Markės
1270 iš 1918
Nissan Leaf, (ZE1) 2017 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įdomus dizainas
  • Itin technologiškas
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Ne pats didžiausias nuvažiuojamas atstumas
  • Neitin patogi vairuotojo pozicija
""e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą"
Antros kartos Nissan Leaf pristatytas 2017 metais yra itin laukiamas automobilis. Stebint elektromobilių "persilaužimą", tokie automobiliai priimami kaip artimiausių 5 metų tendencijų pranašai. Naujas Leaf išliko panašios formos, tačiau dabar atrodo harmoningesnis ir priimtinesnis daugeliui pirkėjų. Dizainą puošia aštresnės linijos, išraiškingesni galiniai žibintai ir priekinė dalis su stikle įtaisytu Nissan logotipu. Automobilyje yra trys naujos išmaniosios vairavimo technologijos. Pirma yra "ProPILOT" pažangi vairuotojo pagalbos sistema. Tai linijos kirtimo įspėjimo sistema, kuri užmiestyje leidžia vairuotojui vairuoti lengviau ir be įtampos. Antra “ProPILOT Park” itin patogi mieste - ši technologija kontroliuoja vairo pasukimą, greitėjimą ir stabdžius nukreipdama automobilį į parkavimosi vietą. Trečia "e-Pedal" - tai revoliucinė technologija, kuri leidžia akceleruoti ir stabdyti pasitelkiant tik vieną pedalą. Žadama kad pastaroji sistema pakeis mūsų vairavimo įpročius. Kai akseleratorius atleidžiamas automatiškai įjungiami stabdžiai, kurie palaipsniui sustabdo automobilį. Automobilis išlaiko nejudamą padėtį net stačioje įkalnėje, kol vėl paspaudžiamas akseleratorius ir automobilis pajuda iš vietos. Visgi svarbiausia naujiena ta, kad su vienu įkrovimu Nissan Leaf galės nuvažiuoti 380 kilometrų atstumą. Tokias galimybes jam suteikia nauja 40 kWh talpos akumuliatorių baterija. Taip pat jis turės pastebimai galingesnį nei iki šiol 110 kW (150 AG) galios elektros motorą. Maksimalus išvystomas greitis siekia 145 km/val. Nors toks nuvažiuojamas atstumas gerokai didesnis už pirmosios kartos Leaf, visgi dauguma naujų elektromobilių gali nuvažiuoti dar daugiau.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-05-14

Elektromobilių varžybos – pirmąkart be rekordo

Elektromobilių varžybos – pirmąkart be rekordo
Pirmą gegužės penktadienį tradiciškai vyko elektromobilių varžybos „Įsikrauk su „Energijos tiekimu“: Vilnius–Palanga“. Nuo 2015 m. organizuojamas renginys kasmet sulaukia kelių dešimčių entuziastų, kurie, naudodamiesi tik viešąja infrastruktūra, siekia kuo greičiau nuvažiuoti iš Lietuvos sostinės į Lietuvos vasaros sostinę vairuodami elektra varomą transporto priemonę.

Turbūt žinote, jog „Tesla“ automobiliams tokį atstumą įveikti nėra problema net nesustojus, tačiau varžybose dalyvauja tik elektromobiliai, turintys oficialias atstovybes Lietuvoje. Naujo „Tesla“ Lietuvoje neįsigysi, tad jiems varžybos dar užvertos.

Bet tema ne apie „Tesla“, o apie kitus elektromobilius bei jiems skirtą infrastruktūrą Lietuvoje. Elektromobilių varžybos atskleidė keletą įdomių dalykų.

Ankstesnių varžybų metu rekordai buvo gerinami labai sparčiai. 2015 m. rezultatas – 5 val. 27 min., 2016 m. – 4 val. 49 min., o 2017 m. – 4 val. 5 min. Tačiau 2018 m., nors buvo gausu trečdaliu nei kitų dalyvių didesnę bateriją turinčių naujųjų „Nissan LEAF“, o greitųjų įkrovimo stotelių infrastruktūra varžybų metu išplito nuo 2 iki 6 vien dešinėje kelio pusėje, geriausias pasiekimas šiemet – 4 val. 11 min. 5 minučių baudą nugalėtojai Marius Slaboševičius su Nerijumi Dagiliu („Nissan LEAF“) užsidirbo už nedidelį greičio viršijimą varžybų metu, o tai griežtai draudžiama, tad realus jų laikas 4 val. 6 min. 

Ir tai vis tiek daugiau nei pernai. Juk 2017 m. nugalėjęs „Hyundai Ioniq“ turi tik 30 kWh talpos bateriją ir teorinis juo nuvažiuojamas atstumas nesiekia nei 300 km, tuo tarpu naujojo „Nissan LEAF“ baterija – 40 kWh, o teorinis atstumas yra apie 400 km. Kodėl?

LEAF yra geresnis mieste, o „Ioniq“ – užmiestyje. Dėl geresnio baterijos vėdinimo, mažesnio oro pasipriešinimo korėjietiškas elektromobilis vartoja mažiau kWh/100 km, o sustojus greitojo įkrovimo stotelėje, naujus elektronus jis gali priimti maksimaliu arba jam artimu tempu. Tuo tarpu LEAF baterija sparčiai sušyla ir užmiestyje, dažniau naudojant greitąjį įkrovimą, įsijungia krovimo greičio saugiklis, neleidžiantis elektronų priimti dideliu greičiu. Ir tada LEAF baterijos pildymas trunka ne pusvalandį, kaip turėtų būti, o valandą ar dar daugiau. Daugiau apie tai galima rasti #rapidgate žymą įvedus į bet kurį socialinį tinklą ar „Google“ paiešką – naujųjų elektromobilių savininkai nelabai patenkinti tuo, jog šis yra nelabai praktiškas ilgose kelionėse.

Tai – prastoji išvada matant elektromobilių varžybų rezultatus. Geroji yra pokytis infrastruktūroje, kuris akivaizdus. 

Pirmais metais nugalėjęs „Kia Soul EV“ užtruko 5 val. 27 min., o 2018 m. startavęs toks pat automobilis – 4 val. 35 min. Toks rezultato pokytis tapo įmanomas tik dėl tankiai išdėstytų įkrovimo stotelių – vairuotojui nebereikia važiuoti lėčiau už sunkvežimius, norint pasiekti kitą stotelę. Tad net ir prieš 4-5 metus pagaminti elektromobiliai Lietuvoje gali būti praktiški – juk kelionė ir dyzeliniu automobiliu iš Vilniaus į Palangą trunka daugiau nei 4 valandas, jeigu stojate pildyti degalų ar nusipirkti kavos. O kelių metų senumo elektromobiliai jau nesmarkiai brangesni už kitas panašaus amžiaus ir dydžio transporto priemones – pavyzdžiui, portale Autogidas.lt yra ne vienas tokio amžiaus „Fiat 500“, „Ford Focus EV“ ar „Nissan LEAF“, parduodamas už 10-15 tūkst. Eur.
 


Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt