Markės
1071 iš 1939
Mazda MX-6 1991 - 1997
Mazda MX-6, 1991 - 1997
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 3
24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)34% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mazda MX-6 buvo priekiniais ratais varomas kupė mechaniškai identiškas Mazda 626 ir Ford Probe automobiliams. Pagrindiniai siūlomi varikliai buvo 2.0 L DOHC I4 variklis su 118 AG (88 kW) ir galingesnis 2.5 DOHC V6 variklis su 164 AG (122 kW) galia. Buvo gaminami variantai su visais vairuojamais ratais. Sistema elektronikos pagalba kontroliavo užpakalinius ratus - mažame greityje (iki 35 km/h) galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai, o esant didesniam greičiui galiniai ratai pasisukdavo ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai. Abiem atvejais galiniai ratai pasisukdavo apie 5 laipsnius. MX-6 pasižymi apvalainu, aerodinamišku dizainu. Vairuotojams patiko ne tik dizainas – automobilis buvo gerai valdomas, gan ekonomiškas ir komfortiškas. Neigiamos pusės – mažos galinės sėdynės, silpnokas 4 cilindrų variklis, ne pačios kokybiškiausios interjero medžiagos ir tik vidutinis patikimumas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminami MX-6 variantai su visais vairuojamais ratais. Sistema elektronikos pagalba kontroliavo užpakalinius ratus - mažame greityje (iki 35 km/h) galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai, o esant didesniam greičiui galiniai ratai pasisukdavo ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai. Abiem atvejais galiniai ratai pasisukdavo ~5 laipsnius.


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
margarita29 | 2008-09-25
Mazda MX-6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus masiniukas, vertas demesio. Vaziuoja super 2,0 Dohc tepalai + filtras 70lt, "rulevaja tiaga" su nuolaida 50lt, be 70lt
Pilnas atsiliepimas...
saras | 2008-08-23
mazda mx-6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklio bedos prasideda nuo to, kad uzpilame pusiau sintetini tepala. Atsalus orams jis nepraeina per tepimo kanalus ir tada prasideda vargas. prasukame indeklus, uzkemsame indeklu drozlemis visus 24 hidrokompensatorius kurie kainuoja ispaniski 1vnt. pigiai tik apie 50 lt., o japoniski 1 vnt tik 200 lt. Toliau keiciame indeklus japonisku nera- tik su svaistikliu 1vnt 600lt. o reikia 6vnt.Indeklai taiwanio komplektas 200 lt. iki pirmo gero pergazavimo.nu ir.t.t. visi is karto galvojame kad geriau pakeisti kita varikli bet keisdami kita nuperkame lygiai toki pati su pusiau sintetiniu tepalu ir tik uz 2000lt. Finalas toks: pirkau uz 1350 ikisau 1200eur. pavazinejau 1 metus pardaviau uz 1300 eur. minuso 1250 eur. 2.5 doch 24v Hidrokompensatoriai 24vnt=1200lt. Pagr.dirzas 150 lt. Visi dirzelio rolikai 250lt. Hidraulinis pagr.dirzo itempejas 600lt. darbas 250 lt. Priek.rato guolis =120 lt. kaladeles priekyje 60 lt. indeklai 200lt. + galvu ir veleno slifavimas 250 lt.
Pilnas atsiliepimas...
Spaliux | 2006-09-25
Mazda mx-6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagi masina. Labai gerai subalansuota vaziuokle. Pakankamai komfortabili ir tuo pat metu sportiska. Labai patogi vairuotojo vieta. Viskas po ranka. Be to visi imanomi to meto privalumai (isskyrus oda). Netgi liukas idetas nors yra kondicionierius (be mazdu labai retas gamintojas taip dare. Nebent pagal spec uzsakyma). Zodziu vazinetis savo malonumui labai tinkama masina. 2.5 V6 doch 24v Variklio kapitalinis remontas (1500 lt darbas, 1500 lt detales), liambda zondai (ju yra 2 ir juos keisti reikia abu is karto. 1 zondas 160-170 lt (NTK firmos) + po 60 lt uz keitima. Viso 460 lt.), zvakes (pigiausias kiek sugebejau rasti NGK firmos (kitu firmu pigesnes, bet kokybe...) po 20 lt. Viso 120lt), visi stabdziu diskai + kaladeles apie 500 lt (tiksliai neatsimenu), zvakiu laidai (vietnamo gamybos 170 lt, Bosch firmos apie 320 lt), duslintuvo bakelis galinis (gariunai 150 lt), galiniu stabilizatoriu traukes (po 33lt kinietiskos), stabilizatorius priekinis (65 lt su darbu), granata (280 lt), tepalai, filtrai, ausinimo skystis. Berods nieko nepamirsau.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Dideli visureigiai     CX-80
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt