Markės
1241 iš 1844
Nissan Pathfinder (R52) 2012 - 2021
Nissan Pathfinder, (R52) 2012 - 2021
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.011% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 1
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Naujasis Pathfinder gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir Infiniti JX, Altima, Maxima, Murano ir Quest modeliai, todėl Pathfinder yra labiau didelis lengvasis automobilis nei tikras visureigis. Tai patvirtina ir tas faktas, kad automobilis gaminamas tik su dviem varomaisiais ratais. Pradžioje Pathfinder buvo komplektuojamas tik su vienu jau patikrintu varikliu - tai 3,5 L V6 benzininis variklis, kuris turi 260 arklio galių. Variklis komplektuojamas su Xtronic CVT pavarų dėže. Vėliau buvo pristatyta ir hibridinė versija, turinti nediduką 2,5 L keturių cilindrų benzininį variklį. Nors Pathfinder neteko rėminės konstrukcijos, tačiau tai yra išties tvirtas visureigis gebantis patempti daugiau nei 2200 kilogramų priekabą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
2019-04-28
Patfinderis 3.5 l 2015 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras valdymas, talpi, patogus salonas
Vairuotojo sėdyne nepatogi, didelės kuro sąnaudos
Buvo reikalingas septynių vietų automobilis. Lyginau su Toyota Highlander. Bet Pathfinder man pasirodė kažkaip praktiškesnis ir panašiai. Jo buvo patogesnis salonas, ir labiau patrauklesnis. Toliau daugiau papasakosiu apie pagrindinius automobilio dalykus: Paprastai visi pradeda nuo dinamikos. Čia taip pat turiu ką pasakyti. 250 arklių leidžia apie save žinoti. Greičio pedalas duoda grįžtamąjį atsaką, lenkimas nesukelia klausimų. Nors aš visai nesu lenktynininkas, tačiau vidutinės sąnaudos labai skiriasi nuo oficialių. Dabar yra 18 litrų, o tai, mano nuomone, netelpa į jokius rėmus. Gerai, važinėsiu toliau ir žiūrėsiu. Galbūt po kurio laiko pasikeis. Interjeru esu labai patenkintas. Salonas yra labai patogus, lengva pasodinti vaikus net į trečią eilę, ir aš ten telpu. Tačiau vairuotojo sėdynė pasirodė nepatogi. Kairiosios rankos alkūnės ant durelių nėra kur pasidėti, taip kad būtų patogu. Ilgoje kelionėje, tai labai sukausto, greičiau pavargstu. Sėdynių atminties funkcija yra puiki, labai patogu prisitaikyti sau net kelias pozicijas, kad nieko netrūktų. Aš net nežinau, apie ką daugiau papasakoti - apie saloną ar apie pirštinių skyrelį. Nes abu yra dideli. Gerai, dėl bagažinės, viskas yra aišku, ten visada netvarka ir tikra bedugnė. Visi ten krauna viską ir niekas nieko niekada neišima. Dar du žodžiai apie salono komfortą - garso izoliacija tikrai nudžiugino. Net ir dideliu greičiu važiuojant galite kalbėti nerėkiant. Taip, ir bazinė multimedija skamba labai gerai - subwooferis ir 12 garsiakalbių. Tačiau pats ekranas ir jo funkcionalumas neatitinka dabartinių tendencijų. Navigacija yra pasenusi, sąsaja su šiuolaikinėmis plančetėmis nepadaryta taip, kaip turėtų būti. Deja, ši problema yra ne tik Pathfinderyje , bet ir daugelyje kitų šiuolaikinių automobilių. Keista, kaip mobilieji įrenginiai ir plančetės pažengė, palyginti su automobilio pagridiniais smegenimis. Apie smulkmenas, kurios palieka tam tikro nepasitenkinimo jausmą. Pas mane yra pilna maksimali komplektacija, bet dėl ​​kažkokių priežasčių nėra lietaus jutiklio. Yra 4 puikios aplinkos apžvalgos kameros, tačiau veidrodžiai yra sulankstyti rankiniu būdu. Visų rūšių šildymas salone, tačiau nėra valytuvų zonos šildymo. Ne, aš nesakau, kad tai yra kažkokie dideli minusai, bet jūs turite pripažinti, kad keletas tokių smulkmenų gali palikti tam tikrą nepasitenkinimą. Apskritai, tai: Salonas patogus, geras variklis ir pavarų dėžė. Puikus valdymas ir bendras mašinos elgesys. Bet vis dėlto yra keletas smulkmenų, kuriuos norėčiau ištaisyti...
Pilnas atsiliepimas...
 
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini   Pixo  
  Maži  MicraMicraMicraMicra
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė 200 SX200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai  Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
  Komerciniai   NV200
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt