marius | 2023-12-12 |
tikrai geras auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
tiesiog puikus auto, ir dizainas visai nieko!
rudys
|
turejau, patiko! deja vienintelis jos minusas buvo rudys=( remontas brangus nebuvo tikrai! nuverteja, nes rudyja. ziuret kebula
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ner | 2023-11-07 |
Mazda 323F BA
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabilus kelyje, manevringas, gražus dizainas
Neekonomiškas, prasta garso izoliacija
|
Mano pirmoji ir ketvirtoji mašina. Man asmeniškai labai smagi, išskirtinio dizaino, manevringa mašinėlė. Gal šiek tiek kuro sąnaudos galėtų būt mažesnės, variklis 1,5 benzinas (su tokiu ir nepalenktyniausi). Nei pirmoji nei ketvirtoji nebuvo ir nėra surūdijusi, bet ir prižiūrėta (antikoroziniai ir t.t.). Painvestavus i tiuningą išvis nerealus automobilis būtų. Pakaba kietoka, garso izoliacija irgi galėtų būti geresnė. Kaip 1994 metų automobilis, man super. Žodžiu manau dar ilgai su ja važinėsiu ir vargo nematysiu. Pirkti su galingesniu varikliu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-12-11 |
Mazda denciko 1.5
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Siaura, manevringa
Trauka,garso izoliacija,brangi islaikyti,ne ekonomiska,
|
Salono kokybes nedaug, traukos nulis, remontai dazni, rudija, kokybes garso nera visiskai Dazni remontai, tik spek. Kastai nemazi, visgi senas automobilis. Jei biudzetas keli simtai - pirk. Bet nesitikek ilgai naudoti. Nera prasmes toki automobili pirkt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-04-01 |
nieko ji nerija
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
manevringa
puna kaip rudens lapai
|
vaziuojant 5 begiu ir palaikant apsukas ties 2000, 5 litrai 100 km. jai apsukos virs 4000 9 litru 100 km i daugiau,.. drozi daug, taisai daug angelio akiu sitaj neuzdesi
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jonas | 2015-04-23 |
mazda 323f
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
gera trauka, maza, manevringa, grazi
rudys, brangios dalys, pasene metai, nera komforto
|
Smagi, maza masinuke. labiau tinkanti 2 ar 3 zmonems, Bagazines beveik nera, Seni metai bet isvaizda man patinka. Problemos su sviesom ir elektronika ir rudim, pliusas isvaizdai traukai manevringumui su varikliu problemu nera. Rija tepala, Gerai traukia bet nemazai ir valgo. Varikliu pliusas tik neekonomiskas tik einami dalykai. Pasikeitiai detale ir pamirsai, patvarios detales, bet brangios. nuverteja mazai nes nera kam nuvertet. Siaip sakyciau pagal metus turi ir kaina savo Pasenes modelis, geros vargu ar nupirksi o jei nupirksi tai uz ta kaina galima rast kazka geriau
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Laimonas | 2014-11-09 |
Mazda 323f
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonimiska, gražaus dizaino, lengvai remontuojama, stabili ant kelio.
Rudys, originali antena.
|
Puikus, manevringas, pigiai išlaikomas ir tikrai patikimas automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
egidijus | 2014-07-13 |
mazda 323f
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kantrus variklis, tvirtai stovi ant kelio, pigios dalys,
antena, oro filtro zarna, galiniai amortizatoriai, kieta, zema ( didelis - ziema ir kaime)
|
automobilis gana neblogas. Pravazinejau 4 metus. girdejau daug atsiliepimu kad situos modeliukus rydys eda, taciau as tokiu problemu neturejau (vienitele vieta kur pasirode spuogiukai salai galiniu mazuju langiuku. variklis labai kantrus. per visa vazinejimo laika nic nieko netvarkiau. pastebejimas kad geriau rinktis didesnes kubaturos varikli. galios daugiau kuro sanaudos panasios. garso izoliacija tikrai pas jas prasta. girdisi visi akmenukai ir net stipresnis vejas. vaziuokle kietoka taciau masina labai tvirtai stovi ant kelio ( ipac posukiuose). silpnosios vietos galiniai amortizatoriai (kainuoja tiek pat kiek priekiniai), oro filtro zarnos ( tris kartus kaiciau visus kartus vel suplyso). labai nepatogiai kuro filtras pritvirtintas. gale isstumiama antena pastoviai su savo kaprizais 1.5 labai kantrus variklis. maniske tik turejo toki niunsa kuo bake degalu daugiau. tuo trauka geresne. degalam i pabaiga variklis bukas pasidarydavo. nuvertejimas didelis, explocacija sakyciau per viduri nei pigi nei is brangiuju ziureti galingesniu nei 1.5 varikliu. 1.8, 2.0.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
andriusa | 2013-09-07 |
323F BA 1.5 Studentiska masina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
geras variklis, smagiai rieda, pigus išlaikymas, pigus draudimas
RUDYS, silpnas variklis, salono izoliacija prasta.
|
Mano pirmasis automobilis. Įsigijau 2009 metais. Balta, pačios skurdžiausios komplektacijos, bet pilnai sutvarkyta.
Kaip pirmas, nuostabus automobilis. Tiek studentas, tiek moksleivis būdamas išlaikiau. Dužo keleta kartų, o iš paprastos pasidariau sau patinkančią,
orginali apdaila nuo v6 modelio (retesni modeliai su problematiškais varikliais)
priekinio bamperio apatinė juosta, šoniniai 'sparneliai' prie galinio rato (spoileris ir purvasaugiai buvo uždėti, poto nuimti dėl estetikos :D )
na poto sekė, langai tamsinti, ratai nuo bmw r17, galinga aparatūra, poto susirgau tai dar ir raudonos spyruoklės, modifikuoti pjauti amortizatoriai galiniai(del dar didesnio zemumo), priekiniai coilai nuo golf 3. visa perdažyta. Jai nebūtų supuvus, būtų įdėtas nuo senesnės bg 1.8 variklis su turbo.
1.5 doch, silpnas variklis, nekelia jokiu problemų, vėliau šaltas rytais padūmindavo keleta minučių(turbūt, kad be tepalo teko pavaziuot ir nemazai droztas mano paties) 1.5 tikrai ne lenktyninis variklis, o dar kai užsimečiau r17 ratus, tai ir iš vietos vos pajudėjau. Mieste iš bėdos užtekdavo galios, bet trasoje kai reikia aplenkti būdavo problemos, mesdavau žemesnį bėgį ir droždavau iki apsukų, kad aplenkčiau kuo greičiau kitą automobilį. Kol buvo viskas standartas mažai gedimų. Uždėjau R17 ir modifikuotus žeminančius amortikus, pradėjo byrėti važiuoklė.
Vienintelį kartą neužsikūrė, kai sugedo paskirstytojas (100 šrote). Visada užsikurdavo, diržo su guliukais pakeitimas 150 lt. važiuoklė paprasta, pigi. Žodžiu pigios ir tos japoniškos geros kokybiškos detalės. sudažiau su rankiniu žiemą galą, linko trys svirtys, jos išviso keturios, dvi reguliuojamos, paprastos naujos pirktos, reguliuojama šrote(naujos sunku gauti) tai geram servise atėjo sąskaita prieš kalėdas 700 lt 2010 žiemą. Eksplotacijos kaštus sunku aprašyti, tiesiog jų per 3 metus buvo labai mažai.
Toks automobilis, kurį dažniau vairuoji, negu taisai. Būtinai patikrinti "stakanus" tai pagrindinė priežastis kodėl pardaviau..
Pas mane rūdijo ir skardos, ir pagrindiniai mazgai, mašina be ateities :D
ar iš variklio didelio triukšmo nėra, variklio dangtelio tarpinė dažnai leidžia tepalą. automatinė antena dažnai sugedus būna, priekiniai, šoniniai langai šlykščiai susibraižo.
dažna, rytais šalta dūmina mėlynais dūmais.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Andrius | 2013-09-01 |
studentiska masina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimas.
galiniai amortizatoriai, nepatogu islipti, stabdziai silpnoki
|
Patikimas automobilis. Atvazinejau 7metus ir bendrai esu patenkintas nes turejau opelius, wwpasatus kelis. Su sita pasiseke geriausiai kas liecia remonta. Tik aukstaugiams netinga. Su ugiu 1,92 prie vairo telpi gan patogiai, bet soninis kairys veidrodelis neapskaiciutas tokiam pasukimui ir rodo blogai. Ilipt ir islipt nera patogu, vaziuojant jausmas lyg uzpakaliu greit brauksi asfalta, bet besirankantys maza automobili uz tokia kaina ir netuetu reikalauti limuzino patogumu. Patogumas pilnai atitinka isvaizda. Jei nusiteket pirkt maza keturduri, tai sis savo kaina, kelis tukstancius lt atidirbs patikimai. 5 begiu mazoka. 5 begis greitis 110 apsisukimai beveik 3000. 6 begis nepamaisytu. autostradoje nera malonu toli vaziuoti. Tiesa pamirsau apie gazo pedala parasyti. Labai jautrus pedalas, gal tik 1,8 dochui, bet pirmu begiu svelniai pajudeti reikia pasistengi, nes kankinti sankabos nemegstu. gazas svelniai nesispaudzia. arba nera jo arba labai dideliais paspaudimais spaudziasi. pirkau galingesni 1,9 doch benzina. Esu pasimokes, kad silpni varikliai naudotose masinose labiau genda. Variklio trauka pilnai tenkino. Pasikeites dirzus daugiau nekeiciau ir nieko netaisiau po kapotu. Keiciant dirzus meistarai iplese oro filtro gofra, masina pradejo trukcioti ant posukiu pirmom pavarom. Va\iuot galima bet biski erzino, naujos gofros uz 400lt det nenorejau. Uzizoliavimas nepadejo. Po 4 metu dingo vienas cilindras , tai teko keist laidus, susidevejo. Apie 150lt mokejau. Susitvarke ir trukciojimas :) pasirodo gofra buvo gerai uzizoliuota, o kalti laidai su kuriais dar 4metus vazinejau kartais patrukciodamas. Pakabos remontas tik pries technikine. Duslintuvo pavirinimas. Valituvai sugede buvo 110lt. Amortizatoriai galiniai keisti ir pakeisti jau sugedo. bet pigus(~80lt) ir keitimas pigus.
Po kapotu jokiu remontu nedaryta, jokie genereatoriai ar kitkas negede.
Stabdziai labiau vargino, kazkas strigo, kaladles devejosi, truko prieziuros stabdziams. nelakstyk ! :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ramūnas | 2013-06-27 |
90' 323f BG 1.6 66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Isvaizda, apsisukimo spindulys, kebulas
barskejimas, vaziuokle,
|
Si auto turiu jau puse metu, didziausias pastebetas trukumas yra pastovus barskejimas. vairuojant kauno duobem, tas barskejimas is tiesu uzknisa, taip pat girdimas ir cypimas perjunginejant pavaru svirti arba iminant sankaba, todel vaziuojant garsiai klausau muzikos kad negirdeciau pasaliniu garsu sklindanciu is masinos.
Kitas minusas, tai amortiku atramos susidevi ir jas reik keist - servise sake tai pirmu efkiu liga.
Siu auto labai geras apsisukimo spindulys. Bent pas mane kebulas be rudziu, Grazus auto kai investuota pinigu tiuningui. 1.6l; 66kw; galios uztenka. kuro sanaudos apie 10l mieste. auto kaina 1000-1500lt. Esu keites oro srauto matuokle kuri srote kainavo 40lt, laisvu apsuku daviklis irgi apie 40lt, atrama galinio rato 60lt, pakeitimas irgi panasiai... pralekti nelygiam kely
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |