xDrive25e“ išvysto maksimalų 195 km/val. greitį. Bet kada pasitelkiamas elektros galios rezervas abiejuose modeliuose užtikrina lankstesnį automobilių elgesį ir efektyvesnius lenkimo manevrus užmiesčio keliuose.
 
Be to, galinius ratus varantis elektros variklis, galintis akimirksniu pasiekti maksimalų sukimo momentą, leidžia vairuotojui ypatingai greitai adaptuotis prie besikeičiančių vairavimo sąlygų. O virš galinės ašies pozicionuojama elektros jėgainė padeda harmoningai subalansuoti naujųjų „BMW X1 xDrive25e“ ir „BMW X2 xDrive25e“ svorio paskirstymą. 

Intelektuali pavara
 
Abiejuose modeliuose montuojami 10 kWh talpos naujausios kartos ličio jonų akumuliatoriai, kurie leidžia viena įkrova „BMW X1 xDrive25e“ įveikti nuo 55 iki 57 kilometrų, o „BMW X2 xDrive25e“ – nuo 54 iki 57 kilometrų. Tuščius aukštos įtampos akumuliatorius iš įprasto buitinio tinklo galima visiškai įkrauti maždaug per penkias valandas. Naudojant buitinę greitesnio krovimo stotelę „BMW i Wallbox“, akumuliatoriai nuo 0 iki 100 proc. įkraunami per maždaug 3 val.
 
Aukštos įtampos akumuliatoriai abiejuose modeliuose komponuojami po galinėmis sėdynėmis, taip ne tik lemiant žemesnį svorio centrą ir dėl to geresnes valdymo savybes, bet ir minimaliai apkarpant bagažo pervežimo galimybes – naujajame „BMW X1 xDrive25e“ bagažinės talpa yra 450 litrų, o nulenkus galinės sėdynės atlošus ji išauga iki 1470 litrų.
 
Norint aktyvuoti važiavimą elektros režimu, vairuotojams tereikia paspausti „eDrive“ mygtuką centrinėje konsolėje, o pasirinkus automatinę parinktį intelektuali pavaros sistema pati nustato tinkamiausią važiavimo situacijai energijos šaltinį. Dar didesnį važiavimo efektyvumą pavaros elektronikai leidžia užtikrinti navigacijos sistemos duomenų naudojimas, leidžiantis analizuoti informaciją apie pasirinktą maršrutą ir nustatyti energijos poreikį konkrečiose vietose. 
 
Maksimaliam elektrinės pavaros išnaudojimui numatytas „MAX eDrive“ važiavimo režimas, kuriuo abu automobiliai gali pasiekti 135 km/val. greitį. Vairuotojui norint išsaugoti kaip galima labiau įkrautą aukštos įtampos akumuliatorių tereikia pasirinkti „Save Battery“ parinktį, aktyvuojančią aukščiausio lygio energijos rekuperacijos režimą. Tokiu būdu galima, pavyzdžiui, keliaujant užmiestyje taupyti akumuliatoriuje kaupiamą energiją, kurią vėliau išnaudoti mieste važiuojant vien elektros režimu.
 
Tiek „BMW X1 xDrive25e“, tiek „BMW X2 xDrive25e“ vairuotojas gali naudotis „COMFORT“, „SPORT“ ir „ECO PRO“ važiavimo režimais, atitinkamai reguliuojančias pavaros, pakabos ir komforto sistemų parinktis.
 
Abiejuose automobiliuose standartinėje įrangoje montuojama akustinė pėsčiųjų apsauga. Važiuojant elektriniu režimu mažesniu nei 30 km/val. greičiu skleidžiamas su niekuo nesupainiojamas garsas, specialiai sukurtas elektrifikuotiems BMW modeliams, kad kiti eismo dalyviai girdėtų tyliai artėjantį automobilį. 
 
Tarp kitos standartinės abiejų modelių įrangos – 17 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai ir dviejų zonų automatinis oro kondicionierius, o automobilio saloną papildomai karštą dieną galima atvėsinti savo išmaniajame telefone naudojant „BMW Connected“ programėlę. „BMW X1 xDrive25e“ taip pat siūlomas „Sport Line“, „xLine“ ir „M Sport“ įrangos lygio, o naująjį „BMW X2 xDrive25e“ galima rinktis „Advantage“, „Advantage Plus“, „M Sport“ ar „M Sport X“ komplektacijų. 
 
Šių modelių gamybos pradžia numatyta kovo mėnesį. Oficialaus BMW atstovo „Krasta Auto“ salonuose „BMW X1 xDrive25e“ kainuos nuo 47 990 Eur su PVM.
 
Reikšmingas papildymas
 
Abi naujienos svarbios BMW išplečiant kompanijos produktų portfelį ir greta efektyvių benzininių bei dyzelinių variklių siūlant elektrifikuotus modelius, kurių baterijų resurso pakanka daugumai kasdienių kelionių po miestą. 
 
Šie visureigiai papildė šiuo metu BMW grupės siūlomų elektrifikuotų X3, X5, taip pat 2, 3, 5 ir 7 serijų modelių bei „MINI Cooper SE Countryman“ gretas, o netolimoje ateityje pasirodys dar keturi BMW visureigiai su hibridine pavara. 
 
BMW grupė planuoja, kad šiemet ketvirtadalis Europoje parduodamų jos transporto priemonių turės pavarą su elektros jėgaine. Iki 2025 m. šis skaičius turi pasiekti 33 proc., o 2030-aisiais – 50 proc. Per artimiausius trejus metus BMW grupė planuoja išplėsti savo elektrifikuotų modelių gamą iki 25.
 


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt