Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Tai automobilis ne šiaip buvęs labai populiarus - tai vienas iš nedaugelių tiesiogiai įtakojęs automobilizmo istoriją. Pirmos kartos MX-5 (šifruojama: "Mazda eXperimental" project number 5) buvo parduota net 400 000 vienetų. Kuriant automobilį buvo pastatytos tokios užduotys: 1. Automobilis turi būti maksimaliai lengvas 2. Viduje turi tilpti du suaugusieji 3. Priekyje esantis variklis turi būti sumontuotas už priekinės ašies, kad svorio pasiskirstymas būtu 50:50 4. Visų ratų pakaba turi būti arba nepriklausoma dviejų skersinių svirčių arba daugiasvirtė, kad maksimaliai gerai laikytų kelią 5. Varomi ratai būtinai galiniai. Taip gimė nedidukas 940 kg, spartietiškas automobilis su 1.6 DOHC 120 AG varikliu, galiniais varomais ratais, su dviejų skersinių svirčių pakaba, puikiu svorio balansu ir nepriekaištingu neutraliu elgesiu posūkiuose, bei kontroliuojamu smagiu galinės ašies slydimu ir visa tai už prieinamą kainą. Ištiesų jis turi viską ko reikia sportiniam automobiliui. Automobilis kaip joks kitas buvo puikiai valdomas, tiesiog jaučiamas – jokių elektrinių langų, kondicionieriaus, net vairo stiprintuvo. Vairuotojas vairuodamas šį automobilį su juo tiesiog susiliedavo. Kogero toks pats jausmas kokį gali pajusti tik raitelis susiliedamas su žirgu. Tai ištikrųjų gyvas automobilis. Ir žmonės jį dievino. MX-5 tapo kultinis - tai pats populiariausias kabrioletas per visą automobilizmo istoriją, net patekęs į Gineso rekordų knygą. Nuo šiol sportinį automobilį galėjo turėti kiekvienas! MX-5 sulaukė per 150 įvairiausių apdovanojimų visame pasaulyje, jis buvo išrinktas tarp dešimties geriausių visų laikų sportinių automobilių. Būtent šiam automobiliui turime būti dėkingi už tokių automobilių pasirodymą kaip BMW Z3, Porsche Boxster, Mercedes-Benz SLK, Fiat Barchetta ir Rover MG.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Tai automobilis ne šiaip buvęs labai populiarus - tai vienas iš nedaugelių tiesiogiai įtakojęs automobilizmo istoriją. Pirmos kartos MX-5 (šifruojama: "Mazda eXperimental" project number 5) buvo parduota net 400 000 vienetų. Kuriant automobilį buvo pastatytos tokios užduotys: 1. Automobilis turi būti maksimaliai lengvas 2. Viduje turi tilpti du suaugusieji 3. Priekyje esantis variklis turi būti sumontuotas už priekinės ašies, kad svorio pasiskirstymas būtu 50:50 4. Visų ratų pakaba turi būti arba nepriklausoma dviejų skersinių svirčių arba daugiasvirtė, kad maksimaliai gerai laikytų kelią 5. Varomi ratai būtinai galiniai. Taip gimė nedidukas 940 kg, spartietiškas automobilis su 1.6 DOHC 120 AG varikliu, galiniais varomais ratais, su dviejų skersinių svirčių pakaba, puikiu svorio balansu ir nepriekaištingu neutraliu elgesiu posūkiuose, bei kontroliuojamu smagiu galinės ašies slydimu ir visa tai už prieinamą kainą. Ištiesų jis turi viską ko reikia sportiniam automobiliui. Automobilis kaip joks kitas buvo puikiai valdomas, tiesiog jaučiamas – jokių elektrinių langų, kondicionieriaus, net vairo stiprintuvo. Vairuotojas vairuodamas šį automobilį su juo tiesiog susiliedavo. Kogero toks pats jausmas kokį gali pajusti tik raitelis susiliedamas su žirgu. Tai ištikrųjų gyvas automobilis. Ir žmonės jį dievino. MX-5 tapo kultinis - tai pats populiariausias kabrioletas per visą automobilizmo istoriją, net patekęs į Gineso rekordų knygą. Nuo šiol sportinį automobilį galėjo turėti kiekvienas! MX-5 sulaukė per 150 įvairiausių apdovanojimų visame pasaulyje, jis buvo išrinktas tarp dešimties geriausių visų laikų sportinių automobilių. Būtent šiam automobiliui turime būti dėkingi už tokių automobilių pasirodymą kaip SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pats populiariausias kabrioletas per visą automobilizmo istoriją (taip patekęs į Gineso rekordų knygą).
Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą lenktynių seriją:
Automobilis įsiamžino animacinio filmo Cars pirmoje dalyje:
Automobilis buvo plačiai naudojamas žiedinėse varžybose ir net turėjo savo atskirą lenktynių seriją:
Automobilis įsiamžino animacinio filmo Cars pirmoje dalyje:
MX-5 sulaukė per 150 apdovanojimų visame pasaulyje, jis išrinktas tarp dešimt geriausių visų laikų sportinių automobilių. Keletas jų:
- Geriausias 1989 metų automobilis (žurnalas „Car of the Year“).
- Geriausias 1990-ųjų (dešimtojo dešimtmečio) ir vienas iš penkių geriausių visų laikų sportinių automobilių (žurnalas „Sports Car International“).
- Dešimt kartų išrinktas į geriausių metų automobilių dešimtuką (žurnalas „Car and Driver“).
- Žurnalas „Grassroots Motorsports“ MX-5 išrinko pačiu svarbiausiu sportiniu automobiliu pagamintu per paskutinius 25 metus.
|
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | CX-80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda MX-5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis