Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Absoliučiai nuostabus išorės ir vidaus dizainas
- Puikiai valdomas
- Išties galingas Mazda flagmanas
- "Fast & Furious" aura automobilį padarė legendiniu
TRŪKUMAI
- Neitin įspūdingas variklio garsas
- Rotorinio variklio patikimumas
Inžinerijos perliukas. Mazda RX-7 yra sportinis kupė automobilis turintis unikalų dviejų rotorių Wankel tipo rotorinį variklį. Kompaktiškas, lengvas, turintis žemą svorio centrą rotorinis variklis yra komponuojamas truputį už priekinės ašies (dar žinomas "front mid-engine"), varomas galiniais ratais ir turi idealų 50-50 svorio pasiskirstymą. Tai bekompromisis sportinis automobilis, o "front mid-engine" komponuotė automobilį padarė vienu geriausiai valdomu visų laikų automobiliu. RX-7 pasižymi puikiu, aerodinamišku dizainu su ilga priekine dalimi - net ir šiandien šis automobilis neatrodo pasenęs ir išlieka vienas labiausiai žavinčių kada nors gamintų kupė. Tai buvo rimtas top klasės sportinis automobilis galintis varžytis su tokiais kelių bolidais kaip Porsche 911 RS CS. 13B-REW buvo pirmasis serijinės gamybos rotorinis variklis su nuosekliomis dvejomis turbinomis. Galingiausias Type RS variantas išvysto 280 AG (206 kW) galią ir 313 Nm sukimo momentą, turi Bilstein amortizatorius, 17" colių ratlankius ir sumažintą iki 1280 kg svorį. Galia ribojama žinomo susitarimo tarp Japonijos automobilių gamintojų ir negali viršyti 280 AG. Nuosekli dviejų turbinų sistema puikus inžinerijos pavyzdys – ši sistema sudaryta iš dviejų mažų turbokompresorių, kurių pirmas skirtas aprūpinti sukimo momentą žemame sūkių diapozone. Antras įjungiamas esant aukštesniems sūkiams. RX-7 yra labai populiarus tarp „drag“ ir slydimo „drift“ varžybų entuziastų. Šioms varžyboms ruošti RX-7 pasiekia 450 AG (336 kW) – Youichi Imamura 2003 metais laimėjo D1 Grand Prix „drift“ čempionatą su RX-7. Automobilis yra dalyvavęs ir laimėjęs įvairiausiose varžybose visame pasaulyje ir puikiai žinomas net ir video žaidimų mėgėjams.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Mazda RX-7 turi unikalų ir labai retai gamintą dviejų rotorių Wankel tipo rotorinį variklį.
RX-7 yra labai populiarus tarp „drag“ ir slydimo „drift“ varžybų entuziastų. Šioms varžyboms ruošti RX-7 pasiekia 450 AG (336 kW) – Youichi Imamura 2003 metais laimėjo D1 Grand Prix „drift“ čempionatą su RX-7. Automobilis yra dalyvavęs ir laimėjęs įvairiausiose varžybose visame pasaulyje ir puikiai žinomas net ir video žaidimų mėgėjams.
Žurnalas „Car and Driver“ RX-7 penkis kartus išrinko tarp dešimties metų geriausių.
1993 metais automobilis tapo žurnalo „Playboy“ metų geriausiu.
Automobilis tapo ikona po to kai įsiamžino legendiniame F&F filme:
RX-7 yra labai populiarus tarp „drag“ ir slydimo „drift“ varžybų entuziastų. Šioms varžyboms ruošti RX-7 pasiekia 450 AG (336 kW) – Youichi Imamura 2003 metais laimėjo D1 Grand Prix „drift“ čempionatą su RX-7. Automobilis yra dalyvavęs ir laimėjęs įvairiausiose varžybose visame pasaulyje ir puikiai žinomas net ir video žaidimų mėgėjams.
Žurnalas „Car and Driver“ RX-7 penkis kartus išrinko tarp dešimties metų geriausių.
1993 metais automobilis tapo žurnalo „Playboy“ metų geriausiu.
Automobilis tapo ikona po to kai įsiamžino legendiniame F&F filme:
Mazda RX-7 iš pirmos F&F dalies
Be šio automobilio buvo naudojami dar trys Mazda RX-7. Beje, nei viena iš jų neturėjo azoto suboksido sistemos kaip buvo rodoma filme. Įdomu tai, kad ir koks puikus buvo šis automobilis, tačiau variklio garsas, kurį girdime filme yra ne RX-7, o miksas iš 1JZ ir 2JZ Toyota variklių. Po filmavimo vienas automobilių liko kinokompanijos garažuose, vienas iškeliavo į Olandiją pas automobilių kolekcionierių, kuris turi ir Toyota Supra “Hero 1” automobilį, kiti du RX-7 yra automobilių muziejuose - vienas Floridoje, kitas Las Vegase.
Mazda RX7, Honda Civic, Honda Integra ir Mitsubishi Eclipse gatvių lenktynės iš pirmos F&F dalies:
“Veilside” šiai Mazdai atliko beveik visus įmanomus rotorinio variklio patobulinimus, taip pat išmetimo sistemos, stabdžių ir interjero, bei sumontavo galingą Alpine garso sistemą. Ratlankiai buvo 19 colių “VeilSide Andrew Racing Evolution V” su “Apexi N1” coiloveriais. Manoma, kad su visomis modifikacijomis šio automobilio galia siekė iki 425 AG. Be šio automobilio buvo naudojami dar devyni panašiai atrodantys Mazda RX-7 modeliai.
Nors šio filmo kadruose Mazda RX-7 nebuvo dažnai matomas, tačiau mums įsiminė drag lenktynėse filmo pradžioje, kurias vos vos laimėjęs Vin Dieselio herojus vainikavo fraze: “It don't matter if you win by an inch or a mile. Winning's winning.”
Šis raudonos spalvos automobilis ekrane atrodė puikiai ir nemažai prisidėjo prie Mazda RX-7 modelių šlovės. Taigi, “Hero 1” automobilį filmo kūrėjai išnuomavo iš vietinio automobilių entuziasto. Tai buvo tamsiai pilkos spalvos 1993 metų modelis su “VeilSide Combat II” kėbulo apdaila, saugos lankais, įspūdingais 19 colių VeilSide Andrew Racing F ratlankiais, atverčiami priekiniai žibintai pakeisti į “Lexan” žibintus po stiklu, turėjo modifikuotą įsiurbimo kolektorių, kuro padavimą, išmetimą, naują ECU kas padidino automobilio galią iki 305 AG.
Šis raudonos spalvos automobilis ekrane atrodė puikiai ir nemažai prisidėjo prie Mazda RX-7 modelių šlovės. Taigi, “Hero 1” automobilį filmo kūrėjai išnuomavo iš vietinio automobilių entuziasto. Tai buvo tamsiai pilkos spalvos 1993 metų modelis su “VeilSide Combat II” kėbulo apdaila, saugos lankais, įspūdingais 19 colių VeilSide Andrew Racing F ratlankiais, atverčiami priekiniai žibintai pakeisti į “Lexan” žibintus po stiklu, turėjo modifikuotą įsiurbimo kolektorių, kuro padavimą, išmetimą, naują ECU kas padidino automobilio galią iki 305 AG.
Be šio automobilio buvo naudojami dar trys Mazda RX-7. Beje, nei viena iš jų neturėjo azoto suboksido sistemos kaip buvo rodoma filme. Įdomu tai, kad ir koks puikus buvo šis automobilis, tačiau variklio garsas, kurį girdime filme yra ne RX-7, o miksas iš 1JZ ir 2JZ Toyota variklių. Po filmavimo vienas automobilių liko kinokompanijos garažuose, vienas iškeliavo į Olandiją pas automobilių kolekcionierių, kuris turi ir Toyota Supra “Hero 1” automobilį, kiti du RX-7 yra automobilių muziejuose - vienas Floridoje, kitas Las Vegase.
Mazda RX7, Honda Civic, Honda Integra ir Mitsubishi Eclipse gatvių lenktynės iš pirmos F&F dalies:
Juodai oranžinė Mazda RX-7 kogero buvo įsimintiniausias automobilis iš “The Fast and the Furious: Tokyo Drift” filmo. Ekstremali “VeilSide” kėbulo apdaila praplatino automobilį per gerą sprindį ir stipriai pakeitė gerai pažįstamas RX-7 formas.
“Hero 1” automobilis išsiskyrė tuo, kad buvo nupirktas tiesiai iš “Veilside” kompanijos Japonijoje, kurioje jau anksčiau buvo padaryti visi šio automobilio patobulinimai. Būtent šis automobilis yra dalyvavęs ir 2004 metų Tokijo automobilių parodoje tuomet dar su raudonos spalvos kėbulu:
“Hero 1” automobilis išsiskyrė tuo, kad buvo nupirktas tiesiai iš “Veilside” kompanijos Japonijoje, kurioje jau anksčiau buvo padaryti visi šio automobilio patobulinimai. Būtent šis automobilis yra dalyvavęs ir 2004 metų Tokijo automobilių parodoje tuomet dar su raudonos spalvos kėbulu:
“Veilside” šiai Mazdai atliko beveik visus įmanomus rotorinio variklio patobulinimus, taip pat išmetimo sistemos, stabdžių ir interjero, bei sumontavo galingą Alpine garso sistemą. Ratlankiai buvo 19 colių “VeilSide Andrew Racing Evolution V” su “Apexi N1” coiloveriais. Manoma, kad su visomis modifikacijomis šio automobilio galia siekė iki 425 AG. Be šio automobilio buvo naudojami dar devyni panašiai atrodantys Mazda RX-7 modeliai.
Veilside Mazda RX-7 iš trečiosios F&F dalies:
|
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | CX-80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda RX-7 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis