Markės
1270 iš 1918
Nissan Leaf, (ZE1) 2017 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įdomus dizainas
  • Itin technologiškas
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Ne pats didžiausias nuvažiuojamas atstumas
  • Neitin patogi vairuotojo pozicija
""e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą"
Antros kartos Nissan Leaf pristatytas 2017 metais yra itin laukiamas automobilis. Stebint elektromobilių "persilaužimą", tokie automobiliai priimami kaip artimiausių 5 metų tendencijų pranašai. Naujas Leaf išliko panašios formos, tačiau dabar atrodo harmoningesnis ir priimtinesnis daugeliui pirkėjų. Dizainą puošia aštresnės linijos, išraiškingesni galiniai žibintai ir priekinė dalis su stikle įtaisytu Nissan logotipu. Automobilyje yra trys naujos išmaniosios vairavimo technologijos. Pirma yra "ProPILOT" pažangi vairuotojo pagalbos sistema. Tai linijos kirtimo įspėjimo sistema, kuri užmiestyje leidžia vairuotojui vairuoti lengviau ir be įtampos. Antra “ProPILOT Park” itin patogi mieste - ši technologija kontroliuoja vairo pasukimą, greitėjimą ir stabdžius nukreipdama automobilį į parkavimosi vietą. Trečia "e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą. Žadama kad pastaroji sistema pakeis mūsų vairavimo įpročius. Kai akseleratorius atleidžiamas automatiškai įjungiami stabdžiai, kurie palaipsniui sustabdo automobilį. Automobilis išlaiko nejudamą padėtį net stačioje įkalnėje, kol vėl paspaudžiamas akseleratorius ir automobilis pajuda iš vietos. Visgi svarbiausia naujiena ta, kad su vienu įkrovimu Nissan Leaf galės nuvažiuoti 380 kilometrų atstumą. Tokias galimybes jam suteikia nauja 40 kWh talpos akumuliatorių baterija. Taip pat jis turės pastebimai galingesnį nei iki šiol 110 kW (150 AG) galios elektros motorą. Maksimalus išvystomas greitis siekia 145 km/val. Nors toks nuvažiuojamas atstumas gerokai didesnis už pirmosios kartos Leaf, visgi dauguma naujų elektromobilių gali nuvažiuoti dar daugiau.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2017-06-29 technologijos.lt

Elektromobilių rinka kaista: ką pasiūlys nauji Nissan Leaf ir kaip jie konkuruos su Tesla modeliais

Elektromobilių rinka kaista: ką pasiūlys nauji Nissan Leaf ir kaip jie konkuruos su Tesla modeliais
„Nissan Leaf“ - perkamiausias visų laikų elektromobilis. Bet taip ir turėjo būti - kai šis automobilis pasirodė, jis beveik neturėjo konkurentų. Tačiau dabar jų yra net keli, o „Nissan“ nesiruošia nusileisti. Dar daugiau - kompanija svajoja sumaišyti ir „Tesla“ popierius.
 
„Nissan Leaf“, pradėtas gaminti 2010 metais, galėjo pasiūlyti tik maždaug 170 km vienu įkrovimu nuvažiuojamą atstumą. Vairuotojai teigė, kad realiame pasaulyje šis skaičius kur kas kuklesnis, tačiau automobilis vis tiek buvo labai populiarus, lyginant su kitais elektromobiliais. Taip buvo dėl to, kad jis puikiai jautėsi mieste, buvo pakankamai praktiškas ir buvo įperkamas daugeliui naujų automobilių besidairančių žmonių. Visgi, laikai pasikeitė ir gyvenimas „Leaf“ elektromobiliui nebėra toks lengvas ir mielas.
 
Nors „Nissan“ iki šiol giriasi perkamiausio elektromobilio autoryste, taip nutiko todėl, kad „Leaf“ visoje elektromobilių bangoje pasirodė pirmasis. Dabar, kai kalbame apie naujus elektromobilius, dažniau linksniuojame kur kas brangesnių „Tesla“ modelių vardus, o „Model 3“, į gatves išriedėsiantis jau liepą, gali priversti „Leaf“ pamiršti galutinai. „Nissan“ taip lengvai nepasiduoda ir jau ruošiasi sugrąžinti „Leaf“ į prarastas viršūnes.
 
 
Naujausias „Nissan Leaf“ modelis vienu įkrovimu galės nuvažiuoti jau apie 322 kilometrus vienu įkrovimu. Šįkart jų bus keli modeliai, kai kurie iš jų galės nuriedėti ir toliau - bent jau taip manoma. To, aišku, negana, nes „Tesla“ siūlo ir kelias papildomas technologijas, tokias kaip garsusis autopilotas.
 
„Nissan Leaf“ taip pat jau moka save vairuoti. „ProPILOT“ technologija leidžia vairuotojams atsipūsti - ji palaiko deramus atstumus, išlaiko automobilį tarp linijų, o ateityje padės ir lenkti ar keisti juostas. „ProPILOT“, aišku, nėra tokia sofistikuota sistema, kaip „Tesla“ autopilotas, tačiau „Nissan Leaf“ nėra ir toks brangus automobilis. 2020 metais „Nissan Leaf“ jau galės save vairuoti visur, visose situacijose, nors, aišku, už automobilio valdymą vis dar bus atsakingas vairuotojas.
 
Tačiau ekspertai abejoja, ar „Nissan Leaf“ gali įkąsti „Tesla Model 3“. Ne tik todėl, kad „Leaf“ baterijos bus kiek silpnesnės, o autopilotas ne toks ištobulintas. „Tesla“ jau turi savo gerbėjų ratą, kuriems šios markės statusas yra kur kas svarbesnis už technologines galimybes. „Nissan Leaf“ turi ir kitų priešininkų. Pavyzdžiui, „Opel Ampera-e“ gamintojo teigimu gali nuvažiuoti net 520 km - gerokai daugiau nei „Leaf“, nors kainuoja panašiai.
 
„ProPILOT“ pristatymas video siužete
 
 
Kita vertus, aršesnė elektromobilių konkurencija vartotojams yra naudinga. Pasirodžius naujiems žaidėjams ir keliems gamintojams konkuruojant dėl tos pačios rinkos dalies, elektromobiliai turėtų pigti. Kartu gerės ir jų technologinės galimybės. O juk ne taip seniai elektromobilius laikėme ateities transporto priemonėmis.
 
Pagrindinės elektromobilių problemos visuomet buvo ilgas įkrovimo laikas, kuris dabar sprendžiamas plačiu greitų stotelių tinklu ir „Tesla Superchargers“ atvėrimu kitiems gamintojams, trumpas nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu, kuris jau liko praeityje, ir didelė kaina. Ji, aišku, mažės su tokių automobilių, kaip „Model 3“, „Opel Ampera-e“ ir „Nissan Leaf“ konkurencija.


technologijos.lt
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt