Markės
1068 iš 1939
Mazda MX-5 (NB) 1998 - 2005
Mazda MX-5, (NB) 1998 - 2005
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.54% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.9)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Geras kokybės ir kainos santykis
  • Smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė
  • Silpnoki varikliai
Antros kartos modelis privalėjo nenutolti nuo savo šaknų – turėjo išlikti pigus, lengvas ir taip pat puikiai valdomas. Tai jo sėkmės formulė. Naujoji MX-5 truputį padidėjo, neteko atverčiamų priekinių žibintų, tapo panašesnis į RX-7 ir gavo galingesnį variklį. Automobilis tapo truputį aerodinamiškesnis – Cd koeficientas sumažėji iki 0.36. Variklis – 1.8 L su 106 kW (142 AG) galia ir 157 Nm sukimo momentu su Mazda kintamų vožtuvų valdymo sistema. Automobilis galėjo pasiekti 100 km/h per 7.9 s ir pasiekti didžiausią 197 km/h greitį, o svoris išliko panašus - 1065 kg. Platesnės padangos ir patobulinta pakaba leido naujam modeliui pasiekti 0.88 G išcentrinę jėgą. 2004 metais Japonijoje buvo pristatytas turbo variantas - šis retas modelis turi 178 AG (133 kW)/6000 rpm galią ir tarpinį oro aušintuvą. Ar automobilis išlaikė laiko egzaminą? Tikrai taip ir tą įrodo neblėstantis Mazda MX-5 populiarumas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Laidos „Top Gear“ vedėjas Jeremy Clarkson taip apibūdino šį automobilį: „Jei tu nori sportinio automobilio, tai MX-5 yra tobulas pasirinkimas. Niekas iš automobilių taip neatidirba pinigų už kurį yra mokama. Niekas nesuteiks jums daugiau malonumo vairuojant. Vienintelė priežastis kodėl aš jam skiriu 5 žvaigždutes yra ta, kad negalima vertinti 14.“

2004 metais buvo pristatyta speciali MX-5 Mazdaspeed versija su turbo varikliu, kurio galia yra 180 AG prie 6000 rpm. Mazdaspeed iki 60 mph (97 km/h) įsigreitina per 6.4 sekundės. Greitėjant automobilis gali pasiekti 0.98 g perkrovą, kas yra labai artima tikrų superautomobilių pasiekiamiems perkrovos skaičiams.



MX-5 Mazdaspeed
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Simona | 2016-06-13
puikus automobilis vasarai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus valdomumas, nuleidžiamas stogas, patraukiantis akį, lengvas
geriau nevažinėti žiemą - kėbulas to nemėgsta,
Nuostabiai valdomas, nedidelis automobilis su mechaniškai nuleidžiamu stogu. Yra pasirinkimas užsidėti kietą stogą. Varomas galine ratų ašimi. 1,6 variklio užtenka ramiai važinėjant, iš bėdos ir slalome, tačiau norisi daugiau galios, todėl kitas variantas - 1,8 labiau patartina. Iš kitos pusės, 1,6 tikrai patvarus ir praktiškai "neužmušamas". Eksploatacijos kaštai labai priklauso nuo to, ko norima iš automobilio ir kokia bus jo paskirtis. Jei jis perkamas tiesiog maloniam važinėjimui kasdien, tai kaštai labai maži. Labai paprasta važiuoklė ir lengvas taisymas. Nuvertėjimas priklauso nuo automobilio priežiūros. Kadangi kėbulas yra linkęs rūdyti, tai svarbu jo neapleisti. Jokių r17 ratų! (max r16), probleminės vietos - galinės arkos, slenksčiai, bagažinės dangtis. Šios vietos rūdija pirmiausiai, todėl reiktų įvertinti, kiek reiks investuoti jų tvarkymui (jei reiks). Jei bagažinė yra nesurūdijusi, tai geriau iškart pasikeisti numerio apšvietimo lemputes į LED - esamos šildo, todėl ir rūdija.
Pilnas atsiliepimas...
Mykolas | 2015-03-16
Beveik žanro klasika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras ir nebrangus pasirinkimas, norintiems išbandyti galu varomą sportinį automobilį. Patikimas ir nebrangi priežiūra. Paprastas, bet patikimas nuleidžiamas stogas su šildomu galiniu langu. Komfortiškas salonas, jeigu nesate aukštas.
Autmobilis su R17 ratais ir žeminta akaba (gamyklinė komplektacija) ir Lietuvos keliai - patys suprantate... Korozija. Ilgesnės kelionės gali varginti dėl triukšmo ir kietos važiuoklės.
Tai yra nedidelis, smagus ir ne ypač praktiškas automobilis. Per tris metus vieną vasarą tai buvo mano vienintelė transporto priemonė, su kuria ir iki kaimo sodybos miško keliukais nuvažiavau, nors automobilis yra labai žemas ir standus. Bagažinė yra didesnė, nei galima pagalvoti, bet to, nuleidus stogą, jos talpa nesumažėja. Smagiausia važiuoti užmiesčio keliukais 70-90 km/h, nes magistralėje su nuleistu stogu nuo 120 km/h nebesigirdi radijos, o apsukos jau siekia 3500 RPM, todėl triuškmas gali sukelti diskomfortą. 1.8l DOHC 104 kW. Geras atmosferinis variklis. Lengvai renka apsukas, o nuo 4000-4500 RPM prasideda galios pikas. Nėra ekonomiškas, kaip tokio dydžio ir masės automobiliui, bet tai priklauso ir nuo važiavimo stiliaus bei trumpų pavarų. Labiau vertinami automobiliai su 1.8 varikliu, nes 1.6l 82 kW yra tiesiog per silpnas. Dėl šios priežasites rasti gerą parduodamą MX-5 su 1.8 varikliu yra kur kas sunkiau, nes jų pasiūla gerokai mažesnė. Pavažinėjus ilgesnį laiką, jau norisi daugiau galios net ir su 1.8l varikliu. Priežiūra paprasta ir nebrangi. Per 4 metus atlikti tik aptarnavimo darbai ir kėbulo tvarkymas - korozija yra didele problema visiems japoniškiems automobiliams. Tokio autmobilio vertė iš esmės priklauso nuo bendros būklės ir ridos, o ne nuo pagaminimo metų. Ieškokite su 1.8l varikliu ir geresne komplektacija. Žieminis plastiko stogas (hard-top) mūsų sąlygomis yra būtinas. Su juo važinėjama iki pirmo sniego. Žiemą nevažinėju dėl druskų, be to labai žemas dugnas ir vienintelė šio galine ašimi varomo automobilio elektronika yra ABS. Nors šaltu oru važiuoti malonu dėl galingo šildytuvo. Nepirkite, jeigu esate 190 cm ūgio ar aukštesnis. Yra geresnių kabrioletų, jeigu tikitės komforto.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Dideli visureigiai     CX-80
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt