Vytas | 2024-07-14 |
Puikios techninės būklės geras visureigis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumas, pakaba, priežiūros išlaidos tarp panašių visureigių yra mažesnės, gebėjimas važiuoti bet kokia bekele svarbiausias privalumas, salono erdė bei galimybė ją pritaikyti pagal savo poreikius
Didelis automobilis
|
Automobilis papuolė geros būklės. Labai erdvus, patogus, pravažumas aukščiausio lygio. Rida 246 tūkstančių ir panašu daugmaž tikra, todėl manau važiuos dar ilgai. Ką man teko tvarkyti - tai pakeičiau vadinamą bako garlaviną, stabdžių diskus, restauravau visus suportus, pakeistos galinės spyruoklės ir stabilizatoriaus traukės. Šiaip aptarnavimas nereikalauja nieko specialaus. Labai didelė ir talpi bagažinė, trečioji sėdynių eilė yra didelis pliusas. Reguliuojamas galinių sėdynių aukštis! Automobilis labai aukštas, todėl yra geras saugumo jausmas, plius labai geras matomumas į visas puses. Puikus valdymas kaip tokiam sunkiam auto, labai neblogas sukibimas ant asfalto. Gana ekonomiškas variklis. Puiki multimedijos sistema, odinis salonas labai patogus ir praktiškas, nesuplyšęs tačiau reikėjo atnaujinti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arturas | 2014-09-18 |
NISSAN PATHFINDER GAMYKLINIS DEFEKTAS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kaip zdipas gana ekonomiskas
Gamiklinis defektas susijes su apsuku perdavimu, kurio deka atsiranda dideles kardano vibracijos
|
Pirkau nauja nissan pathfinder is salono verkiu g. sis dzipas turi dideli defekta su automatine pavaru deze, nes labai dideles kardanu vibracijos esant vaziavimo greiciui nuo 90 iki 115, todel prie tokio greicio reikia labai gazuoti, kad tuo nepajaustum, o kitu atveju atrodo, kad kardanas nutruks ar ismals varikli su pavaru deze. Ziauriai nemalonus pojutis ir nieko padaryti nebegali, tiesiog turi prie to priprasti, nes pardavejas nieko negali padaryti. Ivardija kaip gamyklini defekta. Nepirkti su automatine pavaru deze 2.5 l dizelis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
nissan | 2014-02-22 |
nissan
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
komfortiskas, labai pravazus
silpna vieta automatai
|
Laba vakara. Gyvenu vienkemyje tad nusprendziau nusipirkti mitsubishi pajero. Nusipirkes likau labai patenkintas bet pagalvojau kad reikia si dzipa pasaugoti ir nusipirkti nissan pathfinder.Nusipirkes nisana supratau kad sis dzipas zymei geresnis uz pajero tad pasilikau pajero darbine masina o pathfinder iseigine kadangi sis visureigis pravazesnis, galingesnis ir labai ekonomiskas. Po kiek laiko pajero pradejo gesti pradedant nuo greiciu dezes ir baigiantrudim. Ziemomis pajero pragejo sunkiai kurtis tad nusprendziau ji parduoti. Pardavinejau labai ilgai (6 men). Pardaves labai dziaugiausi ir pasilikau prie pathfinder. Jau 5 metai kaip vazineju su juo ir nezadu keisti nebent naujesnius metus. Aisku yra ir minusu tai kad ju automatines greiciu dezes yra silpna vieta ir labai daznai jiem rudija prie galiniu numeriu, bet tai tik smulkmena, tad tikrai patarciau visiem si visureigi nusipirkti ir pamirsti problemas !!!!! .
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Domis | 2012-11-27 |
Nissan Pathfinder 2006 2,5
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, patikimumas kelyje, neblogas variklis.
Mažai vietos galinėje eilėje.
|
Na, važinėju jau beveik metus. Įspūdis labai geras, pravažiuoja visur, nuo tiesaus kelio iki šlapių kalnų. Labai patogus valdymas. Yra keli minusai - galinė eilė, palikta labai mažai vietos kojoms. Aukštesnis žmogus nei 1,70m sunkiai ten telpa. Antra sėdynių vidurinės eilės viduriuko neeina reguliuot, tai sukelia pabildomo nervo platesniam žmogui ilgoje kelionėje. Labai patogus važiuot į tolimas keliones. Daug erdvės, patvarus. Variklis gal kiek ir silpnokas tokio svorio automobiliui, visgi sveria nemažai. ( 2,2t ). Pilno bako užteks Klaipėda - Vilnius - Klaipėda. Daugiau nežinau ką ir bepridurti, jokių bėdų su varikliu nekilo, tvarkingai važiuoja be jokių pašalinių garsų. Žiūrėk, kad būtu nedaužtas. Gali atsirasti daug bėdų su elektra ir pnš. Atkreipk dėmesį, ar nėra kreivai sudėtų detalių, nes tai gali byloti, tik vieną - kažkas negerai. Būk atidus, jei nori ilgam gero automobilio!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kostas | 2011-05-05 |
Nissan Pathfinder 2006, 2.5 dCi, automatas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gražus, komfortiškas, su daugybė privalūmų visuregis.
Senesnes katos dizeliniai varikliai šiek tiek silpnuoki nuolatiniam važinėjimui miesto keliais.
|
Sveiki,
Perskaičiau 3 atsilepimus. Nusprendžiau patikslinti.
1. Mašina ieškojau ilgai rinkdamas tinkama modeli už tinkama kaina.
Reikėjo didelio, gerai jei 7 vietų tikro visuregio, reprezentacinės išvaidzos, su nedideliom sanaudom, eksploatacija. ir už tam tikra pinigų suma. Na dar kad tai butu iki 6 metų senumo mašina.
Q7, GL, Nauji X5 aišku gražu bet kaina netinka.
Žiūrėjom Cayenne, Tuareg, R320, - 2 pirmi beprotiškai genda ir reikalauja nuolatinės priežiūros bei jių remontas tikrai brangus. R geras, brangus remontas ir deja labai nepopuliarus, toki parduot labai sunku, o musu laikais gali visko atsitikt ir reikia žiūrėti į perspektyvą.
Lexus RX gerai bet labai mažas, kaip ir visos antaros, captivos ir t.t.
XC90 neblogas variantas bet jau moraliskai pasenes visgi 10 metu tas pats kebulas kazkaip netraukia. Plius sunku rasti geros komplektacijos o jei randi kaina kaip q7. :)
Ir dar toks mechaninis klima 2007 metų visuregi atrodo mažiausiai jokingai.
Pajero per sienas kebulas toks visas kviepiantis 90metais
Prado na cia skonio reikalas man asmeniskai Nissmo geriau atrodo.
Na užteks demagogiju.
Prie reikalo.
Radom ir Nupirkom Nissana 2006m iš prancuzijos. Juodas, Juodas salonas, visi privalumai.
1. Iškarto noresi pasakyt kad navigacija veikia puikiausiai su 2009m žiemelapiais. su musu keliu statymo tendencijom tai nedidele beda. Parsisiunciau is inet 7.2gb visa europa. Viskas veikia viskas patikrinta. Rodo gerai ir iskarto. rodo juostos, sankryzas ir t.t. Valdosi balsu.
2. laisu ranku iranga irgi veikia gerai. naudoju su HTC, viskas super. triuksmai atsiranda vaziuojant virs 110km/h trasoje. tada tave blogiau girdi. bet mieste viskas ciki. labai patogu. Prie minusu butu per didelis spindulis. telefonas prisikabina stovint 5 metru atstume prie masinos. tai kartais reikia begti i masina kalbetis. arba nuo jos:) Butu malonu jei tai butu valdoma pvz 1-3-5-7m :)
3. Taip Taip kai pirkom zinojom kad skaudziausia vieta - bagazine rudija. reikia perdaziti ir uzsakyti specialia tarpine is nissano, ja berods europoje dejo visiems kas netingejo uzsukti pagal garantija.
4. Del visu tarpu tarp plasmasiu tai nesamone, as su milimetru nelakstau ir ne ziuriu, Atsisedu uzvedu ir vaziuoju. Gi kojos ne ikisi i ta tarpa ir gerai :) gi ne 100 000euro masina. PS: tikriems visuregiams tarpai yra palikti didesni del galimo daliu judejimo ant OFFROAD.
5. Variklis silpnokas noresi daugiau dinamikos persedus nuo pvz 530d ar A6 3,0tdi bet pakankamas mieste. Masina visgi 2400kg tuscia sveria. Garsas salone kartais per didelis startojant is vietos. bet vaziuojant greitkeliu viskas ciki. Sanaudos 2WD trasa 8.1ltr, miestas AUTO - 11ltr. kaip tokio didzio masinai sakyciau daugiau negu gerai.
6. Daugybe privalumu. Automatines sviesos, bi xenon, automatiniai valytuvai, uzsilenkantis vedrodrodziai, keyless nerialus dalykas, nebejeskau raktu. autopilotas, GPS, MPS, VOICE komander, pilnas kompas, su planavimais statistikom ir.t.t. sedines perfarotos odos, automatiskai nuvaziuoja islipant is masinos, ir jiu atmintys. liukas, jiungiant atbula veidrodziais leidziasi i apacia. galine kamera - aisku ja 100proc nepasitikiu nes kampu nemato bet labai patogu. Prie minusu, kai lyja uzsitersia ir nieko nesimato,O seip visi dalykai reikalingi visus pilnai naudoju
7. Gerai transformuojasi i viena turi lygu. erdvus, didelis, aisku 3 eile tik vaikams ir iki 140 paaugliams. bet ir tokiu yra ir jiems ten patinka.
8. Kietas taip. Nes tai reminis dzipas. aukstai kojos taip nes tai reminis dzipas. Nesuprantu zmoniu kurie perka masina nieko apie ja nenusimanant ir paskuj sako, kieta, ar nepatogu. Jiu perkat Dzipa tikra, jis negali buti 100 komfortiskas kaip kos BMW5,7 ar Mercedes E,S. Uztai kaip jiems nepatogu kai jie nulipa nuo asfalto. Ar kai ziema beviltiskai atkasinedami dugna o tu ramiai salia pravaziuoji net nejungiamas visu 4X4.
9. Remontas brangus - Nesamone. tepalai filtrai Faktor Auto - 600lt. MB virs 1000lt Tuaregui berods 1500lt. Uzsakiau priekinius stabdziu diskaus ir kaladeles naujas originalias 400lt uz viska. CIa brangu? Lyginti su golfu gal. bet lyginant su panasios klases tai pigiausias variantas.
Reziumuojant.
Masina grazi, praktiska, saugi, ekonomiska. ir tikrai nebrangi.
Pilna toki galima surasti uz 60-65t lt.
Ir tikrai malonu atvykti i salono ir pamatyti kad tu vis vairuoji naujo kebulo masina o ne 1ar 2 kartos vyresni ir pasenusi broli.
Pirkdamas buvau daug prisiskaites apie ja ir apie konkurentus ir tikejausi zymiai maziau negu jinai man dave ir duoda iki siol.
PS: moterims tokia vairuoti sudetinga bet imanoma. Del dideliu gabaritu siaurose keliose nepatyre vairuotojai gali tureti sunkumu su juostos laikimosi, bet cia patyrties dalykas.
Puse metu ekspluotoju dar nieko neluzo ir ne sugedo.
Pries pirkdami masina visada gerai ivertinkit kiek pinigu jus turit masinai, kiek ateiti turesit jos prieziurai bei svarbiausiai tiksliai nustatikit ko Jus asmeniskai norite, kad paskuj nebutu neaiskiu iliuziju vat nupirkau ir ne taip, ne tas, ar dar kazkas...
Pagarbiai,
Visada tikrinkit masina autorizupotam servise pries pirkima. Nuvaziavus su masina 1-2km tikrai nenustatysit ar jinai gera ar bloga.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
pb0147 | 2011-01-20 |
2.5, automatas dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, vaziuokle, elektra, mazas nuvertejimas, pravarzumas
Korozija, surinkimo kokybe, kaina
|
Nissan pathfinder 2006 2.5 automatas, dyzelis. Automobilis grazaus ir ispudingo dizaino. Daugeliui asocijuojasi su "mafijozu" automobiliu. Automobilis puikiai atitinka savo klase. Puikus bekeleje ir ant asfalto. Vaziuokle, variklis stiprioji vieta. Elektra taip nebloga. Pagrindiniai gedimai:
Smulkios detales, bet labai daug ir daznai genda.
Korozija.
Kaip ir daugelis aukstos prosvaistes automobiliu, posukiuose ir staigiuose manevruose nera stabilus. 2.5 Dci automatas. Galingas ir patikimas variklis. Galios pakankamai, kaip tokiam automobiliui. Kuro sanaudos ziema 10-12l, vasara 9-10l. Sanaudos priklauso nuo pasirinkto difrencialo. Ijungti 4 varomi, dideles sanaudos. Automobilio eksplotacija pigesne nei toyotos ar hondos. Daugiausia lesu iseis ant smulkmenu, jeigu noresite palaikyti tvarkinga automobili. Nusiteikite tvarkyti: Vidaus plastmeses, duru rankeneles, sostu reguliavimo rankeneles, duru vyrius( tai sunkus duru darinejimasis), ivairius fiksatorius, saugos dirzo fiksatorius. Tai nedideliu islaidu reikalaujantys gedimai, bet gan dazni ir erzinantys. Jau 2006 metais pagamintame nissane lenda rudys. Sios markes silpnoji vieta. Tik nusipirkus islindo dvi rudeles prie bagazines dureliu mouldingo. Po metu eksplotacijos atsirado ir daugiau, bet nelabai baisiai. Nuvertejimas.... idomus klausimas. Automobilis pirktas is vokietijos 2010-01 kaina 13.5tukst euro, buvo nudereta iki 13tukst. euro. 2010-10 kaina pigiausias 17tukst. euro!!!!, o vidutine kaina apie 19-20 tukst euru. Zinoma kaina itakojo lengvatos kazacham, kirkizams ir t.t. Dabartine kaina apie 15-16tukst. Automobili rekomenduoju zmoniems kuriems reikia didelio automobilio, galimybes judeti bekele ir ieskantiems ispudingai atrodancio automobilio. Taip savininkas turi tureti polinki priziuret automobili. Nepatariu pirkti tiems kuriems automobilis tik susisiekimo priemone( nepriziurint jo). Taigi tai automobilis tiems kurie vazineja po miesta ir kaima. Pradedantiems NE! Labai sunku jausti gabaritus, netgi patyrusiems pravartu isideti parktronikus ar galinio vaizdo kamera.
Perkant: Atydziai perziureti kebula, dugna, visus svarbius mazgus( vaziuokle, variklis). Duru rankeneles. Del visu kitu smulkiu detaliu klibejimo galit nekvarsint galvos, ju vistiek atsiras.
Perkantiems dzipa is nissan gamos:
Navara- patarciau vezantiems statybuose, kaime, sodyboje, bekeleje.
Pathfinder- ir i meista ir kaima, bet daug persistengt su bekele negalima. Taip pat sis automobilis turi ivaizdi.
Patrol- Nissan legenda. Labai puikus medziokleje ir kelionems bekele. Miestie tai automobilis nepraktiskas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Darius | 2010-01-07 |
Pukus, galingas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galingas, talpus, geras pravazumas
Navigacija, mazoka vietos kojom 3 eileje
|
Rasau atsiliepima apie N. Pathfinder Status 55. Komplektacija - super, kaip limuzinuose. Galia, kad navigacijos sistemoje nera Lietuvos. Laisvu ranku iranga veikia gerai, tik garsas galetu buti svaresnis. Daug vietos bagazui net ir atlenkus 3 eile sedyniu - puiku. Varikli Isbandziau ivairiose bekelese ir pan. Galios per akis, "ledas". Deja automobilo eksploatacija nera pigi, bet nera ko noreti, juk tai ne 1980 metu automobilis. Isbandyti bekeleje ir autostradoje, pavaziuoti atbuline eiga, jei yra vaizdo kamera
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Žilvinas | 2009-07-27 |
Iš Nissan to nesitikėjau
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
galingas
daug nemalonių smulkmenų - lūžta, byra, rūdyja, girgžda, kaukia
|
Įsigijau automobilį naują iš Nissan atstovų Kaune. Pirmas įspūdis buvo labai geras, bet palaipsniui jis blėso ir štai kodėl: jau pirmą mėnesį pradėjo neužsidarinėti vairuotojo durys, pati rankena pradėjo byrėti dalimis. Nissan salone paaiškino, kad garantija tam reikalui negalioja ir už naujas detales, bei jų remontą mane apmokestino.
Važiuojant didesniu greičiu mašina imdavo nežmoniškai kaukti - to priežasties Nissan atstovai taip ir nesurado. O priežastis banali - pakoja (laiptelis) taip pat sutverta negrabiai, nepatikimai. Važiuojant nuo vėjo pasipriešinimo ji ima žiotis, o atsiradusiose kiaurymėse ima kaukti vėjas... Salone panelė sumontuota atmestinai, tarpai tarp atskirų elementų skirtingi, plyšiai didžiuliai.
Skaudžiausia, kad jau pirmą žiemą ant stogo atsirado nedidelių rūdžių dėmelių, o po dviejų žiemų dugnas tapo nuo rūdžių raudonas, bagažinės dangtis - kampuose atsirado rūdžių.
Yra galimybė naudotis belaide įranga telefonui ("mėlynas dantis") - ji nieko neverta. Norint su kuo nors kalbėtis reikia šaukti visa gerkle, kad tave girdėtų. Po poros tokių "pokalbių" ima svaigti galva ir dingsta noras naudotis tokiais"patogumais".
Liukas - naudojausi retai. Pirmais metais lyg ir be problemų, vėliau važiuojant jo neįmanoma uždaryti. Jis atvažiuoja į norimą padėtį, tada nesustodamas vėl atsidaro. Tad jei važiuojant prasideda lietus tai turi sustoti, kad jį uždaryti.
Prietaisų panelėje - rodoma lauko temperatūra. Viena dieną ją nustojo rodyti. Nissan specialistai nusprendė, kad kaltas daviklis. Pakeitė jį. Vis tiek nerodo - užsakė ir pakeitė visą panelę ( vėliau parduodant automobilį spidometras buvo 15000 km :). Lauko veidrodėliai. Nuostabu, kad jie gali užsilenkti kai sustoji kur nors siauroj vietoj. Tik deja pirmą žiemą sugedo vienas, pavasariop antras, sekančią žiemą istorija kartojasi ir taip kasmet. Kai lauke nors -10 šalčio - jų geriau neliesti, nes garantuotai suges. Variklis be abejo galingas. Man net nepavyko sugalvoti kur panaudoti jo galią. Tačiau norint greičiau pavažiuoti - mašina jaučiasi, kad yra prievartaujama, įsibėgėti jai reikia daug laiko. Tad jei nori ką nors aplenkti - reikia gerai įvertinti situaciją, nes gali ir nespėti... Degalų jis iš manes prašė apie 13 litrų (dyzelino), aptarnavimai - velniškai brangūs. Po visų šitų iš esmės smulkmenų, nuvažiavęs 90000 km (3,5 metų) pardaviau jį už 16700 eurų, kai tuo tarpu man jis buvo kainavęs 64000 eurų - žiauru... palaukti atnaujintos versijos, gal pataisys visas nemalonias smulkmenas. Nepirkti su navigacija - ji nieko neverta, nors galinio vaizdo kamera - nuostabus dalykas parkuojantis mieste.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|