Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Įdomus dizainas
- Itin technologiškas
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Ne pats didžiausias nuvažiuojamas atstumas
- Neitin patogi vairuotojo pozicija
""e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą"
Antros kartos Nissan Leaf pristatytas 2017 metais yra itin laukiamas automobilis. Stebint elektromobilių "persilaužimą", tokie automobiliai priimami kaip artimiausių 5 metų tendencijų pranašai. Naujas Leaf išliko panašios formos, tačiau dabar atrodo harmoningesnis ir priimtinesnis daugeliui pirkėjų. Dizainą puošia aštresnės linijos, išraiškingesni galiniai žibintai ir priekinė dalis su stikle įtaisytu Nissan logotipu. Automobilyje yra trys naujos išmaniosios vairavimo technologijos. Pirma yra "ProPILOT" pažangi vairuotojo pagalbos sistema. Tai linijos kirtimo įspėjimo sistema, kuri užmiestyje leidžia vairuotojui vairuoti lengviau ir be įtampos. Antra “ProPILOT Park” itin patogi mieste - ši technologija kontroliuoja vairo pasukimą, greitėjimą ir stabdžius nukreipdama automobilį į parkavimosi vietą. Trečia "e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą. Žadama kad pastaroji sistema pakeis mūsų vairavimo įpročius. Kai akseleratorius atleidžiamas automatiškai įjungiami stabdžiai, kurie palaipsniui sustabdo automobilį. Automobilis išlaiko nejudamą padėtį net stačioje įkalnėje, kol vėl paspaudžiamas akseleratorius ir automobilis pajuda iš vietos. Visgi svarbiausia naujiena ta, kad su vienu įkrovimu Nissan Leaf galės nuvažiuoti 380 kilometrų atstumą. Tokias galimybes jam suteikia nauja 40 kWh talpos akumuliatorių baterija. Taip pat jis turės pastebimai galingesnį nei iki šiol 110 kW (150 AG) galios elektros motorą. Maksimalus išvystomas greitis siekia 145 km/val. Nors toks nuvažiuojamas atstumas gerokai didesnis už pirmosios kartos Leaf, visgi dauguma naujų elektromobilių gali nuvažiuoti dar daugiau.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-06-29
technologijos.lt
Elektromobilių rinka kaista: ką pasiūlys nauji Nissan Leaf ir kaip jie konkuruos su Tesla modeliais „Nissan Leaf“ - perkamiausias visų laikų elektromobilis. Bet taip ir turėjo būti - kai šis automobilis pasirodė, jis beveik neturėjo konkurentų. Tačiau dabar jų yra net keli, o „Nissan“ nesiruošia nusileisti. Dar daugiau - kompanija svajoja sumaišyti ir „Tesla“ popierius.
„Nissan Leaf“, pradėtas gaminti 2010 metais, galėjo pasiūlyti tik maždaug 170 km vienu įkrovimu nuvažiuojamą atstumą. Vairuotojai teigė, kad realiame pasaulyje šis skaičius kur kas kuklesnis, tačiau automobilis vis tiek buvo labai populiarus, lyginant su kitais elektromobiliais. Taip buvo dėl to, kad jis puikiai jautėsi mieste, buvo pakankamai praktiškas ir buvo įperkamas daugeliui naujų automobilių besidairančių žmonių. Visgi, laikai pasikeitė ir gyvenimas „Leaf“ elektromobiliui nebėra toks lengvas ir mielas.
Nors „Nissan“ iki šiol giriasi perkamiausio elektromobilio autoryste, taip nutiko todėl, kad „Leaf“ visoje elektromobilių bangoje pasirodė pirmasis. Dabar, kai kalbame apie naujus elektromobilius, dažniau linksniuojame kur kas brangesnių „Tesla“ modelių vardus, o „Model 3“, į gatves išriedėsiantis jau liepą, gali priversti „Leaf“ pamiršti galutinai. „Nissan“ taip lengvai nepasiduoda ir jau ruošiasi sugrąžinti „Leaf“ į prarastas viršūnes.
Naujausias „Nissan Leaf“ modelis vienu įkrovimu galės nuvažiuoti jau apie 322 kilometrus vienu įkrovimu. Šįkart jų bus keli modeliai, kai kurie iš jų galės nuriedėti ir toliau - bent jau taip manoma. To, aišku, negana, nes „Tesla“ siūlo ir kelias papildomas technologijas, tokias kaip garsusis autopilotas.
„Nissan Leaf“ taip pat jau moka save vairuoti. „ProPILOT“ technologija leidžia vairuotojams atsipūsti - ji palaiko deramus atstumus, išlaiko automobilį tarp linijų, o ateityje padės ir lenkti ar keisti juostas. „ProPILOT“, aišku, nėra tokia sofistikuota sistema, kaip „Tesla“ autopilotas, tačiau „Nissan Leaf“ nėra ir toks brangus automobilis. 2020 metais „Nissan Leaf“ jau galės save vairuoti visur, visose situacijose, nors, aišku, už automobilio valdymą vis dar bus atsakingas vairuotojas.
Tačiau ekspertai abejoja, ar „Nissan Leaf“ gali įkąsti „Tesla Model 3“. Ne tik todėl, kad „Leaf“ baterijos bus kiek silpnesnės, o autopilotas ne toks ištobulintas. „Tesla“ jau turi savo gerbėjų ratą, kuriems šios markės statusas yra kur kas svarbesnis už technologines galimybes. „Nissan Leaf“ turi ir kitų priešininkų. Pavyzdžiui, „Opel Ampera-e“ gamintojo teigimu gali nuvažiuoti net 520 km - gerokai daugiau nei „Leaf“, nors kainuoja panašiai.
„ProPILOT“ pristatymas video siužete
Kita vertus, aršesnė elektromobilių konkurencija vartotojams yra naudinga. Pasirodžius naujiems žaidėjams ir keliems gamintojams konkuruojant dėl tos pačios rinkos dalies, elektromobiliai turėtų pigti. Kartu gerės ir jų technologinės galimybės. O juk ne taip seniai elektromobilius laikėme ateities transporto priemonėmis.
Pagrindinės elektromobilių problemos visuomet buvo ilgas įkrovimo laikas, kuris dabar sprendžiamas plačiu greitų stotelių tinklu ir „Tesla Superchargers“ atvėrimu kitiems gamintojams, trumpas nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu, kuris jau liko praeityje, ir didelė kaina. Ji, aišku, mažės su tokių automobilių, kaip „Model 3“, „Opel Ampera-e“ ir „Nissan Leaf“ konkurencija.
|
Nissan modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Pixo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Micra | Micra | Micra | Micra | ||||||||||||||||||||||||||||
Note | Note | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Sunny | Almera | Almera | Tiida | Pulsar | |||||||||||||||||||||||||||
Sentra | Sentra | Sentra | ||||||||||||||||||||||||||||||
Leaf | Leaf | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Primera | Primera | Primera | |||||||||||||||||||||||||||||
Altima | Altima | Altima | Altima | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Maxima | Maxima | Maxima | Maxima | ||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 200 SX | 200 SX | ||||||||||||||||||||||||||||||
100 NX | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Juke | Juke | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | X-Trail | X-Trail | X-Trail | X-Trail | ||||||||||||||||||||||||||||
Qashqai | Qashqai | Qashqai | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ariya | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terrano | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pathfinder | Pathfinder | Pathfinder | Pathfinder | |||||||||||||||||||||||||||||
Murano | Murano | Murano | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Patrol | Patrol | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Navara | Navara | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Almera Tino | |||||||||||||||||||||||||||||||
Cube | Cube | |||||||||||||||||||||||||||||||
Note | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Quest | Quest | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | Skyline | Skyline | GT-R | |||||||||||||||||||||||||||||
300 ZX | 350Z | 370Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Townstar | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | NV200 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Nissan Leaf TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis