Markės
1056 iš 1939
Mazda CX-5 (KE) 2012 - 2017
Mazda CX-5, (KE) 2012 - 2017
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 6
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas dizainas
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
  • Prasta interjero kokybė
  • Triukšmingi benzininiai varikliai
  • Lėta automatinė pavarų dėžė
"Automobilis pasižymi ekspresyviu priekiu, dinamišku bei energingu stiliumi ir be abejo veržlumu"
Pagaliau sulaukėme logiško Mazda pasiūlymo – kompaktiško krosoverio CX-5. Tai pirmasis Mazda modelis kurtas pagal „Skyactiv Technology“ technologiją - lengva, standi platforma kombinuojama su didelio suspaudimo laipsnio varikliais skirtais minimizuoti kuro sąnaudas bei CO2 išmetimą. Taip pat tai pirmas Mazda turintis naują dizaino šūkį „KODO – Soul of Motion“. Kuo naujoji dizaino kryptis bus kitokia nei iki šiol naudojama – pasakyti sunku, nes CX-5 išties labai primena iki šiol gamintus patrauklius Mazda modelius, ypač Mazda 2. Automobilis pasižymi ekspresyviu priekiu, dinamišku bei energingu stiliumi. Viduje CX-5 yra paprastas, praktiškas ir stebėtinai erdvus. Pakaba suteikia gerą komforto ir stabilumo derinį, tik vairo mechanizmui kiek trūksta tikslumo. Automobilis parduodamas ir su dviejų, ir su visų keturių varomųjų ratų sistema. Gamintojas naujuosiuose CX-5 montuoja 2,0 litrų benzininius bei 2,2 litro dyzelinius variklius. 2.0 (PE-VPS) variklis turi 162 AG (121 kW) galią ir 210 Nm sukimo momentą, vidutinės kuro sanaudos siekia vos 5.9 L/100 km! Dyzelinis pasižymi rekordiniu 14.0:1 suspaudimo laipsniu, kuris suteikia jam kuo didesnį efektyvumą. Šis (SH-VPTS) variklis turi 147 AG (110 kW) galią ir 380 Nm sukimo momentą, kita dyzelinė šio variklio versija siekia 173 AG (129 kW) galią ir net 420 Nm sukimo momentą. Silpnesnis dyzelinis variklis kogero yra pats ekonomiškiausias savo klasėje – jo vidutinės kuro sanaudos siekia vos 4.5 L/100 km.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ward's organizacija 2012 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 6
Indrė | 2023-09-20
Mazda CX-5 2015m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, komfortiškas, manevringas
Nepatikimas variklis
Kuro sąnaudos pakenčiamos. Man ideali mašina daugeliu aspektu tik ne pagrindiniu - variklis. Pasireškė variklio degimai su labai nevaikiškom remonto išlaidom.
Pilnas atsiliepimas...
2022-11-25
Rekomenduociau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, izoliacija gera bet ne puiki, valdosi smagiai
Branesnis islaikymas
110kw varikslis su priekiniais varomais ir mechanine pavaru deze ryja nedaug, 7 mieste, jeigu kamsciuose nesedint tiek kiek Vilniuj buna, gal ir su dar mazesnem imano apsisukti. Apskritai kaip tokiam automobiliui ryti tik tiek mieste tai fantastika. Ir maniskis pravaziaves 200k. Salonas pakankamai geras. Kamera galime yra tik auksciausiam trime ir ta prastoka, bet sensoriai yra. Kas blogiausia jog Mazdu taisymas yra nepigus, bet siti varikliai patvarus
Pilnas atsiliepimas...
2022-08-04
Mazda cx5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus auto
Dažniausia problema, kiek jau teko girdėti ir susidurti tiesiogiai, variklio problemos... DPF filtras, jei išimtas, iš programuoti problema. Variklio remontas brangus.
Nusipirkau parvaryta iš Prancūzijos.... Pirkau, kaip važiuojančia, o po 3 savaičių paieškų, teko remontuoti. Trūkus galva.... Remontas atsiėjo beveik 1500 eurų. Dūmino baltai. Po remonto, ir išėmus DPF filtrą, kartais vistiek pasipila dūmai. Iš programuoti DPF filtro., meistrui nepavyko, nors sumokėjau. Po uzsikiso peciukas, teks tvarkyti ir ji... Daug bėdų su ja.
Pilnas atsiliepimas...
2022-03-07
Mazda CX-5 2,2D, 4WD, 2013 metai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, malonus vairuoti, geros interjero medžiagos.
Didžiausias minusas-kuro sąnaudos. Tikėjausi mažesnių.
Bendrai automobilis neblogas, išvaizdus (bent man), atrodo kokybiškai surinktas, viduje medžiagos kokybiškos, malonios liesti. Trauka vidutiniška. Gan kietoka, jaučiasi duobės. Prieš tai važinėjau su opel astra, tai buvo gerokai minkštesnė. Važiuojant nelygiu keliu jaučiasi kėbulo siubavimas. Garso izoliacija vidutinė, važiuojant autostrada 120 km/h ūžimas girdisi, bet susikalbėti tikrai eina, triukšmas nevargina. Automobilis manevringas, malonus vairuoti. Tik nežinau, kas iš gamintojų susapnavo tokias kuro sąnaudas, kurios pateikiamos. Nieko panašaus. Kad ir kaip važiuoju, Vilniuje 10l/100 km, autostradoj 120 km/h - 8l/100 km. O rašo, kad mieste 6l, užmiesty 5l. Tai realybė labai labai toli nuo tokių. Mašina gan patikima. Bet vat teko apturėti turbinos remonta. Turbinos yra dvi ir stovi už variklio , tad norint jas nuimti, reikia nuardyti pusę variklio. Remontas atsiėjo tikrai labai brangiai. Taip pat kemšasi DPF, bet čia tikriausiai pas visus dyzelius. Siūlyčiau rinktis benziną. Kuro sąnaudos panašios, o su benzinu daug mažiau reikalų. Aišku benziną daug sunkiau rasti, visi jie iš amerikos. Europinį variantą rasti sunku.
Pilnas atsiliepimas...
2021-06-15
Mazda CX-5 AWD, 2.0 benzinas (2016 facelift)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, gerai valdomas ir labai gerai įkainotas
Prasta garso izoliacija
Niekada nesvarsčiau įsigyti Mazdos, bet testinis važiavimas „nunešė stogą.“ Taigi, įspūdžiai: Iš tiesų, labai džiaugiuosi, kad visgi pavyko pačiupti 2016 m. facelift'ą. Gamintojas nurodė, kad atnaujintas modelis turėjo pagerintą garso izoliaciją, atnaujintą multimediją, keletą išorės detalių. Pirmiausia įsėdus į Mazdą dėmesį patraukia interjeras ir lieknas vairas. Viskas savose vietose, patogu ir paprasta. Medžiagos tikrai nėra pačios pigiausios, nors per šalčius plastikas kai kur pabarškėdavo. Atšilus – viskas tvarkoje. Multimedijos sistema truputį lėtoka, bet viskas veikia gerai. Ji patogi ir randi viską, ko reikia. Ekranas liečiamas, tačiau vairuojant naudojuosi prie pavarų svirties esančiais mygtukais – patogu ir neatitraukia dėmesio nuo kelio. Daug kas turbūt netiki, bet CX-5 labai smagiai važiuoja. Kiekvienas vairo pasukimas, net ir menkiausias, jaučiasi t.y. automobilis puikiai reaguoja. Pakaba nėra labai minkšta, kiek standesnė, bet tai prideda žavėsio ir vairavimo malonumo. Ypač, kai atsižvelgi į manevringumą. 6 pavarų automatinė dėžė veikia tikrai neblogai, 8 pavaros būtų išvis tobula, bet Mazda, deja, tokių negamina. Ar 2 litrų, 4 cilindrų variklio pakanka? Turėjau 2.4i Volvo S40. Mazda su mažesniu varikliu važiuoja gerokai geriau. Mieste, užmiestyje – absoliučiai pakanka tokio variklio. Ir tai, kad CX-5 yra pakankamai lengvas suteikia pojūtį, kad vairuoji mažesnį automobilį. Bet anaiptol, viduje – erdvės pasakiškos. Vaikui ant galinės sėdynės vietos per akis. Keleiviams – taip pat. Bagažinė erdvi, sėdynės puikiai nusileidžia, todėl tai ir praktiškas automobilis. Apie papildomas sistemas: 1. Aklosios zonos jutikliai. Pravartu ir tikrai padeda. 2. Už automobilio esančių zonų ir judesio davikliai. Laaabai gelbsti tada, kai bandai išvažiuoti atbulomis ir tiksliai nematai, kas darosi už tavęs. 3. iSTOP. Veikia tik tada, kai išjungtas kondicionierius arba langų šildymas. Keistoka technologija. Mazda deklaruoja, kad taupo kurą. Na gal. 4. Padangų slėgio matuokliai – labai gerai ir jau išgelbėjo sykį kailį. Kas truputį nervuoja – garso izoliacija. Baisu net pagalvoti, kas turėjo dėtis ne facelift modeliuose. Išlėkus į greitkelį greitai užplūsta ūžesys. Aišku, tai nėra premium segmento automobilis, bet tikėjausi geresnės izoliacijos. Kuro sąnaudos: žiemą 12-13 litrų benzino mieste. Greitkelyje 9-10. Vasara mieste pakrito iki 11, o greitkeliuose 8-9. Man dėl to galvos baisiai neskauda, nes visgi to tikėjausi: AWD ir automatas. Beje, kadangi užsiminiau apie AWD, tai praėjusios žiemos pusnys įveiktos be jokių problemų. Netgi labai lengvai. Bendrai: Išvaizdus, patogus miesto visureigis netikėtai suteikiantis labai smagių pojūčių vairuojant. Neabejoju, XC60, Tucson, Qashqai – nėra konkurentai. Pirkta iš salono prieš 3 mėn., todėl vienintelis dalykas, ką kol kas dariau – tepalų, filtrų, stabdžių diskų ir kaladėlių keitimas. Autorizuotame servise – 400 eurų. Visi Mazdas nurašė dėl ankstesnių modelių trūkumų, bet tai, kaip dabar šis gamintojas pasistiebė į priekį yra tiesiog labai džiugu. Ypač, kai kainos tokios konkurencingos. Gal netgi sakyčiau, kad tai vienas iš vos kelių gamintojų, kur vairuotojas gauna geriausia kainos-kokybės santykį. Ir juokingiausia, kad jau dabar galvoju – ar tik neteks po CX-5 vėl imti Mazdą. O patarimas vienas – pasidomėti nuodugniai automobilio parametrus, sistemas ir išsirinkti tai, ko reikia. Galiausiai, jeigu tik bus proga, pasivažinėkit. Tikrai nustebins. PS. Meskit šalin tuos dyzelius – benzininis variklis žiauriai smagus. Nors ir buvo galimybė dyzelinę CX-5 imti, nė kiek nesigailiu.
Pilnas atsiliepimas...
Eimutis. | 2013-09-17
Geras Mazda cx-5 eksiuziv. 2litrai benzinas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina
Kuro sąnaudos
Patogus išlipimui ir įlipimui, jaunoms su trumpais sijonais ir pagyvenusioms moterims. Vyrams visada kelnės lieka švarios, nes atsidaro durys su visom apsauginėmis plastmasėmis ir lieka švarus slenkstis, smulkmena, bet maloni. Salono oda minkšta, garso aparatūra puiki. Keleivio sėdynė nesikilnoja minusas didelis. Keturi vedami ratai tikrai, asimetrinis ratų darbas savo privalumų turi kaip ir subaru, tik dar kmfortiškesnis važaivimas, nes daug minkštesnė, kaip su stabilumų? žiema parodys. Mažai arba visai nesigirdi variklio, kol nespusteli gazo pedalo, girdėti padangų garsas, bet tai gal kaltas per stambus protektorius vasarinių padangų. Ir nors nemalonu, bet kuro sanaudos ramiai važiuojant 8,9 lirtrai vidutinės, apsimelave Japonai, labai jau švelniai važiuojant mieste su 8,5 gal ir tilpsi, užmiesti 7,0 jei neviršiji 90km greitį, tai toli iki deklaruotu kuro sąnaudų. Netaupus, triukšmingas, gerai, kad filtrai tinka nuo senesniu modelių, tai jau servisai kosminių kainų negalės šaukti kaip už salono filtrą paprašo 150 Lt. kai parduotuvėje 25Lt kaina. Perkant parduotuvėje filtrus ir tepalus kaštai tikrai maži, servisai- dar jų kainos kosmose. Jei renkiesi 4x4 tai geras auto, niekuo nenusileidžia subaru, forikui, gal konforto gauni daugiau ir už mažesne kainą.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Dideli visureigiai     CX-80
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt