100nx | 2013-01-14 |
NISSAN 100NX 1998cm 105kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
sportinis, pigus, išskirtinis
dažnai pas ka ledžiai nujimamas stogas pradejus liti reik begti stoga isimti is bagažines
|
mažas sportinis automobilis turintis nekuklu 2l 105kw varikliuką sveriantis tik1150kg
skaitomas keturių sėdimu vietų.
Greitas, manevringas, daug galimybių tobulinti tek išvaizda tek varikli . garai prižiūrėtas variklis gerai laiko jokiu problemų detaliu kainos pigios viskas lengvai taisoma pagrinde atkreipti dėmiesi kad ne butu paveiktas korozijos, ne butu skysčiu prasisunkimas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Linas | 2012-10-27 |
nissan nx 100
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
lb smagus,ekonomiskas auto
korozija,ko noret tokiu metu
|
labai smagus,taupus auto,liuks,o ypac vasara kaip tokiam nedidelaim ir nesunkiam auto uztenka pilnos akys lb gera... kaip pradedanciam tai pats tas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vitalijus | 2012-01-10 |
Nissan 100 NX 1.6s
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
VALDYMAS, surinkimas, grazus salonas, geras motoras.
Rudys, keistas dizainas, nekomfortiskas.
|
Nuo to automobilio islyko tik geri prisimenimai, mano atveju jis tik pradejo rudyti todel nepajutau kebulo remonto islaidu. Nustebino pigaus mazo automobiliuko surinkimo kokybe- jinai puiki, medziagos liuks(kaip mazam automobiliui) niekas nebarska, netraska, vairas patogus, storas, salonas grazus(1992m) golfui iki 100NX kaip iki menulio.
Vaziuokle buvo gamikline sportine, R16 ratai su zemom padangom.
Valdymas nepakartojamas, vaziuojant 100km/h galejai isipaisyti i ziaurus posukius, uztat uzvaziaves net ant skruzdeles pajausdavai smugi. Keista , bet greitai pripranti ir pradedi su tuo masiniuku lakstyti kaip paseles. Nuvylia prieko dizainas- keistas, bet cia skonio reikalas. Stogas nusiima gana sunkiai ir nuimto deti nera kur- tenka tempti i sklepa. Bet navarotas gana neblogas.
Variklis 1.6 elektrinis karbiuratorius, TWIN CAM su grandine- visiskai nebijo apsuku, ir net keista kad leizdavo jem kilti net iki 7500.O tai nuostabu nes nereikia jungineti pavaru kas 2s. Pavaros jungiasi puikiai ir greitai. 66kW bet traukos per akis- buvau nustebes mano galva trauke ant visu 90kW, trauka nedingsta o tik dideja iki pat raudonos zonos.
Labai norejau isbandyti 1.6 galingesne versija su ipurskimu arba 2.0i bet neteko. Neteko nieko remontuoti, tai nezinau ka ir rasyti.Vaziuokle neuzmusama. Sunku jau bus rasti padoru modeli, ziurekite kebula ir jei imsite 1.6 karbiuratoriu- kad jis gerai veiktu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
forger | 2010-11-27 |
Nissan 100nx
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
trauka tai labai gera, smagu vairuoti, tiek kad kieta pakaba ilgesniam atstumui netinka, komfortiškumo joje nerasit, gale vietos tik kam nors pasidėti žmonės netelpa, detalių kainos labai didelės.. retas modelis 2l šarnyra, suportus, stabdžių diskus priekinius, sailenbloka (bet čia dėl mano kaltės), o daugiau tik vairo mechanizmą teko taisyt, amortizatorius dar reikėjo keist gale.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
zaltees | 2010-09-30 |
Be stogo!!!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, lengvas, taupus, "targa" stogas
Rūdija kėbulas, prasta salono kokybė, kartais leidžia tepalus
|
Automobilio modelis jau labai senas. Dauguma kėbulo detalių jau paliestos rudžių. Ypatingai rūdija galinės arkos. Arkos irgi bus paliestos rūdžių, net kiaurai išrūdijusios. Rudasis maras yra labai opi ir pagrindinė problema. Išvengti šitos problemos neįmanoma. Bet bent jau kažkiek sutvarkius šitą mažylį - važinėjimo malonumas garantuotas. Greitai skylių atsiranda ir ant duslintuvo, kartais nuteka alyva iš variklio ir pavarų dėžės. Salonas primityvus ir pigus. Jokių įmantrybių. Pagrindinis kėbulo privalumas - targa tipo stogas. Vasara - geras "langas į gamtą". Pakaba labai tvirta ir gali atlaikyti didelį kilometražą. Variklis labai patvarus. Naudojama paskirstymo grandinė. Visi varikliai su 16v, todėl dirba gan tyliai. Galingasis 2,0 GT pažaboja 140 Ag. Važiuoja labai maloniai ir vartoja apie 9 litrus kuro. Silpnesnis variantas 1,6, kuris turėjo 90 Ag ir 100 Ag yra taupesnis. Jis pasitenkina vos 7 litrais benzino. Varikliai gerai draugauja su dujomis. Eksploatavimas pigus. Keiti tepaliukus, prižiūri kėbulą ir smagiai riedi. Pakaba tokia pat, kaip Nissan Sunny. Jokių įmantrių techninių sprendimų - viskas paprasta. Detalių tiek naudotų, tiek naujų galima rast labai daug. Nissan 100Nx - senas ir pavargęs automobilis. Bet rast mažai nuvažiavusį - verta. Pasitvarkius rūdis ir investavus truputį pinigų - jis taps malonus automobilis apsivažinėjimams ir atsilygins savo patvarumu. Skylės slenksčiuose - liūdnas dalykas, tačiau verta paieškoti gero modelio, kuris dar ilgai teiks malonumo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aurimas | 2010-05-11 |
Rūpinsies- važiuosi!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kėbulo formos kontūrų aptakumas, standus targa stogas, patogus prietaisų skydelis.
Aukšta priekinė važiuoklė, sėdynių galvos atlošai per daug atlošti atgal ir ne aukštai pasikelia, dideli durelių stiklai, nėra spec. vietos gesintuvui avariniam ženklui ir pirm.pag. vaistinėlei, nuolatinė galinių stabd priežiūra ir dar min.penki minusai
|
Automobiliukas malonus važiuoti šiltuoju metų sezonu. Mėgstantiems tvarkingą techniką ramybę salono viduje drumsčia apdailų barškėjimai. Varginantis ilgas pasivažinėjimas per miestą (ypač piko metu): dėl ne itin patogių sėdynių atsipalaiduoti vairuotojo vietoje praktiškai pavyksta retai. Mėgstantiems greitį (būtent vingiuotam) kely, įsitempimą ir varžymąsi sukelia "įsistvėrimas" į vairą, nes dėl šiuo automobilio važiuoklės važiuojant didesniu greičiu vairas įgauna smarkų pasipriešinimą sukimui staigesniam posūky. Patrauklus dėl savotiškai išskirtinio priekio! Didelis pravažumas!- tačiau kad automobilis iš šono atrodytų gražiau reik "patobulint" (sužemint) priekinę važiuoklės dalį (3cm- pakanka). Tas suteikia didesnį jaučiamą stabilumą kely. Lyginant su kitais šios klasės automobiliais jie yra gerokai sunkesni, kas atsiliepiama ir į saugumą (beabejo su prisegtu saugos diržu)! Nereikia didelių pastangų priprast jį valdyt ir jaust gabaritus! Visi varikliai patikimi ir patvarūs! Žinoma jei tik jais deramai rūpinamasi nelaukiant kol jis tiesiog sustos ir nebeužsikurs. Pakankamai ekonomiški tiek 1.6L (karbiuratoriniai), tiek 2,0L (GTI: 105kW(143AG)). Užmiesčio ribose 1,6L variklis reikalauja gerokai mažiau sąnaudų. Miesto režimu jos nedaug kuom skiriasi nuo su 2,0 varikliu.
Pateikiu kai kuriuos su 2,0 GTI varikliu snaudų skaičiavimus, viršijus 217kkm ridą, vartojant sintetinę alyvą:
Vasarą užmiesty: 6,26 - 7,79 l/100km
mieste: 8,64 - 9,4 l/100km
Žiemą užmiesty: 7,43 - 8,13 l/100km
mieste: max. 11,25 l/100km
Kuras: STATOIL 95 Euro Ultima.
Varikliui dirbant dideliomis apsukomis- triukšmas ir darbo vibracija nemaloniai girdima ir jaučiama salone. Prieinamumas atliekant variklio remontus gana neblogas. Kaikas brangiau, kaikas pigiau. Pagrindinės važiuoklės amortizacijos dalys (įvorės, traukutės, šarnyrai, stabdžiai) nebrangios. Remontas autoservisuose nebrangus ir greitas. Nemažai remonto darbų galima atlikti pačiam, jau besigaudančiam automobilių technikoje- esant "garažo" sąlygom.
Automobilio kaina krenta proporcingai "augant" eksploatacijos metu gimusiems minusiukams. O jie auga gana greitai ;) Tikrint šviesų pakėlimo mechanizmo veikimą; sankabos darbą; rūdis (visur) durelių nusėdimą; šalto variklio paleidimą (tik karbiuratoriniams); ar užvedimo rakčiukas tinka stogo užrakto spynelėms; greičių dėžės būklė: riedant 20km/h įspaust sankabos pedalą ir jungt I-ą pavarą (turi įsijungt lengvai- kaip ir pvz III-čia).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Giedrius | 2009-10-12 |
Smagus daiktas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Targa stogas, sportiška važiuoklė, pigi eksploatacija, nedidelė kaina
korozija
|
Parduodami modeliai buvo dvejopų kebulo tipų - "targa T-top", ir "hard top".
NX2000, būdamas lengvas, kieta važiuokle ir ribotu slydimo diferencialu, laikomas vienu iš geriausiai valdomų priekinių ratų varomų to meto automobilių. 1992 metais „Road & Track“ žurnalas įtraukė NX2000 į „Geriausiai pasaulyje valdomų automobilių“ testą, tarp tokių konkurentų, kaip Acura NSX, Porsche 911, Nissan 300ZX, Mazda Miata, ir Lotus Elan.
Sis automobilis taip pat laimėjo ir "Michaelio GTI testa" - http://www.mx-3power.de/main/history/Testbericht92.htm .
Tiesa, su riboto slydimo diferencialu europoje pardavinėjami nebuvo.
2,0l 16v Twin cam, 142 arkliai (102 kw), 178/4800 Nm/RPM, Automobilio eksploatacija nėra brangi, tačiau automobilis mėgsta rūdis prieš perkant patikrinti galiniu arku stovi, amortizatorių tvirtinimo prie kebulo vietas, taip pat jei galima pasirnkti perkant vietoje 1,6 karburatorinio variklio 1,6 su įpurskimu, nes karburatoriai mėgsta išeiti į "amzinos medzioklės plotus", dėl ko jie pradeda naudoti daugiau degalų. 2,0l variklių defektų nepastebėta.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
RemisRR | 2009-02-20 |
Sustras automobiliukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagus, targa stogas, vikrus, gerai valdomas sportiskas automobiliukas. Nedidele kaina.
Rudys, nerimtas variklis. Senas, gaila, kad daugiau nebegaminamas.
|
Kapeikas kainuojantis sportiskas automobiliukas. Su 1.6 varikliu, tai smagus pasirinkimas jei nori gerai valdomo sportisko automobilio. Aisku 100nx labai nedidukas, vietos ant galiniu sedyniu nedaug, taciau galima ir tenai sedeti :) Bagazine pakankamai talpi. Siaip tai paprastas kaip dvi kapeikos automobilis, nera jame jokiu navorotu, viskas paprasta ir pigu. Taciau vaziuoti juo smagu, tai puikiai valdomas automobilis. Aisku komforto tiketis neverta – pakaba kieta, o greiciau vaziuojant vejas uzia lyg vaziuotum su motociklu. Kita stiprioji puse – dizainas nepanasus i joki kita autromobili. Priekis labai originalus, be to isemus stogo dalis galkima pasijusti beveik kaip kabriolete. Sis stogas, vadinamas targa, labai puiki sio automobilio savybe. Taciau ne visi variantai turi sitoki stoga. Is 1.6 varikliuko tikrai noretusi daugiau, tai silpnoji automobilio dalis. Jis nera toks galingas, kad galetu prilygti tarkim Civic 1.6 varikliams. Taciau nera labai silpnas, tokiam mazam automobiliui jo pilnai pakanka. Automobilis tikrai senas, todel nusipirkti neblogo stovio nereikia tiketis. Nebent pirktum is tikro entuziasto, taciau pigiai tokiu atveju tikrai nenupirksi. Reikia pasiziureti rudis – tai silpnoji 100nx puse.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
zaciepas | 2008-12-29 |
nissan 100nx 66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
buvo pravodke susvilus tai persitampiau naujai, puna ziauriai arkos galines stoikes priekines ir slenksciai, nucipavau kompa tai lupa gerai 1,6 16v tvincam sankaba nes papirkau su supirdolinta sankaba, tai keiciau diskeli ir diskatoriu, nenaujus 100lt, priekine sake nes buvau uzsokes ant saligatvio 140lt
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mmarko | 2007-08-19 |
Nissan 100nx
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
siaip smagi masinyte, tik sankaba silpna tokiam varikliui (jei keist tai i sportine). Megsta parudyti (po galiniais garsiakalbiais). Vietos mazai, bet ne seimai sis auto. Gale didelis vejas nuemus stoga. 2.0 twin cam Sankaba, priekini stikla, stoglangi, abejas duris(buvau apvertes)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|