2019-12-20 |
1.3 53 ar 52 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugus
Baisus, nestabilus, netraukia
|
Pirkau as ja 2015 rudeni ne savo noru, uz 210e. Pirkau, nes reikejo grist namo is gargzdu i vilniu. Daugiausiai vaziavau gal 150km/h. Sekancia diena po pirkimo nutariau pasiimt drauga pralekt ant zvyro, parodyk koks geras colin mcrae esu. Vaziuojam gal 120-130, arteja posukis, automobili uzmete i viena puse, as skubiai ji tiesint, persukau vaira uzmete i kita puse, vel persukau vaira, uzmete vel i kita puse. Mazda slysta, vienas ratas nuslydo nuo kelio ir taip griovys "itrauke" visa masina. Vertemis 4-5 kartus, bet likom sveiki gyvi, masina atidavem vietinem kaimieciam ant daliu, o vakare gerai isgerem, atsventem kad likom sveiki, be suzalojimu. O dar sako japonai skarbonkes ir nesaugios. Kaip tik saugios, del mazo svorio verciantis neluzta stojke. Si automobili rekomenduociau jei planuojat daryti avarija, bet negaliu garantuoti kad isgyventumet kaktomusa su x5. Vairuokit saugiai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ROMAS | 2012-12-26 |
PUIKUS AUTOMOBILIUKAS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
MAZAS KOMPAKTISKAS SEDANAS, LABAI PATOGUS MESTO AUTOMIBILIUKAS
NERA STIPRINTUVO,TRIUKSMINGAS
|
PUIKUS AUTOMOBILIS VAZINEJU IKI SIOL VAZIOJA BE JOKIU PROBLEMU GERAS VARIKLIUKAS 1.3 16VOZTUVU LABAI PIGUS MAZOS KURO SANAUDOS DALIU KAINOS NEDIDELES
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vasilijus | 2012-04-25 |
Mazda 121
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, išvaizda, kaina, komplektacija.
Rudys.
|
Mazda 121, patikimas, žaismingas,mažiukas miesto moteriai skirtas automobilis. Automobilio išvaizda graži, nėra nuobodi, dažnas variantas turi pilnai atidaromą, elektrą valdoma medžiaginį stogą, tai smagu bei malonu vasarą,bet šis stogas turi trukumų, jis linkes gesti,bei esant stipriam lietui, pro ji šiek tiek sunkiasi vanduo. Salone viskas paprasta ir elementaru, dažnai turi pačias elementariausias komforto funkcijas,kaip el.langai, oro kondicionierius,bet minkšto važiavimo tikėtis neverta. Kai kurie modeliai neturėjo vairo stiprintuvo,tai nėra logiškas sprendimas, nes tai konkrečiai į moteris orentuotas automobilis,šis faktas galbūt atbaido potencialias pirkėjas. Tai miesto automobiliukas ir jis jame geriausiai jaučiasi, autostradoje nėra malonu važiuoti,bet įtampos nėra. Automobilio techninė pusė labai stipri, kadangi automobilis yra paprastas, dažniausiai nėra kam sugesti, o kas gali sugesti,tas negenda, tokios tos Mazdos, žinoma,kaip taisyklė, senosios Mazdos nedraugauja su kėbulo cinkavimu,dėl ko jos yra linkusios rudyti. 1,3 litro, benzinas. Tokiam automobiliui, šis varikliukas yra pakankamas, dėl mažo svorio automobilis yra vikrus. Variklio priežiūra paprasta,kaip daugeliui japoniškų automobilių benzininių varikliu tereikia įpilti tepalo ir tiek tos priežiūros. Automobilis nenuvertėja,bet iš lėto pinga, eksplotacijos kaštai nėra dideli, nes automobilis patikimas,dalys pigios ir jų yra, brangiau gali kainuoti tik el.stogo remontas, bet tai ne tas automobilis kurį renkantis reikia galvoti apie detales, servisus,traukučių kainas ir panašų bullshit, jei patinka tai ir perki. Galima nusipirkti be el.stogo ir tokiu atveju išvis nebus kam gesti, bet automobilis praras dalį savo žavesio. Patikrinti kaip ir visus automobilius, išskirtinė liga tai el.stogas, jį reikia pilnai patikrinti, ar pilnai funkcionuoja ir ar gerai užsidaro itemdamas stogo medžiaga, tai patikrinkit tris kartus,kad butumėt 100proc isitikine,jog viskas tvarkoje. Automobilis linkes rudyti, dažniausiai po avarijos ir nekokybiško remonto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Laimis | 2012-01-07 |
1992 1,3 16 vožtuvų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringa, talpi (kaip mažiausias sedanas pasaulyje) pigi eksploatacija.
Rūdys. Nėra vairo stiprintuvo.
|
Geras mažas ne tik miesto automobiliukas. Turbūt mažiausias iš sedanų. Didžiausias privalumas - manevringumas. Tikrai kartais pats nustebdavau kaip su ja galima išsisukti. Gaila kad nėra vairo stiprintuvo, bet kad jau isigyje automobilį mažiau vaikštom, tai nors rankos daugiau sportuoja :) Vietos joje daug daugiau nei atrodo žiūrint į ją iš lauko. Inžinierių kompensuota į aukštį. Bagažinė taip pat didelė kaip tokiam sedaniukui. Man patinka kad nedažnai su tokia pat prasilenki, nors dėl detalių tai trūkumas. Didžiausias trūkumas - rūdys. Dėl jų ir stabdžius dažnai tenka remontuoti. 1.3 16 vožtuvų tokiam mažuliukui visai pakankamas net ir greitkelyje. Bėda kad iš tokių varikliukų nuolatos reikalaujama visko kiek jie gali, todėl greit pavargsta. Mazda 121 detalės nebrangios (išskyrus galinis rato guolis - naujas nuo 270 Lt), remontas paprastas, nors priėjimas kartais kėblokas. Nuvertėjimas mazdiškas. 20 metų senumo mazda 121 eksploatuota Lietuvoje, draskoma ir nesaugoma nuo rudžių yra verta savartyno. Jei pirksi 1992 metų, tai tikrink dugna ar dar yra skardos, arba žinok kad važiuosi iki sekančio technikinio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
darsi | 2008-11-11 |
mazda 121
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
super, cinkuota nerūdija. miesto mašina.po 2metu TA iš pirmo karto, visa važiuoklė kaip ledas (per metus 15 000km) 1,3 radiatorių, granatas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Marcipanas | 2007-11-05 |
Mazda 121
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Žvėris o ne auto :) Plešia gerai, važiuoja smagiai. Tik truputoka didokos kuro sanaudos kaip tokiai mašinai bei pasigendu ABS'o 1,3 16V Per vienus metus pakeičiau įtampos laidus, bei akumuliatorių. Šiaip daugiau nieko.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ada | 2005-10-25 |
Mazda 121
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
iš tikro patiko man štas automobiliukas. linksmas, gerai rieda, ir labai ypatingu problemų neturiu. Kuriasi gerai, važiuoja taip pat gerai ir tikrai niekas nedreba ir hmmm kol kas nerūdija. tikrai esu patenkinta, nes prieš tai turėtas auto (vw polo) kėlė daugiau rūpesčių 1324 ipurškimas stabdžių kaladėles, priekinį guolį
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|