Markės
1058 iš 1940
Mazda CX-5 (KF) 2017 - dabar
Mazda CX-5, (KF) 2017 - dabar
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 6
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Gera standartinė įranga
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Nedinamiški benzininiai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Pigios medžiagos interjere
Naujos kartos Mazda CX-5 kogero netaps automobiliu pakeitusiu rinką ar įnešusiu nematytų naujovių, tačiau šis krosoveris turi visus reikiamus ingridientus, kad taptų puikiu šeimos automobiliu. Kompanijos akcentuojamas KODO dizainas puikiai tinka ne tik mažiesiems Mazda hečbekams ar sedanui Mazda6, bet ir krosoveriui CX-5 automobiliui. Mazda išlaiko jai būdingą stilių, kuriame dominuoja didelės trapecinės radiatoriaus grotelės priekyje, gražios lenktos linijos einančios per automobilio šonus bei nedideli stipriai ištęsti priekiniai bei galiniai žibintai. Viduje automobilis gali pasigirti visiškai naujo dizaino interjeru, kuris yra itin panašus į visiškai kitokios paskirties Mazda interjerus – Mazda3 ir MX-5. Svarbu tai, kad naujasis krosoveris ne tik išlaikė puikias valdymo sąvybes, bet ir tapo gerokai komfortiškesnis. Tai ko taip trūksta senesnių kartų Mazda automobiliams.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 6
2024-10-09
Mazda cx5 2024m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, nebrangus, kokybiskas
Silnai traukia reik visa koja ismint
Nu traukos tai truksta labai bent jau man. 120kw Nera turbinos is saves kiek eina. ( nu bet nesuges turbina dedam + ) Cx30 geriau traukia nors tik 100kg skirtumas variklis tas pats. Visa kita gerai. Vazuojant kaip pensininkas galima tilpt 7l mieste. Izoliacija gera dvigubi stiklai. Sedynes minkstos kaip foteliai. Minkstesne ir vazuokle lyginant su cx30. Jei renkates cx30 ir cx5 imkit cx5 kaina ta pati didesnis komfortas. Bagazine didele dvigubas dugnas.
Pilnas atsiliepimas...
2023-02-08
Puikus kainos ir kokybės santykis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kainos ir kokybės santykis
Prastas automobilių iš JAV dugno antikorozinis padengimas
Automobilis su puikiu kainos ir kokybės santykiu. Prieš perkant šią Mazda reikia aiškiai suvokti, jog tai ne premium klasės automobilis ir net neverta mintyse lyginti su BMW, MB, Audi ar panašiai. Jeigu tokių iliuzijų neturite būsite netgi maloniai nustebinti. Jau beveik metus važinėju su automobiliu iš USA, Grand touring komplektacija su priekiniais varomaisiais ratais. Kaip didžiausius privalumus galiu išskirti gerą dizainą, pakankamai galingą ir tuo pačiu ekonomišką variklį ir labai geras interjero medžiagas (nebūdingas ekonominio segmento automobiliams). Minusai neesminiai, bet erzinantys tai mažas multimedijos ekranas, kurio jutiminis valdymas veikia tik stovint (pavarų svirtis P padėtyje), o kitais atvejais reikia naudotis ratuku, galinio vaizdo kameros vaizdas tragiškos raiškos, visiškai nieko vertas sport režimas, kuris tik leidžia varikliui aukštesnes apsukas palaikyti ir nieko daugiau (ar bent nepajutau). Prastas automobilių iš JAV dugno antikorozinis padengimas. Privalumas ir tuo pačiu trūkumas yra automatinė pavarų dėžė. Mazda naudoja paprastą automatinę pavarų dėžę, kas lyg ir reiškia, kad dėžė bus patikima, tačiau pavarų perjungimas yra tikrai juntamas, ir kaip 2017m automobiliui sakyčiau nedovanotinas. Konkrečiai mano atveju 2017m. modeliai neturi Android auto/Apple carplay (vėlesni turi), bet galima atnaujinus programinę įrangą ir papildomai įmontavus jungtį šį malonumą įdiegti. Taip pat 2017m modeliai neturi cilindrų atjungimo funkcijos, bet čia pliusas ar minusas ko gero spręsti kiekvienam individualiai.
Pilnas atsiliepimas...
Domantas | 2023-02-04
Patirtis su 2.0 AT (150AG) 4WD versija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Priežiūros išlaidos, saugumas, kėbulo išvaizda, dinamika, gera pakaba, valdymas, saugumo sistemos
Variklio kuro sąnaudos, prasta dažų kokybė
Eksploatacijos metu nebuvo nei vieno didelio gedimo, kuris nuskausmintų piniginę. Tik standartinė priežiūra, kuri šiam automobiliui nėra labai brangi. Atsarginių dalių analogų rinkoje pakanka kiekvieno kišenei ir skoniui. Žinoma, japonai tam tikra prasme yra šiek tiek konservatyvūs, tačiau už tokią kainą labai sunku rasti rinkoje kitą panašų visureigį. Kai pirkau visi tie elektroniniai asistentai buvo tikras džiaugsmas, bet dabar jau supranti, kad multimedijos ekranas ne 55 colių kaip televizorius namuose, o ir kamera galėtų būti šiek tiek geresnė, o ne paimta iš pirmųjų NOKIA modelių. Esu labai patenkintas projekcija ant priekinio stiklo, labai informatyvi ir įskaitoma informacija, tikrai džiaugiuosi. Šiuo metu ne daug aukščiausios klasės automobilių turi tokią funkciją. Salono elektrinis pašildymo funkcija taip pat ne kartą gelbėjo per šalčius - visada malonu sėsti į pašildytą automobilį šlapiu rudens-žiemos sezonu. Tačiau minimalistinis japonų požiūris kiek nustebino - vairas šildomas, bet tik kai kuriose vietose ant vairo, o ne visas. Bendrai paėmus automobilis yra vertas savo pinigų.
Pilnas atsiliepimas...
Benas | 2022-09-13
Ekonomiškas dyzelinis ir didelis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, degalų sąnaudos, triukšmo izoliacija, automobilio valdymas, vidaus dizainas, salono erdvė, patikimumas
Dinamika, prastas pravažumas
Nudžiugino erdvus ergonomiškas interjeras, gražus dizainas, vidutiniško kietumo pakaba, kuri trasoje puikiai laiko kelią, bet tikrai nereikia greitai lėkti per greičio gesinimo kalnelius. Triukšmo izoliacija yra gera + dvigubi stiklai = tyla salone. Tikrai nesigirdi variklio važiuojant vidutiniu greičiu, vėjo triukšmas irgi nėra didelis. Likau labai patenkintas degalų sąnaudomis: užmiestyje dyzelinis variklis važiuojant 100 km/h greičiu ir su kruizu sunaudoja 4,5–5 litrus 100 km. Garsiakalbiai, standartinė audio sistema - jokių priekaištų, groja padoriai ir be žemų dažnių garsiakalbio. Juostos palaikymo sistema veikia gerai, jeigu nesiblaškote po juostas, gerai įspėja, kad vairą reikia laikyti rankomis. Automobilis žinoma nėra lenktyninis, tiesiog malonu ramiai važiuoti ir gerai praleisti laiką ilgesnėse kelionėse. Apskritai Mazda CX-5 man buvo keik netikėtai maloni patirtis.
Pilnas atsiliepimas...
2022-02-05
Mazda CX-5. 2,5 bezninas, automatas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pigus išlaikymas ir ekonomiškas.
Naujas labai brangus.
Sveiki. Papasakosiu apie savo asmeninį 2018 metų Mazda CX-5, variklis 2,5 litro benzinas, 4 cilindrai. Automobilis pirktas iš Klaipėdos, buvo parvežtas iš Amerikos, nestipriai daužtas, prieš perkant tikrinau servise. Pasakosiu apie variklį, greičių dėžę, važiuoklę, saloną ir kėbulą. Variklis Skyactiv, 4 cilindrų, 16 vožtuvų, be turbinos, paskirstymo diržo nėra, vietoj jo yra grandinė, kas man labai patinka, nes gali būti ramus, kad nenutrūks diržas. Plius internete pilna medžiagos kokie patikimi šie varikliai. Variklis tiek vasarą, tiek žiemą dirba kaip laikrodukas, jokios vibracijos ar drebėjimo, dirba puikiai. Variklio apačia sausutėlę, jokio tepalo prasisunkimo (neveltui japonas). Kuro sąnaudos mieste 8, trasoje 7. Greičių dėžė tikras automatas, pavaras perjunginėja švelniai ir tiksliai. Greičių dėžė japoniška, patikrinta laiko, itin patvari. Važiuoklė: traukės, šarnyrai, šakės matosi, kad pagaminti iš juodo plieno, ne aliuminis, manau, kad važiuoklės dalys kaip ir kitų Mazda modelių yra pigios, spėju, nes neteko ko nors keisti, važiuoklė standi, bet tuo pačiu minkšta (sunku paaiškinti). Salonas: gamintojas atnaujintame modelyje (nuo 2018m). sudėjo papildomą garso izoliaciją, salone tapo tylu. Sėdynės labai patogios, pirkau medžiaginiu salonu, nes odiniai salonai yra pasiūti ne iš natūralios odos (čia jau skonio ir požiūrio reikalas). Aklos zonos davikliai labai geri, puikus privalumas. Liečiamas ekranas, multimedija, galinio vaizdo kamera, navigacija, autopilotas ir kiti privalumai dirba be pastabų. Bagažinė labai didelė. Taip pat yra atsarginis ratas su keltuvu, puikus privalumas :) Kėbulas cinkuotas, matė 2 lietuviškas žiemas, rūdžių nėra nei ant dugno, nei ant kėbulo išorės. Žibintai Bi-Xenon, šviečia ypatingai gerai, tamsiu paros metu važiuoti vienas malonumas. Galvoju apie minusus, manau, kad pagrindinis minusas yra tas, kad CX-5 nevagiamas ir yra labai patikimas. Jei vogtų ir gestų, būtų "įdomesnis" gyvenimas. Žinoma, čia sarkastiškas juokas. Minusas- nepigus nupirkti, bet geras daiktas laiko savo kainą. Rekomenduoju šį automobilį. Kaip tik žvalgomės žmonai automobilio (pavasarį keisime), planuojame rinktis Mazda CX-30, mums labai patiko automobilio patikimumas, važiavimo kokybė bei ekonomija. Remonto išlaidos, jei galima tai pavadinti remontu, tiksliau būtų aptarnavimas: keičiau trys kartus variklio tepalus ir tepalo filtrus (filtras kainuoja tik 7 eurus!) Tepalų pakanka vos ~4,7 litro. Mano Mazda CX-5 nuvažiavęs tik 68'000 km, tad apart kuro, langų skysčio ir padangų nesu nieko kito pirkęs / keitęs. Tai japoniškas automobilis, dirba kaip laikrodukas. Visada rekomenduoju bet kurį perkamą automobilį pasitikrinti servise. Tikrinti automobilį reikia prieš pirkimą, o ne po pirkimo.
Pilnas atsiliepimas...
2021-08-30
Mazda CX-5 Blackout Edition
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus; galingas variklis; gražus dizainas; puikiai veikianti automatinė dėžė; kokybiškai surinktas; saugus
Ne itin ekonomiškas variklis; kiek mažoka bagažinė
Turiu Mazda CX-5 Blackout Edition. Kas tai yra? CX-5, tik su juodais ratlankiais, juodais veidrodėliais ir juodu odiniu salonu. Juoda spalva labai gražiai susižiūri su firmine raudona spalva. Aišku, galite rinktis ir klasikinę sidabrinę, kurią mėgsta 95% lietuvių, bet o kam? Variklis: 2,5 litro Skyactiv-G. Ne pats ekonomiškiausias variklis, bet tikrai smagesnis nei mažesnis 2 litrų variklis, o ir sąnaudų skirtumas nėra toks, kad galėtum graužtis nagus pasirinkęs galingesnį variklį: 2 litrai išspaudžia 165 AG, o 2,5 litro turi 194 AG. Neįspūdingas, bet malonus skirtumas. Ai, ir nėra turbinos, kas daliai žmonių gali atrodyti kaip minusas, bet man - tik pliusas, nes nėra turbinos - nėra kam ir sugesti :) CX-5 turi klasikinį automatą, skirtingai nuo RAV-4, kuris savyje turi ne visų mėgstamą variatorių. Kaip dirba pavarų dėžė CX-5? Maloniai ir švelniai. Kam teko vairuoti DSG, skirtumą tikrai pajus. Tik norėtųsi, kad būtų ne 6, o 7 pavaros, kas prisidėtų prie ekonomiškumo. Kalbant apie kuro ekonomiją, pravažiavus beveik 4k kilometrų, kuro sąnaudos siekia apie 8,2 litro. Nemažai tenka važinėti po Vilnių, ir nedideliais atstumais, dėl to sąnaudos yra didesnės nei deklaruojami 7,6 litro. Vis dėlto, kelionė maršrutu Vilnius-Druskininkai-Vilnius nudžiugino smagiomis 6,7 litro sąnaudomis. Beveik kaip dyzelis, o ir smirda mažiau :) Nedidelis minusas: mažokas kuro bakas (56 litrai). Pripratus prie Passat su 70 litrų baku, kiek nervina dažnesni apsilankymai degalinėse. Talpumas: erdvės yra nei per daug, nei per mažai - tiek, kiek reikia. Esu 1,92 m ūgio, tai už manęs gale sėdėti panašaus sudėjimo žmogui būtų sudėtinga, tačiau įmanoma. Vis dėlto, daiktų telpa pakankamai, o bagažinė (506 litrų talpos), kuri atrodo vizualiai gal ir kiek mažoka, sutalpina pakankamai mantos. Bonusas: bagažinės užuolaidėlė gražiai susitalpina dugne, po apatiniu dangčiu, dėl ko nereikia sukti galvos, kur ją padėti, jei tenka gabenti daugiau daiktų. Valdymas: patogus ir paprastas. Visi mygtukai yra ten, kur reikia ir kur yra patogu. Multimedijos ekranas nėra liečiamas, o valdomas per centrinėje konsolėje esantį ratuką. Reikia laiko susidraugauti su tokiu valdymu, bet tikrai patogiau nei touchscreen'as. Aišku, automobilis pats irgi valdomas lengvai: vairas yra informatyvus, reaguoja greitai, o 360 kameros padės prisiparkuoti praktiškai bet kur. Beje, jei kas skaitėte šio puslapio autoriaus apžvalgą, tai reikėtų Nerijui ją arba atnaujinti, arba ištrinti velniop, ir vien dėl tos melagystės, jog naudojamos pigios medžiagos interjere. Na, Blackout Edition to tikrai nėra, bet ir bazinėje komplektacijoje nerasite to pigaus plastiko, kuris aptinkamas nisanuose, VAG'uose ir kitur. Panelė yra minkšta ir maloni liesti, ir niekas nebarška. Patogumas: Blackout Edition turi patogias sėdynes, į kurias tikrai smagu įkristi. Galinė eilė neturi vientiso suolo, kaip kad pvz. Seat Tarraco. Priekinės sėdynės yra šildomos, galinės - tik LUXURY komplektacijoje. BOSE garso sistema plešia tikrai gerai ir maloniai. Saugumas: 360 kameros, priekio-galo parktronikai, išmanusis stabdymas, atstumo laikymasis, avarinis stabdymas ir pan. gėris. Nedidelis minusas: Android Auto/Apple CarPlay veikia tik per USB laidą, o ne belaidžiu būdu. 2021-ieji, bet belaidžio prisijungimo nėra. APIBENDRINIMAS: tai yra smagus, patogus ir saugus automobilis 3-4 asmenų šeimai, važinėjančiai nedaug, dėl ko ir verta rinktis benzininį variklį. Aišku, dar ir dėl to, kad naujo dyzelio nenusipirksi Lietuvoje. Bet ar jo reikia? TIKRAI VERTA įsigyti geresnės komplektacijos CX-5. Tie keli tūkstančiai eurų gali atrodyti pakankamai nemažai, tačiau tos investicijos yra tikrai vertos kiekvieno euro. Be to, jei svarstote tarp CX-30 ir CX-5, visgi rinkitės CX-5: kainos skirtumas nėra toks didelis, kaip gali atrodyti, o ir verčiau įsigyti didesnį automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Dideli visureigiai     CX-80
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt