Markės
1329 iš 1939
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus sukimo momentas iš dviejų turbinų variklio
  • Gana komfortiškas
  • Išsiskiriantis, savitas dizaino stilius
TRŪKUMAI
  • Neįkvepiantis variklio garsas
  • Gruboka mechaninė pavarų dėžė
  • Ne visiems įtiks savitas kėbulo dizainas
"Panašūs ne tik Nissan Z ir Toyota Supra matmenys, bet ir galia. Dabar šie automobiliai yra artimiausi konkurentai, nors mes tikėjomės kad Toyota Supra artimiau konkuruos su Nissan GT-R, o Z serijos Nissan su nauja Toyota, kuri galėjo turėti tarkim Celica pavadinimą"
Nors pastaruoju metu raidė Z asocijuojasi su itin nemaloniais įvykiais, tačiau autopramonėje Z visada reiškė kažką sportiško ir įdomaus. Kogero geriausiai žinomi yra Nissan Z serijos automobiliai - galingi, sportiški, išskirtiniai, patrauklūs ir už padorią kainą. Idealiai subalansuoti sportiškų automobilių entuziastams. Naujas Nissan kupė dabar vadinamas tiesiog “Z” arba kaip ir jo pirmtakai “Fairlady”. Pavadinime nebeliko variklio darbinio tūrio, kuris vis labiau praranda prasmę elektrifikuojantis automobilių pramonei. Iki šiol Z serijos automobiliai su kiekviena karta turėjo vis didesnius variklius – 2 L, 2.4 L, 2.6 L, 3 L, 3.5 L, 3.7 L, šįkart Nissan Z varo mažesnis 3.0 L “VR30DDTT” V6 benzininis variklis, tačiau su dviem turbokompresoriais. Variklis išvysto 400 AG galią ir 475 Nm sukimo momentą. Tai yra 30 procentų daugiau galios nei turėjo senasis 370 Z atmosferinis variklis, nors turbo variklis ir neskamba taip gerai kaip buvęs atmosferinis. Variklis galinius ratus suka per iš pirmtako paveldėtą šešių greičių mechaninę pavarų dėžę ir anglies pluošto kardaninį veleną. Galima rinktis ir „Mercedes-Benz 9G-Tronic“ devynių greičių automatinę pavarų dėžę. Naujasis Nissan Z savo matmenimis labai artimas savo pirmtakui, ištiesų automobilio išmatavimai labai primena naujos kartos Toyota Supra matmenis - abiejų automobilių ilgis yra identiškas, tačiau Nissan Z yra truputėlį siauresnis ir truputėlį aukštesnis už Toyota. Panašūs ne tik abiejų automobilių matmenys, bet ir galia jei lyginame galingesnes Toyota Supra versijas. Dabar šie automobiliai yra artimiausi konkurentai, nors mes tikėjomės kad Toyota Supra artimiau konkuruos su Nissan GT-R, o Z serijos Nissan su nauja Toyota, kuri galėjo turėti tarkim Celica pavadinimą. Taip pat įdomu kaip gamintojai optimizuoja sąnaudamas išleisdami naujus sportiškus automobilius. Tarkim Toyota kompanija Supra kūrė kartu su BMW kompanijos modeliu Z4, tuo tarpu Nissan Z modelis sukurtas ant senojo 370 Z bazės, kas atsispindi ir naujojo Z interjero detalėse. Tai rodo kokia nedidelė yra tokių sportiškų automobilių paklausa lyginant su praėjusiais dešimtmečiais. Keletas žodžių apie Nissan Z dizainą, kuris jau labai seniai mus domino. Žiūrint iš profilio automobilis tęsia pirmtakų tradicijas – aukščiausia vieta ties priekiniu stiklu ir toliau staigiai žemėjanti stogo linija, ilgas priekis, trumpa kompaktiška galinė dalis sukuria pasiruošusio spurtuoti automobilio įspūdį. Automobilio linijos tapo nuosaikesnės, lygesnės, ne tokios raumeningos kaip pirmtakų. Žiūrint iš kitų kampų lengva pastebėti stipriai pasikeitusius priekinius ir galinius žibintus - būtent šios detalės suteikia kiek dviprasmišką įspūdį. Nors jos atrodo kiek netikėtai, tačiau jos yra konkreti užuomina į senesnius Z serijos automobilius. Ištęsti dviejų lygių galiniai žibintai primena 1980-ųjų ir 1990-ųjų Nissan 300 ZX modelio žibintus, o lašo formos priekiniai žibintai, plačios radiatoriaus grotelės, aukšta ir aštri kapoto briauna primena aštuntojo dešimtmečio Datsun 240 ZG modelį. Net variklio dangčio linijos atkartoja senųjų 240Z, 260Z ir 280Z modelių turėtas formas. Kogero ne visi tokias detales pastebės, galbūt ne visiems patiks Nissan naujoko dizainas, tačiau akivaizdu Nissan Z turi charakterį ir unikalų stilių ir jo nesumaišysi su jokiu kitu automobiliu. Nissan Z kėbulas sukurtas naudojant aerodinamikos inžinerijos žinias – “Perfomance” versijoje nedidelis galinis oro aptakas sukuria pakankamai prispaudžiamosios jėgos, kad sumažintų galinių ratų sukibo praradimą, o priekinis oro skirstytuvas buvo sukurtas naudojant žinias įgytas iš Nissan GT-R kūrimo programos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS 3.0 V6 (400 Hp)
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Variklio tipas V6 Turbo
Variklio kodas -
Darbinis tūris, cm3 2997
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps 400/298/6400
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 475/5600
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s -
Maksimalus greitis, km/h -
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Pavarų dėžė Mechaninė 6 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4379
Plotis, mm 1844
Aukštis, mm 1316
Svoris/Max svoris, kg 1604
Atstumas tarp ašių, mm 2550
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Dviejų skersinių svirčių
Galinė pakaba Daugiasvirtė nepriklausoma
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 245/45 R18
Galinės padangos 245/45 R18
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 13.1
Užmiestyje, l/100km 9.8
Vidutinės, l/100km 11.8
Degalų bako talpa, l -
Autoterminų paaiškinimai...
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt