Manu | 2016-02-12 |
Mazda 323F hečbekas, 2.0 TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Sąnaudos, išvaizda, talpa kaip tokios mašinos
rūdys, garso izoliacija, pats modelis apskritai
|
Pirkau šitą mašiną prieš 7 mėnesius, prieš tai ilgai nebuvo poreikio turėt nuosavą auto. Kai tas poreikis atsirado, ieškojau varianto už apie 1000 eurų. Lubos buvo 1500. Nupirkau šitą Mazdą perdaug negalvodamas, pravažiavau, pasirodė neblogai ir tiek, lyginant su tuo, ką mačiau už 900 eur kainą.
Pliusai: tai mažas auto, kuris yra pakankamai didelis. Nemažai vietos kojom gale, gana manevringas mieste, patiko dizainas kaip tokių metų auto.
Visgi, dyzelinis mazdos variklis ūžia kaip traktorius, garso izoliacija verta nulio ir pastoviai kalatojasi pavarų svirtis... Iš pradžių maniau, kad pagalvės problema, bet pasirodo šitie auto tokie jau išriedėjo iš gamyklos. Kai pirkau, prabėgus buvo 310k, o pardaviau su beveik 330k. Pirkdamas į ridą net nežiūrėjau, nes tokiem metam nieko čia ir neprižiūrėsi.
Šiaip labai rūdija.. nusipirkau jau papuvusią, bet ekslotacijos eigoj rūdys tiesiog akyse augo. Buvo bėdų, kurių tip ir nepavyko išspręst, su priekiniu dešiniu ratu... tik nupirkęs pastebėjau, kad leidžia padanga, problemos išlyginus ratlankį ir pakeitus padangą kažkodėl neišnyko.
kas dėl važiuoklės, tai skaičiau, kad kiti žmonės skundžias kad labai kieta ir renka duobes. Aš sakyčiau, kad nėra taip blogai. dabar nupirkęs esu Toyota PriusII 2009 metų, tai nepasakyčiau, kad kažkas geriau tuo klausimu.
Visgi, prieš maždaug mėnesį mašina rimtai ėmė byrėt. Pradėjo cypt generatoriaus dirželis, ėmė sunkiai kurtis šilta (nors šalta ir prie -18 kūrėsi iš pusės pasukimo), perdegė gabaritas ir suėjo valytuvų varikliukas. Tad nusprendžiau parduot.
Ką dar reikia passtebėt, tai tikrai mažas kuro sąnaudas trąsoj. Važiuojant 110-130 ima apie 4 litrus mano skaičiavimais, tiesa mieste, jei paspaudus tai aiškiai sąnaudos didesnės. 2,0 l, 74 kw variklis veikia neblogai ir tai girdisi :D šiaip trauka yra, nes važinėjau daugiausiai Kaune, tai į kalnus pakilt bėdos jokios ir 3 gaike. Tepalo nevalgė tai tiek ir apie tą variklį. Kaip ir minėjau, kuro sąnaudos, ypač užmiesty, yra labai geros. Mieste irgi ne kažkas.
Per kiek daugiau nei pusę metų pakeičiau filtrus, aušinimo skystį ir alyvą prieš žiemą. kartą taisiau valytuvus (kaina 15 eur), keičiau padangas į žiemines dėvėtas. pardaviau su dar kartą sugedusiais valytuvais, cypiančiu dirželiu, siurblio ir turbinos problemom (šito visko nebuvo perkant) ir paėmiau 430 eur. taigi, spręskit patys. patarčiau visgi žiūrėt kažką kita arba pirkt šį modelį su gerai apie mašinas išmanančio draugo pagalba. galbūt ir ridą pažiūrėt, kad mažesnė būtų. ir nors mano bendram vertinime sakau, kad draugui nerekomenduočiau, visgi, jei reikia mašinos kokiam jaunam vairuotojui ant išmokimo, ar šiaip esat nusiteikę daug prabėgt per trumpą laiką ir nuvertėjimas nėra taip svarbu, visgi sakyčiau, kad variantas nėra pats blogiausias.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2015-11-21 |
Mazda 323f, 2.0 dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
geras variklis, trauka, sportine automobilio isvaizda, nebloga pakaba
rudys, labai zema masina
|
smagi masinyte ypac vaziuojant gerais keliais 2.0 74 kw variklis labai geras, trauka gera, taciau tai variklis reikalaujantis geru tepalu ir prieziuros Pakankamai ekonomiska (ypac trasoje), nuvertejimas labai didelis - dyzelio kiek mazesnis
Pilnas atsiliepimas...
|
|
žmogus kuriam trūksta 323 Mazdos-Deivis | 2014-11-04 |
mazda 323 hečbekas 1990 tobula
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tai tiesiog blanki asmenybe kuri yra tobula
RŪDYS
|
Turėjau senesnę mazda 323 benza-dujas apd 1990m.Ir ji buvo beveik negendanti neskaitant keleto dalykėlių.Mazdutę turėjau 8metus pirkta jau pasenus.Pradžioje mazdute važinėjos tėvai kai išsilaikiau teises pasiemiau ją sau problemėlių buvo tik keletas visiškai smulkios.Tačiau savo mazdos aš niekados neužmiršiu kokia ji buvo NIEKADA.Dabar turiu Citroen 2004m ir problemos byra dešimtim,o mazda buvo labai labai gera mašina aš žiauriai gailiuosi, kad ją pardaviau.323 Mazdos buvo labai patikimos,pats padangų prieš žiemą pasikeisti negalėjau nors esu profesionalus vairuotojas kai su dankratu keli visuomet jis sulenda į vidų ir taip visuose vietose, bet nepaisant visko mano brangioji 323 man buvo pati įsimintiniausia auto kurią esu turėjęs, o turėjęs labai labai daug, bet man trūksta mano legendinės mazdos ir aš ją perpirksiu atgal.Gal kiti galvos,,Trenktas kažkoks savo buvusį seną kledara nori susigražinti kažkosks priplaukęs''BET...Kas nusipirks 323 ar 323f nenusivils nors tai labai blanki asmenybė ir labai bijanti rūdžių auto, bet ji patiks tiems kuriems reikia tiesiog mazdos ir nieko daugiau.Manau ne aš vienas esu ,,Trenktas'' nes yra daugybė klubų kur garbina 323 ir 323f mazdas. Normalus eksplotuoti labai pigu. Žmogau tu esi maladėc jei rimtai galvoji apie šia mazda.Aišku tokios mazdos nepirks kuriam reikia prabangos arba nori išsiskirti iš minios,bet kuriam reikia TIESIOG MAZDOS IR NIEKO DAUGIAU tai ji gali taipat įsimintinausia auto kaip ir man ji yra balnki.Ši mazda nesiskūs, bet prireikus tave nustebins kokia tai gera mašina.Jei nusprendei įsigyti šia mazda tu dar kart esi maladėc dar karta pagalvok ir jei nuomonė nepasikeis dumk pas savo išrinktają ,,Tiesiog Mazda''.Sėkmės
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Žilvis | 2014-08-25 |
Mazda 323f 1.6 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakankamai nebloga išvaizda, manevringa.
Pakaba, variklis, rūdys. Šio automobilio minusas yra šitas automobilis
|
Nedidelis automobilis, mažai konforto, dar mažiau pakabos patvarumo. Per 1,5 metų turėjau su viskuo bėdų. Pastoviai pakaba griuvo, variklio gedo įvairios dalys, buvo net sugedęs alkūninio veleno padėties daviklis, dėl kurio turėjau važiuoti į servisą gal 3-5 kartus , kad rastų kas yra. Galiausiai pradėjo lįsti rūdys. Garso izoliacija tragiška. Prieš perkant praktiškai viską reikia žiūrėti, nes viskas gedo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Donatas | 2014-07-20 |
Mazda 323F 2.0 d. 66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiška
RŪDYS, garso izoliacija, nelogiškai brangi eksploatacija, nuolatiniai gedimai, žodžiu - visa mašina yra minusas.
|
Mazda 2000 m. 2.0 d. 66 kw. Prasta mašina. Kieta, prastai "renkanti" duobes ir SIAUBINGAI rūdijanti. Perkant neturėjo nė menkiausios rūdelės, o po 2 žiemų išpuvo kiaurai (slenksčiuose 30 cm ilgio skylė, arkų nebeliko) nors buvo nupurkštos vašku. Variklis labai grubus. Vibracijos baisios visame apsukų diapazone, ypač "ant laisvų". Pagalvės buvo pakeistos, tad esmė ne tame. Garso izoliacija nuo variklio į saloną - nulinė. Su pačiu varikliu per 5 metus eksploatavimo problemų nebuvo. Didžiulis pliusas - ramiai važiuojant super ekonomiškas. Pensininko režimu mieste 5,5 litro (Vilnius). O dabar blogoji dalis. Automobilis gedo visur ir visada. Per 5-erius ekslpoatavimo metus remontuota: 3 kartus sudegė generatorius, trūko radiatorius, sugedo visi 4 abs davikliai (pakeistus problema pilnai neišsisprendė), sulūžo spidometro daviklis, kelis kartus perrinkta pakaba, išbėgo amortizatoriai, lūžo spyruoklė, trūko kondicionavimo sistema, trūko stabdžių sistemos magistralė ir t.t. Remonto kainos - ne pigiau nei BMW ar Volvo, sakyčiau brangiau. Žinau ką kalbu, nes turėjau tiek bmw tiek volvo. Nepirkti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Juozas | 2013-10-26 |
Mazda 323f 1.5 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigi eksploatacija, ekonomiška, praktiška
Rūdys, didelis komforto trūkumas
|
Nusipirkau tokią mazdutę vasarą. Atvažinėjau porą mėnesių ir pardaviau, kadangi nelabai ji man patiko.
Pradėsiu nuo pliusų: tikrai praktiškas ir pigus išlaikyti automobilis. Teko keisti galinius amortizatoriaus, stabilizatoriaus traukutes. Tai kainos atitinkamai 100lt ir 30lt. Važiuoklė paprasta ir patikima, pigi. Apskritai visas automobilis paprastas, be kažkokių įmantrybių. Kiek buvo elektronikos viskas veikė. Smagiai įveikia posūkius, labai manevringa, nėra problemos įsiparkuoti net į mažiausią tarpelį. Nulenkus galines sėdynes pakankamai daug vietos, taip pat ir keleiviams jei sėdi gale yra kur kojas pasidėt. Ekonomiška, mieste užtekdavo ~9-10l/100km, užmiesty 7-8l/100km.
Trūkumai: BAISIAI RŪDIJA! Aišku, prieš parduodamas perekupas buvo atremontavęs tą mano mašiną, bet vistiek, kai pažiūri beveik kiekvienai rūdys lenda iš visų kampų. Prastesnės garso izoliacijos mašinoj apskritai neteko "patirti". Važiavimo komforto nulis, pakaba labai kieta. Kadangi pats iš Kauno, tai baisu kai su ja reik per duobetesnę gatvę pasikratyt dantys gali išbyrėt. Ekonomiškas, tikriausiai patikimas kaip ir dauguma mazdos motorų. Traukos užtenka tik ramiam važinėjimui. Eksploatacijos kaštai tikrai nedideli, o nuvertėt tai mašinai jau nebėra kur beveik. Nerekomenduoju pirkti šitos mašinos vien dėl polinkio rūdyti.
Na o jei tikitės, kad radot kažkur dar nesupuvusią ir jums visiškai nerūpi važiavimo komfortas. Tada taip, galbūt ir geras pasirinkimas...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Zilvinas | 2013-02-19 |
Mazda 323F; 1.6 Benzinas; 2001
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Tokių metų gera išvaizda, valdomumas.
Rūdys, prasta ir labai kieta pakaba bei pastoviai gendanti, pastovūs variklio gedimai.
|
Mazda 323F "sporty" 1.6 Benzinas Pasiruošti rudžių pastoviam tvarkymui.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vaidotas | 2012-09-26 |
Mazda 323 f BJ, 1999, 2.0 TDVi, 66kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, patikimas
Garso izoliacija, rūdys
|
Trūkumas- garso izoliacija ir polinkis rūdims. Pastebėjus pūslelę nuo rūdžių- geriau nugremžt ir užtept dažais bent jau... geriau taip, nei užleist, nes skarda šiuose modeliuose yra plona ir greitai užleidus kiaurai prarūdija. Garso izoliacijos trūkumas irgi biški nemalonus, bet nėra nepakenčiamas. Dar silpna vieta- stabilizatorių traukutės, bet jos tikrai nebrangio ir keičiamos nebrangiai (Jei pats netingi- kainuoja tik detalės, net duobės nereikia kad pakeisti). Visa kita- tikrai neblogas patogus mašiniukas. Variklis patikimas ir su savo 66kW pakankamai linksmai rieda. Man vidurkis 5,8-5,9 L/100km, čia miestas/trąsa - 60/40%. Eksploatuoju 2 žiemas- bėdų su užvedimu per šaltukus neturėjau. Eksploatacija- paprasta ir tikrai nėra brangi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
M.B. | 2012-06-07 |
Mazda 323 BJ (1998 – 2003)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažai ir retai genda, erdvus salonas, gera komplektacija, patikimi visi varikliai, patikima pakaba, gerai transformuojamos chečbeko sėdynės, gerai ir tiksliai valdoma, elektronika retai paveda
gėdingai rūdija kėbulas ir ne tik (ypač ratų arkos ir dugnas, pakabos tvirtinimo varžtai, duslintuvas), apgailėtina garso izoliacija (tiek iš lauko skyriaus, tiek iš variklio. Girdisi, kaip dyzelio velenas diržą suka).
|
Mazda 323 yra sukonstruota ant 626 bazės, jai pritaikyta analogiška važiuoklė. Dėl šios priežasties, iš pažiūros, ši nedidelė mašina yra didelė savo viduje ir lenkia daug klasės analogų. Gerai išprofiliuota galinė plati sėdynė leidžia patogiai įsitaisyti ir aukštam žmogui. Chečbekas yra patogesnis už sedaną, nes turi aukštesnę stogo liniją. Nors japonai nepasižymi patogių salonų konstravimu, šįkart jiems pavyko pagaminti erdvų saloną europietiškam kūno sudėjimui. Jei domina kompaktinės klasės automobilis, tai ši Mazda yra didesnė už visus japonų konkurentus (panašaus dydžio į Nissan Almera) ir panaši į didžiausius ir patogiausius salonus turinčius prancūziškus automobilius.
323 BJ turi gana plačią važiuoklę, todėl ji yra stabili kelyje ir nelinkusi svyruoti posūkiuose. Labai paklusni, jautri vairo sistema ir tiksliai jungiamos pavaros. Sankaba ir pavarų dėžė yra labai tinkamai suderintos (jei šie agregatai dar nesusidėvėję).
323 beveik neturi chroniškų silpnų vietų. Mazgai sukonstruoti japoniškai ir preciziškai, remontas nėra sudėtingas.
Benzininiai varikliai: nuo senų laikų Mazda pasižymi patikimais agregatais. Deja, praeito amžiaus šimtmečio paskutiniais dešimtmečiais (tarp 1990-1999 m.), Mazda buvo suteršusi savo, kaip patikimos mašinos vardą, su benzininiuose varikliuose naudota hidraulinių vožtuvų stūmoklių (dar vadinamų hidrokompensatorių) sistema. Dėl šios sistemos kentėjo daug XEDOS markės automobilių, taip pat MX serijos ir 626 modelio automobiliai. Tokiems varikliams reikėjo itin kokybiškų tepalų (geriausiai sintetinių), be to jie jautriai reagavo į kuro kokybę ir turėjo polinkį perkaisti, reikėjo jais tinkamai pasirūpinti. Todėl dauguma kitų gamintojų kaip Nissan ar Toyota, Honda buvo pranašesni savo primityvesniais įprastais varikliais. Bet šis 323 modelis jų jau neturi, todėl neturi kelti keblumų.
323 BJ varo 1,3, 1,5, 1,6, 1,8 ir 2 litrų darbo tūrio benzininiai varikliai, iš kurių dauguma, išskyrus silpniausią, turi jau po du paskirstymo velenėlius (DOHC), 1,3 l (SOHC) bei visi turi po 4 vožtuvus vienam cilindrui. Net ir silpniausias motoras turi 52 kw ir mieste yra pakankamas. Iš bendrų vairuotojų nuotaikų aiškėja, kad geriausiai vertinami yra vidutinio galingumo motorai. 1,5 l. 65 kw variklis buvo montuojamas dar į ankstesnės kartos Mazda 323 modelį ir dėl savo patikimumo buvo pratęstas jo gaminimas ir perkėlimas į naujesnę versiją. 1,6 litro darbo tūrio motoras, turintis 72 kw yra “aukso viduriukas”, bet gaminamas tik atnaujintoje versijoje nuo 2001 m. Jis puikus savo dinaminės savybėmis ir kuro suvartojimo santykiu, kiek per daug benzino sudegina mieste. 1,8 litro darbo tūrio 84 kw ir 2 litrų 96 kw varikliai yra labai dinamiški, bet tokiam automobiliui jie sueikvoja perdaug degalų (ypač mieste). Dar buvo Protégé versijos su 103 kw Xedos modelio motoru ir versija su turbina (Mazda speed) ir 125 kw, bet jos skirtos tik greičio fanatikams ir brangiai eksploatuojamos.
323 benzininiai varikliai pasižymi gera dinamika, tyliu ir sklandžiu darbu, bet sunaudoja perdaug degalų miesto režimu ir važiuojant staigiau nuspaudus gazo pedalą. Tačiau lyginant su Honda ir Toyota kintamųjų vožtuvų fazių VTEC ar VVTI (valvematic) sistemomis (vožtuvai dirba pagal krūvį, kuris tenka nuo vairuotojo darbo režimo, įpurškiant skirtingus degalų kiekius. Kiekvienas vožtuvas tarsi dirba skirtingu režimu ir valdomi elektroninės sistemos), Mazda agregatas sudegina mažiau alyvos ir yra mažiau nugainiojamas. Dažniausiai 323 patenka į moterų rankas, nes šis modelis nepasižymėjo dideliu veržlumu, kuris patrauktų vyrų vairuotojų dėmesį.
Dažniausiai benziniuose agregatuose reikia sistemingai pakeisti visus dirželius ir įtempėjus ir variklio alyvą, o paskui ramiai ir ilgai važiuoti. Tiesa, tepalų kokybė yra svarbi
Dyzeliniai agregatai: į Mazda 323 BJ buvo montuojami trys skirtingi dyzeliniai motorai – nuo paprasto atmosferinio be turbinos iki tiesioginio įpurškimo dyzelio su turbina ir tarpiniu oro aušintuvu. Ką galima pasakyti apie Mazda dyzelius? Pirmiausia, Mazda dyzeliai nepopuliarūs, nes visi galvoja, kad geras dyzelis yra tik prancūziškas, vokiškas ir itališkas, kur dyzelių pramonė itin išvystyta. Antras dalykas, Japonijoje dyzeliniai varikliai nepopuliarūs, nes apkrauti dideliais taršos mokesčiais ir dyzeliniai agregatai naudojami tik sunkvežimiuose. Bet Europos rinka skatina gaminti dyzelius, nes Europoje iš 10 automobilių 7 yra su dyzeliniais agregatais ir tai atskleidžia visą tiesą. Lietuvoje Mazda dyzeliai nėra populiarūs (ypač modeliai iki Mazda 3 ir 6 pasirodymo), nes būdavo sunku gauti atsarginių variklių dalių. Dabar padėtis pasikeitė, nes rinkoje padaugėjo dyzelinių Mazdų.
Mazda į šį 323 modelį montavo 2 litrų kubatūros dyzelius, kurių galia nuo 52 iki 74 kilovatų. Iš esmės, patys agregatai yra tikrai patikimi, ypač jei nėra nuvažiavę pusės milijono kilometrų. Visi dyzeliniai agregatai yra geri tuo, kad jie atlaiko ilgesnį resursą nei benzininiai varikliai, be to neturi problemų su degimo žvakėmis ir paskirstymo laidais, nes tokių dalykų dyzelyje apskritai nėra. Jei planuojate įsigyti dyzelį, tai silpniausias bus patikimiausias, nes primityviausias. Yra kita pusė – toks dyzeliukas gali būti nuvažiavęs labai daug kilometrų ir gali būti sunku surasti Mazda 323 variantą su dar sveiku kėbulu. 52 kw agregatas bus geras mieste, bet autostradoje gali pritrūkti greičio ir dinamikos.
66 kw agregatas (vidutinio galingumo) pasižymi labai ilgu resursu ir palyginti nesudėtinga konstrukcija. Jis turi turbiną, dėl ko dyzelis nuo žemų apsukų pasiekia maksimalų sukimo momentą ir generuoja didžiausią galią. 74 kw galios motoras (galingiausias) gaminamas tik nuo 2000 metų. Jis turi tiesioginio kuro įpurškimo funkciją, intercoolerį , yra gana greitas, dinamiškas ir tylesnis, taupesnis už ankstesniuosius.
Reikia atkreipti dėmesį į Mazda dyzelinių variklių kuro siurblius. Prieš perkant būtinai patikrinkite 66 kw ir 74 kw versijų japoniškus DENSO kuro siurblius, kurie turi ypatybę sugesti (jei nebuvo remontuojami). Jų silpnokas sandarumas ir elektrinė dalis. Požymis – nesiveda “karštas” variklis (arba vedasi sunkiai), padidėjęs dūmingumas (balti tiršti dūmai, nesudeginto dyzelio kvapas, dyzelino balos po mašina). Bet tai nebūtinai nuosprendis, kad negalima pirkti dyzelio. Tokio defekto šalinimas yra gerokai atpigęs ir remontas kainuoja 600 – 700 litų. Be to kuro siurbliai nėra deficitiniai, galima juos restauruoti.
Detalių kainos yra vidutiniškos. Mašina, pagal sumokamus pinigus už detales ir aptarnavimus, galėtų būti labiau vykusi.
Iš specifiškai brangesnių vietų yra stabdžių diskai ir trinkelės. Pvz. gerų trinkelių komplektas gali kainuot ir apie 150 lt. (palyginant Nissan - pigesnės).
Dažniausiai važiuoja be problemų, tereikia tik kurą pilti. Su dujomis sugyvena prastokai, nebent gera dujinė įranga (purkštukinė). nenusipirkti pigiausio varianto. atkreipti dėmesį, kad dyzeliai netgi pigesni už benzininį variantą. nepirkti 1,3 varianto.
1) Prikepantys stabdžių gnybtai (galinio tilto).
2)Surūdija pakabos tvirtinimo varžtai.
3)Nuobodus ir pilkas įvaizdis.
4)Sunku rasti nenaujų detalių
5)Brangokos detalės ir servisas.
6)Benzininiai varikliai naudoja perdaug degalų mieste.
7)Galinė pakaba – įmantresnė, reikalaujanti didesnių išlaidų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
aiboforcen | 2012-04-09 |
Mazda 323F Facelift
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabili maza masinele, jeigu dar uzmovus ratus bent 195 plocio, bus visai prisisiurbus posukiuose, gal kietoka, bet pati masinele link sportiskos nesanti. Raizosi langai prie veidrodeliu, reikia ziureti galinio bakelio bukle - daznai prarudija, galines arkos - duru apcios taip pat rudija gan smarkiai. Salonas toks pusiau rekaro, veliuras maisytas su maisu, sedynes aukstesniam zmogui per mazos, galvos atramai vos siekia galvos pradzia, zodziu nelabai pritaikyta zmonems virs 170cm. 1.5 16v DOHC Tik nusipirkus, butiniausi veiksmai, pakeisti pagrindini dirza su itempejais guoliais, pasikeisti tepalus ir filtrus. Viskas apie 500lt atsejo. Sekantis etapas buvo, pakeisti aukstos itampos laidus, zvakes, paskirstymo dangteli su skreijiku. Viso to kaina kazkas virs 300lt, deti buvo ngk firmos silikono laidai, ngk iridium zvakes. Daugiau nieko keisti neteko, TA praejau is pirmo karto. Pasiseke pirkinys :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |