Markės
1320 iš 1939
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1998 metais buvo pristatytas Nissan Skyline R34. Automobilis ne tik tapo sportiškesnis, bet ir ekonomiškesnis ir ekologiškesnis. R34 turintis 2 litrų RB20DE NEO variklį kartu su 5 pavarų greičių dėže tapo pačiu ekonomiškiausiu Nissan automobiliu turinčiu linijinį 6 cilindrų variklį. 5 pavarų greičių dėžės gamyba buvo nutraukta, tačiau pristatyta nauja Nissan 4 greičių Tiptronic dėžė. Nissan R34 turbinos turi centrinę dalį su guoliuku, naudojamos stipresnės šešių pavarų Getrag grečių dėžės. GT-R duomenys: 2.6 L RB26DETT dviejų turbinų I6 variklis pasiekia 332 AG (244 kW) galią ir 392 Nm sukimo momentą. R34 kelių monstras dar žinomas dėl to, kad entuziastai sugeba išspausti 1000 AG ir daugiau iš nediduko 2.6 litro variklio!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis tapo ikona po to kai įsiamžino kultinio filmo Fast & Furious antroje dalyje:


Nors antrame "2 Fast 2 Furious" filme Nissan GTR R34 buvo rodomas gana trumpai, tačiau tai be jokios abejonės buvo įspūdingiausias ir pats brangiausias filmo automobilis, o jo istorija dar įdomesnė. Priminsime, kad pirmame filme GTR R34 modelio nebuvo, o ir filmuojant antrą filmą Nissan GTR R34 automobilių visoje JAV buvo vos keletas, kadangi jų nebuvo galima legaliai importuoti. Ištiesų “Hero 1” Nissan GTR R34 automobilis buvo pats pirmasis iš tų keturiolikos ar šešiolikos GTRų, kuriems buvo suteiktas leidimas važinėti JAV gatvėmis. Kaip jie pateko į filmą?



Pirmojo “Fast and the Furious” filmo oranžinė Toyota Supra priklausė filmo techniniam konsultantui Craig Lieberman, kuris po filmo ją pardavė ir nusipirko kai ką geriau - Nissan GTR R34. Originaliai šis Nissan GTR buvo juodos spalvos, tačiau perdažytas mėlynai, sudėta “C-West” kėbulo apdaila, pakeistos turbinos, sumontuotas interkuleris su papildomu atšaldymu, galingesni stabdžiai, sudėti “HRE 446” ratlankiai, azoto suboksido sistema ir dar daug visko. Žodžiu, automobilis buvo tikras magnetas autožurnalams. Kadangi Craig Lieberman dirbo ir prie antro filmo, tai jo asmeninis, idealiai modifikuotas automobilis atsidūrė kino juostoje. Prieš filmą automobilis atrodė taip:



Jis buvo perdažytas sidabrine spalva, uždėtos mėlynos juostos, kas atrodė pernelyg amerikietiškai. Be šio, reikėjo dar keturių GTRų ir jie buvo nupirkti nauji tiesiai iš Nissan gamyklos Japonijoje sumokant po 48.000 USD už kiekvieną, kas tuomet buvo didelė suma ir be teisės eksploatuoti JAV gatvėse. Automobiliai atkeliavo tiesiogine to žodžio prasme per vieną dieną - buvo atskraidinti lėktuvu kas papildomai kainavo 113.000 USD.



Taigi, visi šie automobiliai buvo tikri GTR modeliai, ne GTT kaip kai kas sako. Dar vienas automobilis buvo atvežtas iš Didžiosios Britanijos, kuris panaudotas šuolio per tiltą scenoje po kurios jis buvo stipriai apgadintas. Kadrams iš automobilio vidaus buvo naudojamas “MicRig” automobilis padarytas iš Nissan SX240 modelio - tai buvo automobilio kėbulas su ratukais pritvirtintas prie sunkvežimio galo. Po filmavimo Craig Liebermam pardavė savo GTRą, kurį naujas savininkas perdažė originalia juoda spalva ir kuris randasi JAV, kitas GTRas irgi yra valstijose, vienas GTRas pasiliko “Universal Pictures” kinostudijoje, vienas buvo parduotas kolekcionieriui Norvegijoje. Kalbama, kad šis išardęs savo namo stogą, automobilį įsikėlė tiesiai į savo svetainę.

Automobilis buvo populiarus “drift” varžybose:



Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 5
Skyline GT-R X (R34) 2.6 i 24V Turbo 4WD (280 Hp)galia
Skyline X (R34) 2.0 i 24V (155 Hp)
KĖBULAS 2.6 i 24V Turbo 4WD (280 Hp)
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 180
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Kuro sistema Daugiataškis įpurškimas
Variklio tipas Cilindrai eilėje Turbo
Variklio kodas -
Variklio pozicija Priekyje, išilgai
Darbinis tūris, cm3 2568
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps 280/209/6800
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 392/4400
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s -
Maksimalus greitis, km/h 250
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas Hidraulinis
Pavarų dėžė Mechaninė 6 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4600
Plotis, mm 1785
Aukštis, mm 1360
Svoris/Max svoris, kg -
Atstumas tarp ašių, mm 2665
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Helical spring
Galinė pakaba Helical spring
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai ABS
Priekinės padangos 245/40 R18
Galinės padangos 245/40 R18
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 16
Užmiestyje, l/100km 9
Vidutinės, l/100km -
Degalų bako talpa, l 65
Autoterminų paaiškinimai...
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt