Markės
1265 iš 1844
Nissan X-Trail (T31) 2008 - 2013
Nissan X-Trail, (T31) 2008 - 2013
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 6
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Praktiškas ir patogus
TRŪKUMAI
  • Pasenęs dizainas
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Neekonomiški varikliai
2008 metais buvo pristatytas antros kartos Nissan X-Trail. Automobilis tapo truputį didesnis nei ankstesnis modelis ir dabar gaminamas ant Nissan C platformos, tačiau iš išorės automobilis nuo savo pirmtako skiriasi labai nedaug – kiek pakito žibintai ir galinio lango forma. X-Trail gerai pritaikytas akmenuotiems keliams, slidiems paviršiams ir vingiuotoms kalnų perėjoms. ALL-MODE 4x4-i sistemos jutikliai vertina vietovę ir kiekvienam ratui paskirsto reikiamą sukimo momentą. Benzininis 2 L 141 AG variklis yra visiškai naujas, tuo tarpu 2.5 L variklis gerokai patobulintas ir pasiekia 169 AG galią. 2 L dyzeliniuose varikliuose naudojama naujausia dCi technologija, kuri padeda sukurti 150 AG arba 173 AG galią, o didžiausias dyzelinis variklis yra YD22DDTi 2.2 L turbo variklis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 6
2022-06-05
Nissan x-trail 2.0 dCi (150hp) 4x4 automatic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas nuvertėjimas
Byranti važiuoklė, problematiški varikliai,
Automobilį turėjome penkerius metus ir pravažiavome su juo kiek daugiau nei 125 tūkst. km. Automobilis buvo neturėjęs auto įvykių, be rudžių, 2010 metų, gausios komplektacijos. Automobilis labai vangus, atrodo vos važiuoja, lyginant su pirmtaku. Kuro sąnaudos didelės. Pasukamumas geras. Automobilio superinis dizainas. Salonas. Nekokybiškas, tai yra viskas barška, vibruoja ir trinasi, ypač ant tuščios variklio eigos. Daug daiktadėžių. Panoraminis stoglangis žiemą renką drėgmę iš vidaus. Odinės sėdynės gan kokybiškos, nenusitrynė. Trumpai apie variklius. Praėjus nuo pirkimo pusei metų prasisuko variklio indėklai ir teko keisti variklį, nes šio remontuoti neapsimokėjo. Variklį rasti buvo sunku, nes pasirodo labai paklausi detalė (varikliai linkę prasukti indėklus). Radome iš daužto anglo su labai maža rida (30 tūkst. myliu) ir galimybę pravažiuoti už 1000e tuščia variklį (t. y. be turbinų, purkštukų ir viso kitką kas aplink variklį). Pakeitus variklį problemos iš variklio skyriaus visos eksploatacijos metu nedingo. Tai šlanga kokia, tai turbina ir t. t. Nuvažiavus su šiuo varikliu apie 120 tūkst. dingo trauka, pradėjo imti daug kuro (12-15l), pasirodo kuras bėgo į tepalą. Keičiant tepalą išleidome iš variklio 8-9 l tepalo praskiesto dyzeliu. Priežastis buvo išsikišęs DPF filtras. Tikriausia indėklams vėl ne į naudą... Trumpai apie važiuoklę. Automobilio važiuoklė taip pat dažnai gedo lyginant su kitais šeimos automobiliais, tačiau automobilis važiavo minkštai ir komfortiškai. Tačiau servize reikėjo profilaktiškai kas 3-6 mėn. (6-12 tūkst. km) pasirodyti, nes tai kažkas cype, ūžia ar barška. Trumpai apie transmisija ir pavarų dėžę. Su automatine greičių dėže visos eksploatacijos metu problemų neturėjome. Elektronika. Veikė puikiai. eksploatacijos metu pakeitėm tik vairo ritę (SRS žiedą) ir kelias xenon lemputes. Kėbulas. Kadangi automobilis nebuvo turėjęs auto įvykių ir buvo padengtas prieš eksploataciją Lietuvoje antikorozine danga per penkias žiemas atsirado tik kelios pūslelės ant galinio dangčio, galinių sparnų ir slenksčių. Automobilio nuvertėjimas mažas, bet tam galėjo turėti vykstanti infliacija. Nesirinkti šio automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-01
Xtrail 2.0 dyzelis Automatas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas.Minksta vaziuokle,talpus,idealus kelionems.
vibracija salone Laisvu apsuku metu.Barska vairo kolonele,Brangus remontas,Sunku gauti daliu.
Didelis Ekonomiskas kuro atzvilgiu.Praktiskas automobilis isvykoms.minusu gana daug.Variatorines dezes niekam tikusios 150000km ir remontas,bijo bekeliu...Paprastas automatas gan gerai sudetas,patvarus.Hidrotransformatorius laiko kazkur 20000km.Varikliai gan patvarus.Galingiausias 125kw.Persiduoda vibracija i kebula.Nes dezes pagalve blogai sukunstruota nesugeria vibracijos.Vairo koloneles linkusios barsketi.Jai pirksit si automobili nuo 200000km prasideda problemos.Kietuju daleliu filtras,turbina hidrotransformatiorius ir t.t.O dalys brangios.Beto motorizuoti servizai nelabai ka ir turi pasiulyti atsarginiu daliu.Tad jai subyres kokia kardano kryzme sunku bus kazka rasti.Rudyja bagazines dangtis ties numeriu.Barska bagazines plastmases vaziuojant zvirkeliu. perkant si automobili patikrinkit oro filtra ar nera tepalo.Patikrinkit vairo kolonele ar nebarska,Bagazines dangtis megsta rudyti,kuro purkstukai.Padarykit diagnostika ar EGR veikia gerai silpna vieta,ar turbina nesvilpia.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-04
Niekam tikusi kokybe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkstas,tylus kelyje
Daznai gedo pakaba ir kuro ipurskimo sistema
Pagaliau atsikraciau savo nissanu,tai dabar galiu parasyti atsiliepima. Turejau apie metus Nissan X-trail 2008 metu,vaziuojant keliais,auto pakankamai minkstas ir tylus,bet as ji pirkau vaziuoti i medziokle/zvejyba.Pravazumas bekeleje superinis...BET.... vaziuokle nelaiko visiskai,per metus teko remontuoti 3 kartus tas pacias dalys:sakiu ivores,stabilizatoriaus traukes ivores,vairo traukiu antgalius ir t.t.Bendras ispudis kad vaziuokle niekam tikusi.labai neekonomiskas,mieste suvartodavo apie 9-10 l/100 km.trasoj 7-8 / 100 km.pastovios problemos su DPF filtru,trukcioja,netraukia,dumyja...zodziu yra daug geresniu masinu.Nekartokit mano klaidos nepirkit tokio nissano....Atsikraciau ir labai dziaugiuosi.Norit vaziuot bekele,pirkit Land Cruiseri,norit vaziuot ekonomiskai mieste ,Toyota yaris(ka as ir padariau :) ) Per metus trys kartus remontavau vaziuokle,ir pastovios buvo bedos su DPF. nuvertejo nedaug per metus apie 300 EUR.Bet net neisivaizduojat kaip dziaugiuosi atsikrates .... :) NEPIRKIT TOKIO AUTO tikrai yra geresniu uz tokia kaina.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-07
Nissan X-Trail, 2007 T31. 2l diesel.4wd
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiškas,smagus bekelei, nerudija kaip kiti.
salonas, bagažine barška.
Puikus automoblis,važineju jau pora metu,problemų didelių neturejau niekad.Puikus transportas ant trasos, kaip tokio didžio automobilis ,tai kuro sanaudos tai pasaka. Trasoi 5.5l, pilnai pakrautas neaišku kodel,bet iki 5l nukrenta. Pakaba Tepalus reikia keisti dažniau nei nurodo gamintojas, rekomenduoju kas 8-10tuks. km. Tepalus pakeisti nesudaro problemos, tik reikia žinoti ,kad reikes užsipirti jų nemažai, telpa apie 7.4l. Tai susidaro jau nemaža suma. Nenusivyliau su pirmikimu.Ir kitiems siūlau.TIkrai geras džipukas. variklis, svarbu paimti prižiureta, ir su istoriją
Pilnas atsiliepimas...
X-Trail | 2012-01-12
X-Trail 2.0dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras variklis, patikima pakaba, didelė bagažinė
Vibracijos variklio laisvos eigos metu
Automobilis 2008m, nuvažiavau 70 000km.Komforto atžvilgiu viskas gerai,bet manau, kad pas 120000 lt kainuojantį automobilį neturėtų taip smarkiai persiduoti vibracijos kėbului variklio laisvos eigos metu. Važiuojant žemomis variklio apsukomis vibruoja ir salono veidrodis. Taip pat nepatogu, kad sutaupyta įjungtų šviesų indikacijai. Kadangi mano automobilis su liuku, tai sėdintiems gale virš galvos mažokai erdvės.Yra dar keletas smulkių pastebėjimų, bet neesminių. Dabar apie privalumus. Pirmiausiai-didelė bagažinė, be to dviejų lygių. Vairuotojo vieta patogi, sėdynės reguliuojamos elektra-patogu,bet oda nėra aukštos kokybės, todėl jau matosi įtrūkimai. Pakaba komfortiška ir mieste, ir grunto keliuose. Patarčiau sumontuoti variklio karterio apsaugą, nes išvažiavus į gamtą, tai didelis pliusas. Nereikia pervertinti bekelės galimybių nes tai SUV'as, o ne rėminis visureigis. Be techaptarnavimų reikėjo pakeisti tik priekinio rato guolį. Originalaus-kainos kosminės, o neoriginalus SKF kainuoja min 3 katus pigiau. Buvau maloniai nustebintas Faktoauto atstovybės darbu. Kadangi po 4 žiemų atsirado rūdžių ant galinio dangčio, fimos darbuotojai pastebėjo tai ir nemokamai perdažė, nors auto ir buvo negarantinis.Rusijos forumuose skaičiau, kad tai X-Trail'o silpna vieta. Variklis 2,0dci problemų nekelia net ir prie -25 šalčio. Galingumas buvo 150aj, bet nauja variklio valdymo programa pakėlė iki 170-175aj. Sukimo momentas padidėjo nuo 320nm iki 380nm. Kuro sunaudojimas nepakilo,bet trauka jau geresnė. Nissan atstovybėse aptarnavimo kaštai nėra maži, bet apynaujį automobilį atiduoti atiduoti bet kam nesinori, nes turėjau karčios patirties su ankstesniu.Nuvertėjimas-reliatyvus dalykas,nes tokių metų auto iš vakarų bus jau nuvažiavęs min 150 000km.
Pilnas atsiliepimas...
Algirdas | 2011-09-21
Nissan X-trail 2008 AT 2,0TD - automobilis visiems gyvenimo atvejams.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
auto visiems gyvenimo atvejams.
Nerad.au.
X-Trail 2,0TDI 150 AG AT - automobilis visiems gyvenimo atvejams. Juo vaziuoju jau 3,5 metus, prabėgo 120 000 km be jokių problemų ar gedimų. Pakeistos perdegusios priešrūkinės lemputės, užpakalinio amortizatoriaus pagalvė 100 000 km aptarnavimo metu, ir viskas. Eiliniai tech. aptarnavimai, degalų ipilimas... Ir važiouju sau. Pakankamas varyklio galingumas su galio " zapasu", pakankama dinamika, ypatingai komfortiška pakaba kaip bekelėje, taip ir autobane. Po 1300 km šuolio per vieną dieną neskauda nei nugaros, nei užpakalio. Labai patogios sedynės, ir kas svarbu, kad netik priekinės, bet ir galinės. Tai išsakė mano kelionių keleivei, sėdintys ant bacc seat po 12-13 val. per kelionės diena Europos keliuose.Pats esu ne kartą pajutęs kt. visureigiuose, kad preikinės ir galinės sėdynės skiriasi, kaip diena ir naktis. 4x pavara-dar viena patikimumo garantija. Ant stogo yra papildomi prožektoriai su ilgomis šviesomis- fantastika, nes jie jau ne kartą išgelbejo nuo briedžio "sumedžiojimo" kelyje ( tokios patirties pats turiu - su Golfu "sumedžiojau" elnią prieš keletą metų ).Be galo didelė bagažinė..Išvada: automobilis visiems gyvenimo atvejams. Sanaudos dizelino 8- 9-10 ltr/100km Nedideli, nes nieko taisyti neteko.
Pilnas atsiliepimas...
 
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini   Pixo  
  Maži  MicraMicraMicraMicra
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė 200 SX200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai  Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
  Komerciniai   NV200
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt