Markės
1074 iš 1939
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Absoliučiai nuostabus išorės ir vidaus dizainas
  • Puikiai valdomas
  • Išties galingas Mazda flagmanas
  • "Fast & Furious" aura automobilį padarė legendiniu
TRŪKUMAI
  • Neitin įspūdingas variklio garsas
  • Rotorinio variklio patikimumas
Inžinerijos perliukas. Mazda RX-7 yra sportinis kupė automobilis turintis unikalų dviejų rotorių Wankel tipo rotorinį variklį. Kompaktiškas, lengvas, turintis žemą svorio centrą rotorinis variklis yra komponuojamas truputį už priekinės ašies (dar žinomas "front mid-engine"), varomas galiniais ratais ir turi idealų 50-50 svorio pasiskirstymą. Tai bekompromisis sportinis automobilis, o "front mid-engine" komponuotė automobilį padarė vienu geriausiai valdomu visų laikų automobiliu. RX-7 pasižymi puikiu, aerodinamišku dizainu su ilga priekine dalimi - net ir šiandien šis automobilis neatrodo pasenęs ir išlieka vienas labiausiai žavinčių kada nors gamintų kupė. Tai buvo rimtas top klasės sportinis automobilis galintis varžytis su tokiais kelių bolidais kaip Porsche 911 RS CS. 13B-REW buvo pirmasis serijinės gamybos rotorinis variklis su nuosekliomis dvejomis turbinomis. Galingiausias Type RS variantas išvysto 280 AG (206 kW) galią ir 313 Nm sukimo momentą, turi Bilstein amortizatorius, 17" colių ratlankius ir sumažintą iki 1280 kg svorį. Galia ribojama žinomo susitarimo tarp Japonijos automobilių gamintojų ir negali viršyti 280 AG. Nuosekli dviejų turbinų sistema puikus inžinerijos pavyzdys – ši sistema sudaryta iš dviejų mažų turbokompresorių, kurių pirmas skirtas aprūpinti sukimo momentą žemame sūkių diapozone. Antras įjungiamas esant aukštesniems sūkiams. RX-7 yra labai populiarus tarp „drag“ ir slydimo „drift“ varžybų entuziastų. Šioms varžyboms ruošti RX-7 pasiekia 450 AG (336 kW) – Youichi Imamura 2003 metais laimėjo D1 Grand Prix „drift“ čempionatą su RX-7. Automobilis yra dalyvavęs ir laimėjęs įvairiausiose varžybose visame pasaulyje ir puikiai žinomas net ir video žaidimų mėgėjams.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Mazda RX-7 turi unikalų ir labai retai gamintą dviejų rotorių Wankel tipo rotorinį variklį.

RX-7 yra labai populiarus tarp „drag“ ir slydimo „drift“ varžybų entuziastų. Šioms varžyboms ruošti RX-7 pasiekia 450 AG (336 kW) – Youichi Imamura 2003 metais laimėjo D1 Grand Prix „drift“ čempionatą su RX-7. Automobilis yra dalyvavęs ir laimėjęs įvairiausiose varžybose visame pasaulyje ir puikiai žinomas net ir video žaidimų mėgėjams.



Žurnalas „Car and Driver“ RX-7 penkis kartus išrinko tarp dešimties metų geriausių.

1993 metais automobilis tapo žurnalo „Playboy“ metų geriausiu.

Automobilis tapo ikona po to kai įsiamžino legendiniame F&F filme:


Mazda RX-7 iš pirmos F&F dalies

Nors šio filmo kadruose Mazda RX-7 nebuvo dažnai matomas, tačiau mums įsiminė drag lenktynėse filmo pradžioje, kurias vos vos laimėjęs Vin Dieselio herojus vainikavo fraze: “It don't matter if you win by an inch or a mile. Winning's winning.”

Šis raudonos spalvos automobilis ekrane atrodė puikiai ir nemažai prisidėjo prie Mazda RX-7 modelių šlovės. Taigi, “Hero 1” automobilį filmo kūrėjai išnuomavo iš vietinio automobilių entuziasto. Tai buvo tamsiai pilkos spalvos 1993 metų modelis su “VeilSide Combat II” kėbulo apdaila, saugos lankais, įspūdingais 19 colių VeilSide Andrew Racing F ratlankiais, atverčiami priekiniai žibintai pakeisti į “Lexan” žibintus po stiklu, turėjo modifikuotą įsiurbimo kolektorių, kuro padavimą, išmetimą, naują ECU kas padidino automobilio galią iki 305 AG.


Be šio automobilio buvo naudojami dar trys Mazda RX-7. Beje, nei viena iš jų neturėjo azoto suboksido sistemos kaip buvo rodoma filme. Įdomu tai, kad ir koks puikus buvo šis automobilis, tačiau variklio garsas, kurį girdime filme yra ne RX-7, o miksas iš 1JZ ir 2JZ Toyota variklių. Po filmavimo vienas automobilių liko kinokompanijos garažuose, vienas iškeliavo į Olandiją pas automobilių kolekcionierių, kuris turi ir Toyota Supra “Hero 1” automobilį, kiti du RX-7 yra automobilių muziejuose - vienas Floridoje, kitas Las Vegase.

Mazda RX7, Honda Civic, Honda Integra ir Mitsubishi Eclipse gatvių lenktynės iš pirmos F&F dalies:


Juodai oranžinė Mazda RX-7 kogero buvo įsimintiniausias automobilis iš “The Fast and the Furious: Tokyo Drift” filmo. Ekstremali “VeilSide” kėbulo apdaila praplatino automobilį per gerą sprindį ir stipriai pakeitė gerai pažįstamas RX-7 formas.



“Hero 1” automobilis išsiskyrė tuo, kad buvo nupirktas tiesiai iš “Veilside” kompanijos Japonijoje, kurioje jau anksčiau buvo padaryti visi šio automobilio patobulinimai. Būtent šis automobilis yra dalyvavęs ir 2004 metų Tokijo automobilių parodoje tuomet dar su raudonos spalvos kėbulu:


“Veilside” šiai Mazdai atliko beveik visus įmanomus rotorinio variklio patobulinimus, taip pat išmetimo sistemos, stabdžių ir interjero, bei sumontavo galingą Alpine garso sistemą. Ratlankiai buvo 19 colių “VeilSide Andrew Racing Evolution V” su “Apexi N1” coiloveriais. Manoma, kad su visomis modifikacijomis šio automobilio galia siekė iki 425 AG. Be šio automobilio buvo naudojami dar devyni panašiai atrodantys Mazda RX-7 modeliai.

Veilside Mazda RX-7 iš trečiosios F&F dalies:


Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 5
KĖBULAS Wankel Twin Turbo (239 Hp)
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2/2
Bagažinės talpa, l 160
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Kuro sistema Daugiataškis įpurškimas
Variklio tipas Rotorinis Turbo
Variklio kodas -
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 1308
Cilindrai/vožtuvai -
Galia, AG/KW/aps 239/178/6500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 294/5000
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 5.3
Maksimalus greitis, km/h 250
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas Hidraulinis
Pavarų dėžė Mechaninė 5 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4285
Plotis, mm 1760
Aukštis, mm 1230
Svoris/Max svoris, kg 1280/1500
Atstumas tarp ašių, mm 2465
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Dviejų skersinių svirčių
Galinė pakaba Helical spring
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Priekinės padangos 225/50 R16
Galinės padangos 225/50 R16
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km 11.1
Degalų bako talpa, l 76
Autoterminų paaiškinimai...
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Dideli visureigiai     CX-80
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt