gedas | 2024-09-16 |
T31
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Bagažinės ir salono tūris, salono komfortas, kiek nestandartinė išvaizda, dinamika
garso izoliacija
|
Puikus automobilis, ypač šeimoms su vaikais. Visi vežimėliai, dviračiai, rogutės susideda beveik nesusilankstę. Su 2,5 varikliu automobilis gana gyvas. Pravažumas miesto salygomis yra daugiau nei puikus, nevažinėju nei žvejoti, nei medžioti tai nežinau kaip su bekele. Minusas aišku garso izoliacija, bet mieste su tuo problemų nėra. Važiuojant 110 km/h greitkelyje prasideda koncertai. Užmiestyje sunaudoja apie 8,5 litrus kas yra labai neblogai. Per visą laiką jokių ypatingų problemų nebuvo - keičiau skysčius, stabilizatoriaus traukes ir vairo traukes ir pora granatų priekyje. Salonas suprojektuotas neblogai, tik guma prie vairo kolonėlės įkyriai girgžda salone, reikia supurkšti WD40. Apskritai esu patenkintas automobiliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-06-05 |
Nissan x-trail 2.0 dCi (150hp) 4x4 automatic
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažas nuvertėjimas
Byranti važiuoklė, problematiški varikliai,
|
Automobilį turėjome penkerius metus ir pravažiavome su juo kiek daugiau nei 125 tūkst. km. Automobilis buvo neturėjęs auto įvykių, be rudžių, 2010 metų, gausios komplektacijos. Automobilis labai vangus, atrodo vos važiuoja, lyginant su pirmtaku. Kuro sąnaudos didelės. Pasukamumas geras. Automobilio superinis dizainas.
Salonas. Nekokybiškas, tai yra viskas barška, vibruoja ir trinasi, ypač ant tuščios variklio eigos. Daug daiktadėžių. Panoraminis stoglangis žiemą renką drėgmę iš vidaus. Odinės sėdynės gan kokybiškos, nenusitrynė. Trumpai apie variklius. Praėjus nuo pirkimo pusei metų prasisuko variklio indėklai ir teko keisti variklį, nes šio remontuoti neapsimokėjo. Variklį rasti buvo sunku, nes pasirodo labai paklausi detalė (varikliai linkę prasukti indėklus). Radome iš daužto anglo su labai maža rida (30 tūkst. myliu) ir galimybę pravažiuoti už 1000e tuščia variklį (t. y. be turbinų, purkštukų ir viso kitką kas aplink variklį). Pakeitus variklį problemos iš variklio skyriaus visos eksploatacijos metu nedingo. Tai šlanga kokia, tai turbina ir t. t. Nuvažiavus su šiuo varikliu apie 120 tūkst. dingo trauka, pradėjo imti daug kuro (12-15l), pasirodo kuras bėgo į tepalą. Keičiant tepalą išleidome iš variklio 8-9 l tepalo praskiesto dyzeliu. Priežastis buvo išsikišęs DPF filtras. Tikriausia indėklams vėl ne į naudą...
Trumpai apie važiuoklę. Automobilio važiuoklė taip pat dažnai gedo lyginant su kitais šeimos automobiliais, tačiau automobilis važiavo minkštai ir komfortiškai. Tačiau servize reikėjo profilaktiškai kas 3-6 mėn. (6-12 tūkst. km) pasirodyti, nes tai kažkas cype, ūžia ar barška.
Trumpai apie transmisija ir pavarų dėžę. Su automatine greičių dėže visos eksploatacijos metu problemų neturėjome.
Elektronika. Veikė puikiai. eksploatacijos metu pakeitėm tik vairo ritę (SRS žiedą) ir kelias xenon lemputes.
Kėbulas. Kadangi automobilis nebuvo turėjęs auto įvykių ir buvo padengtas prieš eksploataciją Lietuvoje antikorozine danga per penkias žiemas atsirado tik kelios pūslelės ant galinio dangčio, galinių sparnų ir slenksčių.
Automobilio nuvertėjimas mažas, bet tam galėjo turėti vykstanti infliacija. Nesirinkti šio automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-07-01 |
Xtrail 2.0 dyzelis Automatas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas.Minksta vaziuokle,talpus,idealus kelionems.
vibracija salone Laisvu apsuku metu.Barska vairo kolonele,Brangus remontas,Sunku gauti daliu.
|
Didelis Ekonomiskas kuro atzvilgiu.Praktiskas automobilis isvykoms.minusu gana daug.Variatorines dezes niekam tikusios 150000km ir remontas,bijo bekeliu...Paprastas automatas gan gerai sudetas,patvarus.Hidrotransformatorius laiko kazkur 20000km.Varikliai gan patvarus.Galingiausias 125kw.Persiduoda vibracija i kebula.Nes dezes pagalve blogai sukunstruota nesugeria vibracijos.Vairo koloneles linkusios barsketi.Jai pirksit si automobili nuo 200000km prasideda problemos.Kietuju daleliu filtras,turbina hidrotransformatiorius ir t.t.O dalys brangios.Beto motorizuoti servizai nelabai ka ir turi pasiulyti atsarginiu daliu.Tad jai subyres kokia kardano kryzme sunku bus kazka rasti.Rudyja bagazines dangtis ties numeriu.Barska bagazines plastmases vaziuojant zvirkeliu. perkant si automobili patikrinkit oro filtra ar nera tepalo.Patikrinkit vairo kolonele ar nebarska,Bagazines dangtis megsta rudyti,kuro purkstukai.Padarykit diagnostika ar EGR veikia gerai silpna vieta,ar turbina nesvilpia.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-05-04 |
Niekam tikusi kokybe
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minkstas,tylus kelyje
Daznai gedo pakaba ir kuro ipurskimo sistema
|
Pagaliau atsikraciau savo nissanu,tai dabar galiu parasyti atsiliepima. Turejau apie metus Nissan X-trail 2008 metu,vaziuojant keliais,auto pakankamai minkstas ir tylus,bet as ji pirkau vaziuoti i medziokle/zvejyba.Pravazumas bekeleje superinis...BET.... vaziuokle nelaiko visiskai,per metus teko remontuoti 3 kartus tas pacias dalys:sakiu ivores,stabilizatoriaus traukes ivores,vairo traukiu antgalius ir t.t.Bendras ispudis kad vaziuokle niekam tikusi.labai neekonomiskas,mieste suvartodavo apie 9-10 l/100 km.trasoj 7-8 / 100 km.pastovios problemos su DPF filtru,trukcioja,netraukia,dumyja...zodziu yra daug geresniu masinu.Nekartokit mano klaidos nepirkit tokio nissano....Atsikraciau ir labai dziaugiuosi.Norit vaziuot bekele,pirkit Land Cruiseri,norit vaziuot ekonomiskai mieste ,Toyota yaris(ka as ir padariau :) ) Per metus trys kartus remontavau vaziuokle,ir pastovios buvo bedos su DPF. nuvertejo nedaug per metus apie 300 EUR.Bet net neisivaizduojat kaip dziaugiuosi atsikrates .... :) NEPIRKIT TOKIO AUTO tikrai yra geresniu uz tokia kaina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-03-07 |
Nissan X-Trail, 2007 T31. 2l diesel.4wd
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, ekonomiškas,smagus bekelei, nerudija kaip kiti.
salonas, bagažine barška.
|
Puikus automoblis,važineju jau pora metu,problemų didelių neturejau niekad.Puikus transportas ant trasos, kaip tokio didžio automobilis ,tai kuro sanaudos tai pasaka. Trasoi 5.5l, pilnai pakrautas neaišku kodel,bet iki 5l nukrenta. Pakaba Tepalus reikia keisti dažniau nei nurodo gamintojas, rekomenduoju kas 8-10tuks. km. Tepalus pakeisti nesudaro problemos, tik reikia žinoti ,kad reikes užsipirti jų nemažai, telpa apie 7.4l. Tai susidaro jau nemaža suma. Nenusivyliau su pirmikimu.Ir kitiems siūlau.TIkrai geras džipukas. variklis, svarbu paimti prižiureta, ir su istoriją
Pilnas atsiliepimas...
|
|
X-Trail | 2012-01-12 |
X-Trail 2.0dci
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras variklis, patikima pakaba, didelė bagažinė
Vibracijos variklio laisvos eigos metu
|
Automobilis 2008m, nuvažiavau 70 000km.Komforto atžvilgiu viskas gerai,bet manau, kad pas 120000 lt kainuojantį automobilį neturėtų taip smarkiai persiduoti vibracijos kėbului variklio laisvos eigos metu. Važiuojant žemomis variklio apsukomis vibruoja ir salono veidrodis. Taip pat nepatogu, kad sutaupyta įjungtų šviesų indikacijai. Kadangi mano automobilis su liuku, tai sėdintiems gale virš galvos mažokai erdvės.Yra dar keletas smulkių pastebėjimų, bet neesminių. Dabar apie privalumus. Pirmiausiai-didelė bagažinė, be to dviejų lygių. Vairuotojo vieta patogi, sėdynės reguliuojamos elektra-patogu,bet oda nėra aukštos kokybės, todėl jau matosi įtrūkimai.
Pakaba komfortiška ir mieste, ir grunto keliuose. Patarčiau sumontuoti variklio karterio apsaugą, nes išvažiavus į gamtą, tai didelis pliusas. Nereikia pervertinti bekelės galimybių nes tai SUV'as, o ne rėminis visureigis.
Be techaptarnavimų reikėjo pakeisti tik priekinio rato guolį. Originalaus-kainos kosminės, o neoriginalus SKF kainuoja min 3 katus pigiau.
Buvau maloniai nustebintas Faktoauto atstovybės darbu. Kadangi po 4 žiemų atsirado rūdžių ant galinio dangčio, fimos darbuotojai pastebėjo tai ir nemokamai perdažė, nors auto ir buvo negarantinis.Rusijos forumuose skaičiau, kad tai X-Trail'o silpna vieta. Variklis 2,0dci problemų nekelia net ir prie -25 šalčio. Galingumas buvo 150aj, bet nauja variklio valdymo programa pakėlė iki 170-175aj. Sukimo momentas padidėjo nuo 320nm iki 380nm. Kuro sunaudojimas nepakilo,bet trauka jau geresnė. Nissan atstovybėse aptarnavimo kaštai nėra maži, bet apynaujį automobilį atiduoti atiduoti bet kam nesinori, nes turėjau karčios patirties su ankstesniu.Nuvertėjimas-reliatyvus dalykas,nes tokių metų auto iš vakarų bus jau nuvažiavęs min 150 000km.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Algirdas | 2011-09-21 |
Nissan X-trail 2008 AT 2,0TD - automobilis visiems gyvenimo atvejams.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
auto visiems gyvenimo atvejams.
Nerad.au.
|
X-Trail 2,0TDI 150 AG AT - automobilis visiems gyvenimo atvejams. Juo vaziuoju jau 3,5 metus, prabėgo 120 000 km be jokių problemų ar gedimų. Pakeistos perdegusios priešrūkinės lemputės, užpakalinio amortizatoriaus pagalvė 100 000 km aptarnavimo metu, ir viskas. Eiliniai tech. aptarnavimai, degalų ipilimas... Ir važiouju sau. Pakankamas varyklio galingumas su galio " zapasu", pakankama dinamika, ypatingai komfortiška pakaba kaip bekelėje, taip ir autobane. Po 1300 km šuolio per vieną dieną neskauda nei nugaros, nei užpakalio. Labai patogios sedynės, ir kas svarbu, kad netik priekinės, bet ir galinės. Tai išsakė mano kelionių keleivei, sėdintys ant bacc seat po 12-13 val. per kelionės diena Europos keliuose.Pats esu ne kartą pajutęs kt. visureigiuose, kad preikinės ir galinės sėdynės skiriasi, kaip diena ir naktis. 4x pavara-dar viena patikimumo garantija. Ant stogo yra papildomi prožektoriai su ilgomis šviesomis- fantastika, nes jie jau ne kartą išgelbejo nuo briedžio "sumedžiojimo" kelyje ( tokios patirties pats turiu - su Golfu "sumedžiojau" elnią prieš keletą metų ).Be galo didelė bagažinė..Išvada: automobilis visiems gyvenimo atvejams. Sanaudos dizelino 8- 9-10 ltr/100km Nedideli, nes nieko taisyti neteko.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|