Juozas | 2016-08-27 |
P 11 Hachback
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras TD variklis, važiuoklė per metus žvyrkeliais "neišklibo".
Žiauri korozija. Brangios naujos detalės.
|
Neblogas automobilis, jei ne korozija. Gal tik man taip pakliuvo, bet per metus laiko slenksčių beveik nebeliko, visur skylės. Aišku nežadu jo "nurašyti". Bandysiu atkelti, nes į darbą važinėti pats tas. Silpniausia vieta, bent jau man galinių amortizatorių viršutinės lėkštės. Vieną kartą pakeičiau išplyšusias iš laužyno, po mėnesio vėl išplyšo viena. Tada sudėjau senus amorrtikus iš 2000m. universalo. Dabar ta problema baigėsi. Ir stovi gražiai ir krauti galima bagažinėn kiek nori. Varikliai "neužmušami" jeigu prižiūrėsit. 2 TD variklis kuriasi bet kokiu oru "iš pusės sukimo" , dirba tyliai ir tolygiai. Turbo dyzelis bėga smagiai. Detalės ne iš pigiausių. Jeigu keisti kažką naujomis detalėmis kainos šiek tiek kandžiojasi. Keičiau granatas ir priekinį guolį, tai palyginus su vw kaina dviguba. Nuvertėjimo per metus rinkoje nepastebėjau. Jei sutvarkyčiau korozijos pažeistą kėbulą gaučiau tą patį ką mokėjau prieš metus. Pasižiūrėti kėbulą dėl korozijos, nes "pūva" viskas slenksčiai,sparnai, dugnas. Pasiteirauti, kaip buvo prižiūrimas variklis. Kada keisti diržai, tepalai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Senatorius | 2016-02-28 |
Puikus universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nepaprastas patikimumas,patogumas,nebrangus islaikymas
Universalo galas atrodo gana senoviskai
|
Turejau tikrai daug automobiliu todel turiu su kuo palyginti.Labai patogus valdymas viskas po ranka,pavaru perjungimo svirtis ilga ir labai patogi nereikia lenktis ar siekti,sedyne patogi(gal kiek per zemai) Klimato kontrole veikia puikiai,sildo ir saldo,visa elektra ir elektronika veikia puikiai nors masina nenauja.Labai greitai ir patogiai issilanksto galines sedynes(universalui)Del traukos tai tiesa aukstesne pavara neparausi bet pavaros ilgos ir issukus varikli iki aukstesniu apsuku bega pakankamai smagiai.Bandziau pavaziuoti ir greitai tai iki 170 ysibega gerai.Variklis vedasi visada labai gerai ir ysyla labai greitai.tepalo nedegina is vis.Garso yzoliacija gan nebloga variklio nelabai girdisi.Automobilis labai retai gendantis,man tik buvo nusisukes pusasio velenas ties balansyru nes ten kaupiasi dregme ir purvas(vienintele siu masinu liga) Kebulas gana atsparus rudims P11-144.universalo galas atrodo gana senoviskai. Dabar ysigijau toki pat tik 2l.103kw.benzinas tai traukos tikrai pakanka. Be priekaistu, labai patikimas Islaikymas tikrai nebrangus o verte priklauso nuo stovio.Kainos ir kokybes santykis puikus Jei rasite gero stovio kebulu pirkite ir neabejokite visa kita ten negenda
Pilnas atsiliepimas...
|
|
NISSAN GERBĖJAS | 2015-09-04 |
PRIMERA 2l, TD, 1997 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas variklis, minkšta važiuoklė, normalios kuro sanaudos.
Neatsparus korozijai, važiuoklė neatlaiko žvyrkelių ar staigių duobių asfalte.
|
Persėdau į šį automobilį iš GOLF II prieš 10 metų.
Tad po jo šis atrodė kaip "kosminis laivas" :)).
Ji tada buvo 8 metų amžiaus.
Variklio darbas ir garso izoliacija - gera, pakaba - minkšta. Labai patiko priekio dizainas, nors iš šono - nelabai (hečbekas).
Po 6 mėn - keičiau galinius amortizatorius.
Po 3-jų lietuviškų žiemų - kiaurai prarūdijo slenksčiai. Liaudies meistras išlankstė iš storesnės skardos ir važinėju iki šiol :)).
Po 5 metų - nusisuko pusažis; gavome virinti tą patį, nes pereinamas modelis, šrotuose dar nebuvo.
Po gal 6 metų - alkūninio veleno apsisukimų daviklis, remontas - 500 Lt, nes diagnozavo ir taisė NISSAN atstovas.
Po 8 metų - keičiau vairuotojo sėdynę, nes ištrupėjo dantračiai. Beje, vairuotojo vieta nelabai patogi, kai reikia vairuoti mieste, remiasi į panelę dešinė koja. Trasoje - atsiloši ir važiuoji .
Po 9 metų - parėjo generatorius ir starteris. Beje, generatorius - neremontuojamas; įdėjo iš ALMEROS, tinka.
Po 10 metų - vėl generatorius ((: Vėl dėjo iš ALMEROS.
Dar kartais pablūdija aksleratorius, bet retai. Kai pareis visai - teks atsisveikinti su savo Nissaniuku, nes naujas mazgas kainuoja daugiau nei automobilis, kuriam jau 18 metų.
Dar kažkada keičiau priekines šakes ir ABS daviklius priekyje, nes pardėjo girgždėti, t.p. priekinius guolius; o šarnyrus ir kitas smulkesnes detales - po kelis kartus.
Tai tokia istorija, bet gal tai ir norma, nes su šia mašina pravažiavau jau 120000 km Lietuvos keliais, ir vasarą, ir žiemą.
Variklis neužmušamas, patikimas. Iš vietos gal ir nerauna, bet paskui traukia gerai, tik reikia negailėti gazo:))
Vedasi visada, ti akumuliatorius turi būti galingas ir tvarkingas.
Važiuojant mieste - gan triukšmingas, bet užmiestyje - viskas OK.
Praktiškai dėl variklio šio automobilio vis dar neatsisakau.
Dabar 334000, pakeičiau pagrindinį ir siurblio diržus ir riedėsiu dar toliau, bent jau iki apžiūros.
Remontams per metus - gal po 500-600 Lt, o kurui - kiek važiuoji - tiek. Originalios detalės - brangios, neoriginalai ir iš šrotų - normos ribose.
Nuvertėjimas - apie 800-1000 per metus. Patikrinti kėbulo ir važiuklės būklę, nes pvz šakė kainuoja apie 110 EUR.....
Patikrinti, ar veikia ABS, važiuojant - klausytis guolių ūžimo, padarius staigų posūkį - kaip veikia pusašiai, ar netraška.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vilme | 2013-06-05 |
Nissan Primera
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Purkstukas sugedo del rusisko kuro, turbina del paveluotai keisto tepalo. Variklis reikalauja kokybisku degalu, bei laiku keisti tepalus, taciau trauka tikrai gera. 2.2dti Turbina, restauravau purkstuka, stabdziu kaladeles, keletas lempuciu ir tepalai. Reikia keisti sarnyra ir galini selenbloka.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Laurynas | 2013-04-09 |
Nissan Primera 1997 m. Dyzelis, sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, pigus, pigios detalės, ekonomiškas.
Nemanevringas. Baisi važiuoklė.
|
Iš šio automobilio man patinka tik salonas, labai jaukus, veliūrinis, man pakankamai erdvus ir lyg visi jungikliai kaip man padaryti. Labai neefektyvus krovinių skyrius, į jį didesnių gabaritų krovinių nepavyks įkišti dėl per mažos skylės. Krovnių skyriu praplėčiant atlenkus sėdynes pradeda skaudėti galva, nes skylė jungianti automobilio saloną ir krovinių skyriu dar mažesnė nei skylė į krovinių skyriu. Išvada: krovinių skyrius tik pirkinių maišams, dviratį sunkoka bus įkišti, nebent jis vaikiškas, išeitis pirkti hacbeka, jei dažnai krovinius vežiosit. Variklis ekonomiškas, dėl turbinos neatrodo baisei silpnas, bet skaičiukai pase sako kai ka kitką. Šaltas variklis kelia labai didelį triukšmą, vibracija jaučiasi tik per pevarų svirtį, gan gera garso izoliacija. Dėl važiuklės geru atsiliepimų nėra. Aikštalėje jaučiuosi kaip pensinikas su lazdele lipantis laiptais, manevringumo - 0 balų, pasukamumas - 0 balų. Pati važiuoklė kietoka, nors dėl minkštų sėdynių nereikia skaičiuoti duobių. Labai sudėtingas važiuoklės remontas, bet pigios detalės. Kalbant apie elektronika rimtų gedimų nepasitaikė. Vertinti automobilį ne pagal kilometražą, nes juos jau Vokietijoje atsuka prieš atvežant į Lietuvą, o pagal salone dažniausiai trinamas ir judinamas detales t.y. vairas, pavarų svirtis, vairuotojo duralės, sėdynės, posukio rankanėlė ir t.t. Ir dar svarbu nepirkti su abejonių keliančiu varikliu. Automobilį patikrinti trasoje įjungus 5 pavarą ir tai padaryti kelis kartus, nes čia jų didelė problema, jei yra galimybė patikrinti pavarų dėžės alyvos lygį, jis matuojamas per greičio daviklį, jį išėmus randame liniuote ir pažiūrime alyvos lygį. Alyvos lygio trūkumas tai artejanti 5 pavaros pabaiga.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Lukas | 2013-02-26 |
Nissan Primera p11-144 1.8
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpumas, dizainas, kokybė, ilgaamžiškumas
Rudys, galios ir ekonomijos santykis
|
Na automobilis iš tiesų neblogas..Salono detalės nėra ypatingai geros kokybės, tačiau limpa prie rankų gerai, nenusitrina..Mano Primera pilnos komplektacijos : 4el.langai, klimato kontrole, originali garso aparatūra skamba taip pat neblogai, gražiai šviečiantys balti xsenonai (Pas mane jie jau miršta, po poros minučių tampa geltoni,nauji virš štukos pinigu kainuoja)..Salone viskas patogu, visi mygtukai vietoje, gražus ir sportiškas prietaisų skydelių apšvietimas.Nors automobilis iš pažiūros neatrodo labai didelis, iš tiesų jis yra labai talpus.Dviese ramiu veidu gali iššimiegot, o ir iš sodybos ką nors parsivežti neproblema..Šiek tiek užknisa ta japoniška kokybė..Visur matosi pabraukymai pabraižymai rūdelės. Prieš pora dienų uždarant bagažinę tiesiog nukrito nissan zenkliukas.Jauskis kaip nori. Taip pat man nėra patrauklus galo dizainas, nes jis lieka nepakitęs nuo senesnio modelio. Kas be ko automobilis yra ypač patikimas, ilgos kelionės jam ne problema. Mano manymu, tai puikiai išbaigtas modelis. 1.8 variklis (benzas) 84kw (man rodos), traukos, man, kaip jaunam zmogui, per mazai.Auto pakankamai sunkus. Už tai, kad blogai traukia jis dar ir pjauna per kišenę mieste surydamas 10 litrų benzino (užmiestyje apie 8).Tačiau su pačiu varikliu jokių problemų neturiu, apsilenkt aišku eina ir mieste paspaust kokį šūdelį aplenkt įmanoma, bet ji ne tam tiesiog skirta :) Kas yra įdomiausia per 3 eksplotacijos metus man niekas neparėjo..Aišku einamieji remontai neišvengiami, gal tai priežastis to, kad auto tvarkome tik nissan servise. Kainos kosminės, bet pamatai tų debilų veidus tik kartą per metus..Važiuoklė paprasta, gal kiek per žemai karteris, kuri sugebejau pramušti (600lt) tačiau ji dažnai traška braška ir tai tikrai užknisa.. Kaip ir visiems automobiliam, nes jis tikrai geras, tik priklauso kaip jis buvo eksplotuojamas. Jei norite patikimo auto tikrai patariu..
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Simas | 2013-01-09 |
Pripera 2.0TD hetchbekas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimumas, šivežias dizainas, mažai "ligų", talpi bagažinė
atgrasus salonas, sipnoka garso izoliacija ir pakaba, ne TDI lygio dinamika ir ekonomija,
|
Pirkome savo Primera 2008-aisiais už 6000Lt, '96 m. mašina prebėgusi buvo "60,000Km" :) Išorės dizainas šviežias, kaip ir spalva: salotinė (dar būna oranžinė, abi šios spalvos gan retos ir dėl to mielos). Vidaus dizainas ir medžiagos tragiškos, vairas nusitrynęs kiaurai ir jo gumos byra gabalais (kiek gi ji iš tikrųjų pravažiavusi?), bet ieškojome antros mašinos šeimai, todėl ekonomiškumas buvo prioritetas.
Iškart teko keisti sankabą (jau perkant matėsi", tada dar bendeksą, pastoviai tenka keisti pakabos dalis" granatas, šarnytus, vairo traukės antgalius, sailentblokus. Bet čia nieko ypatingo, panašiai buvo su Mazda 323F ir ankstesnės kartos Primera. Tiesiog jos pakaba silpnesnė nei MB 124, neseniai smagiai stuktelėjau į duobę - ir iškart keičiau amortizatorių, šarnyrą ir traukę.
tipinė šių variklių liga - "check engine" lemputė dažniausiai reiškianti, kad reikia keisti alkūninio veleno apsukų daviklį. tai toks magnetukas plastmasiniame apvalkale, jo plastmasė prikepa ir tenka pirkti naują iš Nissan salono už ~400Lt, nes dėvėtų neišeis išimti, o išėmus bus tokie patys. Pikčiausia, kad tas daviklis realiai "Evitoj" 5Lt tekainuoja, bet aš gi negaliu pats tos tvirtinimo - sandarinimo plastmaskės pasigaminti, o ji šiame modelyje kaip tik ir yra blogai sukonstruota/pagaminta.
Dar neveikia galinis valytuvas, sunkiai užsidaro 2 iš 4 durelių, nusilpo saugos diržų įtempėjai, pora kartų virino duslintuvą. , Iš gedimų kaip ir viskas.
važiuoja ši mašina tyliai, salonas nebilda ir nedunda, nors pakaba nemėgsta nelygių kelių, žvyrkeliu lekiant taip ir bijai, kad kas nesutrupėtų. Bagažinė talpi, posūkio spindulys beviltiškai didelis (masyvesnis MB 124 apsisuka daug vikriau), dugnas žemai, stapdžiai prastoki. Kuro sąnaudas matavau daug kartų: mišriu režimu Vilnius ir sodyba savaitgaliais, kartais šiek tiek autostrados, gaunasi 5,6Ltr. visus kartus, kiek matuodavau, gaudavosi šitas skaičius.
šoniniai langai yra linkę patys bevažiuojant atsidaryti (kas savaitę reikia kilstelėti po 5-10mm). priekiniai langai elektriniai, bet varikliukai silpnoki (apšerkšnijusių langų nesugeba atidaryti.
Kėbulas gan patvarus, rūdžių matyti labai nedaug ir tai tik nepavojingose vietose (dugne ties slenksčiais). Variklis tuščiom apsukom dirba garsiai ir nedailiai (nepalyginsi su panašių metų Avensis). trauka gan nebloga, nes sukimo momentas geras nuo pat pradinių apsukų. Persėdus nuo neturbininio dyzelio - labai malonus jausmas. Važiuojant nemalonus garsas ir kratymas nesijaučia, variklis murkia tyliai kaip katė ir tiesiog jauti, kad važiuoji ekonomiškai. Jeigu pabandai važiuoti "sportiškiau" - tenka nusivilti, nes prie aukštesnių apsukų galia dingsta, tik padidėja triukšmas. Žodžiu, ja važiuojant susidaro klaidingas įspūdis, kad mašina galinga ir turi didelį galios rezervą, nes jei nesistengi jos ginti per greitai, jautriai ir gražiai reaguoja į akseleratoriaus pedalą. šiaip, tai Lietuvoj tokios galios pakanka, tikrai ne problema ką nors aplenkti ar į kalną užkilti. vedasi puikiai prie bet kokios temperatūros - jei tik aukuliatorius geras, užtenka vieno apsukimo. užsivedęs dideliame šaltyje pradžioje garsiai birbia ir kratosi, be to, sunkiai sukiojais vairas, pavaros, pedalai. paskui viskas puikiai, galima kaimynus su jų benzinais užtempinėti :) Nuvertėjimas nedidelis, nes įsigijimo kaina maža. Nusipirkus mašiną už 6000Lt, po 5 metų ir ~75,000km galėčiau ją parduoti už kokius 3,500-4000Lt, ir tai yra labai gerai.
Kuro sąnaudos ne rekordinės, bet taip pat neblogos.Pakabos dalys, kurios greit susidėvi - pigios, remonto sudėtingumas - vidutinis. turėčiau, kaip ir visi, parašyti, kad reikia labai apsižiūrėti perkant, neimti uždrožto, tikrinti servise pakabą ir varikllį... bet kad pats pirkau gan atmestinai, kaimynas "perekūpas" ją nupirko iš parvarinėtojų ir pas jį ilgokai užsistovėjo, o mes per langą į ją žiūrėjom, žiūrėjom, ir iš jo nupirkom. matėsi, kad spidometras atsuktas, kad vairas sudilęs, kad sankaba prabuksuoja. Ir visgi jokių didelių remontų neteko daryti (purkštukai, žvakės, vožtuvai, pavarų dėžė, guoliai, elektronika, spidometrai, kokių tik nebūna bėdų žmonėms...). taigi manau, kad jei kitas nusipiktų geriau prižiūrėtą P 11, jam rūpesčių keltų dar mažiau. Žodžiu, jei tik tenkina komfortas, talpumas, dinamika ir prestižas - pirmyn. Tikrai ekonomiškas variantas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
JUOZAS | 2012-11-23 |
1997m Nissan Primera 2,0 TD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
VARIKLIO PATVARUMAS,VAZIUOKLES PATVARUMAS,PATVARI ELEKTRONIKA.
KIETOKA VAZIUOT.
|
SU SIUO NISANU SUSIPAZINAU PRIES 6METUS IR ESU PILNAI PATENKINTAS VISKUOM NUO VAZIUOKLES IKI VARIKLIO KEBULAS PALYGINUS SU SENIASNIAIS MODELIAIS TIKRAI PATVARESNIS IR RUDIJA GEROKAI MAZIAU PER SIUOS 6 METUS I VARIKLI NEINVESTAVAU NEI VIENO LITO APART PASKIRSTYMO DIRZU IR TEPALU. 2,0 TD 66KW VARIKLIS NERA IS TU GALINGIAUSIU BET SIAM AUTOMOBILIUI PER AKIS VARIKLIS NEPRIDUSES GERAI TRAUKIA O ZIEMA NETUREJAU NIEKADA PROBLEMU PRIE -34 JIS KURESI KUO PUIKIAUSIAI. KAIP DYZELIS JIS TIKRAI PATVARUS IR NEBIJO AUKSTU APSUKU TAD GALIT NEBIJOT KAD PERKAIS VARIKLIS. DYZELIO SUVARTOJA 100KM APIE 6-7 LITRUS NA AISKU ZIEMA SANAUDOS PADIDEJA IKI 7-9 LITRU BET MANAU NERA BRANGI SIOS MASINOS EKSPLOTACIJA UZTAD NUVERTEJIMAS JOS NEMAZAS PER METUS JOS KAINA NUKRENTA APIE 1000 LITU.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vytautas | 2012-02-18 |
Primera P11-144 universalas(2000m)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
smagus variklis,erdve,puiki vaziuokle,elektros paketas,gera kaina
kuro sanaudos
|
Auto erdvus,kietokas,taciau gerai sugeria nedideles duobes,standi ir gana sportiska vaziuokle.Lyginant su almera (2003m modelis) maloniau vaziuoja duobetais LT keliais.
Viskas atrodo savo vietoj ir patogiai,lengvai metosi begiai. Interjeras atrodo paprastas(kietos plastmases),bet pakanka elektronikos(xenonai,elektra,borto kompiuteris,klima),viskas veikia puikiai. SR20DE-140AG zveriukas,su grandine,benzinas,sako patikimas. Sanaudos(kolkas zinau tik ziema) apie 7.5 uzmiesty, 11 mieste(Vilniuj).
Puiku kad nereik keist paskirstymo dirzo,tepalo eina tik apie 3.5 litro,puiki trauka. Galima vazineti ir ekonomiskai,ir padraskyti. Bet dirba ne taip entuziastingai kaip hondos varikliai,toks jis ramesnis.
Galima ji turbinti,taip pat deti dujas. Gedimai:"check engine" lempute,dar neaisku ko dega, ir dar pagazavus ir atleidus akseleratoriu kartais uzgesdavo variklis(praplovus gazo sklende ir keleta vakuumo slangeliu kolkas viskas gerai) Tikrinti vaziuokle,kad pustu karsta-salta,aisku varikli(kad uzkurus nebarsketu grandine),na ir visa kita
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |