Markės
1075 iš 1939
Mazda RX-8 2003 - 2011
Mazda RX-8, 2003 - 2011
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.512% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 2
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Unikalus kėbulo dizainas
  • Gerai valdomas
  • Rotorinio variklio garsas
TRŪKUMAI
  • Kiek trūksta galios palyginus su konkurentais
  • Rotorinio variklio patikimumas
  • Kėbulo korozija
  • Kėbulo stilius neprilygsta pirmtakų lygio
Mazda RX-8 yra sportinis automobilis pakeitęs RX-7 modelį. Kaip ir jo pirmtakas šis RX turi Wankelio tipo rotorinį variklį. RX-8 turi priekyje sumontuotą variklį, su galiniais varomaisiais ratais ir sėdynių formule 2+2. Automobilis turi idealų svorio balansą 50:50 dėka to, kad variklis yra montuojamas už priekinės ašies ("front mid-engine" komponuotė), o kuro bakas už galinės ašies. Svoris yra sumažintas naudojant lengvesnes medžiagas tokias kaip aliuminį (variklio gaubtas ir galinės durys) ir anglies pluoštą, iš kurio pagamintas varantysis velenas, tam kad sumažinti besisukančių detalių inercinį momentą. Priekinėje pakaboje naudojama nepriklausoma dviejų skersinių svirčių pakaba, o gale - nepriklausoma daugiasvirtė. Išskirtinė automobilio įpatybė – antra pora visai nedidelių durų, kurios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės (jos atsidaro tik tuo atveju jei atidarytos priekinės). Kadangi automobilis neturi viduriniojo statramsčio, tai atidarius duris yra užtikrinamas maksimaliai patogus priėjimas ne tik ant priekinių, bet ir ant galinių sėdynių – kas yra nebūdinga bet kokiam kitam 2 durų kupė. Tuo pačiu automobilis išlaiko puikų kupė stiliaus dizainą. Galingiausia RX-8 versija turi Wankel variklį su dviem 654 cc rotoriais (viso 1.3 L darbinis tūris), kurio galia siekia 237 AG (177 kW)/8200 rpm ir 211 Nm/5500 rpm sukimo momentą ir šešių greičių mechaninę pavarų dėžę. RX-8 buvo puikiai įvertintas tiek specialistų, tiek mėgėjų – šis puikaus dizaino ir dinamikos automobilis jau laimėjo 37 tarptautinius automobilizmo apdovanojimus, tame tarpe ir labai garbingą – tarptautinį 2003 metų Geriausio Variklio titulą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Mazda RX-8 turi unikalų ir labai retai gamintą Wankel tipo rotorinį variklį.

Išskirtinė automobilio įpatybė – antra pora visai nedidelių durų, kurios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės:



Mazda RX-8 dalyvavo eilėje įvairių žiedinių lenktynių, tokių kaip 24 Hours of Daytona, SCCA World Challenge, KONI Challenge Series ir net moterų varžybose "Formula Women" 2004 metais.


RX-8 laimėjo 37 tarptautinius automobilių apdovanojimus, tame tarpe ir labai garbingą – tarptautinį 2003 metų Geriausio Variklio titulą.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Irmantas | 2022-05-18
RX-8 svajonė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, komfortas, išvaizda, puikus valdymas, nuostabi audio sistema
Probleminis variklis, labai silpni stabdžiai
Turėjau maksimalios konfigūracijos automobilį - raudonos odos, aparatūra su bosu su 9 garsiakalbiais, stoglangis, 18 colių ratai, navigacija. 2004 metų rida 105k km.Trūko tik elektrinės keleivio sėdynės. Variklis buvo 198 AG, automatas. Žinau žinau, bet nuoširdžiai nemėgstu mechanikos :) Dabar apie automobilį - visų pirma paneigsiu mitą kad ryja daug tepalų ir kuro... mieste valgo daugiausiai 18 litrų. Per 2 mėnesius vieną kartą pyliau tepalą ir tada truputį dapilu, nors pravažiuodavau kiekvieną dieną tikrai daug. Kalbant apie ergonomiką viskas gerai, apskritai nėra jokių nusiskundimų. Kaip sportiniam automobiliui viskas tiesiog idealiai – fantastiškos priekinė sėdynės, gale vietos pakankamai daug, bagažinė tik per maža, bet jei išmesi atsarginį ratą tai ir ten gausi pakankamai vietos. Valdymas nerealus – kai ESP įjungtas posūkiuose perspaudus įsijunga akimirksniu, vienintelis reikšmingas minusas mano nuomone - labai silpni stabdžiai, tai stipriai jaučiasi. Net mano draugai, kuriems aš daviau pasibandyti su tuo sutiko. Pasitikrinau - kaladėles normoje, suportai vaikšto gerai, matyt tiesiog suprojektuoti per silpni. Ką dar pasakyt - auto for fun, gatvėje gausite dėmesio :) Automobilis tikrai vertas pinigų, bet variklis deja nėra patikimas - maksimalus ridos išteklis 150k, o remontos po to bus tikrai brangus. Nors jei automobilis gero stovio, nesudrožtas tai žiūrint ateitį manau vertas investicijų į variklį. Panašių sportinių automobilių už tokią kainą ir tokių metų rinkoje nėra daug. Pagarba visiems RX-8 mėgėjams ir savininkams :)
Pilnas atsiliepimas...
rotorius | 2009-11-03
Motociklas ant 4 ratu ")
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas, jaukus ir praktiskas interjeras. Nedidele isigijimo kaina. Didziausias pliusas - unikalus variklis, ispudingas jausmas sukant varikli iki pacio galo.
Rafinuotumo trukumas, nemazas vertes kritimas, rajus degalams variklis.
Turiu sitoki bolida keleta savaiciu. Esu juo labai patenkintas. Kai ieskojau turejau tik keleta automobiliu galvoje - tai RX8, Honda S2000, BMW 3 serijos kupe. Pasirinkau RX8 del keleto veiksniu. Tai salyginai nebrangus automobilis, ypac perkant naudota. Automobilis yra tikrai dinamiskas, labai gerai laiko kelia. Nors sitais parametrais jis negali prilygti S2000, taciau RX8 kuo puikiausiai galima naudoti kaip kasdieni automobili. Jo pakaba nera "akmenine", yra 4 sedimos vietos, o ant ju patekti labai patogu. Na apie duris visi zino - nera ka pasakoti. Didelis pliusas - automobilio interjeras. Jis jaukus, dizainas grazus, viduryje skydelio puikuojasi tachometras. Kaip ir priklauso. Medziagu kokybe galetu buti kiek geresne, ji "mazdiska" - kiek ekonomiska ir kietoka. Sedynes labai patogios, sportiskos. Pakaba labai gerai subalansuota - automobilis gerai laiko kelia, neplaukioja, taciau ji pakankamai komfortiska. Didziausias pliusas - automobilio dizainas, jis isskirtinis, dinamiskas, taciau kartu savyje "sutalpina" 4 keleiviu kabina. Minusas - rasojancios galines faros. Varikliukas tik 1.3 litro, atciau zinantys rotorinio variklio ipatumus supranta ka reiskia toks litrazas. Variklis puikiai dirba, labai tolygus, subalansuotas. Mazu apsuku jis nemegsta, reikia sukti iki 7000 ir daugiau. Galios baisulines neistikekit, taciau automobilis smagus, ypac geras garsas - prie aukstu apsuku variklis skamba kaip britvos. Silpnoji puse - degalu sanaudos, pas mane jos vidutiniskai siekia 15l/100km. Na gal veliau ismoksiu taip nespausti ir pasieksiu kokias 12l/100km. Taciau si momenta zinojau ir jam buvau pasiruose. Nepamirskit dapilyneti tepalo.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Dideli visureigiai     CX-80
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt