Markės
1319 iš 1939
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Tikra kelių legenda Nissan R33 buvo pristatytas 1993 metais ir tapo truputį didesnis ir sunkesnis negu pirmtakas R32. R33 gaminamas kupė ir sedano kėbulais, visi modeliai turi 6 cilindrų variklį. Kai kurie modeliai turi naują visų vairuojamų ratų sistemą "Super HICAS", kuri skirtingai nuo senosios HICAS yra valdoma ne hidrauliškai, o elektroniškai. Papildomai galima buvo pasirinkti transmisiją su aktyviu diferencialu, kuris blokuoja galinį diferencialą, jei pajunta, kad nors vienas ratas prarado kontrolę. BCNR33 GT-R versija turėjo tą patį RB26DETT variklį kaip ir R32, tačiau su didesniu sukimo momentu pasiektu dėka geresnės turbo kompresoriaus formos, efektyvesnių vamzdynų ir didesnio tarpinio oro aušintuvo (intercooler). Jo duomenys: 2.6 L DOHC twin-turbo I6 variklis su 305 AG (224 kW) galia ir 375 Nm sukimo momentu. Visi GT-R turi Brembo stabdžius, naujesnę ATTESA-ETS visų varomųjų ratų sistemą ir Super HICAS visų vairuojamų ratų sistemą. 1996 metais buvo išleista ir ribota versija pavadinta "NISMO 400R", kuris turi 400 AG (298 kW) ir keliams pritaikytą variklį iš Nissan Le Mano lenktynėse naudoto bolido, automobilis turėjo sustiprintą Getrag pavarų dėžę. R33 GT-R vairuojamas Dirko Schoysman Nordschleife žiedą įveikė per mažiau kaip 8 minutes. Sakoma, kad tai pirmas serijinis automobilis įveikęs šitą ribą neskaitant superautomobilio Jaguar XJ220, kuris įveikė per 7 '46". R33 labai gerai pažįstamas slydimo „drift“ varžybų megėjams.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Nissan R33 automobilis Europoje buvo ketvirčio mylios įveikimo rekordininkas (keturių varomųjų ratų klasėje). Tai padarė Michael Begley su Gaijin R33 GT-R modeliu, kuris atstumą įveikė per 8.06 sekundės ir pasiekė 173 mph greitį. Šio automobilio variklis buvo „užtaisytas“ Didžiosios Britanijos kompanijoje „TR Racing“. Manoma, kad automobilio galia siekė 1400 AG. Pasaulio ketvirčio mylios įveikimo rekordas taip pat priklausė R33 GT-R automobiliui – jį pasiekė Reece McGregor iš Naujosios Zelandijos, kuris atstumą įveikė per 7:54 sekundės ir pasiekė 197 mph greitį.

R33 GT-R vairuojamas Dirko Schoysman Nordschleife žiedą įveikė per mažiau kaip 8 minutes. Sakoma, kad tai pirmas serijinis automobilis įveikęs šitą ribą neskaitant superautomobilio Jaguar XJ220, kuris įveikė 7 '46".

Buvo gaminamos R33 versijos ir su keturių durų kėbulu:



R33 puikiai pažįstamas slydimo „drift“ varžybų megėjams:


Automobilis buvo įamžintas legendiniame F&F filme:


Tai automobilis užstatęs pravažiavimą picos kurjeriui. Galbūt šis automobilis jums nelabai įsiminė, tačiau tai bene geriausias automobilis pirmoje “Fast and the Furious” dalyje. Įdomu tai, kad buvo mintis šį automobilį duoti Paulo Walkerio herojui, tačiau Nissan GTR R33 buvo pats brangiausias automobilis filme, o jų būtų reikėję bent 3-4 vienetų, kurių JAV apskritai nebuvo. Be to netiko ir tai, kad GTR vairas buvo kairėje pusėje ir galiausiai filmo scenarijus reikalavo, kad pagrindinis Briano automobilis būtų su targa tipo stogu sunkvežimio apiplėšimo scenoje. Taigi, šis ypatingas automobilis atliko tik antraeilį vaidmenį.


Originaliai šis 1995 metų Nissan GTR buvo baltos spalvos su 18 colių “Work VS-XX” ratlankiais ir HKS modifikacijomis po kapotu. Automobilis buvo laikinai importuotas į JAV ir buvo vienas pirmųjų Nissan GTR R33 automobilių valstijose. Šis automobilis dalyvavo parodose, “Pikes Peak” varžybose, buvo naudojamas kaip HKS ir kitų kompanijų reklaminis demo automobilis.


Originalus automobilis

Po filmo automobilis atsidūrė vieno amerikiečio rankose, kuris neturėjo leidimo turėti šio automobilio kaip ir kito Nissan GTR. Galiausiai federalinė valdžia šiuos du automobilius konfiskavo ir 2012 metais jie buvo sunaikinti. Absurdiška tokio ypatingo automobilio istorijos pabaiga.
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 4
Skyline IX (R33) 2.0 i GTS (125 Hp)ekonomija
KĖBULAS 2.0 i GTS (125 Hp)
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Kuro sistema Daugiataškis įpurškimas
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Variklio kodas -
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 1998
Cilindrai/vožtuvai 6/12
Galia, AG/KW/aps 125/93/5600
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 172/4400
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s -
Maksimalus greitis, km/h -
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas Hidraulinis
Pavarų dėžė Mechaninė 5 pavarų (Automatinė 4 pavarų)
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4720
Plotis, mm 1720
Aukštis, mm 1360
Svoris/Max svoris, kg 1270/1545
Atstumas tarp ašių, mm 2720
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Spring Strut
Galinė pakaba Helical spring
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami
Galiniai stabdžiai Diskiniai
Priekinės padangos 185/70 R14 S
Galinės padangos 185/70 R14 S
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km 7.2
Degalų bako talpa, l 65
Autoterminų paaiškinimai...
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt