Markės
1062 iš 1837
Mercedes-Benz CLA klasė (C117) 2013 - 2019
Mercedes-Benz CLA klasė, (C117) 2013 - 2019
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.016% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)Viso įvertinimų: 1
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mercedes-Benz CLA sukurtas ant A klasės Mercedes bazės. Šis nedidukas sedanas pasižymi dinamišku, jaunatvišku dizainu, galingais varikliais ir yra orientuotas į jaunesnius pirkėjus, kurie visada buvo silpnoji kompanijos produkcijos pirkėjų grandis. Saugokitės BMW ir Audi! Mercedes-Benz CLA dizainas yra įdomus ir gana vykęs A klasės ir didesniojo CLS klasės Mercedes sintezė. Iš kurio kampo nepažiūrėsi, CLA atrodo kaip kogero pats patraukliausias kompaktiškas sedanas rinkoje. Viena įdomi CLA dizaino detalė - automobilio pasipriešinimo orui koeficientas yra vos 0,23 – mažesnis nei bet kurio iki šiol serijiniu būdu gaminto automobilio. Pažvelgus į automobilių vidų susidaro tipiško Mercedes interjero įspūdis, tačiau pažvelgus atidžiau pastebima kukli naudojamų medžiagų kokybė. Pats interjero dizainas taip pat yra pasiskolintas iš A klasės Mercedes. Reikia pažymėti, kad matomumas įvairiomis kryptimis, ypač atgal yra ganėtinai prastas ir klaustrofobiškas. Gale sėdintys taip pat gali skųstis vieta kojoms ir galvai. Visgi nedidukas automobilis turi išties didžiulį bagažo skyrių siekiantį net 471 litrus, kuris lenkia net didesniojo C klasės Mercedes. Tačiau priėjimas prie bagažo skyriaus yra siaurokas, su aukštu slenksčiu todėl nelabai patogus. Variklių gama: Mercedes-Benz CLA 250 turi 2,0 litrų benzininį variklį su turbokompresoriumi, kuris generuoja 208 AG galią bei 350 Nm sukimo momentą, kurį perduoda į priekinius varančiuosius ratus. Mažiausia yra 1.6 litro CLA 180 benzininė versija, dyzelinė versija yra 2.1 litro 220 CDI variklis, kuris nors ir yra galingas, tačiau pasižymi triukšmingumu. Galingiausias sedanas CLA45 AMG turi 2,0 litrų variklį su turbokompresoriumi ir įspūdinga 350 AG bei 450 Nm galia. Varikliai komplektuojami su 7 laipsnių automatine transmisija su dvigubos sankabos sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pats aptakiausias iki šiol pagamintas serijinis automobilis, kurio pasipriešinimo orui koeficientas yra vos 0,23:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
2022-03-03
Pirmasis mano Mercedes
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikios valdymo savybės, dizainas ir interjeras, gera apdailos kokybė
Nėra klimato kontrolės, nėra lietaus jutiklio, variklio gaubtas paremiamas strypeliu :)
Pirkau gegužės pradžioje, ką tik parkeliavęs iš Vokietijos. Apie automobilio pasirinkimą ilgai nekalbėsiu, nes prieš tai turėjau BMW E39, tai norėjau kažko ekonomiškesnio ir mažesnio, bet ne mažiau komfortiško. Norėjau kažko iš esmės naujo. Pasirinkimas buvo CLA. Tiksliai tokios spalvos kokios norėjau - Mountain Grey ir su Night Shadow paketu - juodi ratai, veidrodėliai ir stiklų apvadai, ala Shadow Line kaip BMW.  Šiuo metu rida yra 136.000 km. Triukšmo izoliacija: nebloga kaip mažajam Mercedes, tačiau E39 automobilyje buvo tyliau. Ypač girdimas padangų triukšmas arkose kai viršiji 80 km/h. Manau dėl kietos Runflat padangų gumos. Manau, kai pakeisiu padangas, tokio triukšmo nebus. Variklis ir dinamika: nerašysiu apie E (ekonomijos) režimą – jo pakanka miestui, bet vos vos. Tačiau „S“ režimas neblogas kaip 1,6 varikliui ir 156 AG - rieda gana žvaliai. Iki 100–120 km/h prilygsta BMW 525, turbo duobė nejaučiama (nors tai mano pirmasis automobilis su turbina). Asmeniškai man užtenka tokios dinamikos trasoje darbas-namai. Jei noriu palaikyti virš 120 km/h tai viskas gerai, bet virš 140 km/h variklis pasiekia virš 4 tūkstančių apsisukimų ir nebetraukia. Pakaba: tikrai patinka. Ji palyginti kieta, kietesnė nei pas E39 su 16 colių ratlankiais ir gana aukštom padangom. Dabar padangos žemo profilio ir R18. Užtai automobilis važiuoja kaip kartingas, akimirksniu reaguoja į vairą. Gerai jaučiate kelią, tačiau ir per daug nekrato, visgi Mercedes. Dizainas ir interjeras: tai subjektyvu. Kažkam labai nepatinka CLA žinau. Man asmeniškai automobilis yra puikus dizaino prasme, atrodo lyg būtų didesnis nei yra ištiesų. Greitai pripratau prie automatinės pavarų dėžės, sportinės sėdynės paprastai yra super su puikiu šoniniu palaikymu ir patogiu galvos atlošu. Galinė sėdynė yra vidutinio dydžio – telpa ir 180 cm žmonės. Galinis vaizdas per galinį langą yra prastas, bet man asmeniškai užtenka. Šoniniai veidrodėliai yra labai informatyvūs, daug geresni nei buvo BMW. Dėžė: keista, bet E režime pavaras sujungia labai greitai – jūs važiuojate 40, o ji jau perėjo į 4 pavarą. Vėlavimų nėra, nejaučiau jokių didelių skirtumų nuo senosios. Normaliai jungiasi ir kamščiuose. S režime ji pradeda šiek tiek trūkčioti eisme – pavarų perjungimas ne toks sklandus kaip E režime. Kas domisi vidutiniu kuro suvartojimu įskaitant miestą su transporto spūstimis – nuo 10,1 iki 10,3 litro, nors dažniausiai aš važiuoju 80–100 greičiu užmiestyje. Trūkumai, mano nuomone: yra problemų dėl parkavimo jutiklių. Skaičiau, kad GLK modelyje yra tas pats. Kairysis priekinis jutiklis kartais reaguoja į priešais esantį automobilį kamščiuose, todėl dažnai tenka jį išjungti kamščiuose, kad jis nuolat nepyspėtų. Važiuojant kažkur prie galinės dešinės durelės nuolat girdimas nedidelis garsas. Tarsi jos sandariai neužsidarytų. Kai paprašiau žmogaus patraukti duris į save - garsas dingo. Išvada: apskritai automobilis tenkina ant 90 proc. Žinoma jei po variklio dangčiu jis turėtų kažkur 250 AG būtų visai gerai. Bet jei jau didesnio variklio ieškoti, tai tada geriau žiūrėti į BMW F10. Jis turės viską ko tik reikia. 
Pilnas atsiliepimas...
 
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai 190C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė S klasė Coupe CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė Coupe
    EQB
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt